Home > Rapoarte ROX28 > RĂZBUNATORUL vs beef

RĂZBUNATORUL vs beef

RĂZBUNATORUL ataca pe beef

RĂZBUNATORUL_vs_beef

Categories: Rapoarte ROX28
  1. RĂZBUNATORUL
    May 31, 2017 at 11:30 am

    Cu ARMATA AIA am mai spart alti 12k PRETORIENI deci 26k pretorieni si 4k legionari!
    Tot cadranu S-E este un cadran de deff altceva nu stiti:))))))))))))))))))))

    • aaaaaaaa
      May 31, 2017 at 1:51 pm

      Adevaru e ca tu si ataci conturi mari care isi permit sa faca off =))))))) logic ca fac deff jucatori cu 1700 populatie ! Nu ne arata cat de prost esti,te rog !

  2. RĂZBUNATORUL
    May 31, 2017 at 2:25 pm

    Ba tu esti mai dobitoc si idiot decat o gâscă :)))))))))))
    Ba am rupt la trupe cu caru TIE NECAZ ? arata si tu un raport si apoi te adresezi la ZEU:))))))))))))))) pana atunci ramai acolo ca sobolanu!
    BAh RĂPANE IO FAC SI OFFENSIVA SI DEFENSIVA SI toate astea fara un gold bagat in joc PRAPADITILOR=))))))))))))))))
    La conturi MARI SE ATACA CA TRENU bah , VEZI CE IA FACUT ELITE LA AL DOILEA HAMMER DIN SUD , esti un distrus :))))))))))))))))))))
    De as bAG BANI IN JOC ZBOARA ALLBLACKS DE PE HARTA TRAVIANULUI SI CLICA LUI DIN JOC=)))))))))))))))))))))))
    ZEUL TRAVIANULUI MA NUMESC SI GIGOLO IN PAT!

    • Bee
      May 31, 2017 at 7:35 pm

      Esti un cacat 🙂 modul tau de adresare te face sa fii acest lucru

    • Tudor
      June 1, 2017 at 3:13 pm

      Deci asta cu zburatu“ lui All Blacks e monumentala:)):)) ziceau baietii ca iti baga ei gold doar sa-i inveti sa zboare:)):))

  3. RĂZBUNATORUL
    May 31, 2017 at 9:42 pm

    SUNT PREA SMECHER PENTRU VOI SI DE AIA VA OFTICATI:))))))))))))))))))
    RETINETI!!!!!!!!!
    ZEUL TRAVIANULUI MA NUMESC SI GIGOLO IN PAT TRĂIESC!

    • aaaaaaaa
      May 31, 2017 at 11:01 pm

      Imi e mila de tine….

    • unul
      June 1, 2017 at 12:49 pm

      Dupa bulangiu hai sa vedem si cu gigolo:
      GIGOLÓ, gigolo, s. m. Bărbat cu moravuri dubioase întreținut de o femeie mai în vârstă decât el.

      Deh, asa e cand nu poti accesa prospaturi, insurubezi si tu pe unde poti!
      Oh Zeule, ce rau ai ajuns!

  4. Sultan Samirus (Bad-Boys)
    June 1, 2017 at 2:51 pm

    Razbunatoru asta e un fel de eu la ei )))))))))))

    • aaaaaaaa
      June 1, 2017 at 3:16 pm

      Eu am crezut ca tu esti :)))))))))))

    • Tudor
      June 1, 2017 at 4:03 pm

      pai sunteti pe aceeasi lungime de unda:) frati daca erati nu va potriveati asa:))

  5. RĂZBUNATORUL
    June 1, 2017 at 5:50 pm

    Pentru cei care nu ma stiu incă , priviti ce zice acest raport care imi apartine!
    http://travian-reports.net/ro/report/12960058d02
    Dam resurse mereu la jumatate in targ si fraierii din SUD luau si asa mi-am facut HAMMER DE HAMMER , Bă v-am dat un level din WW a defuu peste 20kk a DOUA cadrane unite :)))))))))))))))))))=))))))))):)))))))))))))))=))))))))))))))))))))))))
    Vă rog Ciocu’ mic și joc de glezne in fata mea!
    TITANUL TRAVIANULUI MĂ NUMESC SI TOATE FEMEILE DIN NEAMU VOSTRU LE BULĂNGESC !!!!!!

    • Tudor
      June 1, 2017 at 5:55 pm

      e clar:)) mare raport ai pus acolo:)) deci cu raportu ala faci invidios orice jucator de pe serveru asta:)):)):)) aa si app acum mi-am dat seama de ce joci asa prost si previzibil

      • RĂZBUNATORUL
        June 4, 2017 at 1:20 pm

        JOACA bah si tu fara gold fi al draqu de distrus ….bagi banii lu tacto in joc sau esti vreunu de ala cu biblia voastra imputita!
        Te mai iei de mine casa la 2 metrii iti fac gidane!

    • aaaaaaaa
      June 1, 2017 at 9:45 pm

      Bine ca nu doare prostia ca erai mort de mult timp prietene …esti cel mai “razbunator”

  6. Ralli
    June 4, 2017 at 3:22 pm

    cred ca cipibau ar trebui sa aiba un sistem de acces la blog in functie de iq. s-ar injumatati comentariile dar ar creste calitatea lor:D

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

