Home > Rapoarte ROX27 > Atacuri pe Furi Curent

Atacuri pe Furi Curent

Lady D ataca pe Furi Curent

lady-d_vs_furi-curent

Sugar Beast ataca pe Furi Curent

sugar-beast_vs_furi-curent

Categories: Rapoarte ROX27
  1. mocanu
    March 1, 2017 at 10:18 am

    asa si continuarea ?

  2. anonim
    March 1, 2017 at 12:09 pm

    armate facute din pushurile aliantelor, folosite fara rost….

    • Lady D
      March 1, 2017 at 12:24 pm

      Asta vrea sa fie o gluma proasta sau ceva. Daca ai fi atat de bun ai posta ca orice om normal cu nick name-ul tau :).

      P.S.: Astept MM-urile de push, te rog, daca tot esti asa de bine informat.

      • March 1, 2017 at 12:28 pm

        Pentru o armata dasta nu trebuie push. “anonime”

    • RedDevil
      March 1, 2017 at 12:36 pm

      Din 3 cadrane chiar ! S-a incercat inclusiv un MM de push in alianta FAN insa resursele au venit cu 3x si a trebuit sa le trimitem inapoi ca nu aveam de unde restitui asa mare cadou.

      Eu pot sa pun aici un MM dat de Sparta de pe un “cont faik” :)) in care cerea sa fie dat MM de push catre capitala lui, mesaj dat atat liderilor SW cat si noua in Warriors.

      Hai sa-ti mai zic ceva Anonimule : Atat au putut face 2 armate intr-o actiune oferita pont din prima secunda de la lansare ! Nici nu pot sa zici felicitari pentru deff… ca e jenant sa ai habar ca lider ca iti vine real si tu sa aduni doar 400k deff.

      • vizitator
        March 1, 2017 at 2:09 pm

        tu citesti ce ineptii tastezi? cine a oferit pontul? Diana sau Sugar?Daca tot nu te duce bibilica si nu vezi ce se intampla prin alianta ta macar intreaba,eventul pe Siju,a spionat cand au ajuns fakeurile si stie unde si cat deff era

      • RedDevil
        March 1, 2017 at 2:27 pm

        Iarta-ma vizitatorule ! Nu stiu cum mi-am permis sa fac o afirmatie bazata pe neadevar :)). Si daca toate tinele spionate sunt fara deff ce facem ? Lumineaza-ma !

        Dar te rog ceva…pune mana in nadragi si daca simti ceva atunci posteaza cu numele tau . Daca nu simti si totusi ai un buletin, incearca sa folosesti prenumele de acolo. Is satul de “talentati” ce comenteaza fara personalitate.

      • Român nativ
        March 1, 2017 at 2:40 pm

        Buletinul (carte de identitate) da identitate, nu personalitate, pretiosule :)))

      • RedDevil
        March 1, 2017 at 2:48 pm

        1: “si totusi ai un buletin, incearca sa folosesti prenumele de acolo.”

        2: “Is satul de “talentati” ce comenteaza fara personalitate.”

        Propoztia 1, Propozitia 2 … Propozitia 2 nu are menirea sa explice ce inseamna “buletinul” … e “grele” prietene… Dar nu-i nimic… sunt aici sa-ti explic si tie.

        No. ma intelegi ? Si culmea ca propozitia 2 are o oarecare legatura cu propozitia 1 dar nu defineste cuvantul folosit acolo .

      • anonim
        March 1, 2017 at 3:06 pm

        Vai, cata cultura…te-ai inspirat din manele?
        Vrei MMurile saptamanale de push la Sugar Beast?Ca le-am primit eu din 5 surse diferite, si culmea,din cadrane diferite.Colcaie de spioni pe la voi.
        Sau acum va e rusine ca doar atata ati fost in stare sa faceti?
        Cat despre chestia cu pontul, numai tu ai inteles ideea aia:)))))

      • vizitator
        March 1, 2017 at 3:11 pm

        Paula ma numesc,nu am cont in joc,am acces pe un cont de pe care privesc ce se intampla.Te simti mai bine stiind cum ma numesc?Tot nu mi-ai raspuns a sifonat “decat o lady” sau sugar? l-ai intrebat pe Siju si nu a fost deff pe alte locatii?

      • RedDevil
        March 1, 2017 at 3:24 pm

        Paula…cine, unde si cum a sifonat e fix problema lor. Acolo nu s-a facut deff timp de 5 ture de sincroane si fix in seara asta s-a facut si pe celelalte tinte pe care se facea , nu s-a gasit nimic.

      • vizitator
        March 1, 2017 at 3:35 pm

        http://travian-reports.net/ro/report/1269652e0ea,1269667de76
        Daca spiona la 7 gasea aproape dublu

        Dovada ca batii campii,dar evident Sugar sau/si Diana au sifonat,sa ii dati afara,mama lor de spioni:))

      • RedDevil
        March 1, 2017 at 3:38 pm

        Deci ne simt destul bine sa inteleg. Ai id-ul meu de skype ia frumusel sa-ti dea baiatul rapoarte pe toate tintele si o sa intelegi despre ce vorbesc. Ca nu bat campii .

      • RedDevil
        March 1, 2017 at 3:38 pm

        stim*

      • vizitator
        March 1, 2017 at 4:24 pm

        nu ne cunoastem si nu am id-ul tau de skype ,dar eu ti-am dat dovada ca a fost facut deff si pe alta locatie,tu o tii pe a ta ? care e logica? nu a fost facut deff in trecut ,nu avea voie sa fie si azi?

  3. Hai pa
    March 1, 2017 at 4:15 pm

    Da am stiut ca vine pe mine. Sm svut informatii sigure :)). Suntem amarati …nu am reusit sa adun mai mult deff in 4 ore. Am dat si mass….vai de capu nostru

  4. NW
    March 1, 2017 at 8:10 pm

    da… al treilea… . al treilea.. de ce nu a mai lansat? :))

    • Neaion
      March 2, 2017 at 12:20 am

      Al treilea nu a mai dat,oamenii se cred f smecheri…dau cate 8 valuri fiecare si apoi se intreaba cum dracu s-a ghicit realul!!!

      • March 2, 2017 at 12:40 am

        Cred ca doar tu poti intelege logica din aceste cuvinte..

  5. Neaion
    March 2, 2017 at 9:49 am

    Logica e simpla,dar te faci ca nu intelegi…v-ati crezut bazati si ati dat cate 8 valuri de caciula.Cand ati lansat doi jucatori cate 8 valuri,nu v-ati gandit ca aparatorul va mirosi realul?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

