Home > Rapoarte ROX26 > Feniks vs AMG

Feniks vs AMG

Feniks ataca pe AMG

feniks_vs_amg

Categories: Rapoarte ROX26
  1. Bad girls
    October 1, 2016 at 1:41 pm

    Slab contul AMG face sim :))

  2. esti varza
    October 1, 2016 at 2:16 pm

    mai slab ca amg e ardei ala…cum sa iei troianu prima oara si sa-l pierzi in cateva ore? :)))) da-v-as delete

    • Bad girls
      October 1, 2016 at 2:58 pm

      Este un nou record :)) este de apreciat ca a rezistat vreo 4 ore cu el pe cont 🖕

  3. ....
    October 1, 2016 at 3:24 pm

    Da` voi ce conturi aveti ? Tare`s curios cate artefacte au trecut pe la voi ca la comentat sunteti primii !

  4. haha
    October 1, 2016 at 4:39 pm

    Nu cred ca in artefacte se masoara capacitatile jucatorilor! Destule artefacte sunt irosite, gen spioni sa se pazeasca capitale sau conturi, artefacte de instructie de cont pentru jucatori ofensivi care fac o singura armata sau pentru defensivi care poate au 20 de sate si ei produc cat sa dea pe 10 cu artefact cand ar putea sa dea pe 15 fara artefact dar trupele instruite care ies sunt aceleasi in acelasi raport timp/resurse investite…. Nu mai vb de jucatorii care iau beciuri si nu sunt pe granitze sa profite de el, sau alte artefacte [rezistenta de sat] in aceleasi conditii doar sa aibe si el un artefact, ca deh, altfel nu se poate!

    • esti varza
      October 1, 2016 at 8:15 pm

      “gen spioni sa se pazeasca capitale sau conturi” vezi contul “cineva” :))) saracu…numai specimene aveti in alianta aia…

      • haha
        October 1, 2016 at 8:23 pm

        au, nu aveti… ca peste tot de altfel… nu cred ca tu nu ai specimene in alianta 🙂

    • ....
      October 1, 2016 at 10:07 pm

      Acum m-am prins,tu nu ai fata de artefacte si te oftici pe cei care au,daca vrei iti pot face eu unul cadou,nu duc lipsa ;)doar sa-mi spui ce nume ai si-ti dau coordonate :))

      • haha
        October 1, 2016 at 10:12 pm

        si vrei sa te cred ca imi dai artefact? joc deff, deci nu pot ataca decat cu eroul…

    • ....
      October 1, 2016 at 10:25 pm

      Pai daram eu trezoreria pentru tine,doar cu eroul trebuie sa vi

      • haha
        October 1, 2016 at 10:30 pm

        Hai sa vad daca te tii de cuvant, sa te vad. Doar o intrebare, esti in top100 macar? sincer…

    • ....
      October 1, 2016 at 10:32 pm

      :)) Daca iti spun poate mai zici si ca ma laud,te las asa in ceata

      • haha
        October 1, 2016 at 10:33 pm

        bine, ramane cu artefactul? sunt baiat de cuvant si nu ma feresc! tu?

    • ....
      October 1, 2016 at 10:34 pm

      Ce artefact doresti ? Mic – mare – unic ?

      • haha
        October 1, 2016 at 10:37 pm

        doar sa nu fie o inutilitate de beciuri sau rezistenta mica cu care sincer nu am ce face… vrei sa stramb si din nas la ce mii se ofera? o hrana, un spioni doar intreb, pana la urma calul de capatat nu se cauta la dinti, sti cum se zice!

    • ....
      October 1, 2016 at 10:40 pm

      Am vorbit cu natarii si au golit satul (‭‭163‬‬|‭-‭84‬‬)‬‎ au demolat si trezoreria cu gold…din pacate e doar un artefact de beciuri…Nu e chiar asa inutil,Catapultele inamice pot ţinti doar Trezoreria şi Minunea Lumii, sau la întâmplare.

      • haha
        October 1, 2016 at 10:42 pm

        nici macar nu imi dai un artefact de la tine? deci nu te tii de cuvant? pe mine nu ma deranjeaza, si nici nu sunt frustrat, si nici nu ma laud cu ceva, dar daca vrei ma gasesti pe Yoyo, hai sa nu mai spam-uim pe aici, vrei?!

    • ....
      October 1, 2016 at 10:46 pm

      E ca si de la mine,le-am dat telefon si i-am rugat personal sa goleasca satul si sa dea trezoreria jos,yoyo ? what ?

      • haha
        October 1, 2016 at 10:50 pm

        ai vrut sa sti cu ce nume joc… Yoyo, nu ma feresc… hai sa vad ce artefact imi dai… imi dai de la natari? ala se cheama luat nu primit… cand dai, dai de la tine…. vb in joc, poti sa imi dai mesaj acolo, cred ca e mai bine sa incheiem discutia aici, nu crezi?

    • ....
      October 1, 2016 at 10:53 pm

      Asa cred si eu 🙂 eu unu m-am distrat facand conversatie cu tine 🙂 Chiar mi-a facut placere :d

      • haha
        October 1, 2016 at 10:58 pm

        si totusi, nu vrei sa imi scri pe cont sa vad si eu cu cine am avut onoarea?!? nu dau mai departe, stai linistit si cand imi dau cuvantul il tin… nu ma feresc cand comentez ceva sub 100 de nume sau sa imi dau like singur la posturi… frustrat? nu sunt, suparat doar putin pe baietzii care nu folosesc eficient artefactele desi joaca servere bune pe joc si intotdeuna expresia “astia sunt, cu astia defilam”, dar e o problema generala cred peste tot…

  5. ....
    October 1, 2016 at 5:09 pm

    Mi-ai inchis gura :))

    • haha
      October 1, 2016 at 8:26 pm

      E realitatea! ai pus o intrebare ca de la noob pentru noobi! Am tinut doar sa iti evidentiez unele aspecte ale jocului! Vad ca si tu doar cu artefacte sti sa joci, fara e pauza, dam delete daca nu primim instructie sau mai stiu eu ce 🙂 nu?

      • ....
        October 1, 2016 at 9:57 pm

        De ce apar artefactele ? nu sa joci cu ele ? eu cred ca esti doar putin frustrat :)) Si nu-mi dau seama care a fost intrebarea ca de la noob la noobi,poate-mi spui tu,frustratule :))

      • haha
        October 1, 2016 at 10:10 pm

        te ataci? si nu mai sti ce intrebari pui pe aici? :d

  6. ....
    October 1, 2016 at 10:12 pm

    Nu prea am de ce sa ma atac :)daca asta crezi….

    • ....
      October 1, 2016 at 10:13 pm

      Tot nu mi-ai spus care a fost intrebarea,eram doar curios nu vad care sunt semnele de atacare

      • haha
        October 1, 2016 at 10:22 pm

        “Tare`s curios cate artefacte au trecut pe la voi”…..

  7. ....
    October 1, 2016 at 10:24 pm

    In fine,mi-a facut placere 🙂

  8. haha
    October 1, 2016 at 10:25 pm

    Hai sa nu o mai lungim atat, cine a inteles comentariul meu initial foarte bine pentru el, cine nu, nu… multa bafta domnule “….”

  9. RedDevil
    October 1, 2016 at 11:03 pm

    Adipiciu… completeaza raportul te rog cu ;

    http://travian-reports.net/ro/report/101273f5ca7 -Feniks clean
    http://travian-reports.net/ro/report/1012751220c -Feniks 3 capetenii
    http://travian-reports.net/ro/report/10127651f5c – badboys 3 capetenii

    Intr-adevar foarte slab contul AMG. Sa arunci o armata de genul si sa dai rateu intr-un deff adunat intr-o ora si putin.. O armata ce a venit de la 2 ore .. pe un sat initial ce are o armata off jenanta … care a fost folosita sa curete artefact.

  10. October 3, 2016 at 7:07 pm

    A zis cineva de o promoție la beciuri?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

