Home > Rapoarte ROX25 > Diapteron vs All Blacks

Diapteron vs All Blacks

Diapteron ataca pe All Blacks

Diapteron_vs_All Blacks

Categories: Rapoarte ROX25
  1. @bull
    July 20, 2016 at 5:31 pm

    ai lai lai lai lai………………………

    • backup
      July 20, 2016 at 5:36 pm

      inca avem sanse la locul 3….

  2. AntiDestepti
    July 20, 2016 at 5:34 pm

    Cel mai prost din curtea scolii

  3. CautRaspunsuri
    July 20, 2016 at 5:54 pm

    Acum nu stiu cine e mai prost. Cipibau sau All Blacks. Cred ca cel mai bine e sa se faca un sondaj aici pe blog.

  4. Nw fara Bradut
    July 20, 2016 at 6:16 pm

    vrajala pacatosilor.

  5. stausiput
    July 20, 2016 at 6:25 pm

    faceti o simulare. cu toate trupele upgradate la 20, beraria 10, eroul roman cu punctele la maximum si cu zidul 20 ar fi pierdut aproape 7k catapulte. or, aici s-au pierdut 8k catapulte. deci fie nu avea zidul la 20, fie nu era eroul lui, fie nu erau catapultele lui.

    foarte probabil s-au adunat catapulte de la mai multe conturi pentru a da tuturor impresia gresita ca sudul are un hammer scos din joc. si peste cateva zile va aparea armata intreaga, probabil pt a castiga serverul daca nw si ne dau unii in altii dupa ce pun botul la vrajeala.

    • PretoRulul
      July 20, 2016 at 6:30 pm

      bine ca stai pe banii tai…
      sigur asa arata raportul daca catasurile erau intarire?

      • AntiProsti
        July 20, 2016 at 6:33 pm

        Nu iti da cu stangul in dreptul tocmai acum 🙂

      • PretoRulul
        July 20, 2016 at 6:39 pm

        dupa ce ca stati si va uitati si eu pierd spioni imperiali in cautarea raspunsurilor… 🙂

      • stausiput
        July 20, 2016 at 6:41 pm

        decat pe banii altora.
        nu am cum sa stiu de la cate conturi a primit daca a primit, in ce transe a primit si la cat erau upgradate. plus ca probabil a pierdut si el cateva trupe, pot fi cateva mii, pot fi cateva sute. posibil sa fi primit si imperieni si cai, posibil nu. daca eroul era al lui sau al unuia cu catapulte intariri, si daca era al altuia, la ce nivel si cum era. sunt prea multe combinatii posibile. doar cei cu acces la contul all blacks stiu adevarul.

        avem doua variante mari:
        1. pe ultima suta de metri au fost idioti si au pierdut catapultele aiurea. destul de improbabil sa fie atat de inconstienti.
        2. au vazut din timp atacul si au potrivit trupele asa incat sa para ca si-au ratat hammerul. si sa-i faca pe ceilalti sa comenteze degeaba, sa rada de ei. apoi sa apara cu armata intreaga ca prin magie.

      • PretoRulul
        July 20, 2016 at 6:44 pm

        eu am vazut o trupa deja din care au disparut catasuri 🙂 da’ nu pot trage concluzia…
        de aries zic, peste care am trecut de doua ori…
        avea asa:
        Trupe 695 0 55137 636 304 41202 880 6881 2 0 0
        azi are asa:
        Trupe 695 0 55302 636 304 43954 880 4930 2 0 0

      • AntiProsti
        July 20, 2016 at 6:52 pm

        Acum, na si tu, oferi cat te lasa inima, nu putea sa trimita toate catasurile

      • stausiput
        July 20, 2016 at 6:57 pm

        nu e exclus. stii vorba aia, all warfare is based upon deception. suna bine ideea ca toti de pe contul ala sunt papagali. dar daca ii subestimam? si apar la final razandu-ne in nas? mai bine sa ii consideram mai buni decat sunt si sa gresim, decat invers si sa picam de fraieri.

    • Mucea
      July 20, 2016 at 7:25 pm

      Daca a trimis cineva catase romane nu ai impresia ca sunt tot cei care au fost off? Crezi ca ei nu tot la lev 20 aveau Catasele? Cred ca nu ai folosit un simulator bun. Daca are suport bun va mai da un nivel jos la ww si cu restul catapultelor

      • stausiput
        July 20, 2016 at 7:44 pm

        nu, nu am deloc impresia asta. sigur, pot fi si offenceri, dar pot fi si defenderi care si-au facut catapulte pt eventuale demolari pe cont, poate fi un grup de 10-20 de oameni care au fost pusi sa faca catapulte special pt asta. nu neaparat cu nivel 20. si alaturi de catapultele celor care au ramas deja fara armata, s-au adunat 21k. nu e imposibil, trebuie doar imaginatie. nu e usor, dar putine lucruri sunt usor de facut. exceptand comentariile, iaca-ta-ma si pe mine acum aici.

        vom vedea la final ce armata va avea. suport foarte mare, cu siguranta.

      • AntiProsti
        July 20, 2016 at 7:56 pm

        Cu 14k catas nu da jos nici un level dacă ajunge pe minune la level 90

  6. AntiProsti
    July 20, 2016 at 6:30 pm

    Eu zic ca a avut si el pierderi,
    5 imperieni, 3 caesaris 1 catapulta
    Plus spionii, aia erau sigur ai lui
    A pierdut ceva

  7. PretoRulul
    July 20, 2016 at 8:26 pm

    si aici ca si in cu alte ocazii principiul parcimoniei ar trebui sa primeze, fara nici cea mai mica urma de indoiala… pentru ca-i clara treaba si entitatile nu trebuie multiplicate mai mult decat este necesar. chiar daca avem pretentia ca detinem informatiile cele mai bune.
    sa zici ca au fost mai multi insi care sa fi avut si sa fi facut… e greu, ai nevoie de o validare personala, de un mesaj, macar! fara o simplificare estetica, sa zicem, nu ar mai exista prognoze, chit ca la apel lipseste tocmai rigurizitatea venita din calculul matematic brut si se merge pe : – Stiu eu, ba, ca au vorbit aia in conferinta!
    da nu sta nimeni sa faca analiza bayesiana sau teoria informatiei ca sa cuantifice cumva simplicitatea… o luam de buna tocmai pentru ca o putem intelege facil, si o putem integra in mediul virtual la care ne-am adaptat…
    pfff… iar apare mirosicururi care sa zica ca n-a inteles nimic, da-l trimitem la scoala sa auda si el de briciul lui occam, da? 🙂

    • mirosculori
      July 20, 2016 at 8:54 pm

      Mai mefistofelicule, faci lobby spitalului de psihiatrie?

      • PretoRulul
        July 20, 2016 at 9:21 pm

        am prezis ca o sa apari? quod erat demonstrandum
        zi care esti pe joc… si mai demonstrez si altele, parlitule!

      • mirosculori
        July 20, 2016 at 10:56 pm

        ai demonstrat suficient, Zeule

      • PretoRulul
        July 20, 2016 at 11:24 pm

        nu trebuia sa ne atragi atentia.
        niciunul dintre noi n-a vrut sa creada ca faci asa ceva.
        da’ daca esti pasionat…

      • PretoRulul
        July 20, 2016 at 11:27 pm

        oricum… ai gusturi aparte. asta e clar… pana si femeile tale sunt… http://67.media.tumblr.com/4da2a7c3692f4e5320f06cf3bfc5d16a/tumblr_ntc2kjDs3c1uaq7mqo1_1280.jpg

      • mirosculori
        July 20, 2016 at 11:37 pm

        nu-ti mai da ma like singur :))))))) asta se numeste masturbare online.
        Dedicatia e doar pentru tine, nu te mai erija in avocatul postacilor. Daca vrei fa un sindicat, organizeaza alegeri si candideaza. Eu te votez, mi-ai devenit simpatic. Prost dar simpatic

      • PretoRulul
        July 20, 2016 at 11:54 pm

        cred ca ai baut apa dupa o vaca stricata. glumele tale fac sa rada doar bovinele…

      • spectator
        July 21, 2016 at 2:41 am

        Pentru un om cu o viata atat de “implinita” petreci ridicol de mult timp jucand travian si postand excremente kilometrice pe blog.

        Sunt impresionat !

        Nu vezi asa debit de cacat nici daca esti sofer de vitanja si iti castigi traiul pompand excremente.

      • PretoRulul
        July 21, 2016 at 7:18 am

        vad ca esti dintr-un domeniu aparte si tu…
        lasa un numar de telefon, baremi. cand se umble buda sa stiu pe cine sa sun, nu?
        mersi anticipat…
        o intrebare micuta – totusi – cat de tare te fute grija ca am eu prea mult timp liber, dupa parerea ta? (crezi ca mai doare si pe altcineva faptul ca esti tampit de puti?)
        eu nu inteleg de ce intri tu pe blogul asta daca nu ai absolut nici o treaba cu travianul? despre cacati, vidanje, si ce mai tine de domeniul tau… chiar nu aveti un blog separat?

    • Arsenie
      July 20, 2016 at 9:02 pm

      Uite unde era Cornel Dinu.

  8. stausiput
    July 20, 2016 at 9:06 pm

    eu cred ca e mai degraba o situatie de reasonable doubt. daca simularea nu mi-a dat exact, inseamna ca undeva e ceva nelalocul lui. ce?, nu stiu. si cum nu am toate datele, ma abtin de la a ma arunca pe varianta care mi-ar placea mai mult. wishful thinking nu imi pare de recomandat. mai ales ca peste 1-2 zile vom avea un raport unde vom vedea cate catapulte au oamenii pe cont.

    parerile fiecaruia dintre noi nu schimba realitatea. insa daca pe baza parerilor se iau decizii, as avea mai multa rezerva. manipularea a fost de multe ori eficienta. mai ales pentru ca multi au muscat momeala si au zis ”hai, dom’le, ca nu are cum sa fie altfel. stiu sigur ca io’s bun si ailalti – prosti.”

    cat ne costa sa asteptam raportul cu armata lor pe ww si abia atunci sa radem de ei? putina rabdare doar. deci scump.

    si ca sa inchei cu inca un rahat in engleza, pride goes before our fall. mandria ne poate orbi. ne-o luam in freza si apoi ne miram de ce lucrurile se intampla intr-un fel si nu in cel vazut/dorit de noi.

    • isfangeorge
      July 20, 2016 at 9:15 pm

      Un sfat prietenesc fara insulte ia-o ca pe o sugestie daca simulatorul din joc care e creat de joc pentru joc nu da exact raportu de batalie cum te poti astepta ca ceva care e contrafacut sa fie mai exact decat jocul in sine.

      • stausiput
        July 20, 2016 at 9:40 pm

        facem vorbire intr-o sectiune de comentarii, nu e cazul de suparare.

        nu vad logica. ca un simulator sa dea exact ca raportul de batalie e absolut necesar sa introducem toate datele: upgrade atacator/aparator, berarie, erou, zid, populatie. ce stiu sigur e ca eu, introducand datele pe care le stiu si pe cele pe care le consider probabile acum, nu am obtinut ca rezultat raportul in forma lui prezentata. deci undeva e o greseala. fie kiriloidul calculeaza gresit, fie datele introduse de mine sunt gresite. habar nu am ce. de asta nici nu am zis ca stiu sigur ca acele catapulte sunt/nu sunt ale lui all blacks. la primul meu comentariu aici am dat o lista cu fie, fie, fie, apoi un paragraf care incepe cu probabil.

        nu e necesar ca raportul sa fie contrafacut. daca sunt trupe romane de la 10 jucatori pe un cont, un atac/spionaj nu arata ce a avut fiecare jucator acolo, ci totalul trupelor apartinand unei rase. deci pe cont erau 21k catapulte, dar raportul nu ne spune pe ce sat au fost produse catapultele. deci raportul poate sa fie corect, dar presupunerea ca toate catapultele ii apartineau lui all blacks poate sa fie gresita.

        nu e cazul sa pretinzi contradictii acolo nu ele nu exista in mod necesar. pur si simplu eu nu am toate datele. de asta astept raportul cu armata all blacks atacand un ww. si apoi, daca vor lipsi 8k catapulte din ea, voi rade de cei care le-au pierdut. daca nu vor lipsi, voi conclude ca am avut dreptate sa am indoieli. in orice caz, nu am niciun castig imediat, deci nu e cu bai oricum ar fi.

  9. stausiput
    July 20, 2016 at 10:01 pm

    http://travian.kirilloid.ru/warsim2.php#a:r1p3200B10u44298U!b#d:p19000w20R20#u,,2964,333,,1552,,21475U,,20,20,,20,,20hs100,100,100i15#r2u109U20

    asta e simularea pe care am facut-o eu. daca am gresit undeva, ajutati-ma sa nu mor prost. si fara glume cum ca nemurirea ar fi singura solutie.

  10. stausiput
    July 20, 2016 at 10:04 pm

    http://travian.kirilloid.ru/warsim2.php#a:r1p3200B10u44298U!b#d:p19000w20R20#u,,2964,333,,
    1552,,21475U,,20,20,,20,,20hs100,100,100i15#r2u109U20

    nu intra tot linkul, l-am segmentat.

    • Anti-Idioti
      July 21, 2016 at 1:37 am

      pune maciucari de lvl 17 la fierarie atata ii avea omu si zidul nu era la 20 ci la 15 nefiind niiciun atac sincron pe el cu berbeci si ai pus si palat 20 de unde pana unde pe extinsa asa ceva ? nici o simulare corecta nu stiti ma sa faceti ? cand aveti toate datele necesare.
      http://travian.kirilloid.ru/warsim2.php#a:r1p3200B10u44298U!b#d:p19000w15R1#u,,2964,333,,1552,,21475U,,20,20,,20,,20hs100,100,100i15#r2u109U20

      • stausiput
        July 21, 2016 at 7:37 am

        interesanta atitudine :))
        presupui ca atunci cand apare un atac pe o extinsa toti ne gandim ”hmm, atacatorul e upgradat la 17, ca asa e stas-ul, zidul e la 15, ca e obositor pentru oameni sa-l ridice la 20, consuma aur”. asa e, vila/palat la nivelul 1 e suficient, sa poata fi daramat de un fake. e greseala mea, v-am supraestimat. se pare. nimeni nu stie sa faca hammer ca voi 🙂 felicitari! rar ne-am confruntat noi, idiotii, cu asa o rezistenta din partea inteligentei si a bunului simt. respect!

    • mihaita
      July 21, 2016 at 1:17 pm

      Iti dai si viata sa afli ce sa intamplat, ce te agiti asa rau? iesi dracu din casa, dute si bea bere fa un gratar cacat bolnav ce esti

      • stausiput
        July 21, 2016 at 2:05 pm

        :)) care dintre noi jigneste gratuit pe altii? si care dintre noi e agitat in momentul asta? in mod clar eu, nu batranul mihaita.
        chiar atat de mare e oftica in maretul sud? se poate oare intampla ca planurile unor copii agramati cu egourile inflamate sa nu iasa perfect? neah, sunteti prea buni.
        lasa-ma sa sufar in continuare, morman de intelepciune care esti. mai, mihaita, mai.

  11. Malus Dacus
    July 20, 2016 at 10:32 pm

    niste retardati, sa faci tu ditamai armata si sa o pierzi ca un cacat ce esti…bag pula, se mai numesc si liderii pulii. hai sictir patrafire! atillo luami ai pula n brate. care mi da un cont sa vad situatia in timp real?

  12. LichKing
    July 21, 2016 at 12:14 am

    AdrianFalcusan 123qwer

  13. Malus Dacus
    July 21, 2016 at 12:21 am

    merci, o bere rece!

  14. LichKing
    July 21, 2016 at 2:17 pm

    welcome

  15. Asociatii
    July 21, 2016 at 3:17 pm

    Pretorule, cred ca travianu’ este un joc prea simplu pentru tine. du-te construieste niste nave spatiale, si lasa-ne pe noi sa fim prosti!
    Multam!

    • PretoRulul
      July 22, 2016 at 11:13 am

      de acolo vin, ai vazut ca am lipsit 24 de ore!
      e totul ok. aia mici si verzi iti transmit toate cele… verzi! cica asa e pe la ei. nu ca ar fi eco, da’ arata ca niste broaste fara par pe ele. nu stiu daca te incanta… au gene false.
      le-am zis ca genele tale-s doar un pic stricate asa ca ai o aparenta MARO. au zic ca e in ordine si te pun sa le faci niste mutanti. asa ca obisnuieste-te cu ideea ca o sa fi rapit si futut de niste broaste cu gene lungi. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

