Home > Rapoarte ROX27 > Atacuri pe King Kong

Atacuri pe King Kong

crazy people ataca pe King Kong

crazy people_vs_King Kong.png

VRC ataca pe King Kong

vrc_vs_king-kong

G0MEEEZ ataca pe King Kong

g0meeez_vs_king-kong

maryus124 ataca pe King Kong

maryus124_vs_King Kong.png

TIA ataca pe King Kong

tia_vs_king-kong

Jon snow ataca pe King Kong

jon-snow_vs_king-kong

Categories: Rapoarte ROX27
  1. Tudor(Gem)
    March 1, 2017 at 12:29 pm

    Felicitari Sorine:)

  2. RedDevil
    March 1, 2017 at 12:40 pm

    Normal Sorine… cu deff facut din 4 cadrane cred si eu =))))) :))))))

    • March 1, 2017 at 12:48 pm

      ce george? 4 cadrane?:))

      • RedDevil
        March 1, 2017 at 12:53 pm

        Da ce zic eu 4 … cred ca acolo e deff adus si de pe finala ;)))))

      • Tudor(Gem)
        March 1, 2017 at 1:01 pm

        :)):)):))

    • cristianoo
      March 1, 2017 at 7:44 pm

      Deci asta e nivelul actual al rox-ului?1kk def consum crop se strange din 4 cadrane?

      • March 1, 2017 at 7:56 pm

        Este o gluma, trateaz-o ca atare :))))))

  3. March 1, 2017 at 1:13 pm

    Toate ca toate dar felicitari pentru crazy frumos joc.!

  4. March 1, 2017 at 4:47 pm

    La limita, GG 😉

  5. Yo
    March 1, 2017 at 8:16 pm

    Inactiv!!! unde sunt toti cei ce bateau cu pumnii in piept pe bloguri ca Elite face ca drege,unde e NW fara andrei ca vreau sa imi iau pop-corn si sa aud ce zice, binenteles ca o sa zica ca e o actiune reusita 🙂
    Felicitari ambilor pentru off si def

  6. BULIBAȘA
    March 1, 2017 at 9:35 pm

    Asta e apa de ploaie a ELITU-lui sa țineți bine minte indienii mei!!!
    De vine toata brigada ELIT pe VOI faceți bine si aduceți defensiva si de pe DACIA(alianta internationala) că trei cadrane nu vă ajunge să bagați si asta bine in căpățână!!!
    In acest server vor fi RECORDURI MONDIALE ale armatelor năvălitoare de o să innebuniți la scăfârlie la care nevestele voastre va vor da afara pe ușă că nu pot sta cu niste smintiți in casa :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    DA mă BAT CU PUMNII IN PIEPT că ma aseman cu împaratul Commodus care aducea in dormitorul lui in fiecare noapte cate 300 gagici iar o să va ia razna mintea ca la contoar :))))))))))))
    Cine e ȘEF bă aici copilași ??????????
    EU , numai EU slugarnicilor :)))))))========))))))))))))))))))))))

    • SUD-ist
      March 2, 2017 at 12:43 am

      Alt lătrau. Mai apăreți mă?

      • BULIBAȘA
        March 2, 2017 at 1:29 am

        ți-e necaz cumetre ? să te atârn în ștreang :))))

  7. Anonim
    March 2, 2017 at 1:04 am

    omul s-a aparat pana acum doar cu defenderii personali! daca are defenderi si in alte cadrane pot doar sa-l felicit! :)))

  8. AlacuIarba
    March 2, 2017 at 5:18 am

    Ce pla mea tot comentati ma paparudelor..v-ati lipit ca mucu de gard..sa se ridice un zid lvl 18 intre atacuri spune tot despre actiunea voastra..Cat despre deff..a fost unul de calitate..hranit cu iarba proaspata..si de sete niste zapada sa le desfunde narile..
    Asa ca hai shuu acasa pricajitilor.

    • BULIBAȘA
      March 2, 2017 at 12:04 pm

      Bă asta cu “iarba” vezi că mâine am un conac de cosit fânu ,sper ca vii la 5 dimineața la coasă ! Apropo poimâine să vii la sapă !!!
      La voi cât mai e (preț) conacu de sapă?
      :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      Spânzura-TE !!!!!!!!! =))))))))))))))))))))))))))

      • CraCraFluFlu
        March 2, 2017 at 1:17 pm

        Ce amuzant esti tu..ba George Carlin jos din corcodus ca e prun si esti cu mana pe mere.A staii ca tu esti din ala cu feeerrrr feeer cumparam.My bad.Go home

      • BULIBAȘA
        March 2, 2017 at 3:14 pm

        Am bani să ți ingrop tot neamu tau de pocitanii !!!!
        De ai ridica un deget la mine imediat iti fac casa la 2 metri!!!
        Spânzură-te!!! =))))))))))))))))

  9. RedDebil
    March 2, 2017 at 8:58 am

    Actiune fara rost – nu-I vada sensul da na. Trebuie sa-si piarda si NE din armate pe undeva.
    Def frumos – strins dimineata la 3 – inseamna ori ca defenderii personali ai lui Sorin sunt extrem de activi ( toti stim ca nu e cazu) ori multiaccount/passsharing ( da cine sa mai urmareasca asta pe Rox).
    Deja vu – Gem/guffy sarind sa-l aplaude pe Sorin ; cu prostu 3 in spate ( Reddebil) .
    Ma bucur ca macar acum , in al 12lea ceas , Georgica are curaju sa-i pupe-n cur pe SE pe fata . Si e nevoie de curaj sa facia asta dupa ce timp de N servere I-a pupat in cur numa pe ascuns ( credea el 🙂 )
    interesant sa vezi cum NW (partial) si SW au ajuns slugile SE da na , la cit de penibil e cadranu SE server asta trebuie sa-i ajute si pe ei cineva.

    • RedDevil
      March 2, 2017 at 9:31 am

      ” Unul dintre latraii evaporati din cadran si ajuns sluga in Elite ! ” pune numele asta prietene… ca te reprezinta mai bine .

      • DraGoS - NE & NV
        March 2, 2017 at 11:28 pm

        tu ai fost sluga elite-ului , sincer nu mai sunt la zi cu stirea. o stiu 100% ca am fost martor la discutii si am vazut cu ochii mei cand erai in picioare la orice mesaj venit din elite 😐

      • RedDevil
        March 2, 2017 at 11:49 pm

        Mergi la consult prietene tu… daca ai vazut cu ochii tai ! Si culmea tu te gasesti sa comentezi mandru ca esti “Dragos NE & NV ” … Ha Ha Ha… adevarul ca tu iti pui eticheta inca din nume.

      • DraGoS - NE & NV
        March 2, 2017 at 11:54 pm

        cu mare placere te insotesc , dar eu sunt perfect sanatos . tu? insa ai pierderi de memorie . nu stiu cum unii au istoricul si de acum 5-6 ani pe skype , mie nu-mi apare ca tare mi-as fii dorit sa fac un screenshot sa postez cand pompai resurse si trupe in elite .iti mai aduci aminte ?

      • RedDevil
        March 3, 2017 at 12:00 am

        Ohooo acum 5-6 ani … Dar cum sa nu-mi amintesc … dar eu atunci jucam pentru asta . Cred ca si serverul acela cand s-a facut record de deff pe WW SE NE comun pompam resurse.

        Clar nu te contrazic … Acum sa te intreb si eu ceva … dupa periada de aproximativ 13-14 rox-uri in cadre pactul tacit/netacit NE SW se stia … care au fost cei N jucatori care au stricat pactul acela considerand ca in ultimele 3-4-5 servere unii din conducerea Farmers erau doar marionetele NE …si au luat decizia sa duca travianul la un razboi de cadran vs cadran ?

      • RedDebil
        March 3, 2017 at 4:53 am

        Georgica
        Sa clarificam :
        – ca esti prost stie toata lumea deci nu mai are rost sa dezvolt subiectu
        – ca nu ai character – la fel , deci numai trebuie discutat sau dezvoltat din nou subiectu asta
        – sub conducerea ta maiastra cadranul SW a ajuns unde este acum – de 15 servere nu e vorba ca nu conteaza in lupta pentru WW100 dar nici macar nu exista in acea lupta . Au plecat o gramada de jucatori buni din SW ( acum stiu ca o sa spui ca toti care au plecat….. si numai aia de au ramas is ai mai de caracter si….) Vajeala ieftina si care poate tine la pusti cu IQ ( pune mina pe DEX si vezi ce inseamna ) subunitar ( la fel DEX te poate ajuta sa intelegi) mai ingit povestile tale .
        De 15servere incoace tu te bati cu pumnu in piept ca vrei sa fie 4 cadrane in joc , ca faci si dregi. iar tu de fiecare data stai cu nasu in … altui cadran.
        Nu am o problema cu fatul ca incerci sa te bagi pe sub aripa altora ca poate poate ; dar macar nu mai fi ipocrit ( vezi DEX) – ai curajul si recunoaste-ti si asuma-ti faptele.
        Esti slab ca jucator ( noroc cu multiaccountu ca altfel …) , esti chiar si mai slab ca lider ( vezi unde a ajuns cadranu asta sub conducerea ta inteleapta ) si , daca este posibil , esti penibil ca om ( oricit ma straduiesc nu reusesc sa gasesc o calitate la tine ).
        Poti sa ma contrazici cu argumente cind vrei tu – desi din pacate pentru tine ma indoiesc ca astfel de argumente exista.
        Macar SE are decenta sa recunoasca ca sunt praf serverul asta si au nevoie de ajutorul vostru ca sa conteze in lupta pentru WW.
        Nu discut la ei de multele momente in care au spus ca ei merg numai singuri si fac si dreg – asta era atunci cind SE era o forta si era capabil singur ca si cadran sa se bata cu toata lumea .
        Cind ai cu ce iti permiti si astfel de lucruri ; din pacate pentru ei , serverul asta , nu prea au cu ce asa ca e bun si un Georgica si uitam tot ce am spus 🙂

      • RedDevil
        March 3, 2017 at 11:08 am

        O adevarata nota explicativa pentru care ai folosit la nenumarate cuvinte DEX-ul . Daca m-ai cunoaste si/sau ai lectura blog-ul si/sau ai fi purtat o discutie cu mine partea cu folositul de DEX o scoteai din prima si reduceai mesajul la jumatate.

        De 15 servere lider in SW … gresit … este rox 27 de 4 servere tu (banuiala mea ca esti unul dintre liderii NE) ai interactionat in cadran cu altcineva , nu cu mine ,…. inainte de aceste 4 servere aprox 5-6 in cadran exista Hmm… alianta ce curata cadranul de mizerie si slugi al care aliante ERAM SI EU lider. (sa nu-i luam si meritele lui Shark ca nu-i frumos)… iar inainte de aceste aprox 10 servere au fost inca 3-4 in care alianta Farmers s-a luptat cu RUN … adica practic s-a batut ceva facut de Oby si grupul certaret de acum 17 servere, eu fiind in grupul Farmers ce-l consider ca fiind cea mai tare alianta de pe rox. Sper ca asta am lamurit cu lidereala.(acum daca tie nu ti-au mai iesit pasentele cu cadranul SW cat timp erau cei 2 pustulici acolo imi cer iertare, de aceea ai “castigat” si 4-5 maxim 10 conturi din SW)

        Serverul acesta am fost intrebat SI EU daca e ok sa se ajute SE. Decizia s-a luat de comun acord si nu impusa de mine sau de altul (lucru ce se mi se poate aproba de alte persoane) . Si culmea chiar eu zilele precedente am spus parca tot pe blog ca : cadranul SE este slab (dar nu praf cum zici tu) … cadranul SW este la fel de slab ( dar nu praf) … cadranul NW este bun , iar voi NE sunteti ireprosabili serverul asta … lucru admis de mine. Simplul fapt pentru care daca se face ceva comun se face tot in favoarea voastra…. sa ai si tu in ce sa dai cu cele 20 de armate facute de oamenii de acolo … ca altfel nici WW sa te bati nu aveai draga domnule. Lamurita si pb asta?

        Dar de ce nu duci aceste discutii in alt mediu si-ti place sa te dai in spectacol cu nimic ?
        Poate cu ocazia asta facem impreuna si un test de IQ.Sper sa ma ridic macar la sfertul punctajului tau.

  10. Marius
    March 4, 2017 at 8:04 am

    bai reddebil …. cum vorbesti tu de cadranul SW?? cine esti? ce /cine te recomanda? ce ai facut tu pe travian? s-au pentru cadranul in care esti o sluga? cine a auzit de tine? ce ai facut de a ramas in ,,istoria,, travian? cand scrii aiureli dai dovada clara ca lumina zilei, ca esti un descult !!in locul tau mi-as scoate doua coaste(stii continuarea). .. ai folosit DEX in tampeniile pe care le-ai scris ..in mai multe randuri. Cauta si vezi ce inseamna cuvantul ,, lake,, .

  11. nationale
    March 4, 2017 at 9:18 am

    ”Serverul acesta am fost intrebat SI EU daca e ok sa se ajute SE. Decizia s-a luat de comun acord si nu impusa de mine sau de altul”

    Tovarase george, folosesti destul de des in diferite contexte cuvantul SCLAV. Am o intrebare: Tu ce esti, atat timp cat server de server „ajuti” pe altcineva? Mereu promiti ca in urmatorul server ai sa faci si ai sa dregi dar termini serverul pe plan secund. Termenul pentru tine si grupul care te urmeaza din diverse motive este MERCENAR. Sunteti un fel de UDMR mereu la guvernare, mereu cu pretentii, aducand un mic aport pentru a COMPLETA O MAJORITATE. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, nici pe tine si nici pe cei din grupul tau, unii dintre voi sunt chiar valorosi.
    „Alta intrebare” era cam asa: De ce nu va stabiliti definitiv in SV? De ce nu va asumati acel cadran si munciti la reconstructia lui?
    Aveti si voi un pic de mandrie personala, Cand ati ajutat NV la victorie ati fost pomeniti? Nu prea! Nu scria pe WW, ”NV si SV”. Sunteti nomazi, cu cortul, cand aici cand acolo. E ok atat timp cat jucati doar ca sa va distrati, dar atunci nu mai veni aici sa discuti despre cadrane pentru ca TU nu aparti nicunuia. Incearca sa recitesti precedenta propozitie inainte de a-mi raspunde.

    • Anonim
      March 4, 2017 at 9:25 am

      Nu o sa aiba contraargumente in legatura cu ce ai spus, astepti degeaba un raspuns :))

    • RedDevil
      March 7, 2017 at 2:07 am

      @nationale

      “Mereu promiti ca in urmatorul server ai sa faci si ai sa dregi” – aici ma confunzi cu NE

      ” Termenul pentru tine si grupul care te urmeaza din diverse motive este MERCENAR.”
      pentru aceasta propozitie ai singur raspuns in “. E ok atat timp cat jucati doar ca sa va distrati”

      “nu mai veni aici sa discuti despre cadrane pentru ca TU nu aparti nicunuia. ” – aici te contrazic total. Iti spun doar atat “Iedera” -cauta in dex cuvantul asta. Mai explicit : oriunde ma intind, radacina ramane doar intr-un singur loc .

      “„Alta intrebare” era cam asa: De ce nu va stabiliti definitiv in SV? De ce nu va asumati acel cadran si munciti la reconstructia lui?” – aici toate meritele ti le atribui si-ti multumesc mult pentru ca ai avut replica asta in postare…. george_reddevil -skype … pentru tine chiar a meritat toata telenovela asta pe blog.

      Traieste in prezent dar priveste spre viitor ! Sper sa iti demonstrez ca vorbele tale n-au fost in zadar, chiar daca ai avut parti total nejustificate in postare.

      Bafta la joc.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

