Home > ROX 26, WW > Situatie WW 31 octombrie 2016 ora 20

Situatie WW 31 octombrie 2016 ora 20

Situatie WW 31 octombrie 2016 ora 20

situatie-ww-31-octombrie-2016-ora-20

Categories: ROX 26, WW
  1. Andomeda
    November 1, 2016 at 9:35 am

    Doamne ajuta ca n-am jucat serverul asta.
    Elitu da cu hammerele pe SW si NV sa iasa pe locul 2
    Costi zis Furi Curent a venit si a stricat planurile in NV
    A ajuns sa tina SPARTA WW in NV? :)))))))))))
    In NE, a ajuns un cretin pe numele PGL&BOGDY sa tina WW? :)))

    Unde au disparut domn’le jucatorii?

    • haha
      November 1, 2016 at 1:09 pm

      Asa cum pe rox21 s-a batut nw-ul cu locul 2 elite, cat timp sud-ul defila, asta e, nu toata lumea da pe locul 1! Se mai cumpara hammere, se mai da ca si atunci dupa preferinte, tu ar trebui sa sti mai bine, nu cred ca s-au schimbat prea multe😀

      • Vali
        November 1, 2016 at 1:27 pm

        Salut haha,

        Țin sa îți fac o precizare ca pe acel Rox în care Andromeda a ales sa lovească WW-ul Badboys acesta nu a vândut nimic, eu zic ca are o avere mare în spatele sau,acest Marcel.
        Lăsând laoparte acest lucru, condiția necesara ca S.E sa fi pierdut atunci era ca și 2xdnl sa fii dat pe ei, deoarece Marcel ar fi lovit doar 1 lvl la Wonder insuficient pentru a castiga(diferența fiind de 40 de minute în acest scenariu),adică pe scurt:
        – 2xdnl +andromeda + siacum= victorie Ne.
        – andromeda + siacum = victorie Se.

        O zi buna.

      • mircea
        November 1, 2016 at 2:29 pm

        Pe ROX 21 daca din cele 2 hammers din NW unul pleca PE SE atunci serverul era cistigat de NE;
        Si nu a fost vorba de vinzare de hammere ci de o intelegere intre conducerea NW SE.
        Si ca sa nu avem discutii inutile :
        – print screenul de pe PC Lui Akbar ( in care se vedea ca Akbar avea acces la un cont de MH)
        – discutia dintre NW si SE pentru ca ambele hammere sa plece pe NE
        I-au fost date lui Emil de aceeasi persoana care juca in acel moment in NW.

      • barbugiu
        November 1, 2016 at 3:20 pm

        Pentru haha- defila SE de numa numa pe rox 21- a avut doar nevoie de ambele hammere din NW ca sa cistige serverul 🙂
        Si pentru vali – mai fa o simulare- Andromeda sau 2DNL duceau jos ML din SE cu 2 niveluri nu cu 1 :
        In orice varianta ( mai putin cea in care ambele hammere din NW mergeau pe NE ) NE cistiga serverul .
        Si ai dreptate – cele 2 hammere nu au fost vindute ; a fost doar o intelegere intre conducerea din NW si cei din SE
        Va face bine SE acum ca va incaleca pe toti si va arata unde va e locul🙂

      • opaaaa
        November 1, 2016 at 3:26 pm

        Ești dobitoc de când te știu. Elitu era înaintea sudului. Avea def pe ww mult mai mult ca voi în serveru ăla nu mai abera. De ăsta a și dat 2xdnl pe elite ca era pe primu loc și spera ca elite sa dea pe sud sa câștige nw.
        Tu ca de obicei ești un prostovan.

      • Vali
        November 1, 2016 at 5:52 pm

        Multi bagatori de seama si degeaba mai dau cu clanta pe aici ! Numai bine.

      • un chibit
        November 1, 2016 at 6:12 pm

        pe acel server WW Sud a avut deff aproape 53 de milioane, record pentru Rox, bai opaaa, opaa cu gura in pl iar simularea lui Vali este corecta dar inca frustrarile nu va dau pace , logic de atatea servere sa trageti doar la locul 2 este de inteles

      • barbugiu
        November 1, 2016 at 8:12 pm

        Prietene esti prost ca noaptea
        Intreaba-l pe bolovanu de Lubnani si toata clica lui de lideri de ce au stat in genunchi in fata NW sa plece si Andromeda si 2DNL pe NE daca tot era SE asa de bazat🙂
        Si mai verifica la cit era zidul la WW din SE dupa trenuletul din NE ( 13 daca imi amintesc eu bine?)

        Si o intrebare de baraj – cum putea sa cistige NW acel server?
        Esti in continuare atit de prost sa crezi ca NW chiar putea cistiga acel server?
        Cind au plecat toate hammerele din NW si SE pe NE si totusi NW a terminat pe locul 4 :))))
        Cum plm voia tu sa cistigati serveru ala?

        NW a cistigat servere numai atunci cind NE a preferat sa cistige NW decit SE ; iar daca nu intelegeti asta sunteti mai mult decit idioti

        Serverul asta e cistigat meritat de SE ( cel mai mult def , cele mai multe hammere ). Si nu stiou de ce cred ca o sa duca restul WW la 0 sau pe aproape , in conditiile in care hammerele mari au ramas la ei🙂
        Iar ultimele 2 servere le-a pierdut SE pe mina lor ( cel cu WW banat si apoi cel in care au avut armate de nu stiau unde sa dea cu ele si au fost prea siguri pe ei ).

        Iar Malus Falus – inclusiv liderii din SE il considera o laba trista si un jucator sub-mediocru deci IGNORE🙂

      • Vali
        November 1, 2016 at 9:05 pm

        Nenea Barbugiu,
        Ce fumezi sau bei? Lubnani si clica lui de lideri au stat in genunchi ? Nenea conduc cadranul S.E si niciodata nu am stat la mila nimanui in toate serverele cam am jucat acum, iar toate atacurile si deciziile au plecat doar de la mine. Ce vorbesc liderii vostri cu liderii aliantelor S.E nu ma intereseaza, tot eu decid cand si cum atacam🙂

        Rox 23? Zid level 13? Eu zic ca tu ai jucat alt server. Baga lectura chiar de aici de pe blog si cauta serverul ala cu zid level 13.

        Cat despre simulare? Iti spun 100% ca sunt sigur ca Andromeda dadea 1 singur level la Wonderul Badboys.

        Hai te pup

      • barbugiu
        November 1, 2016 at 10:32 pm

        Nea Vali tu esti prost de nu sti pe unde mergi si te visezi acum liderul SE?

        prostu tarii – e vorba de ROX 21 nu ROX 23 ;
        sa citez ce spunea haha mai sus Asa cum pe rox21 s-a batut nw-ul cu locul 2 elite, cat timp sud-ul defila, asta e, nu toata lumea da pe locul 1″
        ROX 21 maimuta proasta si liderul …..

        Ca sa iti amintesc : au fost 3 berbecari din NE care au venit pe voi si asta e raportul de la ultimul
        http://travian-reports.net/ro/report/207758fe9df

        Sper ca macar sti sa citesti🙂
        Si gasesti singur aia cu zid la lv 13🙂
        Bine ca sa iti traduc : metereze=zid

        iti repet- conducerea SE s-a milogit atunci de NW sa trimita cele 2 ( Andromeda si 2XDNL ca sa nu gresesti iar serverele ) hammere pe NE iar discutia voastra a ajuns la noi de la fost jucator NW care a participat la discutii.

        Iar referitor la cit dadea Andromeda jos – pune mina si fa o simulare simpla si apoi vorbim ;tot incercati sa imbroboditi lumea pe aici cind voi erati diperati de nu stiati de voi.
        Daca va dadea un singur lv jos la minune de ce plm v-ati mai rugat de ei in genunchi sa dea ambele hammere pe NE?
        NW v-a dat serverul ala – si voi le dati de fiecare data ceea ce merita🙂

        Asa ca lasa vrajeala ieftina ca nu tine .

        Si, penibilule , termina in plm cu vrajelile ca tu nu esti in stare sa decizi nici cind te duci sa te pisi🙂

      • Andromeda
        November 2, 2016 at 10:03 am

        Ce pe langa sunteti :))
        Dupa ce ne a distrus ELITUL o potentiala victorie, catapultand extinsa lui Costi (Furi Curent).
        Mai tineti minte seara cand ati dat cu toate armatele elitului pe 2 tinte in NV?
        Pai la ce v ati asteptat.
        Plus, am avut o posibila sansa sa castigam prin felul in care am abordat serverul respectiv…. daca ar fi decis NE ul asa… de ce? Pentru ca noi am decis sa lasam alegerea la NE daca noi sau SUD.

        Numai bine

      • Vali
        November 2, 2016 at 1:02 pm

        Mare barbugiu[suna mai ok bulangiu],

        Imi cer scuze ca imi permit sa te contrazic in toate cele spuse. Dragul meu treburile stau asa:

        Eu am condus SUD serverele trecute si il conduc si serverul acesta. Nu cred ca vreodata numele si persoana mea a avut vreo discutie dragul meu cu liderii NW, NE sau SW ! Nimeni nu a discutat vreodata cu persoana mea, pentru a face planuri de atac pe cadrane sau eu sa ma milogesc de Andromeda sau 2xDNL sa dea pe NE? Credca gresesti persoanele. Ti-am zis mai sus, orice decizie s-a luat in cadranul S.E serverele trecute m-a avut pe mine responsabil si niciodata eu nu vorbesc cu alti lideri de cadran despre ce fac ei. Eu daca nu va bat pe toti cu hammerele si strategia mea, nu ma simt ca sunt victorios. Nu voi sta niciodata sa calculez unde ataca ala, sau ala sau ala. Intelegi tu? Imi pun baza doar in echipa mea si strategia mi-o fac doar pe pula mea. OK?

        Si ca sa iti dau cu lectura in cap.
        Rox 21 —>Wonder Badboys—> Zid level 20 —> si inca imi mentin parerea si siguranta mea ca Andromeda dadea 1 singur level la S.E jos🙂 Nu de alta dar nu cred ca ma bate nimeni la calcule, asta ca o paranteza. Apropo zidul a fost refacut la level 20, ca si o paranteza ca sa pricepi tu putintica acolo.

        Rox 20—> Wonder Mircea_xxl —> Zid level 13 —> Aici ati facut voi adunare add-hoc(sw+ne+nw) si ati dat pe infrastructura Wonderului si tot nu m-am simtit in primejdie nicio clipa ca voi pierde serverul. Si aici mi-am permis luxul sa mai ridic zidul si sa castig.

        Hai te pup.!

      • Madalin
        November 2, 2016 at 2:39 pm

        Nu mai baga in seama toti randomii, Vali! Bafta la castigarea serverului.

      • Nic(badboys)
        November 2, 2016 at 5:34 pm

        Pe rox 21 s-a refacut intradevar zidul🙂

      • barbugiu
        November 2, 2016 at 8:26 pm

        Vali , cum am spus, esti prost de numa-numa🙂
        Da ca sa inteleg bine – tu esti dobitocu care si-a batut joc de 30 de hammere ale SE serverul trecut ? Ala in care ati terminat cu WW pe 3?
        Ai dreptate – nu te bate nimeni la calcule🙂
        Asta chiar era grea de tot🙂 )

        Si acu una simpla pentru tine : in cit timp ridici meterezele ( vezi ca nu zic zid ca sa nu te incurci) de la 13 la 20 si minunea de la 76 la 100 ( cu 1 lv dat jos de la 99 la 98 si de refacut ).

        Iar pentru cine scrie folosind nickul Andromeda ( ca sigur nu e Marcel ) – in serverul ala NW a rupt extinsa lui Romanus ( pentru asta a ramas FuriCurent fara extinsa ) si in frunte cu Akbar ( si cu accesul pe care jegu ala il avea pe contul de MH al lui Freya – din ce imi amintesc eu ) ati dat pe NE tot atit cit a dat si NE pe voi .

        Dar pina la urma este treaba voastra unde ati dat cu hammerele alea 2.
        Doar 3 lucruri :
        – in ce scenariu NW cistiga serverul respectiv? bine fara sa consideram ca restul cadranelor isi darimau ML din primarie ca sa dati voi lv 100 primii?
        – Andromeda a fost cel mai mare hammer de pe server si , daca chiar ai jucat pe acel cont , stii foarte bine cit darima Andromeda daca mergea pe WW din SE. Cum [poti accepta ineptiile lui Vali?
        – de ce plm nu aveti puterea sa recunoasteti niste discutii care au avut loc intre NW si SE ? aceiasi jegosi din SE care acum se pisa pe voi toti si uita cum se miloageau de voi atunci cind le ardea curul .
        Auzi la ei – au defilat pe ROX 21🙂🙂

      • Vali
        November 2, 2016 at 9:54 pm

        Nu barbate eu sunt dobitocul ala ce a castigat finala mondiala🙂 Intelegi?

        Eu mi-am batut joc de 30 de hammere ? Eu zic ca esti doar pornit asupra persoanei mele si asupra cadranului de S.E. Nu vei intelege niciodata ce s-a intamplat si nu vei accepta nicio explicatie normala si adevarata a esecului de serverul trecut. Nu ai capacitatea intelectuala sa faci lucrul acesta si oamenii ca si tine ma plictisesc groaznic in aceste conditii, asa ca imi voi tine gura si imi voi asuma doar vina pierderii serverului atat !

        Un server placut tuturor!

    • Andomeda
      November 3, 2016 at 1:35 pm

      Da, Marcel sunt
      Cat despre victoria, asa am calculat noi ca putem castiga (daca ramaneau minihammerele din NE acasa care nu zgariau SUD-ul – si aici ma refer la faptul ca NE-ul alegea castigatorul. Mai departe, de aici urma sa aleaga SUD-ul unde ar fi dat cu hammerul lor (NE sau NV), pierzandu-si sansa la victorie daca NE-ul nu dadea pe noi.

      2. Noi nu am terminat pe locul 4, ci pe locul 2 (dupa timp calculat). Dar asta… iarasi nu stie sa calculeze nimeni se pare. Faptul ca apari in TAB-ul de WW pe locul 4, nu inseamna ca esti chiar pe locul 4.

  2. gues who
    November 1, 2016 at 12:05 pm

    In sud Marcele in sud😀

  3. haha
    November 1, 2016 at 1:34 pm

    chiar daca cadranul taunu are sanse reale, dai pe cine e in frunte stiind ca nu e nimeni sa mai faca ceva, esti smecher atunci dai pe cei mai smecheri! e la fel cand ai tai se bat cu niste jucatori ofensivi pe zona si tu dai sa stergi sate de la noobi cu 2-3 sate vai de capul lor… Am vazut ceva afinitati intre NW si SE inclusiv ceva migratie de colo colo, doar sa nu se mai planga ca jucatori care sustin ww-urile de pe 2-3-4 se ataca intre ei, asa a facut si el!

    o zi buna si tie

  4. Dacus Malus
    November 1, 2016 at 3:32 pm

    Comentarii d an pulea .ați fost o apă și un pământ atât nw cât și de cât mai ales ne.
    N ăți fost în stare să renunțați la orgolii și să faceți un ww comun știind cat de parfafi sunteți srv asta

    • tonitza70
      November 1, 2016 at 4:40 pm

      Tot serverul jucatorii NV au atacat si au fost atacati de SUD si NE… Brusc hai sa facem WW comun… ce orgolii vezi tu aici . Adica ne rupem , ne aliem, ce este la piața…ori se pleaca la jug din prima ori fiecare pe calea lui si cel mai bun sa invinga …

  5. Buyer2
    November 1, 2016 at 3:37 pm

    BUM BUM, POC POC, unde sunt hamerele mari???? trebuie sa apara oare??? aveti idee cate mai sunt nelansate? … oricum felicitari jucatorilor care inca mai intra pe rox , fie ca joaca bine sau prost !!! ne vedem si serverul viitor!

  6. -H-
    November 1, 2016 at 4:15 pm

    Ehhh, mai bine cu minunea la 0 decat WW conum😉

    • Sud
      November 1, 2016 at 8:39 pm

      Ba rahatilor din NW sa va rugati de emil și clica lui de prosti din NE ca sa mai câștigați vreodată vreun server. A zis unu mai sus…NW a câștigat doar când ELITE a decis sa câștige NW în defavoarea SUD. Serv asta va rupem pe genunchi. Inclusiv pe rahatul de debil mintal de AMG.
      SUD peste toate cele 3 cadrane la un loc.

      • RedDevil
        November 1, 2016 at 9:33 pm

        Vorbesti in numele unui cadran si cred ca esti doar un kkt pentru care oamenii importanti din SUD nu dau 2 bani.

        Marsh acasa. ca meritul tau sigur este nul.

      • UnSudNeimportant
        November 1, 2016 at 10:16 pm

        Sa iti luam familia in pula RedDebile! Si au zis oamenii din SUD care nu dau doi bani pe noi ca iti fut si ei familia!
        P.S. Cand mai treci prin SUD sa o mai sugi la oamenii importanti de acolo?

      • RedDevil
        November 1, 2016 at 10:25 pm

        Nivel de cultura 0… Ma-ta sper ca e mandra ca a avortat un om ca tine .

  7. Sud
    November 1, 2016 at 8:43 pm

    Din acest moment sa nu mai vad comentarii din ELITE, NW, sau SW. Sud se pise pe voi toți la un loc. Am ajuns la un asemenea nivel încât va spargem în cur pe toate 3 cadranele la un loc.
    Încă o data…MUMU NW, ELITE, SW.doar SUD exista pe server…voi restul sunteți doar presuri noastre.
    Hahahahahaha

  8. Un prieten
    November 1, 2016 at 8:48 pm

    Nu stiu daca le ducem pe toate la 0 dar va garantez ca elite va fi la 0 la sfarsitul sv

  9. Agif
    November 1, 2016 at 9:15 pm

    Adevarul e ca serverul trecut ma refer la cadranul nord vest am fost dublu de cati suntem acum…faceti un calcul doar primele doua aliante badboys sunt mai mari ca tot cadranul nord-vest asta ca sa se inteleaga aceasta diferenta mare de deff hammere si altele…pe ww sunt vreo 70 eroi deci cam atat ar fi la activ in nv:))) bravo voua sud caci aveti cu ce si cu cine..serv trecut la deff am fost toti cam la acelasi nivel..avand si dublu ca numar de jucatori..si clar serverul acesta cei mai buni si pregatiti vor castiga…ca sa nu zic ca nu mai ai cu cine sa faci macar o actiune off..spor!

    • RedDevil
      November 1, 2016 at 9:31 pm

      Serverul trecut ati avut ceva in cadran ce nu o sa mai aveti niciodata ca aliati Figa !
      Mai ales ca cuvantul vostru pentru mine e nul de acum. Iar eu cu oameni fara caracter pot coopera doar intr-un singur mod… cel ce o sa-l vedeti !

      Si n-a fost dublu ca si jucatori … ci triplu ca si deff. Degeaba v-au revenit 2-3 deffenderi mari…. ca nu pot compensa cu alianta adusa de mine acolo si mai ales cu oamenii care o sa-i pierdeti din nou datorita incompententei unora dintre voi… aia aparuti acum ca si lideri de carton.

      Apropo … 5% sanse aveti voi si noi 4% … Eu ca lider daca as da un astfel de MM m-as face de cacao. sa zic ca un cadran ce are 1 hammer si un deff mediocru sa zica ca are sanse mai mare decat un cadran ce aveam 3 hammere mai mici dar deff dublu. Va motivati jucatorii cu incompententa liderilor.

      Oricum ramane respectul meu pentru o parte dintre voi ! Scz ca tocmai la comentariul tau mi-am gasit sa comentez … tu esti poate la centru in discutie.

      • NV
        November 1, 2016 at 10:28 pm

        Mars ma de aici,avortonule.NV a castigat serverul trecut pt ca ai jucat tu acolo? Ce mm ai facut avortonule in NV in afara de atacuri in interes personal si pt puncte off? Ai adunat o mana de oameni care sa te ajute sa te intorci in cadranul din care ai fost dat afara cu suturi in cur ,daca interesul tau era ww comun cu o sansa la final de ce nu ai mers singur in SV,sa iti aduni echipa ? Pt ca ti-au dat multa muie si nu te vroiau in cadran? Un singur lucru ai facut bun pt NV ba,ne-ai scapat de moldoveanu care o vinde si pe coana ma-sa pt un pumn de gold

      • RedDevil
        November 2, 2016 at 7:26 am

        Bai cacat cu ochi… ca sa-ti vorbesc pe intelesul tau….Treci pe la ma-ta sa-ti dea un nume sa mi te adresezi … sau si tu vorbesti in numele unui cadran ?!
        “Te-au dat afara dintr-un cadran” …. aici este un joc, nu este cadranul ma-tii sa fie in posesia cuiva sa poti juca undeva. Astept sa vedem daca poti da tu sau vreun latrau ca tine din NV afara serverul viitor. Ca la macaneala sunteti buni…. la joc s-au pisat oamenii din centru pe voi ca pe ultimii boscheti. AIA ESTE VALOAREA VOASTRA. cea de serverul asta.
        Iar in NV … am facut ce v-ati chinuit voi serverul asta sa faceti…. sa tineti o stabilitate intr-un cadran cu 10 lideri , 10 idei si 0 realizari….Chiar credeti ca mai castigati vreun server lasati de altii ?
        Daca moldoveanu se vinde pe un pumn de gold… jumatate dintre voi va vindeti pe un pumn de seminte acolo. O sa ne cumparam o punga pentru serverul urmator … sigur avem 3 hammere si 4 artefacte pe urma ei. Va vand si jucatorii de baza… asa cadran de kkt aveti.

      • Ionut
        November 2, 2016 at 8:42 am

        Incet georgica incet ….vezi ca te ia radaru

      • iStyle
        November 2, 2016 at 9:12 am

        Georgica , usor tata. Ce mari realizari ati avut serverul asta? Ca ati rupt niste conturi pe centru? Da , le-ati rupt , dar cum? vrei sa-ti reamintesc ca moldoveanu se folosea de vechii jucatori fp pentru a da tinte? ca se atacau conturile galbene?ca ati daramat niste capitale la conturi rosii? Cum l-ati rupt pe DaVinci? Cu Vatos sitter?Daca asta e felicitari pentru aceste mari realizari!!Sa-ti reamintesc ca atunci cand s-au atacat conturi active s-au lipit toti? Termina cu fazele astea de copil mic , n-am vrut ww comun gata vii tu in nv si ii spargi pe toti , eu te astept cu mare drag.

      • RedDevil
        November 2, 2016 at 9:37 am

        Nu am avut Liviule noi realizari… DOAR voi ati avut. Daca tu esti fericit de ce ati facut atunci e bine. Eu iti zic doar atat Felicitari ! Singura “durere” este ca mi-am asezat jocul pentru cuvantul unora atata tot. Daca nu faceam pozitionarea si obligam oameni sa faca ce nu-si doreau doar de dragul unui cuvant dat , poate eram mai linistit ! Si asteapta-ma…. nu vin sa raman, vin sa ma asigur de o chestie.

        PS: Moldoveanul ala de a plecat de la voi nu stiu ce “puteri” detinea acolo la voi, dar un lucru iti garantez eu : Este capabil sa scrie un MM corect gramatical si sa motiveze pe cat poate el un grup de oameni … lucru ce nu l-am vazut la voi serverul asta. (sorry) …(“v-om” incerca sa luam partile bune din acest server si sa invatam ceva)

      • iStyle
        November 2, 2016 at 9:58 am

        Ca ramai sau nu ramai e strict treaba ta , un lucru este clar: “semintele acelasi gust are”!

      • Agif
        November 2, 2016 at 11:29 am

        Eu am intrat pe panou ca sa mai trezesc un pic alianta…nici nu trebuia sa joc,ce ati vorbit voi cu restul nu ma priveste intrucat nu am spus nimic , doar stiu ca multi erau farmati de catre conturi din unele aliante din sw,spionaje si dupa atacuri de farm la conturile mai inactive si altele..si mai nimeni nu vroia ww comun,greseala a fost si a voastra ca ati decis asta pe baza la 5 jucatori inainte de a incepe serverul dupa care restul nu mai vroia…plus ca nu v a pasat nici voua asa mult ca ati si inceput sa atacati in loc sa veniti sa discutam vazand ca totusi serverul trecut am castigat un server impreuna..si nu mai spuneti ca niciodata nu va mai castiga nw si nusj ce,daca va mai juca lumea va mai castiga daca se vor lasa cate 50 de jucatori la fiecare server nu mai ai cu cine si cu ce…si nu se astepta nimeni sa mai jucati voi pt nw pt ca voi vreti sa jucati pt sw ala e cadranul vostru…spor la toate !

      • Cristi
        November 2, 2016 at 6:53 pm

        ptr cei din NV o mica informatie, serverul trecut, 3 oameni din alianta lui George am avut pe WW-ul vostru aproape 4 milioane deff, conturi frumoase care au pompat hrana la WW prin rute permanente. Eu am avut 1,5 mil, deff deci nu mai minimizati ajutorul pe care vi l-am dat, pentru ca a contat.

      • Andrei
        November 2, 2016 at 8:16 pm

        Simt nevoia sa fac niste precizari , nu pentru voi , prostii serverului care , cand nu joc eu in NV , se dovedesc a fi de fiecare data cei mai incompenteti lideri de pe server , ci pentru publicul larg care mai lectureaza acest blog .

        Va fac un mic rezumat al ultimelor 8 servere :

        – ROX 19 – NV ul are in sfarsit un WW cu sanse de castig , dupa foarte foarte mult timp – 9 milioane DEF – Andrei JOACA

        -ROX 20 – NV -ul pierde serverul la 34 de minute fata de SUD , cu 25 de milioane def pe WW – Andrei JOACA

        -ROX 21 – NV ul scoate recorduri de hammere si se bate pana la final cu sanse de castig – Andrei JOACA

        -ROX 22 – NV ul se poate bate doar cu natarii , avand pe WW 3-4 milioane DEF – Andrei NU JOACA

        -ROX 23 – NV ul castiga server ul cu aproape 35 de milioane def .Andrei joaca jumatate de server , aduce o gramada de jucatori in NV (FP si RAMPAGE , primele 2 aliante de pe harta) , ca mai apoi sa fie tradat de co-playerul lui si sa se lase de joc. Bineinteles , dupa asta au iesit tot catelusii la rampa sa spuna ca am vandut eu artefactele

        -ROX 24 – NV ul face din nou o mizerie de server , joaca fara rezistenta pe contul de WW . Andrei NU JOACA

        -ROX 25 – NV ul castiga serverul , pornind cu sansa a 3 a , si face , din nou , 25 de milioane def pe WW . Andrei JOACA.

        -ROX 26 – Nu mai e nimic de spus …

        Vedeti voi , puteti sa ma ma injurati si sa inventati aberatii despre mine pana nu mai puteti , dar voi tot o ceata de mahalagii ramaneti, care stiti doar sa aruncati cu noroi si sa injurati. Frustrarea trebuie sa fie mare🙂

        Pacat de cadranul NV si de jucatorii buni care isi mai pierd vremea pe acolo , sunt prea multe uscaturi ca sa mai poata rasari ceva frumos . In rest sa auzim numai de bine😀

      • RedDevil
        November 2, 2016 at 8:30 pm

        Sper sa intrii in NV serverul viitor Moldovene ca vreau sa notezi in CV : Rox 27 : Nv si contul Andrrei este daramat de profesorul sau RedDevil – ANDREI JOACA

        Hahaha…. ia-o pasta ! Like dai aici tu ba ! =))))

      • MTV
        November 2, 2016 at 10:40 pm

        “Sper sa intrii in NV serverul viitor Moldovene “, asta fiindca ai zis ca in NV nu se scriu MM corect?:) Pfff, de ce ne dam filologi si strategi toti?

    • iStyle
      November 2, 2016 at 8:32 pm

      Asa e , ai dreptate.Dar totusi sw-ul de ce nu castiga serverul acum?:)) de ce nu a avut cele mai mari hammere ?:)) Andrei joaca acolo , nu?

      p.s. : ai intrat cu thor si ti-ai dat likeuri la postare ?:))

      • RedDevil
        November 2, 2016 at 8:36 pm

        Ma simt obligat sa raspund eu aici !

        Sw-ul nu castiga pentru ca :
        1) Au plecat gresit cu pozitionarea
        2) N-au plecat sa joace singur pe server deci nu au comunicat din prima cu oamenii din cadran ci au ajuns la un numitor comun pe parcursul serverului
        3) Sw-ul nu avea forta cand s-a creat Hmm… sa tina piept SE si NE , acum nici atat din pacate desi au fost adusi jucatori noi aici , pe aceasta cale le multumesc pentru aportul adus.

        Intrebarea este : De ce nu castiga NW… le mai trebuie un 5x?

      • RedDevil
        November 2, 2016 at 8:48 pm

        singuri *

      • Ionut
        November 2, 2016 at 9:06 pm

        =)))) moldoveanu asta cum le face el pe toate:)))
        A reusit sa aprinda si focu intr-un final

      • -H-
        November 2, 2016 at 9:11 pm

        Moama sa inteleg ca se lasa cu avalanse sv viitor… o iau muntii la vale domne… eu zic sa castige toata lumea hai toti gramada la 3 … 1, 2 si :))

      • iStyle
        November 2, 2016 at 9:18 pm

        Pai din comentariul de mai sus se intelege ca nv-ul a castigat doar pentru ca a jucat andrei..am intrebat de ce nu castiga sw-ul serverul asta daca andrei joaca acolo? omu a zis ca s-au facut cele mai mari hammere in nw cand a jucat el , sa-mi bag pla asta pocneste din degete si apar recordurile! George , daca ai devenit purtator de cuvant poti raspunde tu , dar intrebarile nu iti sunt adresate tie😉

      • tonitza70
        November 2, 2016 at 9:57 pm

        S-a jucat bine in NV pentru ca am vrut noi, cand nu am vrut nu s-a facut nimic in cadran , andrei fii barbat si revino in cadran . Daca tu Andrei imi faci mie dovada de o fapta mareata facuta de tine personal promit ca eu iti asigur contul serv viitor .

  10. backup
    November 1, 2016 at 10:44 pm

    Felicitări tuturor cadranelor !!!
    Cele mai de suspans si frumoase actiuni pe SE Union (aka bad boys) au fost lansate din cadranul SW
    Cei din nord…au clar nevoie de (re)organizare….
    Oricum….vizionare placuta…
    Bad Boys…movie

  11. November 2, 2016 at 2:23 am

    Bai batranilor … SUD castiga mereu . sa va trag la muie azi si nu maine . * Mai ales tie .. te sti tu .. emiLAKE .. lake bulangiu din NE ELITE … hai ma .. tu ala …

  12. antipwlamea
    November 2, 2016 at 3:53 pm

    samire, mancati as talentu tau, ce facusi ma, i ai dat pe aia afara din alianta si ai ramas singurel?

  13. Bigmaster
    November 3, 2016 at 1:50 pm

    ferme…

    las ca revin urmatorul server .. sa defilez nitel in NV… :d

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: