21 thoughts on “Atacuri pe tracul67

  1. Hopa! Dar ce facem, domnule? Doar atacurile care n-au trecut? Ntzz, ntzz. Stai asa, ca revenim cu raportul complet.

    1. Niste atacuri in care ati darmat niste lanuri de hrana, care deja sunt la loc, nu cred ca vrea sa vada nimeni 🙂

      1. wa moldovene ( cum zic astia ai tai la tine ..) :))) .. ne a inceput sa ma cam plictiseasca si vad ca la tine acolo e mare bairam …. cred ca ma bag si eu o tura la voi acolo ca vad ca te cam supara strumfitele …:))))

      2. sa ma julesc ??
        sau sa va julesc …/?
        pe semne ca ai uitat … si era doar servarul trecut ……, de nu stiati pe unde sa mai fugiti pe harta ca surigaile ….;))

        si bai asta , aratare ( lok ) ” traducere din engleza = aratare” , deasta o am pe mami tau in sezi” langa picior ma , sa linga cocosu in creasta la comanda ..:))
        bufnitias pl in dinti de copchil tampit , daca nu sti despre ce vb oamenii mari …sut te fuc ap ….

      3. Atilla nu are rost sa-ti arati coltii pe aici . am jucat impreuna cateva servere in elite si stim amandoi ca nu prea esti agreat de nimeni !
        De cate ori colegii din elite te-au demolat ?
        De cate ori si-a batut joc Nixon de tine?
        Ce-ai facut tu serverul trecut e nimic , tu nu ai facut nimic .
        Au jucat altii . ai aparut si tu ca o ciuperca dupa ploaie .
        Sa fim realisti si nu-ti mai pune in jurul tau laurii ca nu prea esti Caesar :))))))

      4. taci in pula mea de agramat ce esti =))), server nu servar si ”lok” nu are treaba cu engleza idiotule. Asa cum ‘ma ta’ si a permis sa isi puna un nickname de hun, asa si eu mi am permis sa o fut pe ma ta.’Ioana’ ai supt pula elitului apoi ti a futut leia tot wingul in cur si ai stat capra NE-Force lui. Acum ai revenit la prima pula.

        PS: Prima nu se uita niciodata

        Ce pula mea ai facut TU in NE, labar trist ce esti? Da, ai sa spui ca ai supt pula; stim asta.

      5. eheheeeee , da ce avem noi aicilea …:))
        sa le luam pe rand , sau , mai bine ne ia mama lui lok pe noi toti pe rand in gura fix de la jumate …

        in primul rand ciocanele, tu nu ai jucat in veci cu mine in elite /…, ca ai avut si tu cont prin elite e una , sa te ridici la nivelul elitei sa poti spune ca ai jucat cu x sau y e alta ….. din punctul meu de vedere tu ca pleyer esti praf motiv pentru care nici macar nu mam obosit sa te sterg servarul trecut ca pe colegi tai ….. sti bine in ce situatie ati ajuns , langa mine 3 sferturi de ali si fara pic de def ….
        am preferat sa fac armata pt cadran (cadran ce nu merita deloc acel miniefort) si sa dau pe ww sud cu ea
        cat despre demolat asta sa intamplat o singura data , cand o mana de lasi au profitat de faptul ca nu eram in ali si sau strans ei 7 tantalai …cu 7 armate …sa dea jos capitala mea la 3h de ei FARA PIC DE DEF ….
        ce nu au luat in calcul idiotii este ca cel pe care il atacau eram EU …. si sau trezit ca dupa 48h de asediu capitala era inca in picioare , armata lipita de mine intentionat . si tantalai cu cateva zeci ( zeci nu sute ) de catapulte ……
        iam lasat sa o dea jos apoi , am luat alt cont , am facut of pe el si cand iam luat la ars leam zburat rapid asa 4-5 capitale , unul dintre cei mai mari deferi de pe servar bagat in delete ….iar de secundare rupte nu mai vorbesc …..
        insa toate astea sant nimic …cel mai important este ca acel servar A FOST PIERDUT DE NE exact datorita celor 7 magnifici idioti comandati de cel mai mare gaozar din travian , el _prostul , care nu estye pt prima data cand este direct responsabil pt esecul cadranului ..
        sudul a castigat atunci la diferenta de CATEVA MINUNTE FATA DE NE dupa lupte grele si multe atacuri reciproce ….
        armata mea era suficienta sa faca diferenta sa nu mai vorbesc de deful pierdut de NE la acea manevra …
        eu as zice sa te docomentezi inainte sa mai vorbest din auzite …. practic tu nu sti nimic decat ce tiau spus altii …

      6. acum , iata vine un sol de pace cu un lok* (freza) in varf de bat …….. asta pt ca nu prea are legatura cu ingreza cum zice matale nenea carturaru” …. vorba altora de teapa ta , tu za bi za best …

        ce avem noi aici se numeste una bucata maimuta batrana , un pupincurist ce a supt si inca suge pula sefilor doar doar o ajunge si el un sef mai mic ….

        pisicule , sti care este diferenta intre mine si tin in secunda asta ??
        tu sti destule despre mine …eu habar nu am cine esti ….da asta tine de cohones /…

        wai cap de pluta , mama ta in varf de pula ca un lup urland la luna …
        sti tu unele chesti avortonule dar le-ai expus asa cum ai vrut tu lingemai pe cohones de pitigoi ….
        daca tot ai adus vorba de nixon de ce nu ai mentionst si faptul ca iam RAS si capitala si extinsa intro singura noapte dupa ce tradatorul ala a sters pe jos cu tot ceea ce a insemnat NF , si ca sa vezi ironie ….DIN CADRANUL NW >…

        “ai supt pula elitului apoi ti a futut leia tot wingul in cur ”

        ce zici tu papagal cu pedale aici este de pe rox 4 . atunci cand tina mia rupt intradevar capitala de 3 ori si alte 2 conturi …si cam atat /….
        am vrut sa dau delete atunci dar nu inainte de a muta wingul de la elite la ne force pt ca emil a dat unda verde de atac pe tina in conditiile in care stia ca john (sotul tinei) juca in mainu elite .. mde , pe atunci elite se scalda pe cai mari , pleyeri multi si de valoare ….
        cat pe ce sa ne reuseasca actiunea ( una dintre primele actiuni coordonata pe care am facuto ) daca nu se retrageau din actiune . dupa ce noi plecasem deja , cei 2 ofenderi pe care emil ii daduse sa intre la joaca …
        atunci am avut deosebita placere de ami cunoaste mentoriI . TINA SI JOHN ….
        si daca imi aduc eu bine aminte ( as putea scormoni putin pe internet , sant sigur ca as gasi cafelele) acel wing a facut istorie ulterior . ” lectie de travian predata ” dupa cum zicea marele nixolete in cafelele lui nu ??
        comandantul Hector si generalul Karamix …. liderii Ne5Force-ului ( numele pe care la preluat acel wing atunci ) ……ceva de genul nu ….
        sti tu ce sti dar nu sti prea multe …el papoagalos con los pedales …:)))

      7. Domnule Laba Trista din Craiova-Dolj-oltean sau mai bine zis meltean, tu nu esti in stare sa scrii romaneste, vrei sa te cred ca ai predat Lectii de tavian? =)))))))). Sa moara ma ta =)))))). Iti place pula de negru, cum sa nu =))))). Hector alt cacat de cont pe care ai jucat. Ai furat si tu un artefact la final de server cand toate trupele erau aruncate pe ww si faceai armata sa ataci in NW. Te intreb, tu esti prost in fiecare zi sau doar de 7 ori pe saptamana? Poate gasim un tratament pentru tine. Observ ca esti negru un cerul gurii, poti sa folosesti lapte de pasare sa te inalbesti pe la gura.Pardon, in gura!

  2. Cand stii 100% ca o sa rupi cateva armate,te duci la sters,Ati rupt doua armate cam degeaba…sa nu mai spun ca am vazut atacuri cu 200 catapulte pe val, cand pentru a duce la 0 o cladire L20/cu arhitect 20 pe sat, e nevoie cam de 150 catapulte,adica minim 300 catapulte/val!
    Sunt jucator din alianta FUN,nu va apucati sa dati cu pietre…mi-am expus o parere personala!
    P.S. Orice sat are 40 de slot-uri (18 câmpuri de resurse, zidul si 21 de slot-uri pentru clădiri),adica trebuie sa fii sigur ca intra 20 de valuri….cu 300 catapulte/val,nu cu mai putine!!!

    http://www.travian0.net/travian-utile/8-cate-catapulte-distrug-cladire (inmultiti cu 3 numarul de catapulte pentru capitale cu arhitect L20)

  3. Hehe , fain a fost sv ala jane , cu deff de pe 2 conturi sa lipit cateva armate acolo, plus ca de la artefacte pana la planuri sa facut soma armata , nice memories !

    yuppy ya yei mot***fuckers !!

    1. de ce o arzi in engleza? tu abia vorbesti limba romana =)))))))))))). Tot Oltean? Ciorumbel? ‘Ciori mai face fratii nostri’

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.