Home > Rapoarte ROX27 > Atacuri pe Je1982rom

Atacuri pe Je1982rom

abcdURS ataca pe Je1982rom

abcdURS_vs_Je1982rom.png

Capii ataca pe Je1982rom

capii_vs_je1982rom

Categories: Rapoarte ROX27
  1. NwFaraArdei
    February 12, 2017 at 1:10 pm

    firatai dracu de opariti. am crezut multa vreme ca NW e cel mai jegos cadran. dar cadranul sud….este mocirla rox-ului.
    Ati facut cont cu numele liderilor si le-ati dat mesaje la ofensivi sa va dea datele atacurilor.
    apai daca e pe asa, , cum sunt pe mana cu d-zeu atotputernic, va spun cu grai de la d-zeu…ca o sa va fut in cur pe toti sudistii.
    opariti, spurcati, lucruri nefiresti, putorile dracului.
    sa ma pupati sub patrafir.

    DECLAR CADRANUL SUD-EST….cel mai jegos cadran ever. cu cei mai jegosi jucatori EVER.
    o sa cer voie la stapanire….sa va fut in cur pe toti!
    asa sa ma auda d-zeu
    :))

    • Batoosai
      February 12, 2017 at 3:14 pm

      bai tu esti un ratat, cum reusesti sa traiesti cu prostia din capul tau? sau esti un drogat?

    • Tudor(Gem)
      February 12, 2017 at 3:29 pm

      Cam ce ai zice tu nu daca ne-ai suge? ati facut o actiune in care nu ati reusit sa daramati un sat.. Felicitari si la mai multe:)

      • NwFaraArdei
        February 14, 2017 at 12:02 am

        fratele meu negru…ca taciunele. am primit ok si mantuire de la d-zeu, sunt imputernicit oficial…SA FUT IN CUR TOTI SUDISTII.
        Cu tine incep primu ardetear focu de gaozar, oparit spurcat si pacatos.
        sa simti si tu un palos vartos, sa te minunezi de ce noroc a dat peste tine.
        esti un pacatos ordinar, nu ti-ar fi rusine sa vorbesti asa cu un domn manierat si elegant ca mine, intreab-o pe mata ca sunt dumnezeu pe pamant pt femei.
        toate ma adora, mata….mai mult ca altele.
        ba firial dracu de spurcat, ia zi ma, da o poza ceva….oi semana cu mine spurcaciune.
        ia intreab-o pe mata de mine…zi-i de nwfaraardei…sa vezi ce o curprind emotiile
        :)))))

    • yo
      February 14, 2017 at 3:42 am

      Eu zic sa te apuci sa scrii o carte, si sa i-o publici direct lui mumata sa vada si ea ce copil retardat a facut, ca alta explicatie nu am la cat de incult esti

    • Tudor(Gem)
      February 14, 2017 at 2:45 pm

      Ba, daca stia ma-ta ce prst scoate din ea facea avort… tu ai reusit sa duci prostia la rang de arta.. tot latrii ca un bou server de server dar un raport de al tau nu am vazut… Si era sa uit.. se vede ca esti virginel :)) si la cat de sarac la minte esti, tot ce vei fute, in viata ta, sunt trante si capuri de usa;)

      • spectator
        February 15, 2017 at 1:00 am

        Mai bine duceti-va pe joc si vorbiti cu armatele nu va mai masurati aici in injuraturi.

        Cat despre ultimele actiuni ale SUD-ului, vreau doar sa spun ca arata cat de slabi sunt oamenii in aceasta runda. Felicitari ! Ati atins un nou record ! Un record josnic, de altfel. Ati incercat sa va imbunatatiti sansele sabotand actiunile elite cu contul TLA si sabotand alte conturi elite spargand parole. Ati ratat de data asta. Nu va mai exista o data viitoare.

        Felicitati-va intre voi si Bucurati-va de cele 4 rapoarte in care ati lipit elite-ul. Data viitoare actiunile miselesti nu vor mai functiona.

        Nu uitati sa pozati artefactele si hammerele zilnic, stiti voi, pentru orice eventualitate, in caz ca dispar peste noapte.

        #AltaIntrebare

    • Tudor(Gem)
      February 15, 2017 at 11:08 am

      Spectatorule.. am mai zis si ma repet:) daca aveam acces la hammere le rupeam.. stai tu linistit.. deja o dati in penibil si nu mai stiti pe unde sa o scoateti.. si app au fost mai mult de 4 armate;)

      • spectator
        February 15, 2017 at 11:46 pm

        Eu am mentionat doar cele 4 armate lipite total. Daca vrei, pot sa adaug ca au mai fost 2 armate lipite partial. Am crezut ca nu merita mentionate armatele lipite partial, dar vad ca voi va bucurati chiar si de reusitele mici. Asta nu e rau. Face bine la moral. Poate data viitoare incercati sa ghiciti tintele atacurile reale fara sa cereti “poze din adunare ca sa pun in “.

        “daca aveam acces la hammere le rupeam..”

        Nici nu ma astept la altceva de la noua voastra conducere. Am toata increderea ca aveti cei mai buni oameni care se ocupa de treaba asta chiar in acest moment 🙂

      • spectator
        February 15, 2017 at 11:47 pm

        Nu merge sa editez. Am vrut sa scriu
        “poze din adunare ca sa pun in tools“

  2. GLODEANU BARBARUL
    February 12, 2017 at 2:17 pm

    BINEEEEEEE BĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ NwFărăArdei !!!!!!!!!!
    PE EI ȘI PE MAMA LOR :))))))))))))))))))))))))))

  3. yo
    February 12, 2017 at 8:58 pm

    uite ca jegosii astia v-au tras-o iar, sa ma pupi sub patrafir

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

