Home > ROX 25, WW > Situatie WW 22 Iulie 2016 ora 15

Situatie WW 22 Iulie 2016 ora 15

Situatie WW 22 Iulie 2016 ora 15

Situatie WW 22 Iulie 2016 ora 15

Categories: ROX 25, WW
  1. LichKing
    July 22, 2016 at 5:19 pm

    Ce faceti Praduitorilor!!! …Farmati farmati ? Ai de capul vostru …Armatele mari se fac Usor … Cioturile se fac Greu . Daca va dau contul meu o ia serverul Razna . E o Seara Corecta …Frumos pe Barosaneala …de aici de unde se da ora ezacta din SE , nici nu mai stiu ce sa fac cu Alianta asta a mea , stam la bar cu Laptopurile in bar de fitze ..o manea corespunzator aferent …stam pe skype la un pahar de Pinot Noir , pai ce ai facut ma nene mahhh!!… Sa ma plimb prin alianta asta a mea , ma uit la Hammeru asta al meu pai ce-ai fact ma NENE Mah… e ca ale vostre? Cioate ? Nici nu stiu sa va arat …sa nu…Hammer dupa posibilitati cum ne place noua . Aici ….ia! Un Cont facut PE Barosaneala ..nu stiu daca are Ramer …singurul cont de pe server TRI armat …Defender ..ramer si HAmmer …..pai ce ma fac ma nene mah ….imi trebuie GPS sa imi gasesc catapultele . Uite ca vorbeam de Catapulte 25000 ..pe barasaneala … 4 conturi …Alianta fitelor RUN ..special pentru voi …aduse , praduitorilor …

    Acest mesaj este un Pamflet !!

    • Shevcenko
      July 22, 2016 at 9:08 pm

      Pamflet sau nu, am niste prieteni care cunosc un dealer mai bun ca al tau…

      • iStyle
        July 22, 2016 at 9:13 pm

        =))

  2. Malus Dacus
    July 22, 2016 at 5:42 pm

    hahahah, frumos ashea, pe barosaneala, cum ne place noua!

  3. anonim
    July 22, 2016 at 8:03 pm

    uitati si hammer-ul lu emil😉 fara catapulte ca cine stie pe unde le are ascunse😉

    http://travian-reports.net/ro/report/93347c2d153

    • AntiProsti
      July 22, 2016 at 8:39 pm

      ha ha, ce tare joaca si astia din NE … au adunat trupe si le-au lasat acolo
      aceeasi cacealma …. acumo sa dea un spion de-al lor acolo sa rupa armata aia
      si vor zice ca s-a dus hammer-ul🙂
      si cand o sa dea cu hammer-ul la fel va fi
      tot trupe garate acolo, Cat de tare

  4. LichKing
    July 22, 2016 at 8:37 pm

    ce cifre perfecte are , zici ca-i pentru expozitie

  5. LichKing
    July 22, 2016 at 8:57 pm

    Se aud zaganit de arme ,scuturi . Cai spumega in zabale ,tipete ortacilor osti si pasi apasti de trupe obosite de atita cale . Din cind in cind in negura serii apara sinistre formele urite ale celor mai puternice masinarii de razboi pe cat de tacute , pe atit de ucigatoare , duc in pantecul lor fumeginde teama si speranta de victorie . Mai e putin si din toata zarva se asterne linistea . Nimic nu mai misca si incordarea te lasa fara respiratie . Din loc in loc se aprind focurile …. atit de multe cita frunza cata iarba .
    Steaua sudului este aici , Acum !
    Oare ce faci tu maret NE in acest ceas ?

  6. Malus Dacus
    July 22, 2016 at 9:06 pm

    oare?

  7. Un pusti
    July 22, 2016 at 9:08 pm

    oare unde se duce hammerul ne?

  8. Malus Dacus
    July 22, 2016 at 9:12 pm

    si cel sud oare unde se duce?🙂

  9. DraGoS
    July 22, 2016 at 9:19 pm

    vreun raport cu hammer-ul lu pantera roz ?

  10. PretoRulul
    July 22, 2016 at 9:25 pm

    superba armata🙂
    iar numele satului? de inspiratie beniana🙂
    multumesc Vicky… un gest ca’ntre nemuritori🙂
    http://travian-reports.net/ro/report/93352a01c1e

    • Assassin (Lord Beerus)
      July 22, 2016 at 9:27 pm

      :)) L-a schimbat repede si n-au apucat baietii sa faca raport cu adevaratul nume al satului. :))

      • Atilla
        July 23, 2016 at 12:00 am

        Frumoasa armata cei drept
        Bravo celor car au muncit pt ea …
        Pacat de gestul facut aseara… Dar atunci cant te incumeti la trocul porcilor … Tre sa fi ca ei….
        Te astepti la un lubnani sa faca deastea … Dar nu la niste pleyeri care au fost primiti cu demnitate in ne …. Nu ca nu am fi anticipat … Dar asa ca gest …
        Toate cele bune..

      • Atilla
        July 23, 2016 at 12:03 am

        Si app de acea faza … Acelas lucru puteam sal facem si noi cu nw … Dar noi .. NU SANTEM…. lideri sud …

    • PretoRulul
      July 22, 2016 at 9:29 pm

      iar pentru cei fara o cultura cinematografica

      • PanteraRoz
        July 22, 2016 at 9:57 pm

        Multumesc, Ben.😀

  11. Un pusti
    July 22, 2016 at 11:02 pm

    exact ca in film o sa ratati si voi level 100 =))

  12. Un pusti
    July 22, 2016 at 11:05 pm

  13. Antiprosti
    July 22, 2016 at 11:07 pm

    Numai idioti…unu’ si unu’…..mamele voastre au fost violate de Pokemani retardati….jucati dracu travian si nu mai mancati la cacat….In SW mai sunt o mana de jucatori…. NE parca ar fii in Turcia….cand preia Andrei retardatul puterea…cand o pierde….intre mese mai vinde cate un artefact…SE si NE joc bambilici….s-a dus dracu travianul…

    • AntiProsti
      July 22, 2016 at 11:38 pm

      Și tu ai găsit sa postezi sub nick-ul asta ?
      Ești doar un fake, un prostănac care aberează și nu spune nimic.
      Ție îți place sa vorbești și sa nu spui nimic ?
      Ești cam tembel
      Dute și dormi, nu mai posta sub nick-ul asta
      Ca tu chiar ești prost, nu poți posta contra ta.

      • LichKing
        July 23, 2016 at 12:15 am

        July 22, 2016 at 12:22 am Reply
        Ești și agramat și foarte prost.
        Stai prost cu exprimarea.
        Și cu gândirea tot pe acolo ești. Nu ești coerent în ceea ce vrei sa spui. Nivel mediu spre mic de cultură. Nici în travian nu poți emite citate de valoare.
        Ai încercat să faci o cronica a server-ului, nereușită zic eu.
        Mai încearcă, dar mai întâi pregătește-te gramatical.
        Sau poate ești doar clasa a 4-a, așa deduc dîn postare. Oricum repetent la limba română.
        0 0 Rate This

        LichKing
        July 22, 2016 at 4:46 pm
        Multumesc, o sa tin cont pe viitor de obiectile tale .(Punct)
        0 0 Rate This
        —————————————————————————
        In civilizatia fumului, important este sa dai senzatia ca te pricepi. Daca te uiti cu atentie sub ambalaj, produsul uman e, de cele mai multe ori, putred. Asadar, ma deranjeaza barbarismele tale . RomEngleza ta de balta este la fel de trista ca si tine dealtfel . Cind ceri ceva , ai grija ce oferi Domnule .
        Sau esti genul de om : Ce caut eu in viata mea
        Te-am pupacit Bai! Animalule!

  14. Malus Dacus
    July 22, 2016 at 11:29 pm

    cam asta i situatiunea dragii mei

    • Atilla
      July 23, 2016 at 11:58 am

      Parca prindeam muste eu cand am zis ca se va ajunmge aici acum o saptamana ….

      Pinguin de jungla :))

  15. AntiProsti
    July 23, 2016 at 12:19 am

    S-a terminat încă 1 server
    Au rămas acasă 3 hammere sau 2 ( probabilitate 80% ca sud nu mai au nici 1 hammer)
    De va câștigă Sud … fără sa mai fie atacați, vor spune ca nu nici nu mai aveau hammerul
    Sud nu ataca ca nu au cu ce , oricum nu-i interesează ca nimeni nu va da pe ei
    NW nu ataca ca le e frica sa nu primească atac din Sud, crezând ca Sud mai au armata 😂😂😂
    NE nu atacă ca nu au interes sa facă nici Sud nici NW câștigători.
    Sud au avut armate, oricum ei meritau victoria, dar au aplicat o strategie greșită.
    Final aiurea

    • Xxl
      July 23, 2016 at 12:22 am

      Ce zici de defensu de pe Deea? Si nord-estul fara instrucție a jucat bine

      • AntiProsti
        July 23, 2016 at 12:38 am

        Nimeni nu a zis ca NE nu a jucat bine.
        La ce au avut s-au descurcat admirabil
        Eu am spus de ceea ce cred ca se va întâmpla
        Cu siguranță dacă aveau șanse NE se băteau la victorie
        Dar atacând pe unul îl face pe celalalt câștigător de aceea cred ca nimeni nu va ataca pe nimeni
        Nu e primul server când rămân hammere acasă. Iar NE au avut și 12 ramase, din același motiv sa nu decidă ei alt câștigător
        NW au jucat cum au putut
        Sud multe armate mari și mici
        NE câteva armate și mult deff, bineînțeles cu ajutorul SE la WW.
        Acum rămâne de văzut dacă NW vrea sa câștige, fiind locul 2 momentan.
        Oricum ar fi, doar locul 1 se premiază
        Ceilalți fiind considerați pierzători.

    • LichKing
      July 23, 2016 at 12:30 am

      Pai ,analiza mea sa dovedit TRUE , sau cum? . Acum ma certi acum ma aplauzi ? What?
      Nu asta am zis si eu ? :)) AI personalitate dubla si o dezvolti pe a 3-a ?

  16. Muie lex
    July 23, 2016 at 12:37 am

    da,fara sa ne gandim ca nv a avut juramantul unic pentru 2 saptamani si 34lex si-a oferit mama si artefactul pentru ne (pitipoance ieftine,si el si ma-sa)

    • PretoRulul
      July 23, 2016 at 1:04 am

      si cipibau ce a facut cu juramantul ala?
      de haram a fost, de haram s-a dus…
      desi stiam prea bine cat de imbecil e (doar i-am fost sitter pana am zis sa stea el sa se bata cu robotul pe care si l-a instalat, pentru ca mie mi se luase sa incerc sa construiesc ceva in contul lui) eu tot nu vreau sa cred ca a ajuns “lider” NE… doar din cauza banilor pe care era dispus sa-i cheltuie.
      pai… degeaba banii cand tu bubui de imbecil ce esti! degeaba totul…
      cum le pune viata pe toate la locul lor, nu?

  17. Muie lex
    July 23, 2016 at 1:21 am

    ben,lui cipibau i s-a sters armata asa cum lui all blacks i s-au prins catapultele pe sat

    • AntiProsti
      July 23, 2016 at 1:47 am

      si daca eu v-as spune ca nici blacks nici cipibau nu au armate ma credeti ?

      • Bleach
        July 23, 2016 at 4:08 am

        Deja deveniti stresanti, contul cipibau n-are armata , v-a aratat si jane da se vede ce jucatori sunteti , prima armata se stie ce sa intanplat cu ea (v-a explicat jane ) a doua , facuta pe juramnt a fost stearsa cand contul a fost banat la solicitarea lui ben (fost lider de cadran NE care e un mos obosit , si se mai bate si cu pumnu in piept ca a jucat pt cadran si … restu stiti voi , preto , prod , cont , a zis de nspe ori pana acu pe aici ) .

        Ne revansam serverul viitor!

        M-ati pupat !

        Bleach

      • mirosculori
        July 23, 2016 at 2:00 pm

        votul negativ l-a dat Ben, dar asta se stia deja, el are setat contul de pe blog sa dea dislike oriunde se scrie numele lui si sa-si dea like automat la postarile lui.
        Ben, nu te mai jignesc… ai o scuza, esti senil si nu ai discernamant.

      • Bleach
        July 23, 2016 at 2:40 pm

        Iar despre nubisme , nu cred ca e cazul , s-a vazut ultimele sv ce a scos contul , pana una alta , detinem recordu de roman (pe durata normala) , a fost o greseala cucerirea extinsei , asta este , c’est la vie ! , cei care fac hammar sv de sv stiu cum e .

      • PretoRulul
        July 23, 2016 at 3:24 pm

        am obosit sa zic ca pipilicibau e doar un cretin.
        n-am obosit sa zic ca cine ii ia partea e mentally challenged – ca sa ma exprim elegant, fara sa vreau neaparat asta!
        cine crede ca MH-ul iti sterge armata pentru hartuire… pur si simplu nu joaca Travian.
        dar e de ajuns sa ne uitam cand SE ZICE ca si-a cucerit extinsa si cand SE ZICE ca l-as fi banat eu.
        e simplu.. de ce nu ne uitam la date?

      • PretoRulul
        July 23, 2016 at 3:30 pm

        nu-i sterge armata dupa 3 banari succesive si penalizari ca stateau 3 oameni pe contul ala degeaba si se uitau cum joaca robotul si i-o sterge ca asa vrea Ben? pe bune?🙂
        cat par pa ochi trebuie sa-ti creasca ca sa zici asta? cate buboaie sa spargi sa-ti bei ceaiul de furuncule? cat jeg de capra nespalata sa pui pe paine de dimineata sa te otravesti in halul asta?… sa continui?🙂

  18. Vbs
    July 23, 2016 at 3:43 pm

    Cred ca astia sunt cei mai prosti din istoria travianului :)))
    Cum ba sa-ti cuceresti extinsa? =))) Prostii satului sunteti.
    Sa iti omori trupele ca dai sa farmezi capitala sau sa farmezi pe alti mai intelegi, sa-ti cuceresti extinsa deja depaseste capacitatea mea de intelegere :))))

    • PretoRulul
      July 23, 2016 at 3:52 pm

      desi stiu cat de imbecil poate fi individul respectiv, te rog sa ma crezi ca eu inca nu pot sa cred asa ceva. pentru ca e greu sa iti si vina o asemenea idee, d-apai s-o mai si comiti, dand o gramada de click-uri ca sa-ti reuseasca…

      • gigi
        July 23, 2016 at 5:09 pm

        de ce sunteti rai? nu stia omul ca se pierde armata, se mai intampla.

        ca e un jucator ce se presupune a avea experienta si mai e si lider pe deasupra…aia e alta poveste :))

      • PretoRulul
        July 23, 2016 at 5:12 pm

        se intampla… ok. dar nu a fost singura lui reusita.. serverul asta. pe langa calcatul pe cap al intregii aliante Alcool (pentru ca ne-a cerut deff pe alt sat) l-a mai si banat MH-ul de 3 ori – desi sunt 3 coplayeri pe cont – pentru folosirea robotilor…🙂 a dat impresia ca nu e nici macar liderul propriei lui putzulici…

    • SS
      July 23, 2016 at 4:42 pm

      Daca a facut asta noob-ul merita sa fie desfiintat de atunci, dus la 0 de propria alianta. Amatori toti 3 care-s pe cont acolo, nici macar ca adversari nu mi doresc, mi-ar strica placerea sa cuceresc o extinsa.

      • PretoRulul
        July 23, 2016 at 4:48 pm

        🙂 pai nu stii ce a mai facut cand Alcoolul l-a calcat in picioare?🙂 ne-a zis sa ii aparam ALT SAT… cu mass, frumos, cum se face in asemenea situatii.
        si-au venit aia beti si s-au pisat pe el… la propriu. noi miscasem sute de mii de trupe pe alt sat.

      • Bleach
        July 23, 2016 at 6:08 pm

        Ben , se vede ce mare jucator esti , au fost atacuri pe alianta si pe extinsa atunci , el a ales sa aoere extinsa fiindca nu stia unde vin exact , eu sv asta nu prea am jucat si imi stii situatia , de cand am muncit ca idiotu un sv si am ramas cu hamaru acasa , nu ma mai implic , ajut cat pot , sv viitor daca voi avea timp , voi juca eu si vei vedea ce va iesi , nu mai arunca cu noroi , ca nici tu nu esti usa de biserica , mare player nu esti , joaca fara gold si fa 500 k deff si apoi te vad , cat despre acel bot , crede-ma , sunt foarte putinu pe rox care nu il folosesc !

      • Bleach
        July 23, 2016 at 6:09 pm

        Pe capitala * scuze

      • PretoRulul
        July 23, 2016 at 6:32 pm

        pai… unul as fi eu, Bleach.. ca doar ai intrat la mine… cred. ati fost zile in sir sitteri si ati vazut si ce si cum fac. iar eu stii clar ca din cauza robotului am iesit de la voi… pentru ca nu aveam ROST ca sitter la voi, nu faceam decat sa va acopar, practic, ca nu intrati voi… sa zicem.. noaptea!
        iar cat de mare jucator sunt… se cam vede… nu crezi?
        adica… numeste pe altul cu mai mult deff… si atunci o sa fie ALA mare si eu mic, ce zici?
        la voi se baga 1600 gold si la 3 zile odata. la mine au fost ceva in jur de 4000 TOT SERVERUL… de 2 saptamani joc fara gold total.. iar pe parcursul serverului nu am avut gold – in total – alte 12 zile…
        eu zic ca a iest ok… in fond.. voi ati avut push de PESTE 300 de milioane in total… eu AM FACUT PUSH. voi ati avut artefacte si eu, probabil, doar BALE… voi aratati cum aratati, iar eu arat cum arat….
        la naiba… ati irosit conturi, nu gluma…
        pentru cadran am jucat, nu ca sa arat eu cat de rapid ma dezvolt, cate sate pot pune, cata armata pot face… etc. nimic pentru mine.. nimic… nimic… doar promisiuni NEONORATE.. si daca ti-o arat pe ultima, ca sa intelegi cate resurse am consumat in jocul asta aiurea (implicit gold aiurea) o sa intelegi ca eu chiar NU am beneficiat nici macar de intelegere… din pacate!

      • mirosculori
        July 23, 2016 at 11:11 pm

        Parca ziceai ca nu ai jucat cu gold si acum ne spui de 4000 gold? Mizerie ce esti!

  19. Vbs
    July 23, 2016 at 3:55 pm

    Eu sunt curios daca macar i-a dat 1/2 dupa ce a cucerit-o :)))))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

