Home > Rapoarte ROX27 > Cipibau vs WW Sud-Est

Cipibau vs WW Sud-Est

Cipibau ataca pe WW Sud-Est

Cipibau_vs_WW Sud-Est

Categories: Rapoarte ROX27
  1. Bleach
    March 16, 2017 at 9:36 pm

    Felicitari cipi ! Faina armata !

  2. Atilla
    March 16, 2017 at 10:07 pm

    Spartule , faina , adica frumoasa , sau faina …de grau , de oase. etc ..:)))

    • NE
      March 16, 2017 at 10:45 pm

      O armata frumoasa, bravo.Joc in NE insa totul e doar pentru a trage in sud.Eu nu am treaba cu mari jucatori din NE, asa ca e o parere de la un simplu jucator.In acest ROX27 se vede clar, sudul are mai putini jucatori si dupa mine asta e singurul motiv pentru care sunt atat de slabi, sa zicem asa.Nu tin cu nimeni, insa in NE e mare bucuri ca se castiga acest ROX.Nu e o lupta corecta, tineam cu NE pana dupa un mass care a venit.Toata lumea sa-l atace pe “Imperiul Roman” pentru ca e pe primul loc.Pai de ce sa facem asta, adica pana acum nu au facut nimic si acum toti pe el.Asta mi s-a parut naspa, pe langa faptul ca in NE totul e pentru ei, pentru lideri.Nu o sa vezi niciodata sa fie ceva, poate asa e peste tot, nu am de unde sa stiu.Insa tot ce primesti in NE ca membru, e sa trimiti resurse.Si asta nu are treaba dar oare fiecare jucator trebuie sa aiba cate 5 conturi.Eu nu am de ce sa ma oftic sa-i zicem asa sau sa tin cu cineva, joc doar de placere si spun ce am vazut in acest ROX.NE e la putere, insa e o putere de care nu trebuie sa fie nimeni mandru.Joc oriunde numar ca acum am cazut in NE. niciodata nu am fost un jucator de ELITA.Spor la joc

      • spectator
        March 16, 2017 at 11:14 pm

        Jocul se castiga cu hammere si cu deff. Liderii tai ti-au cerut sa faci deff si sa participi cu resurse pentru hammere. Nu e nimic iesit din comun.

        Intr-o roata de 5 hammere pentru 1 trainer, fiecare hammer are nevoie de 120 de milioane de resurse la fiecare 5 zile. Cum crezi ca faci rost de 120 de milioane in fiecare zi ? Cu push. E singurul mod. Din fericire, serverul asta baietii s-au bazat predominant pe roata de resurse si conturi de push, ca daca te bazezi pe pushul aliantelor, iti ies armatele precum cele din SUD…

      • Bee
        March 16, 2017 at 11:30 pm

        82.962.219 mil pentru barbar si 103.824.577 mil pentru roman, de unde ai scos 120 de milioane ?:)

      • Nimeni
        March 17, 2017 at 12:11 am

        si intretinerea nu o mai pui? 😀

      • POSHTASHUL
        March 17, 2017 at 12:53 am

        1. Nu stiu in ce alianta ai jucat, elegant ar fi sa nu te ascunzi dupa nume si sa spui cui ai oferit resurse. Asa sa arunci vorbe, nu tine. Pe conturile din main ELITE, nu s-a facut push pe hammere, a fost o roata intre hammere. Asta inseamna ca ai facut parte dintr-o alta alianta Elite.Singurele conturi pe care s-a facut push, au fost cele ale atacatorilor. E normal sa se faca push la atacatori, ei trebuie sa aiba armate mari, ei se bat pe tot parcursul server-ului. Hammerele doar dau atacul final.
        2. Atacurile pe Imperiul Roman vor continua pana va pica jos, nici macar nu va avea Sud-ul bucuria de a scrie la final, cel mai intins imperiu a fost ….
        3 Pentru asta am intrat … sa nu miste SUD, si asta s-a intamplat, asta se va vedea la sfarsit.
        Ca ai facut parte din cadranul NE, ar trebui sa te bucure, esti castigator.
        1 trupa de ai pus pe WW, un atac de ai dat contra rivalilor, o resursa de ai trimis, la WW sau la un hammer sau offender inseamna ca ai ajutat cadranul la victorie, si pentru asta noi iti multumim.
        De aceea este alianta, ca sa ajuti, ca sa fi ajutat, altfel ai juca singur, oare rezisti singur ?
        Numai bine oriunde ai juca pe viitor fie in NE ori in alt cadran.

      • BUCIFICATORUL
        March 17, 2017 at 2:14 pm

        Bă asta cu nicku “NE” mare prost esti mah:)))))))))))
        Cu toate ca MARII lideri din ELIT ma credeau pe mine jumatate spion ca as fi fost cu sudu , ultimele 2 saptamani mi-au bagat deff de aveam la un moment dat -1 un milion pe ora ziceam ca vine King Kong ala pe mine dar s-a parut ca n-a avut sange in instalantie:)))))))))))))))
        LIDERII din N-E sunt cei mai mari strategi ai travianului , sunt prea smcheri pentru voi BĂ isi asuma riscuri mari dar la final suntem INVINGATORI !
        Va vorbeste un adevarat jucator INIMIOS:)))))))))))))

    • Bleach
      March 17, 2017 at 1:18 am

      te ma drq de prazar :))))) ai prins glas , se vede ca n-am jucat cu cipi este?

  3. spectator
    March 16, 2017 at 11:54 pm

    Ma intrebi desi stii raspunsul. Se pare ca am pus 6 zile in calcul. Oricum, diferenta este doar facultativa. 100 de milioane de resurse nu sunt mult mai usor de procurat in 24 de ore decat 120 de milioane…

    • Nimeni
      March 17, 2017 at 12:15 am

      Iei si dai mai departe cand nu ai artefact.. greu de aplicat a doua parte totusi! Rotatii eficiente nu am vazut niciodata! Are dreptate si NE asta cu trimite resurse trimite deff… la faza cu resursele eu m-am lecuit indiferent de server sau de cadran, in schimb cu deffu pentru cine merita e ok, cu cat strangi mai mult cu atat pierzi mai putin deff si respingi atacurile!

  4. Atilla
    March 17, 2017 at 1:52 am

    B a ia gata ca dati cam mult din casa voi si te pomenesti serv viit ca scoate si sud 5-6 hamare ..:))))

    • SUD-ist
      March 17, 2017 at 4:08 am

      Hai mă lăudăroșiilor, ati castigat un server si comentati pe aici de parca ati inventat travianul. Ati câștigat bravo vouă dar fără atâtea laude nu se poate? Este un joc cu invinsi si învingători. Daca numaram serverele am impresia ca va da cu minus in fata SUD asa ca mai usor.

      • BUCIFICATORUL
        March 17, 2017 at 2:30 pm

        Nu se poate fara atatea LAUDE ca de nu ne-am LAUDA e ca si cam n-am trăi deloc , sper sa intelegi aceste vorbe mari înțelepte :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
        LOCUL 1 NUMAI LOCUL 1 ELITTTTTTTTTTTTTTTTT
        Dedicatie pentru TOT CADRANU DIN N-E!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Nu se poate mai jos de locul 1 HAI CĂRAȚI-VĂ DUȘMANILOR LA MUNCA DE JOS=))))))))))))))))))))))))))))))

      • Shevcenko
        March 17, 2017 at 2:34 pm

        @Bucificatorul: Nu joc rox-ul asta, dar o caterinca nu se face asa, n-ai nici un haz, serios

  5. BUCIFICATORUL
    March 17, 2017 at 2:46 pm

    Bă boss(iti zic boss ca fata de altii tu joci travian) haz nehaz sunt ÎNVINGĂTOR am muncit mult pentru asta n-am bagat nici un gold in acest joc plus ca sunt cont de centru (multe nopti nedormite cand sudu rupea capitalele langa mine) doar AMBIȚIE MARE am in MINE !!!
    http://travian-reports.net/ro/report/1304013594a
    Si inca o data va zic si ma mândresc cu asta sunt ÎNVINGĂTOR!

    • Da
      March 17, 2017 at 3:33 pm

      Pacat de coordonarea atacului tau care lipseste cu desavarsire 🙂 aruncat la momentul neoportun asta insa liderii nu ti-au explicat ce si cum, sau nu au gandit deloc. Aici domnule nu dai dovada decat de lipsa de respect vizavi de adversarii tai:) prin comentariile tale lipsite de vreo noima si inteles. Ca si tine din pacate sunt multi, nu faci decat sa devii o persoana penibila, un reprezentant al cadranului tau care sincer? ii cam faci de ras pe aici, respectul nu se castiga in modul acesta.

  6. cipibau
    March 17, 2017 at 11:23 pm

    la munca care sunteti invidiosi:)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

