Home > Rapoarte ROX26 > serpiento vs Shaun

serpiento vs Shaun

serpiento ataca pe Shaun

serpiento_vs_shaun

Categories: Rapoarte ROX26
  1. fcrb
    October 15, 2016 at 9:17 am

    daca nu iti parea rau de armata, dadeai atac normal si il rezolvai de tot !!!

  2. Atilla
    October 15, 2016 at 11:27 am

    si crezi ca nu e rezolvat ??

    ce sa mai zici frate …. ,avem talent si vrem victorii , dar ne pisam in sus sa vedem unde se intoarce …..

    se spune ca orice om greseste . si e adevarat , o gresala o poti accepta , dar cand insisti …aia se numeste PROSTIE …

  3. Atilla
    October 15, 2016 at 11:30 am

    si app

    felicitari atacatorului , cam asa se face , nu dormi cu hamaru pe oaza ci pandesti cu fulgerii pe sat gata de atac …. ai gasit “vedeta” la nana , lai ars de nu se vede …

    sincer , felicitari pt atac ..

    • Atilla
      October 15, 2016 at 3:03 pm

      Pff …” nu e cazul “….:)))

      Mosule , in primul rand nu o lua personal . Desi eu sant cel care tiam zis , fa un sondaj de opinie , intreabai pe cei care stau NON STOP pe ww sau deferii care se zbat sa puna ceva def pe ww -ul cela , sau prietenii tai mai apropiati pe care ii ai in Ne… , hai sai intrebam pe ei daca este sau …” nu e cazul ”

      O gresala o inteleg , e omeneasca si i se poate itampla oricui , chiar si mie ( desi … : – ” nu e cazul ” ) dar cu o cisterna de rapoarte de genul pe blogul asta sa faci o astfel de gresala …nu mai e ok , is curios si ei ce parere au ……:)

      • Doua ziare !
        October 15, 2016 at 4:39 pm

        Nu a zis nimeni ca nu ai dreptate, nici pe departe.
        Tu crezi ca eu sunt mandru sau ce? Nu. Capu jos si asta e. Nu sunt singurul care pateste asta si nici ultimul, dar asta nu e un motiv pentru care sa mi se intample asta.
        Armata asa ca era inceputa foarte tarziu si era destul de mica, acu ca a mai rupt-o odata, iti dai seama ca mor de draci.

        Nu intreb pe nimeni daca este sau nu cazul, resursele sunt 80 % ale mele si baietilor din roata ( unde dau si primesc ) , din aliantele Elite nu vin resurse asa cum se crede,dar asta nu are importanta,e normal ca toti isi vor pierde increderea si aceea daca a fost candva.

        Serveru viitor o sa fie mai bine, sa speram !
        Spor tuturor.

        Si pentru tine domnule, esti varza, da sunt vedeta!

      • haha
        October 15, 2016 at 5:36 pm

        decat sa mai incerci odata si serverul viitor… mai bine fa deff😀 ajuti mai mult asa

  4. Doua ziare !
    October 15, 2016 at 12:47 pm

    Felicitari pentru atac si din partea titularului !

    Sa nu dramatizam prea mult Jane, nu e cazul.

    Spor

    • haha
      October 15, 2016 at 4:00 pm

      fa te rog o simulare cu zid 20 de roman [81% bonus defensiv] si adauga te rog si eroul cu bonus defensiv 20%, cam asa se tine pana lansezi cu hammerul…

      http://prntscr.com/cu4n84
      cam asa ceva ar rezulta…

      Acum nu stiu de ce nu se poate dramatiza, nu s-a pierdut tot, insa nici bine nu a iesit si e vorba de trupe pe oaza, fara erou, trupe pentru care s-a facut push [nu stiu cat de implicata mai e lumea sa trimita resurse cand vede asa ceva constant, insa totusi]. Aici sunt resursele dumneavostra!

      • VarangianGuard
        October 15, 2016 at 11:40 pm

        a pus trupele pe oaza,tu chiar mai vrei sa faca calcule?

  5. esti varza
    October 15, 2016 at 12:51 pm

    vedeta pulii meleee :)))))))) mai se da si rotund pe aici.

  6. AntiPRo
    October 15, 2016 at 6:06 pm

    http://travian-reports.net/ro/report/1036792e98e,103680c0a8d

    Oare ponturile din elite tot de godzila sunt date?

    Interesanta colaborare SE – NE

  7. Nw fara Bradut
    October 15, 2016 at 8:39 pm

    se striga adunarea….revin vedetele din NE serv viitor. In frunte cu mine, mana dreapta a lui d-zeu.
    luati aminte…o vorba de duh de la mine…sefu vostru….SA MA PUPATI SUB PATRAFIR.
    firatai dracu de opariti spurcati si pacatosi.

    :))))))))))))))

    • Ignition
      October 15, 2016 at 8:55 pm

      Sa ne sugi pula marite !

    • Fiterman
      October 15, 2016 at 10:22 pm

      Cand toata lumea merge pe finala.

  8. VarangianGuard
    October 15, 2016 at 11:38 pm

    bine noob,ti-ai gasit gaina

  9. Doua ziare !
    October 16, 2016 at 2:05 am

    Sa inteleg ca tu, amatorule, varangian esti cocosul?

  10. VarangianGuard
    October 16, 2016 at 3:04 am

    intelegi ce doresti,ne-am lamurit ce creier mic ai.

  11. pacanele
    October 16, 2016 at 9:46 am

    CE nu inteleg EU aici : nu Tu spionaj PE oaza aia ci atac direct😊.Si numai PE oaza asta 😊
    Cum draq a ghicit omu ca armata era exact PE oaza aia ?
    Numai mie imi pare ceva suspect aici?

    • esti varza
      October 16, 2016 at 11:30 am

      Da, doar tu si vedeta pulii sunteti atat de prosti incat nu va dati seama ca 30 spioni sunt fix pula cand spionezi cu ochian.

    • Ignition
      October 16, 2016 at 11:59 am

      Shaun a fost spionat pe tot contul🙂 Si culmea niciunde nu avea spioni:)))))

    • Doua ziare !
      October 16, 2016 at 12:52 pm

      Nu a ghicit nimeni nimic. Nu am avut spioni suficienti🙂

      Creierul meu mic nu s-a gandit la asa ceva🙂
      Dar tot odata creierul vostru mare, se gandeste, ca poate armata aia nu statea de mult timp acolo pe oaza?
      🙂

      Si culmea, ignition, am avut spioni pe fiecare sat, doar ca 5 spioni care-i aveam eu, nu am vazut nici un spionaj🙂

      Spor tuturor.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

