Home > Rapoarte ROX25 > PanteraRoz vs WW Deea.

PanteraRoz vs WW Deea.

PanteraRoz ataca pe WW Deea.

PanteraRoz_vs_WW Deea

Categories: Rapoarte ROX25
  1. Fanu lu Lache
    July 23, 2016 at 4:28 am

    un hammer corect ! bravo Dani !

  2. July 23, 2016 at 6:13 am

    Auch!!!

  3. RedDevil
    July 23, 2016 at 6:34 am

    Felicitari pentru armata !

  4. zen (hakunamatata)
    July 23, 2016 at 7:54 am

    Frumoasa prezentare! Doua bericioaice reci de la mine!

  5. Assassin (Lord Beerus)
    July 23, 2016 at 7:58 am

    Iar s-a facut deranj?Iar deranj:)). Felicitari pentru realizarea primei tale extinse! La mai multe!

  6. July 23, 2016 at 8:40 am

    Frumos, elegant, cat de cat..
    Felicitari!

  7. Ken
    July 23, 2016 at 9:07 am

    Felicitarii pentru aceasta fata draguta , Felicitari pentru prima extinsa , te indragim pentru munca depusa si noptile nedormite … to be continued !!!

  8. iStyle
    July 23, 2016 at 10:14 am

    Frumos , felicitari!!

    • Atilla
      July 23, 2016 at 12:02 pm

      Te ridici la inaltime ???
      Cu trainer luat la 4 zile ???🙂

      • iuc
        July 23, 2016 at 12:44 pm

        Jane este la inaltime, primul lucru important este sa poti si al doilea sa ai cu ce si cu cine .
        Trebuie sa recunoastem ca este un hammer frumos , si se vede surpriza tuturor ca nu va asteptati la asa ceva .
        Eu sunt la fel de mirat pentru ca nu stiam de el dar recunosc nici nu am stat sa vad cine si ce armate face pentru simplul motiv ca din pacate , nu am timp
        Felicitari inca o data builderilor si celor ce au facut armata asta
        Trebuie sa recunoastem toti ca fara un constructor de cont adecvat nu poti ridica un cont sa sustina o asemenea armata

      • Atilla
        July 23, 2016 at 1:06 pm

        Ce ai ma :))))
        Licoarea ceia clocita de sta in castron la soare nu e beutura ….e apa cainelui :)))

        Eu intrebam pe istyle daca a reusit sa faca ceva asemanator …..

        Despre armata , frumoasa , nimic de zis …. bv celor care au muncit la ea , sant ei de kkt ca oameni da asta e alta mancare de peste ….

        Aia crezi tu ca nu ne asteptam :))
        Stiam inca de cand am spionat garajul …. Ciudat , sa fi lider de alianta unde e builderul cadranului si sa nu sti ce armate ai in cadran …..:))
        Asta era pt …cine ??:)))

      • iuc
        July 23, 2016 at 1:09 pm

        eee, vorbeste lumea…..se numeste diviziunea muncii

      • Assassin (Lord Beerus)
        July 23, 2016 at 1:13 pm

        Tu ai cam mult tupeu asa sa vorbesti despre caracterul oamenilor. Cu cine v-ati inteles voi de te apuci sa manjesti caracterul persoanelor de au jucat pe contul respectiv? Ati vorbit cu titularii contului si nu stiu eu? Voi sunteti si tupeisti asa ,Emil era constient de faptul ca dau pe voi ,defapt i-am si zis asta. Faptul ca el a incercat marea cu sare ii fix problema lui.

        Toate cele bune!

        P.S: Nu te obosi sa-mi dai reply la mesaj ca oricum nu-ti voi mai raspunde,am zis ceea ce aveam de zis. Sayonara!

      • PanteraRoz
        July 23, 2016 at 1:38 pm

        Multumesc celor care ne apreciaza munca.

        Vad ca mare parte din voi nu are habar de cine s-a ocupat de contul asta, asa cum nici noi nu am stiut jocurile voastre de culise. Mi se pare total deplasat sa te apuci sa arunci cu jigniri in necunostinta de cauza.

        O zi buna

      • Atilla
        July 23, 2016 at 2:00 pm

        Ohohoooo , cum de am tupeu ???
        Pisule .. din ce imi aduc aminte si tu si dany ati jucat in ne ….Si pot spune ca ati fost primiti cu demnitate de emil si restul (poate nu de mine desi nu imi aduc aminte sa fi avut vreo problema cu voi )
        Si eu am fost pus in situatia voastra servarul asta …. DAR EU NU SANT VOI … Am spus celor din nw ca voi da impreuna cu hamarul lor pe voi , AM DAT ….desi am plecat cu 4h mai tarziu si nu am fost de acord sa lansez in acel moment

        Ca ai dat cu hamarul pe ne …asta nui nici un fel de problema , oricum ne asteptam la asta , dar una e sa ai demnitate si respect …si alta e sa fi un hot marunt ce fura acadele de la taraba din cotul strazi (sau ma rog , in cazul lui lubnani un hot mai mare ce fura zilnic din buzunarele a 20 de mil de romani …inclusiv din ale tale )

        [1:18:15 PM] Emil-One&Only: lubnani(calin): ma i-am zis lui Dani sa dea si mi-a confirmat omu
        [1:19:01 PM] Emil-One&Only: [Thursday, July 21, 2016 1:33 PM] dani ^^:

        <<< da,lansez la noapte dupa ce mi se activeaza viteza
        00:20 parca ii timpul de activaredani ^^, Thursday 1:33

        si sa nu care cumva sa credeti ca NE a contactat pe cineva servarul asta ……
        nu boss , de data asta am lasat apele sa curga cum au vrut ele ./..

        [7/21/2016 4:07:43 AM] lubnani(calin): Emile esti ?
        [7/21/2016 4:08:29 AM] lubnani(calin): ce dracu faceti ma pe rox ?
        [7/21/2016 5:11:07 AM] Emil-One&Only: ?
        [7/21/2016 5:11:21 AM] lubnani(calin): neata
        [7/21/2016 5:11:48 AM] Emil-One&Only: salut
        [7/21/2016 5:12:40 AM] lubnani(calin): ce spanac faceti pe rox?
        [7/21/2016 5:12:53 AM] lubnani(calin): e NVul in frunte vad
        [7/21/2016 5:13:07 AM] Emil-One&Only: dap
        [7/21/2016 5:13:13 AM] Emil-One&Only: cui sanse la l;ev 100
        [7/21/2016 5:13:53 AM] lubnani(calin): mda.. iara castiga aia care nu joaca travian

      • Assassin (Lord Beerus)
        July 23, 2016 at 2:06 pm

        Prostovan mic,altfel nu pot sa te numesc. Eu am jucat doar o jumatate de server la voi in cadran,eu sunt Dani. Si daca-mi amintesc bine ,v-am ajutat cu ce am putut atunci. Tu un lucru nu-l intelegi ,emil nu a discutat cu mine sa lanseze PanteraRoz,emil a discutat cu Calin. Ai inteles?

      • Rasist
        July 23, 2016 at 2:06 pm

        Nu te mai obosi sa zbieri aici pe blog, ca trebuie sa ai voce maine dimineata cand vei striga iar dupa fier (vechi).

      • PanteraRoz
        July 23, 2016 at 2:13 pm

        Am jucat in NE doar pe servere normale. Cred ca ma confunzi.

      • Atilla
        July 23, 2016 at 2:22 pm

        Parca ziceai ca nu te mai obosesti sa mai raspunzi ..:))

        “Tu un lucru nu-l intelegi ,emil nu a discutat cu mine sa lanseze PanteraRoz,emil a discutat cu Calin. Ai inteles?”

        tu esti dani ?:))

        [1:19:01 PM] Emil-One&Only: [Thursday, July 21, 2016 1:33 PM] dani ^^:

        <<< da,lansez la noapte dupa ce mi se activeaza viteza
        00:20 parca ii timpul de activaredani ^^, Thursday 1:33

        da mosule , vad , ai dreptate , gresala mea :)))

        Lasati dreaq pisica aia ca e moarta deja ,…. ce tot ati zvarlio de la unu la altu nush …:))

        Hai , ura si la gara ..

      • darius
        July 23, 2016 at 2:23 pm

        cu sau fara Sud oricum trebuia sa dati in Nw. nu o mai sugeti aiurea ca n-o sa va faca Sudu jocul niciodata, paputoi agramat ce esti
        _______________________________________________

        felicitari petru armata

      • RedDevil
        July 23, 2016 at 2:27 pm

        Eu nu te inteleg Ottilo … pentru ce faci asta ? Ca sa ce? Sa te dai in spectacol ?!

        Ce are LIviu la 4 zile are, e meritul lui. Cum a facut , a facut. BRAVO LUI

        Pentru ce arati tu acum conversatii intre X si Y … Prietene raportul ala de sus arata ceva frumos . Felicita armata si pastreaza cancan-ul pt skype si alte alea.

      • Atilla
        July 23, 2016 at 3:04 pm

        Da iam felicitat boss ….si am vb f serios ….Daca ai ratat o mai fac odata …

        Felicitari echipei de pe PanteraRoz pentru realizarea acestui hamar foarte frumos …..

        Cancanul meu cu ei e de alta natura …. si cred ca si tu ai face la fel daca cineva cum e Cristi spre exemplu ar face ceva asemanator …

        Dar Cristi chiar daca a jucat in ne dupa ce a plecat din sw acum joaca in nw la modul cel mai demn posibil …

  9. Malus Dacus
    July 23, 2016 at 12:21 pm

    trebuia sa comenteze un amarat ca si atila-cel mai trist lider vazut vreodata pe rox.
    pana una alta felicitari tie vichi,felicitari dany,!
    atila cum e ca o femeie sa aibe hammerul mai mare cu 30% decat al tau?:)

    • Nw fara Bradut
      July 23, 2016 at 12:28 pm

      malus pulis…..hammerele din elite aufost facute cu doi pacalici oligofen pacatos si onanist. in sud ati avut 4 trainere, doua cumparate pe bani grei.
      cum ziceam si serverul trecut si acum doua servere….sud cel mai jegos cadran din cate exista.

      sper ca elite sa dea pe voi cu hammerul sa va bage in pamant. desi parca nici pe nw nu mi-ar parea rau sa ii arda la buci. si aia sunt numai curve.

      pe langa cele de mai sus, va urez SA MA PUPATI SUB PATRAFIR, pacatosilor, spurcati ordinari.

      • Malus Dacus
        July 23, 2016 at 12:57 pm

        greseala lor.data viitoare sa se asigure ca nu raman nici pacalicii la voi:)
        oricum sunt sigur ca va descurcati,luati altele din nw.
        tot raul spre bine totusi-cipibau a invatat o mutare noua -extinsa nu se cucereste niciodata.
        hal de jucator si lider.
        patrafire tot nu ne ai zis,cat mai dureaza pana schimbi nickul in ne fara Lache?

      • AntiSud
        July 23, 2016 at 9:44 pm

        D&M aia cu suptul și pupatul în cursul e treaba ta, dacă ai terminat cu SE și NW treci la NE și SW
        Dar vezi ca aia îți rupe și gura și curu’
        Sugaciu-le 😂😂😂😂

    • Atilla
      July 23, 2016 at 1:12 pm

      pana una alta felicitari tie vichi,felicitari dany,!
      atila cum e ca o femeie sa aibe hammerul mai mare cu 30% decat al tau?:)

      30 la suta ??:)))
      te bate in cap matematica ……

      si pasarica ta a avut trainer la 3 zile , eu am avut de 2 ori trainer si in rest pacalici …. sa nu mai zic ca eu am atacat pe data de 18 …. melcisorule ..:)

  10. Malus Dacus
    July 23, 2016 at 1:21 pm

    bine ,am exagerat,e doar 25 % dar tot slaban esti.
    iar despre caractere tocmai tu te ai gasit sa tastezi pe aici?
    ati pierdut 1/2 cedat de aia de pe daimai pt ca le era scarba de voi dar ati cumparat juramantul din nw,
    Lex ala un flamand,cerea 5 miloane in sud cu o saptamana intainte sa l cumparati voi.
    Mai mult decat atat liderii de carton din nw au fost anuntati ca ala isi vinde contul si trainerul,nu au luat nici o masura.
    asa ca mai du te n pmea ca vrei sa pari mai catolic decat papa .
    ni se rupe poola cum ti ai facut tu armata micutule

    • Atilla
      July 23, 2016 at 2:15 pm

      :))))
      5 mil a fost prea mult pentru cat era dispus gufy sa ofere de obicei ???
      Auzi la el “micutule” :)))))))))

      Dute ma scoica sa te bata altu ..:)

    • AntiSud
      July 23, 2016 at 5:41 pm

      Ma ce ii raspundeti la cacatul asta bolnav ? Malus Dacus e oligrofen
      Lasati-l sa abereze asa a prost. Baga-ti in seama orice coi pictat
      malus- labus- limbis, mortii lui de debil
      Nu vedeti ca e planta ?
      Ba Atilla, nu asa se joaca travian, ai facut armata, ai dat cu ea, dar nu trage la raspuns curvele, fiecare joaca cum vrea
      Sa incerci sa demonstrezi ca ai dreptate in fata la tampiti e prostie
      Oi fi tu mai vulcanic, dar nu fi prost.

  11. buOgdy
    July 23, 2016 at 1:31 pm

    Felicitari Vichi si Dani pentru munca depusa. Felicitari pentru cele 2 hammere reusite serverul asta. Nopti albe pentru zile negre am adunat, dar a meritat!

    Go PowerRangers!!

    • Un pusti
      July 23, 2016 at 1:34 pm

      Ce a meritat ma?Sa faceti armate cat 3 cadrane si sa pierdeti serverul?

    • PanteraRoz
      July 23, 2016 at 1:45 pm

      Multumesc bog, cu toate ca n-ar trebui sa ne feliciti pentru ca si tu ai facut parte din echipa🙂

      Go PowerRangers!😀

    • Ken
      July 23, 2016 at 6:15 pm

      Mestrule Piersic … felicitarile se acorda si ti-e pentru munca depusa 🤗🤗

      Go PowerRangers

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

