Home > Rapoarte ROX25 > efemmer vs WW Mihai Eminescu

efemmer vs WW Mihai Eminescu

efemmer ataca pe WW Mihai Eminescu

efemmer_vs_WW Mihai Eminescu

Categories: Rapoarte ROX25
  1. iStyle
    July 19, 2016 at 5:11 pm

    Felicitari pentru armata!

  2. RedDevil
    July 19, 2016 at 5:32 pm

    Frumoasa armata. Bravo Efemmer ! Usor usor te specializezi in asa ceva.

    • hahaha
      July 20, 2016 at 1:05 pm

      Este si greu sa faci hammer daca ai gold si suport din cadran:))))))
      Ai ramas la fel de penibil RedDevil:))))
      Sa nu uitam ca efemmer a jucat de multe ori ca deffender,chiar un deffender bun si totusi a avut si ceva off cat sa darame un suport din NE spre exemplu.
      Cauta rapoartele de acum 2 servere si ai sa constati ca am dreptate!

  3. @bull
    July 19, 2016 at 5:35 pm

    Malus Dacus ….aici armata …..

  4. backup
    July 19, 2016 at 6:18 pm

    ups….sah la NE…

    • Nw fara Bradut
      July 19, 2016 at 6:25 pm

      sah la SUD poate.
      SEFU VOSTRU AL TUTUROR va va spune deznodamantul serverului. ca sud sa aiba vreo sansa trebuie ca:

      1. eite sa dea pe nw….lucru putin probabil ca pierde elite serv
      2. nw sa dea pe elite….la ce jeguri sunt in nw in frunte cu ardei pacatosul….e foarte probabil.
      in cazul in care nw da pe elite castiga sud serverul. sau nw. elite pierde.

      CUM sa faca sud pe nw sa dea pe elite??? this is the question pacatosilor. SI ASTA TREBEIE SA SE INTAMPLE REPEDE.

      ps…ARDEV-AR FOCU DE SPURCATI, PACATOSI SI OPARITI. SA MA PUPATI SUB PATRAFIR

  5. TRAVIAN
    July 19, 2016 at 6:20 pm

    Mdaa. la aceasta ora intra in joc pentru castigarea server-ului si Sud-ul
    Ce sa zic, bun venit.

    Situatia reala ar fi asta:

    ora 18:13

    – NW locul 1 lvl 75
    – NE locul 2 lvl 74 minus 2h.38 plus 11h20
    – SE locul 3 lvl 70

    Acum incepe joaca:

    NW – 1 hammer
    NE – 2 hammer
    Sud – 3 hammer

    Dar si calculele

    • Allah
      July 19, 2016 at 6:28 pm

      SUD 2 hammere, Gufilici nu e hammer neghiobilor:)))

      • SE
        July 19, 2016 at 6:47 pm

        Vedem la sfarsit daca are sau nu

    • Mda
      July 19, 2016 at 6:35 pm

      Daca SUD avea 3 hammere era al lor serverul :))

      • mirosculori
        July 19, 2016 at 6:41 pm

        mai bine taceai

  6. antisud
    July 19, 2016 at 6:45 pm

    travian daca nu stii toate amanuntele din interiorul ne nu mai comenta aiurea
    (de unde 13h in minus )
    dezimformezi lumea si fortezi sudul sa dea pe noi

    • AntiProsti
      July 19, 2016 at 7:57 pm

      Profet

      SUD atac pe NW
      NW atac pe NE
      NE atac pe NW
      SUD atac pe NE
      NE atac pe SUD
      SUD atac pe NE

      Astea-s atacurile care se vor da
      Chiar în aceasta ordine.

      • DraGoS - NE & NV
        July 19, 2016 at 9:10 pm

        de unde ai facut tu calculele alea nu stiu :))))))) ca rau te inseli :)))))

  7. iStyle
    July 19, 2016 at 8:19 pm

    Cam multe calcule…insa ar trebui sa luati in considerare urmatorul aspect:
    Daca ww NW va fi scos din joc hammerul din NW nu va fi cel care va decide castigatorul serverului , pentru ca va ramane acasa!

    Ce sa zic , spor la refacut calcule!

    • DraGoS - NE & NV
      July 19, 2016 at 8:53 pm

      si cu asta le-am inchis gura :))))))))) ptr poza cu hammer-ul va asteapta cu PM la istyle😉

    • -H-
      July 19, 2016 at 8:54 pm

      :)) maxim

    • AntiProsti
      July 19, 2016 at 9:16 pm

      Adica lupta se va da intre Sud si NE ?
      Jucati-va sansa pana la final
      Daca Sud pica NW-ul, nu inseamana ca e scos din joc
      Daca ma iau dupa TRAVIAN, mai e mult pana departe

      • DraGoS - NE & NV
        July 19, 2016 at 9:35 pm

        daca Sud-ul pica NW-ul , acelasi lucru il poate face si NW-ul cu siguranta😉

      • AntiProsti
        July 19, 2016 at 10:33 pm

        Daca Sud pica NW-ul, Armata NW pleacă pe NE, altfel NE scăpa în câștigător.
        Sa întoarcă serviciul de data asta NW ? Sa atace Sud-ul ?
        Sa își dea seama ca odată, cândva, nu demult, NE au ținut 12 hammere acasă ceea ce a dus ca NW sa câștige ?
        Nu cred, deși pe contul istyle joaca oameni de onoare din cate-i știu.
        Acum pe ultima suta,; pica toate înțelegerile anterioare și e normal sa fie asa
        Fiecare cadran sa atace unde crede de cuvinta

      • DraGoS - NE & NV
        July 20, 2016 at 12:13 am

        vorbind de onoare , vrei sa dau de stire ca eu , un necunoscut joc pe istyle si tot ce spui tu acolo iti zic ca nu e adevarat? de ce sa menajam sudul dupa toate prostiile care le-au facut? de ce sa tinem sudul in puf ? acolo sunt numai curve . regret ca am fost prieteni cu jucatori d-acolo care au stiut doar sa-si vada interesul.
        sa-ti spun ca am jucat 3 servere consecutive in elite si-am fost bine primit si ca ii contrazic pe toti care vorbesc de rau elite ?
        fatza de mine elite-ul si-au tinut cuvantul si nu au fost magari
        toti care vorbesc de rau pe EMIL , “lake” cum ii spuneti voi , pentru mine a fost un mentor in travian , chiar de nu am facut niciodata un hammer sau am tinut vreun ww , dar am stat pe conturile de hammer si din NE si din NW sau pe ww-uri . Oamenii au coloana vertebrala ceea ce multi din sud nu au ; drept exemplu zecile de armate care le-au impartit prin toate cadranele .

        sa castige unii care au dat cu foc in toti ?
        mai bine sa murim cu sanse la victorie decat sa fim milogii unor nesimtiti

        vreau sa aduc aminte ca toate curvele din NV sunt veniti din SUD , cu moldoveanu in frunte , prostia lu Otzu ca l-a adus in NV .. moldoveanu cu “oamenii” lui care au vandut rand pe rand armate si artefacte

        Rusine curvelor .. am jucat si in NV si in NE dar niciodata nu m-am vandut. Stiu ca acest forum il citesc multi si cine ma cunoaste cu adevarat stiu ca niciodata nu am fost o curva cum a fost Andrei si incontinuare a fost tinut in brate de prostii NV-ului …

        Felicitari castigatorilor rundei a 25-a !!!!!!

      • Madalin
        July 20, 2016 at 1:39 am

        Jura-te ca in SUD sunt doar curve, Dragos.

      • DraGoS - NE & NV
        July 20, 2016 at 7:44 am

        Nu stiu care Madalin esti .. am o cunostiinta Madalin care e baiat ok , tind sa nu cred ca esti acela .. dar sunt foarte foarte multe persoane false (curve) in SUD

    • Asociatii
      July 19, 2016 at 10:33 pm

      Bravo Liviule!!! :))

      • DraGoS - NE & NV
        July 19, 2016 at 10:35 pm

        ce-ai facut ma nene maaaaaaaaa :)))))

      • Obscur
        July 20, 2016 at 12:23 pm

        toti care vorbesc de rau pe EMIL , “lake” cum ii spuneti voi , pentru mine a fost un mentor in travian , chiar de nu am facut niciodata un hammer sau am tinut vreun ww , dar am stat pe conturile de hammer si din NE si din NW sau pe ww-uri
        uite altul cu dubla specializare .. in doua cadrane
        mai dragosele cand ti-or da NW-isti un sut , treci in Barca lui Emil ,, ma mir ca nu te fac astia din NW tradator

      • DraGoS - NE & NV
        July 20, 2016 at 6:32 pm

        Obscur

        eu joc unde vreau , pentru ca persoanele alaturi de care joc ma cunosc suficient in cat sa nu se gandeasca ca as putea trada😉 nu sunt dusman cu elitii si nici cu nv-ul .. am jucat si pe contul lu emil si pe alte conturi , acelasi lucru il pot spune si despre NV .. cand joc intr-un cadran anume , joc pentru el .. nu ma vand cum au fost multi altii prin NV (nu vorbesc de altii ca nu am suficiente cunostiinte)

        tradator a fost doar clica lu moldoveanu de andrei care a facut asta prima data cand am plecat in elite .. eram prea satul de mizeriile din NV care isi vedeau doar interesele

    • DraGoS - NE & NV
      July 20, 2016 at 12:15 am

      bine ai zis liviule , mai bine ramane acasa hammer-ul decat sa se umple de lauri SUDUL !!!!!

      rusine curvelor !!

      nu uitati .. acei jucatori din NV , chiar sunt jucatori si nu s-au vandut niciodata !

      • Allah
        July 20, 2016 at 1:07 am

        Medicamenteeeeeeeeeeeeeee!!!

      • Oroles
        July 20, 2016 at 8:52 am

        Dragos, noi am iesit la o bere candva, in trecutul apropiat, nu ca am vrut noi, ci asa a iesit. Poate iti aminesti, printre altele, era un sudist cu voi. Cum poti sa l numesti curva, daca ai stat la masa cu el? de unde atata rautate gratuita?!

      • DraGoS - NE & NV
        July 20, 2016 at 6:30 pm

        All Blacks , nu am nimic cu omul . Chiar a fost un baiat ok . Dar asta nu inseamna ca fiecare jucator in parte e asa cum i-am descris mai sus .. Cei care se stiu jucatori fair-play nu au de ce sa se simta jigniti ! Cred ca am elucidat acest “mister”😐

  8. iuc
    July 19, 2016 at 8:28 pm

    domne numa virtuosi .ptiu ptiu drace …cred ca aia cu balacareala e din alta parte
    hihihii

  9. zen (hakunamatata)
    July 19, 2016 at 9:55 pm

    opaaa….simpt neuroni la lucru!
    Bai baieti, aveti grija, eu am auzit de unul care s-a concentrat prea mult si din cauza efortului intelectual i-a explodat capul!
    Cine va castiga? nu conteaza atata timp cat nu mai raman hamere acasa, imi voi lua 2-3 beri reci si voi urmari ultimele armate create pe serverul asta incins…..pana una alta felcitari omului pentru armata!
    hai like-uri si prietenie la toata populimea ganditoare!

  10. July 20, 2016 at 12:09 am

    Oi fi eu nub cateodata si va injur pe eliti si plm … dar eu nu inteleg ceva in travian , si iertati-ma . De ce plm facem aranjamente si cacaturi cine cu cine si pana mea ? Luptati frate cadran contra cadran . #emiliesiacasa

    • opaaaa
      July 20, 2016 at 11:09 am

      Tocmai ca sa se mire prostii ca tine

  11. Bigmaster
    July 20, 2016 at 8:09 am

    FERME!😉

  12. Obscur
    July 20, 2016 at 12:29 pm

    zenule … ti-au iesit anul asta capsunele ? sau ai luat moca de la vreun contrabandist in vama :))))

    • zen (hakunamatata)
      July 20, 2016 at 1:54 pm

      Nu înțeleg ce treaba au căpșunele mele cu topicul asta….te rodea asa tare ma întrebai pe privat ca știi unde sa ma găsești… Bine, asta în cazul în care nu ești vreun purtător de penis care se ascunde pe bloguri.
      Asa ca like-uri si si prietenie la toată populimea căreia ii e pofta de căpșune!

      • offfffffffffff
        July 20, 2016 at 2:56 pm

        Cum ce treaba are cu capsunile tale?……..vrea si el capsuni naturale,BIO:)))))
        Din pacate ne lovim zilnic de persoane care se cred importante si umilesc orice fiinta din jurul lor!
        Respectul si umanitatea nu se pot cumpara din pacate:(((((,dar totusi sunt persoane care au senzatia ca si-au castigat respectul celor din jur platind,sau cred ca sunt buni cand jignesc pe cineva.

  13. Sparta
    July 21, 2016 at 2:22 pm

    poate acum intelegeti de ce am demolat SUD serverul trecut :))) jucatori inganfati in acel cadran care nu isi vad decat interesul lor , iar tu Liviule nu conteaza ca pica nw-ul si nu mai are sanse , lansaeaza unde vrei este munca ta dc sa stea acasa hammerul , nu va decide SUD sau NE cine castiga tu vei decide cine ia serv asta dak NW nu va mai avea sansa

    • D&M
      July 21, 2016 at 2:32 pm

      Inganfata e mama si tatal tau care te-au fatat gunoiule !

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

