Home > Rapoarte ROX27 > ZoZo vs WW Epic

ZoZo vs WW Epic

ZoZo ataca pe WW Epic

ZoZo_vs_WW Epic

Categories: Rapoarte ROX27
  1. Atilla
    March 14, 2017 at 1:59 pm

    mosule , dai 2 palme aluia de tea trimis sa ataci …..

    • :)
      March 14, 2017 at 3:02 pm

      ANALFABETULE:)))

      • Dragnea
        March 14, 2017 at 3:13 pm

        Se știe de mult că Atila e analfabet.Marele lider care a dus ellitu spre level 1 server ul trecut și ăla dat cu emoții.

      • Atilla
        March 14, 2017 at 7:57 pm

        Sa-mi sugeti pula si voi si dragnea si mamele voastre bai los papagales con los pedales ….

        Spre deosebire de voi , carturari puli mele , eu am COIAE … Postarile mele au un ID ,,,Atilla ….. si ma pis pe voi

        Voi cine plm santeti ma latzailor ??/

        Data viitoare cand mai vreti sa-mi transmiteti gandurile voastre faceti o scrisoare si o semnati

        Scrisoare care sa inceapa cam asa ///”

        Domnule Atilla .

        Subsemnatul ion pendula , om al munci fara pl …

        etc .,,,

      • Dragnea
        March 14, 2017 at 8:00 pm

        În sfârșit… am văzut o cratima la tine .

      • Atilla
        March 14, 2017 at 8:11 pm

        Am inteles …

        Ba , care pnm lucrezi ma la oftalmologie ???

        Nenea dracnea are nev de binocle dealea cu picioare …

        Ba … tuti mamaliga mami tele ….. daca o cracanezi pi mata o sa vezi alta cratima bai ochila …

        Si aia e tot cratima” mea …

      • Atilla
        March 14, 2017 at 8:14 pm

        Si app bai dragnila ….

        conform unei zicale romanesti care zice ca orice gaura cu par se ft in gura …
        Luatias mustata in pl :)))))

        ptiu ,,, iar n-am puso …

      • Dragnea
        March 14, 2017 at 8:14 pm

        Succes man deși cu atitudinea ta și mai ales cu educația lipsa pe care o ai nu vei putea să o cracanezi nici pe floricica dansatoarea.

      • Dragnea
        March 14, 2017 at 8:24 pm

        Poate la voi in Craiova sau Slatina de unde e lache faceți dragoste cu orice gaura cu par.la noi in teleormani femeile obișnuiesc să se epileze.imi e rușine de asemenea adversari ca tine.

      • Atilla
        March 14, 2017 at 9:09 pm

        Pe o stanca neagra intr-un vechi castel

        “Sta dracnea saracu si facea pi el …”

        Unde curge-n vale un rau mititel .

        “Poi eu ce tiam zis , de la el …”

        Wei futete-n mustacioara ta de ticalos mic ce esti ..:)))

      • Bleach
        March 15, 2017 at 2:24 am

        janeee , ma stii bancu cu bascula ? :)))

  2. VITANJAAA
    March 14, 2017 at 2:02 pm

    leșin=))))))))))))))))) nici un incepator ca mine n-am dat cu 2 tinte deodata cat taton poti fi:)))))))))))

  3. Yacht
    March 14, 2017 at 4:40 pm

    Felicitari zozo !!!

  4. Trepadus
    March 14, 2017 at 8:33 pm

    Sustin prazaru :))
    Cand in joc sunteti 0 barat …macar pe forumuri mai scoate-ti capul la lumina .

  5. ciocoflenderilor
    March 14, 2017 at 9:10 pm

    dar ce se intampla aici? ce este asta??/ asa liniste, nici un sudist pe aici sa ne muste de funduletz?
    unde sunteti voi vedetelor, spuma laptelui, mierea ursului sau cum dracu va mai autointitulati?
    pe finala….ati fost EXECRABILI. Dezastru. Nimic in drum.
    Pe rox….v-am batut cu MINIHAMMERE.
    :)))

    TUDORICAAAAAAAA…UNDE ESTI BA? AI FUGIT DUPA EXTINSA? AI GASIT-O???
    :)))

  6. ciocoflenderilor
    March 14, 2017 at 9:27 pm

    da sugiusFalus pe unde e?
    nimic nimic? nici un comentariu? nici o lauda, nimic?
    un mass mai dam si noi in sud sau suntem la priveghi ? bulangii astia din elite….V-AU DAT SA ZACETI.

    :)))

  7. BUCIFICATORUL
    March 14, 2017 at 9:33 pm

    Multumesc sefilor din ELIT ca mereu au zis ca v-a batut minihamerele alias IO :))))))))))))
    Adevarat jucatori fara artefacte sau pushuri ba chiar ma facut tot io pushuri :))))))))))
    am mai stat si inactiv din 14ianurie pana 28 ianurie:)))))))))))))))))))
    Va dati seama de bagam bani ca maturam cu voi sudistilor
    OLEEEE OLAAAAAAAAA V-am spart la tuci:)))))))))))))))
    RUPE CAZANELEEE ELIT IN SUDDDDD BĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ=))))))))))))))))))))))))))

  8. BUCIFICATORUL
    March 14, 2017 at 9:36 pm

    BĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ ATILA ESTI OLTEAN DE AL MEU ASA AL DRAQUU CA MINEEEEEEEEE
    ZILE BĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • Bleach
      March 15, 2017 at 2:23 am

      coisan , ce marfa ai luat ca vreau si eu , da si mie nr dealerului :))))

  9. ciocoflenderilor
    March 14, 2017 at 10:40 pm

    :)))

  10. MONDIALUU
    March 15, 2017 at 3:16 am

    Din partea mea Mondialu pentru Emil PRINȚUUU si Poștașu CAMPIONUUUUUUUUUU
    AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU DUȘMANILORRR =))))))))))))))))))
    La mine e telecomanda toti imi asculta comanda dau 3-4 telefoane si imi vin gramezi de milioanee ia AMINTE SUDULEE:))))))))))))))))))))))))))
    Vreau sa fac o nebunie cea mai mare șmecherie sa pun cip dusmanilor sud-iștilor sa vad ce e in mintea lor sa-i fac niste roboti sa-i pot controla pe toti sud-iștii:)))))))))))
    Nu-i minciuna nici vrajeala nu e nici o pacalalea toti dusmanii i-am uimit ca-i comand prin satelit am antene peste tot sud-iștilorrrr :))))))))))))))))
    AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU SUD-IȘTILORRRRRRR!!!!!!
    IA-LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!
    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • Jan
      March 15, 2017 at 1:48 pm

      vierme stricat

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

