Home > Rapoarte ROX27 > Winter Soldier vs Sugar Beast

Winter Soldier vs Sugar Beast

Winter Soldier ataca pe Sugar Beast

Winter Soldier_vs_Sugar Beast

Categories: Rapoarte ROX27
  1. Dani
    March 12, 2017 at 7:47 pm

    Ce-ai facut, Bobita?

    Viteza – pierduta
    WW – pierdut
    Armata – pierduta

    • Bigmaster
      March 13, 2017 at 8:07 am

      Câinele moare de drum lung şi prostul de grija altuia. ))))

      Dedicatie pentru tine!

  2. sa mori tu?!
    March 12, 2017 at 8:25 pm

    taci ma ca inca restaureaza la democratie,nu ii alunga inspiratia

  3. Bigmaster
    March 13, 2017 at 5:47 am

    hahah.. am avut alte planuri serverul asta… dar pot sa va asigur ca m-ai trezit interesul.. ne mai intalnim noi! :d

    • Bigmaster
      March 13, 2017 at 5:48 am

      *mi-ati

      • Dani
        March 13, 2017 at 8:34 am

        Pai și arată-ne serverul ăsta ce poți, nu ne lua cu ‘pe următorul praf va fac’

  4. Bigmaster
    March 13, 2017 at 8:43 am

    Zi-mi ce nick ai .. ca sa stiu cum te caut.

    In ceea ce priveste amentinari… chestii josnice… nu ma pasioneaza… o sa iti reamintesc si tie la un moment dat ca te-am gasit! Pana una alta.. stai la rand… :))

    Eu mi-am indeplinit targhetul acest server… tu ce ai facut constructiv?

    Ps: Urmatorul nu joc.. asa ca poti sa stai linistit! Spre rusinea mea nu stiu pe ce cont joci.. 😀

  5. sa mori tu?!
    March 13, 2017 at 8:59 am

    mai geniule,tu “ne-ai facut” adormit asa ,serverul asta!!!ia uimeste-ne cu “targhet-ul” tau indeplinit (in afara de ce a scris rautatea aia de Dani!)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

