Home > ROX 25, WW > Situatie WW 23 Iulie 2016 ora 24

Situatie WW 23 Iulie 2016 ora 24

Situatie WW 23 Iulie 2016 ora 24

Situatie WW 23 Iulie 2016 ora 23

Categories: ROX 25, WW
  1. Mucea
    July 24, 2016 at 1:21 am

    Poc poc poc dopuri de…. In sud curge bautura

  2. gigi
    July 24, 2016 at 1:23 am

    Felicitari NW🙂 Felicitari si celorlalte cadrane.

    • hau
      July 24, 2016 at 1:27 am

      ajunge emil pe SE inainte sa termine? la 04:30:00 termina Sud lvl 100

  3. hau
    July 24, 2016 at 1:25 am

    zarurile au fost aruncate, dar cine stie unde le-au aruncat?

  4. hau
    July 24, 2016 at 1:35 am

    Sud castiga la 4:30:00. Felicitari !!!!

  5. Gege/All Blacks
    July 24, 2016 at 1:41 am

    Castiga nw ul.Felicitari castigatorilor,cinste invinsilor!

  6. LichKing
    July 24, 2016 at 2:26 am

    Felicitari NW , un server reusit fara indoiala . Felicitari tuturor participantilor .

  7. dario
    July 24, 2016 at 4:22 am

    a castigat nv ?

    • Asociatii
      July 24, 2016 at 4:30 am

      Bineinteles🙂

  8. RedDevil
    July 24, 2016 at 4:31 am

    Evanghelia are putere !

    • Asociatii
      July 24, 2016 at 4:33 am

      Are putere sangele lui isus hristos!

  9. gigi
    July 24, 2016 at 4:36 am

    Da, a castigat NW. Felicitor Meta NE+NW+SW pentru castigarea acestei runde.

    In formatia actuala Sudul nu are nicio sansa.

    Muie SUD !!!

    • RedDevil
      July 24, 2016 at 4:40 am

      Gigi…fa tu o Meta acum ” tu + perna +patul ” si baga somn prietene ca esti prajit.

      O sa va fac eu o postare la final sa intelegeti si voi cum e viata in NW. Iar NW a luptat prima oara cu NW iar la WW au avut deff desi este cel mai slab cadran ca nr jucatori/ nr sate dintre cele 3… au avut organizare si au avut STRATEGIE.

      • Malus Dacus
        July 24, 2016 at 4:44 am

        au avut o pula, ati castigat pe baza prieteniei elite – sud, cum ati facut o si ultima data, si cum ati facut o si serverul trecut daca nu lua ww sud ban.

        defapt, ati castigat toate 3 cadranele impotriva unuia, la WW. in rest ati luat muie groaznica, la orice capitol. lake ar putea comenta acum ceva, dar am avut deff peste ei, doar ca s a mai tocat pe o extinsa, pe ww chiar, uitati va la punctele deff ale ww sud.

        pt linistea voastra sufleteasca, nu raspundeti ca nu mai vizitez mizeria asta de acum inainte.

      • Asociatii
        July 24, 2016 at 4:48 am

        alt cretin
        Bai la ce te astepti mai? Asta e jocul. Primu si-o incaseaza de la toti pana se egaleaza treburile.
        Pleaca de aici, ca nu te vrea nimeni oricum.

      • gigi
        July 24, 2016 at 4:49 am

        De ce esti obraznic?

        Am mesaje in acest sens.Mesaje in care se spune clar sa nu atacam anumite aliante/cadrane.

        Ti le dau daca incetezi cu “felicitarile” la fiecare postare noua pe acest blog.

      • Asociatii
        July 24, 2016 at 4:52 am

        Esti un frustrat. Normal ca felicit oameni pentru armatele pe care le fac. Baga ce mesaje vrei tu, ti-o repet din nou. La ce te astepti? Cand se afla WW SE la lvl 30, restu la 0, sa dea NV pe NE sau vice versa? Esti nebun omule!
        Asta e jocul!

      • Un pusti
        July 24, 2016 at 8:04 am

        Ce def peste ne ma daca aia au avut peste 31kk?

    • Asociatii
      July 24, 2016 at 4:47 am

      Hai pleaca de aici ca esti cretin, gigi!
      E normal cand un cadran e la forta, e primul pentru castigarea serverului sa dea toti care sunt sub ei pe ei!

      • gigi
        July 24, 2016 at 4:53 am

        Ia explica-mi tu mie imbecilule cum e normal ca locul 3 sa dea pe locul 1? Care e scopul acestei mutari?

        Ca pentru castigarea serverului sigur nu e, pomanagiilor !

      • Asociatii
        July 24, 2016 at 6:15 am

        Voiai sa dea pe locul 2? De ce? Care ar fi scopul ala. NE si-a ales castigatorul, e simplu.
        + NE a dat pe NV, cu hammer-ul lui Warsong2, si au dat cu speranta ca vor castiga ei. Din pacate au observat ca nu vor mai putea.

  10. AntiSud
    July 24, 2016 at 4:47 am

    Felicitari NW

    V-a facut “Lake” castigatori, si de data asta
    Data trecuta a pastrat acasa 12 hammere.

    NW – castigator strategie buna
    NE – strategie proasta
    Sud – o dezamagire desi era favorit imediat dupa planuri strategie de cacat

  11. c!o
    July 24, 2016 at 9:01 am

    E târziu sa lăudămiși armata lui all blacks? E nr. 1.
    La mai mare!
    Vacanță frumoasă tuturor!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

