Home > Rapoarte ROX26 > badboys vs Shaun

badboys vs Shaun

badboys cucereste artefactul pacalici de sat

badboys ataca pe Shaun

badboys_vs_shaun

Categories: Rapoarte ROX26
  1. un chibit
    September 29, 2016 at 10:38 am

    asta arata ca un blat ordinar

    • zen (hakunamatata)
      September 30, 2016 at 12:40 am

      daca asta e blat, ce sa mai zic de o faza petrecuta acum aproximativ 1 ora!
      lanseaza Alkoholul atacuri pe contul masque….cand sa dau atacurile …..stupoare…contul masque a fost blocat datorita incalcarii regulamentului de joc!
      pai daca asta nu e blat ordinar, eu jur ca nu mai beau!

      eu v-am zis serverul trecut ca dati pe afara de destepti dar nu credeam ca v-au crescut pizde in loc de plua prieteni de joc!

      bai puka….fimi-ar scarba de tine de las! cand o sa te lupti si tu corect odata in viata ta?

      sictir!

  2. esti varza
    September 29, 2016 at 3:23 pm

    i-au mai dat si instructie pe cont la ferma….

  3. Nelus
    September 29, 2016 at 3:30 pm

    nimiccitorii

    depinde din ce unghi privesti!!! unele artefacte se mai si rotesc…
    unii mai dorm pe ei…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

