Home > Rapoarte ROX27 > Aliens vs Coco_Bz

Aliens vs Coco_Bz

Aliens ataca pe Coco_Bz

aliens_vs_coco_bz

Categories: Rapoarte ROX27
  1. Cupidon
    February 26, 2017 at 8:15 am

    Frumos atac!
    Cind o sa inteleaga lumea ca armatele nu se tin pe oaze ?
    Ce o fi asa greu de priceput ca isi bat joc de munca lor?
    Dar inca o data , felicitari atacatorului – niste imperatorisi folositi eficient !

  2. DraGoS - NE & NV
    February 26, 2017 at 9:50 am

    asta a fost o palma primita urat de SW :)))

  3. Atilla
    February 26, 2017 at 3:46 pm

    cat de prost sa fi sa faci hamar per capitala si sal parchezi pe oaza in conditiile in care pe capitala beneficia de eschiva ?>?

    • GLODEANU BARBARUL
      February 26, 2017 at 5:48 pm

      Nu vreau sa te contrazic atilla dar pe o parte iti dau dreptate, dar daca omu n-a avut BANI sa bage in travian pentru eschiva mai precis 50 gold eschiva ce zici de asta?
      Am bani sa duc grija zilei de maine pentru ca m-am nascut cu un noroc , sa am o inteligenta cel putin medie……
      România din prezent este țara baronilor (boierilor pe termen regional) , ce spun astia astazi de marirea salariului este supraevaluare, un salariu minim nu sare de 1000 ron in mâna .
      Ce faci iarna cu aceasta suma ???Pur si simplu nu gandeste conducerea acestei tari care nu stie sa fure cat mai mult sa isi imbogateasca neamu si urmasii dar pe o deoparte le dau dreptate si lor ca asta e viata : CEL MAI PUTERNIC SUPRAVIEȚUIEȘTE!!!
      Am vazut la mass media (pe mâna tot cu ei desigur) cum oamenii au protestat în mai marile orașe că mult nu mai poate duce poporul romanesc de ce oare ???
      Ca să ai un trai decent în România trebuie să pleci sclav (dar plătit cu bani mulți ) in altă țară (exceptie salarii de IT la care le facem tot jocu lor).Va rog frumos de aveți timp să vă uitați doar ca o analiză așa pe “youtube” căutând români in statele Uniunii Europene la muncă in toate specializările industriei , agriculturii ,și lista poate continuă…ROMÂNII PREDOMINĂ!numai vorbesc de femeile romance la prostitutie care se afla la varf in procent de 80%!!!
      De la 1989(1990 m-am născut eu) s-a intâmplat ceva mult mai grav ca in timpul comunismului(nu laud acest regim) să fim sclavii EUROPEI , deja vom incepe să fim substanțial și in America , Australia ……am ajuns APROPE ca cei din Africa si Asia…
      Vă dau un exemplu bogăția României(resurse prime și suprafața arabilă de cereale )
      comparați cu bogăția Elveției(salar minim cel mai mare din UE):
      @ suprafața Elveției 41 000 km patrati dintre care 60% munti !!!!
      @suprafata Romaniei 240 000 km patrati dintre care 35 % munti !!!
      Ce va zice aceste date ?
      Da avem o FORȚA colosala in noi dar suntem sub jug international.
      Sa nu uitam ca travianul este facut in Germania (350 000 km patrati, un popor foarte agresiv), trebuie sa-i copiem caracteru de barbarism sa ajungem ca el!!!!
      Poate unii ma cred nebun dar pe langa ce ne invata pe bancile scolii , am studiat “TEOSOFIA” si “PAGÂNISMUL” (dacii sramosii nostii nu aveau relegia crestina din ziua de azi).
      Îmi cer scuze pentru poveste dar România merita mi mult!!!

    • lok
      February 26, 2017 at 6:09 pm

      Cand ai sa inveti sa scrii, pardon ‘scri’ CORECT analfabetule :))))))

      • GLODEANU BARBARUL
        February 26, 2017 at 6:23 pm

        Da ,mi-a fost foame de niște litere , ai dreptate , dar tu știi a folosi diacritice specifice limbii românești?
        Nu sunt contra ta, dar vad ca ma iei la mișto , orice om greșeste !!!

      • lok
        February 26, 2017 at 6:37 pm

        nu despre tine era vorba. :))))

  4. GLODEANU BARBARUL
    February 26, 2017 at 6:53 pm

    Iartă-mă ,îmi cer scuze față de tine!

  5. - Florin -
    February 26, 2017 at 11:21 pm

    Asta cu hamer pe capitala cred ca este o gluma 🙂

  6. RedDevil
    February 27, 2017 at 10:40 am

    Greseala admisa de proprietar intr-o perioada mai putin buna din viata persoanala. O lectie de la care sigur a invatat ceva si un prim server dupa foarte multi ani de la care a invatat ceva.

    Insa daca prin rapoartul asta l-ati memorat cu ceva nefast, m-as bucura doar sa nu uitati numele acestui vechi si exceptional jucator SW despre care o sa mai auziti , din pacate pentru voi si din fericire pentru noi doar cu lucruri foarte buna.

    Cu si fara o armata Coco, ne-ai castigat pe noi si noi pe tine.. Iar asta e mult mai important

    • RedDevil
      February 27, 2017 at 10:42 am

      personala * “raportul”, “foarte bune” … prea de dimineata , se accepta ;)))

    • Shevcenko
      February 28, 2017 at 11:02 am

      Ca a revenit dupa 10 ani pe travian, e credibil, dar ca ne spui si de viata personala, e penibil:)))
      Ce treaba are scula cu prefectura?Ce treaba are faptul ca le-a tinut pe oaza si nu pe capitala, cu problemele lui din viata reala ?La capitolul travian, toti care raman fara trupe pe oaza sunt niste prostuti sa zic asa, si nici nu imi pasa ce fac sau ce au facut ei in “cariera” lor travianistica. Ca sa nu mai existe scuze George, sunt sigur ca a prins si el eschiva acum multi ani cand juca el, sunt sigur ca si inainte era mai ok sa o tii pe capitala si nu pe oaza(niciodata n-a fost zid pe oaza), cred ca si inainte se spionau oazele cand se vanau armate. Esti activ sau inactiv, armatele se tin pe sat,in rest, e vorba de prostie(eu comentez ce vad, nu ce ai vazut tu sau altii in trecut)

      • Ana
        February 28, 2017 at 11:37 am

        vorbesti prosti, Shev. Omul a fost tot weekendul plecat la o inmormantare. Viata reala e mai importanta. Altfel era pe cont si ferea atacul venit de la 5,6 ore distanta, cu caii. Acolo s-a dat la pont.

      • Shevcenko
        February 28, 2017 at 11:40 am

        Trupele alea au fost de la inceput pe oaza, banuiesc. Nu cred ca le-a pus pe oaza dinainte sa plece. in cele 2 luni nu cred ca n-a citit in adunare de eschiva, in astea 60 de zile jucate nu a gasit logica ca e mai bine pe eschiva si nu pe oaza?:)) Problema tragica s-a intamplat week endul asta, dar pana acum ce l-a tinut sa le lase pe capitala?:D Nu exista scuze.

      • RedDevil
        February 28, 2017 at 12:04 pm

        Maestrul Comx-ului si al finalelor Shev… eu nu am comentat ca sa-l scuz , ca sa-l critic , ca sa-l ridic in slavi . Eu am zis doar o chestiune intamplata dupa un fapt consumat .

        Omul a gresit, a recunoscut si-a platit greseala .. urmatorii blogului sunt liberi sa arunce cu pietre pentru o asa intamplare rusinoasa insa eu doar sublinez un lucru… eu/noi/SW suntem bucurosi ca a revenit omul Coco si jucatorul vechi al SW-ului Coco_bz !

      • Shevcenko
        February 28, 2017 at 12:10 pm

        Fie asa cum zici tu 🙂

      • Ana
        February 28, 2017 at 1:44 pm

        de unde stii tu ca nu le-a tinut pe capitala pana atunci? din punctul meu de vedere greseala cea mai mare a fost lipsa spionilor de pe oaza, ca banuiesc ca s-a spionat intai.

    • Vizitator
      • Vizitator
        February 28, 2017 at 4:15 pm

        Sunt 3 rapoarte acolo,a fost spionat pe toate oazele,nu a fost atac la pont.Condoleante sincere dar pe travian pt asta exista sitterii

    • Vizitator
      March 1, 2017 at 8:05 am

      Ana..nu ai cum sa vezi daca a spionat un adversar,daca spiona un coleg ai fi vazut,.nu conteaza ca el nu avea spioni..Am ascuns atacatorul pt ca nu vreau sa expun contul pe care avem spionii

  7. anonim
    February 27, 2017 at 11:49 pm

    Omul trece printr-o tragedie, asa ca nu a fost pe faza sa fereasca. El e un jucator extraordinar. Cu sau fara eschiva, greseala lui a fost lipsa totala a spionilor de pe oaza. poate daca vedea spionajul, ferea trupele. dar cred ca asta a fost ultima lui grija.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

