Home > Rapoarte ROX26 > Mesaj planuri de constructie ROX26

Mesaj planuri de constructie ROX26

Se pare ca a reaparut un bug mai vechi si nu se poate da click pe butonul “continua”. Metoda folosita de a trece mai departe, este sa apasati tasta “tab” de mai multe ori pana cand este selectat butonul “continua” si apoi apasati tasta “enter”.

mesaj-planuri-de-constructie-rox26

Categories: Rapoarte ROX26
  1. Adi
    October 25, 2016 at 9:54 am

    Ce pot face sa dispara mesajul asta? Nu imi permite sa ii dau continuare….pare blocat. Am incercat si cu mozilla si cu chrome si cu explorer.

  2. October 25, 2016 at 10:05 am

    Foloseste forta!!!
    Adica dai cu tab si enter😉

  3. Adi
    October 25, 2016 at 10:12 am

    :)))) ms

  4. Unu
    October 25, 2016 at 1:08 pm

    Pulan site-ul lor baga lumea aur de câteva sute de miliarde de euro:))) si nu subt in stare sa scoată niște buguri

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

