Home > Travian News, Travian Tournament > Turneul Travian 2017: Calificari

Turneul Travian 2017: Calificari

Sticky: Maine incep serverele de calificare. Haideti sa ne inscriem cat mai multi pe COM sau pe oricare din celelalte servere. Calificarile sunt usoare din propria experienta. Se califica 4000 de jucatori de pe fiecare server (2000 din top populatie, 1000 din top atacatori si 1000 din top aparatori). Click aici pentru inregistrari.

Turneul Travian va incepe in data de 12 iunie 2017.

Calificarile se vor desfasura pe 6 servere: 2 servere Internationale (unul COM si unul pentru Arabia) si inca 4 servere cu 1 gazda si 3 tari oaspete. In acest an, gazdele vor fi Rusia, Germania, Turcia si Franta. Tarile oaspete sunt: Cehia, Brazilia, Polonia, Indonesia, UK, Ungaria, Chile, Portugalia, Tarile Baltice, Olanda, Taiwan si SUA.

România nu va fi reprezentată ca domeniu în acest an. Jucătorii sunt invitați să joace pe domeniul COM.

Topic discuții – Turneu Travian 2017

Explicatii privind selectarea tarilor pentru turneul Travian 2017

tournament2017

  1. Emerik
    June 5, 2017 at 4:43 pm

    Salut,
    Eu si baietii din Exodus vom intra pe calificari , serverul international COM, incepand cu data de 12 Iunie. Vrem insa sa tratam cu seriozitate serverul ROX pe care l-am inceput si mai ales fiind si vara ne este clar ca nu vom putea duce 2 servere in paralel cu aceiasi intensitate, deci cel mai probabil pe calificari nu vom sta in centru la bataie ca in anii precedenti.
    Am fost informat ca liderii HELLAS (grecii) intreba peste tot pe ce srv de calificare intra romanii, pt ca vor sa demonstreze ca sunt mai buni (HELLAS > DACIA) si vor intra si ei pe com cel mai probabil, special sa se bata cu noi. – asta asa ca un teaser, daca mai era nevoie 🙂

    Daca sunteti interesati de turneu, imi puteti scrie in joc, direct pe contul Teutonic Steel
    Nu va promit mega organizare, intram sa ne distram, jucam relax mode, de vara, dar promit ca nu vom face niciodata de rusine numele Romania si vom arata calitate in jocul nostru printr-o organizare decenta, prin seriozitate si implicare.

    Multumesc

    • Dani
      June 6, 2017 at 11:43 am

      Aș fi interesat, dar după performanțele de serverul trecut, și datorită faptului că pe rox ați intrat în cel mai slab cadran, ca să vă umflați mușchii, am să zic pas 🙂

      • Logan
        June 6, 2017 at 4:03 pm

        Eu am jucat mai multe calificari si finale ca si coplayer sau in aceeasi celula cu unul din liderii NW. Alti colegi din Exodus au jucat la fel cu jucatori din NE sau SE.
        Cu SW aveam cele mai putine legaturi.
        Unde voiai sa intram?

    • Caterinque
      June 6, 2017 at 4:32 pm

      Nu stiu de ce Emerik foloseste mereu numele Romania, cand el uraste aceasta tara si inclusiv jucatorii, repetandu-se in nenumerate randuri ca jucatorii romani sunt varza. Singurul motiv pentru care joaca cu romanii e ca are efect manipularea, in orice alta echipa(si totusi, are ceva com-uri la activ) ar fi doar Emerik, fara putere de decizie in ceva anume.
      Nu stiu cum poti folosi asa de mult numele asta al tarii, cand tu in ultimii ani nu prea ai avut vreo treaba cu tara asta:)) Pacat ca in spatele acestor mesaje frumoase se afla un om cu un orgoliu nemarginit si un caracter ce lasa de dorit.
      Nu indemn jucatorii sa nu intre pe calificari/finala, dar sunt curios cum acest baiat dedicat Daciei, Romaniei va reusi uneasca liderii de pe .ro, 50% din ei sunt la block sau nu il suporta, aliati nu mai exista(in cel mai bun caz mai sunt ucrainienii, restul sunt doar cu numele).
      Repet, in spatele acestor mesaje pompoase nu e cine credeti dumneavoastra, el vrea doar sa afiseze o echipa puternica, iar in aparente el sa fie “capul” (in fata rusilor si altor comunitati).
      Dar stati linistiti, cat timp nu ii deranjezi orgoliul sau nu trebuie sa ajute cu ceva anume, va fi numai lapte si miere.

      • fi-mi-ar scarba
        June 6, 2017 at 6:15 pm

        Banuiesc ca esti unul dintre exponentii de mare valoare care la primul sat rusesc fondat in jurul tau te-ai autoexilat in fundul hartii dupa care ai tipat la Emi ca nu a cucerit un plan. Emi si alianta lui fiind singura alianta Dacia si in general printre putinele ramase in zona de aparitie a planurilor. Acele aliante Dacia care s-au autoexilat ar face bine sa analizeze propria lor prestanta si dupa aia sa arunce cu pietre. Vad paiele din ochii altora dar nu observa barna din ochii lor.
        Acum 2 ani Dacia a castigat finala cu WW Dacia. Emi a fost acolo si a pus umarul serios la castigarea finalei.

      • Caterinque
        June 6, 2017 at 7:59 pm

        Nah, se vede ca nu ai jucat prea mult nici una din finale. Finala trecuta Emerik a mers in NE(in nici un caz sa se bata cu rusii), rusii au fondat in NV, nu a vrut sa vina in NV. Cum emerik nu si-a dorit sa isi schimbe strategia, nici celalalte alianta nu au schimbat-o, e simpla treaba. A fost o intamplare ca karma a facut ca Emerik sa se lupte totusi cu rusii, care oricum a fost ajutat si de NV cu deff. Daca era direct in NV, avea suport si mai mare.
        Acum 2 finale, nu Emerik a pus umarul, ci alianta lui Emerik, dar uita-te si pe filmuletul de finala aia, ca Emerik pana la actiunile facute de l-g de pe Katyusha, emerik ataca doar thailandezi(NU RUSI), iar la un moment dat a participat si Emerik la planurile off pe rusi ca nu intelegea de ce tot prinde deff la thailandezi(o elita a travianului). Si atunci, cel mai mare deff rusesc spart a fost spart de catre Katyusha. Ca sa nu mai zic ca au fost si alti playeri ramasi la bataie gen baba yega cu 3 extinse, dar si alte aliante ramase acolo. Acum eu ma gandesc ca ori esti fan inrait “Emi”, ori nu tii minte cine a ramas la bataie acum 2 finale. Uita-te pe filmulet, s-ar putea sa fie acolo rapoartele, Emerik pana in ziua 60-70 a avut adversar pe thailandezi, care desigur, a influentat mult batalia la WW. SIngurele aliante care joaca predominant in pustiu, sunt W si M, restul e cancan. Presupun ca tu nu stii nici de WWul Logan lvl 99, nici de WW-ul FunCool lvl 100 sustinut serios de romani.

      • fi-mi-ar scarba
        June 7, 2017 at 8:42 am

        Cand ai o abordare atat de primara a jocului abordarea ta devine explicabila. Eu zic sa te uiti pe harta ultimei finale, in felul asta poate iti improspatezi informatiile despre ultima finala.
        Concret, ultima finala a inceput in ideea ca Dacia Z, Dacia V, Dacia B si Dacia K vor fi in NV de-alungul granitei cu NE, iar Dacia Tm (Alianta lui Emi), Dacia M si Dacia W vor fi oglinda celorlalti dar in NE, in cadranul arabilor.
        Cei din NW au fugit in porumb la primele sate fondate de rusi in NW lasand practic acces rusilor la toate artefactele/planurile disponibile in cadran si mai ales posibilitatea de a impinge toti adversarii din NE (indiferent de natie). Planul rusilor era asa: Victory pe NW si NordWind pe NE, dar cum NW a capitulat fara lupta (Dacia Z, Dacia V, Dacia B si Dacia K) atunci s-au ocupat linistiti de NE. Spune-mi o alta alianta care a reusit sa reziste (cu sacrificiile aferente desigur) in fata tavalugului rusesc (in afara de Dacia Tm).
        Greseala tactica majora a serverului trecut a fost cedarea cadranului de NW fara lupta.
        Legat de acum 2 ani cand Dacia a si castigat pot spune doar atat: cand pentru tine lupta importanta e doar lupta de hammere imi este clar cat de mare iti este deschiderea de a intelege acest joc. Din pacate aceasta perceptie personala a ta vine de aici, din rox, unde cadranele sunt bine definite din prima zi si nu exista lupte decat in actul final cand se scot hammerele la bataie…. jenibil.
        Cum am spus: fi-mi-ar scarba

      • Caterinque
        June 7, 2017 at 11:03 am

        Ti-am zis ca esti pe langa, eu nu sunt jucator de rox, nu fac parte din trupa lui Crash. Eu am scris in mare de penultima finala unde ai spus ca “Emi” a pus umarul serios la victorie, exemple mai clare care sunt de pe acea finala ?
        Asezarea aliantelor de finala trecuta a fost prestabilita, dinainte de a se stii ca rusii intra in NV, dinainte de a se vedea ca rusii fondeaza in NV. Cum Emerik a refuzat sa vina in NV cand a vazut rusii, si noi am refuzat sa coboram..ce e asa greu de inteles pentru tine?Nu a fugit nimeni cand a vazut rusii, pur si simplu si-a pastrat fiecare strategia pentru ca nu aveam ofensivi care sa faca treaba, aliantele din NV nu a mers mai sus pentru hammere ci pentru deff. Si repet, cei din NE au avut sutinere cu deff din NV, asta nu a specificat nimeni pana acum si ai vrea sa consider ca tu stii ce s-a intamplat. Daca ai stii cine sunt, ai stii ca nu sunt adeptul hammerelor pe finale, dar tu ai vorbit deja de persoana mea, aberant, ca si restul comentariilor.

      • fi-mi-ar scarba
        June 7, 2017 at 4:35 pm

        Stiu bine cum s-au negociat pozitiile fiecarei aliante inante de a incepe, asa cum stiu si cum au fugit si unde. Ma refer la cei din NW. NE a stat pe pozitie.
        cat despre penultima finala, unde am castigat, ramane cum am stabilit. Eu stiu in ce s-a implicat si ii stiu rolul. Acum nici nu ai cum sa cunosti chiar fiecare om ce a facut, deci e scuzabil. dar, mai bine ne oprim, mai avem fiecare si altceva de facut decat sa ne balacarim aici.
        Oricum, am idee din ce echipa esti din posturile anterioare, nu te suspectam oricum ca fiind in a lui crush.
        Am o singura intrebare, oare e misto sa fie un cont care sa faca off si 59 sa il serveasca doar pe el? Ma intreb asa sub aspectul eficientei. Pe finala s-a practicat, mai ales in penultima. Mai ales ca cel ales e foarte laudat pe-aici

      • Shevcenko
        June 7, 2017 at 7:59 pm

        Probabil te referi la mine(sau sunt unu dintre ei) in legatura cu cei 59 de insi. Cei 59 de insi nu m-au servit pe mine, eu la un moment am ramas intr-un sat pe ultima finala(desi aveam 3,5 mil deff si dormeam linistit in fiecare noapte), defful nostru s-a plimbat non stop, la cocar, la ahille team, prin alianta lui emerik + ca atunci cand erau trenuletele in NV niciodata nu am lasat defful acasa. In acea runda, doar o data m-am aparat eu, in rest absolut tot defful a fost plimbat in orice alianta indiferent cine era lider. Deci nu stiu cum m-au servit pe mine 59 de oameni, daca acei oameni ar fi facut push oriunde si o singura data am bagat deff-ul serios la mine.
        Tu o poti da la intors, dar nu cred ca e vreun lider care sa infirme ca eu am tinut defful pentru mine, la un moment dat si pe emerik m-am enervat ca nu cerea deff.

      • ZeitaAtena
        June 10, 2017 at 11:42 pm

        fi-mi-ar scarba ce cacat tot vorbesti tu aici ma? Nu ti rusine sa aberezi in halul asta?Toti licuricii v-ati gasit sa vorbiti de finale si habar nu aveti ce s-a intamplat, ce visati noaptea aberati ziua.Unde ai vazut tu dacia Z in pustiu? De unde visezi tu ca dacia Z trebuia sa stea pe granita cu NE? Asa ceva nu s-a discutat niciodata.Inceteaza sa mananci rahat , macar daca nu sti nimic nu te mai da in spectacol gratuit.Ai auzit si tu povestile unora si le-ai luat de bune, daca jucai pe finala nu fabulai acum la greu si stiai exact fiecare alianta ce coordonate a avut arondate si cum fiecare alianta s-a tinut de acele coordonate, nu a fugit nimeni in pustiu infara de aliantele din NE care l-au lasat pe emerik singur in curu gol in lupta cu rusii.S-au vrei sa iti detaliez cate atacuri rusesti au fost in dacia Z si cum a fost singura alianta care a reusit sa prinda 5 trenulete reale intr-o singura noapte rupand 30 de ofenderi rusi dintr-un foc?
        Deci revin, daca nu stii , nu consuma aerul degeaba.

      • ZeitaAtena
        June 11, 2017 at 12:00 am

        https://www.gettertools.com/finals.travian.com.7/Alliance/235-DACIA-Z
        La cat travian stiti, probabil zona 50/50 e in pustiu si NV-ul a stat si a belit-o 4 luni la rece , ca doar la 50/50 ce poti sa faci altceva cand rusii sunt lipiti de tine. Mari genii ale travianului care sunteti voi astia care vorbiti degeaba

      • fi-mi-ar scarba
        June 12, 2017 at 9:05 pm

        Ooo… am reusit sa supar divinitatea…. imi cer scuze. Lasand la o parte orice prejudecata sunteti cam singurii care au miscat ceva in NW. SI ai dreptate -50/50 nu e pustiu, dar e in afara zonei de interes.
        Cititnd ce spuneti voi aici, toti cei din NW ati fost bravi eroi in fata rusilor, finala s-a pierdut datorite scarbelor din NE. Serios, voi chiar credeti ce scrieti aici sau doar faceti galagie aiurea in tramvai?
        Problema a fost simpla cei ce au fost in NW au predat rusilor zona de interes (adica aia centrala pana in -50/50). Ca zona initiala ptr Dacia Z a fost care a fost e alta poveste, dar ca si comportament de confederatie Dacia din NW a fost lamentabila. Aici nu e vorba doar de Dacia Z sau Dacia K, e vorba de toate Daciile din NW ce trebuiau sa lucreze impreuna si nu au facut-o (tanathos, Sam11, Balki). Voi trebuia sa va faceti treaba in cadranul vostru si nu ati facut-o.Am spus si o mai repet: Aceasta a fost greseala strategica majora ce a dus la situatia fara precedent in aceasta finala: Cucerirea rusilor a tuturor planurilor de pe server (chiar si cele din cadranul turcilor).
        Si cam asa arata o dispunere la bataie:
        https://www.gettertools.com/finals.travian.com.7/Alliance/18-Dacia%E2%84%A2

      • fi-mi-ar scarba
        June 12, 2017 at 9:25 pm

        https://www.gettertools.com/finals.travian.com.7/Alliance/18-Dacia%E2%84%A2
        Asta inseamna sa fi la centru.

        Acum, recunosc ca dintre toate aliantele din NW Dacia Z a fost singura care a mai miscat ceva. Dar ca si vedere generala, la nivel de confederatie, aliantele din NW nu si-au facut treaba. Au cedat centrul si de-aici s-a dus tot. Ori aici vorbim de calitatea si priceperea liderilor. Nu doar Z, vorbim si de K si de V si de T si de B. Istoria e simpla: Liderii acestor aliante nu au stiut, nu au fost capabili sa lucreze impreuna pentru a mentine zonda de interes in control. Au cedat centrul si s-a dus totul pe apa sambetei. Si zeito, aici nu ai cum sa ma contrazici, travian lasa urme si arhive.
        Voi astia ce ati fost lideri pe finala ati face bine sa va evaluati in primul rand propria prestatie si pe urma sa aruncati cu batul. Asta e defapt problema primara la voi.

        PS: pare ca postul meu de mai devreme nu a fost inregistrat pe blog. Am incercat sa reiterez.

  2. fi-mi-ar scarba
    June 6, 2017 at 12:10 pm

    am inteles, esti bataus de rox, adica acel locsor caldut unde pisicutele se cred lei.
    Cine comenteaza prestatia dacia pe finala in necunostiinta de cauza e doar un infam indolent. pentru cultura celor ce comenteaza de pe margine intrebati ce au facut restul natiunilor? Un alt aspect interesant de analizat este de exemplu ce a facut Dacia K, Dacia V, Dacia Z sau Dacia E.
    E usor sa comentezi nestiind defapt ce comentezi. Pe finala ati pica precum popicele in primele 2 saptamani, asta daca nu v-ati refugia capatul hartii.

    • Caterinque
      June 6, 2017 at 8:04 pm

      In primele 2 saptamani ? Chiar ca nu ai jucat prea mult:) Ideea e ca orice forum/blog are nevoie de postaci ca tine, vorbim de necunostinta de cauza si tocmai tu ai dovedit ca esti in necunostinta de cauza in postarea de mai sus.

    • Atilla
      June 6, 2017 at 11:59 pm

      fi-mi-ar scarba
      June 6, 2017 at 12:10 pm
      Reply

      am inteles, esti bataus de rox, adica acel locsor caldut unde pisicutele se cred lei.

      ba date dreaq ……………………

      am vazut si noi de ce santeti capabili voi bizoni aia de pe finale …

      • AAA
        June 7, 2017 at 12:23 am

        Noi bizonii aia de pe finala macar avem sange in instalatie sa jucam acolo cu cei mai buni nu sa ne dam smecheri pe rox unde serverul e de toata jena 🙂 unul din lucrurile jenante fiind ca tu ai fugit ca ultima fofoloanca in Sud…deci tu nu prea esti in masura sa iti dai cu parerea de acei “bizoni” de pe finale

      • Atilla
        June 7, 2017 at 1:44 am

        AAA
        June 7, 2017 at 12:23 am

        Noi bizonii aia de pe finala macar avem sange in instalatie sa jucam acolo cu cei mai buni

        Poi voi ati jucat acolo ???

        Din ce am vazuit eu (si nu numai) rusii au jucat singuri acolo …..
        Au facut ce a vrut pl lor cu voi acolo …..vau dat de vau julit nu in cot …din cap pana la picioare …..cred ca si in cur aveati cateva zgarieturi ….

        Voi ati facut figuratie acolo , act de prezenta …NIMIC MAI MULT……….

      • DoTy
        June 7, 2017 at 11:18 am

        Atilla cap de pluta …ca sa fi mare si sa ai un joc cat mai bun trebuie intodeauna sa te lupti cu cei mai buni doar asa progresezi doar asa inveti unele lucruri doar asa poti deveni si tu mult mai bun si cine stie mai bun ca adversarut au ! Tu prostanac cum esti te lupti numai cu conturile de multiacc ce draq sa sti tu cum e o lupta cu rusnaci aia … ciocu mic si ai grija ca ti-a venit clientu

  3. DoTy
    June 6, 2017 at 12:36 pm

    Pe finala au picat prosti ca popicele =) am fost aprox 10 persoane exact la 10 patratele de vro 20 de rusi … si i-am lipit de le-am facut zile negre evident am pierdut si noi capitale dar a 2-a zi era toata ca noua …iar ei aveau 0 off … noi aveam cu zecile de mii Cine stie joaca rezista cine nu … pleaca din prima !

    Emerik acum spune ca vrea mai pe lateral pentru ca nu sunt multi care rezista la centru el poate mai sunt vro cativa 4-5 sa zicem 10 insi care pot rezista pe centru … sa rezisti acolo inseamna aprox 19-20 ore pe zi on pe joc…. e destul de greu chiar foarte greu sa faci asa ceva ! Multi vara stau la bere deci de aici si plecarea putin mai departe !

    PS: Acei zmei care vorbesc dupa margine fara sa fie in front i rog sa intre intai la bataie si apoi sa arunce 2-3 cuvinte !

  4. fi-mi-ar scarba
    June 6, 2017 at 1:05 pm

    Mai mult de 3 sferturi dintre roxistii (multi cu pretentii) ce se incumeta sa inceapa un server pe finala capituleaza in maxim o luna. Aceasta e o statistica si spune tot despre calitatea roxistilor.

    • Logan
      June 6, 2017 at 1:51 pm

      Hai sa nu fim asa rai, te rog. Sunt convins 100% ca NE poate veni cu o trupa frumoasa, SE are jucatori buni, NW la fel poate alcatui un nucleu f bun. Chiar si SW are cativa jucatori de calitate chiar daca zic gurile rele ca e cel mai slab cadran. Pe langa rox mai sunt si serverele normale. Si acolo sunt jucatori buni.
      Eu zic sa ne reamintim primul server unde s-a format ceea ce astazi numim cu mandrie DACIA! Si acum putem repeta ceea ce s-a intamplat atunci cand Columna, Bushido, Squad, etc au venit fiecare cu nucleul sau si impreuna au format DACIA. Nu va retine nimeni sa faceti acelasi lucru. Putem juca impreuna si putem colabora asa cum am facut-o intotdeauna (sau aproape intotdeauna).
      Am castigat de drept o finala chiar daca contul de WW era italian. Am terminat pe locul 2 cu WW la 99 sub numele DACIA. Si nu in ultimul rand am castigat o finala mondiala sub acelasi nume, DACIA.
      Ce alta natiune mai are performantele noastre? Da, Rusia ne surclaseaza. Altcineva? Cine a jucat cu adevarat impotriva rusilor stie si de ce ;).
      Nu uitati ca fiecare deget strans langa alt deget formeaza un pumn!
      Nu ma astept sa nu apara vreun parazit sa ma acuze de cine stie ce, dar imi doresc ca liderii de cadran sa se aseze la masa discutiilor si sa puna detaliile la punct chiar daca asta inseamna ca rox sa intre intr-un con de umbra. Pe bune, suntem la editia cu nr 28. Ce miza mai are acest rox? Ce provocare poate constitui editia 29? Asteptati editia a 30-a aniversara?
      Haideti sa formam PUMNUL!

  5. Shark aka FeeL The Rush
    June 6, 2017 at 2:22 pm

    Salutare,
    Se fac recrutari pentru inca o alianta care va aparea pe serverul de calificari .
    Scopul principal o sa fie amutirea asa zisilor jucatori din Exodus .
    Cine e interesat stie unde sa ma caute !

    • Logan
      June 6, 2017 at 2:44 pm

      pai nu esti in SW cu Exodus?

      • Shark aka FeeL The Rush
        June 6, 2017 at 2:50 pm

        Ba da , dar vreau sa ma distrez putin .

    • fi-mi-ar scarba
      June 6, 2017 at 2:50 pm

      ce te opreste sa le rupi fasu aici pe rox? exodus e o alianta… tu ai un cadran intreg in spate… dovedeste aici

      • DoTy
        June 6, 2017 at 3:26 pm

        Numai fa glume cu el aiurea…ca l-a alergat exodus cu ei pe toata partea de SW =) Lupi baaaa :)))

  6. .Farmers
    June 6, 2017 at 11:10 pm

    Sharki,te-au cam linistit baietii din Exodus .

  7. zrap
    June 7, 2017 at 12:28 am

    Pazea !

    A dat Delfinul cu ultimata: “Serverul viitor iti arat eu tie ! Iti fac si iti dreg de nu te vezi ! ”

    Tipic pentru roxisti…

  8. Just a player
    June 7, 2017 at 3:59 am

    In ce cadran se joaca aceste calificari ?

  9. LichKing
    June 7, 2017 at 6:37 am

    In lupa continu tipic romanesca ..server de server ..an de an pe aliante sau grade de generali ..lideri..etc Doi lideri cu greutate de pe serverele de COM au trecut la recrutat

    Erik ..alianta Exodus SW
    Cred ca si-au dorit un server totusi usor deoarece au ales SW fie sa faca repede o figura frumoasa si sa adune adepti repede ..dat fiind stiut faptul ca pe 12 iunie incep calificarile
    iar fiind calificati din oficiu incerca totusi sa ajute conturi sa ajunga in finala
    Ori varinata oficiala de mai sus …
    Personal u am discut deosebit de mult cu Erik iar in putinul discutat … nu mi-a facut o impresie grozava ..sincer ..pentru un lider de calibrul lui…la ce povesti am auzit ..

    Este clar ca nu i se poate contestat succesurile dar… decideti singuri

    Shevchenko … UNION SE
    Bai copilu asta are calitati de lider dar ai lipseste cu desavarsire rabdare si respectul
    dar poate ca sa fii lider chiar de calitatile astea este nevoie ..mai stii ?
    A ales un cadran greu SE unde sunt cam 4 lideri la 5 jucatori …vi se pare cunoscut ? 😀
    Si o alianta mica Alkohool ..si un dujman pe masura ELITE

    Erik si celula sa de jucatori tavalesc fara drept de apel SW .. iar calitatea jucatorilor din Exod Vs lipsa acuta de Lideri din Sw si lipsa unui adversar macar de talia NW
    isi spune cuvintul

    Shevchenko …:) a prins urat razboiul cu NE si a fost luat pe nepregatite …si dat peste cap de tacticle de gerila folosite de SE contra NE :)) nu cred ca visa sa joce acest tip de razbel ..dar… ai va ajuta in razboiul contra rusilor si fiecare sut in fund…e un pas inainte domnilor

    Serverul asta este cu adevarat prima sansa pe care o are NW si daca se tin bine si nu .. baga stim noi cine coada …nw catiga galopant cu toate ca iar NE are conturi cat 2 cadrane la un loc

    • hitman
      June 7, 2017 at 11:34 am

      Salut,
      Inainte sa postezi ceva, indiferent ca are sau nu legatura cu travianul, te-as ruga frumos sa incepi un curs INTENSIV de limba si literatura romana!

      • LichKing
        June 7, 2017 at 12:40 pm

        bine .. ora matinala nu are nici o scuza …si nici faptul ca scriud de pe telefon .. in principiu ..da trebuie sa fac un curs spre rusinea mea .

  10. RĂZBUNATORUL
    June 7, 2017 at 12:32 pm

    HOPAAAAAAAAAAA BĂĂĂĂĂĂĂĂ CA NU SUNTEȚI ȘMECHERIȚI !!!!!!!!!!!!!
    NU VĂ DA-ȚI COCOȘII CA VA DAU BUBAIAAALĂĂĂĂĂĂ DE VĂ CÂNTĂ POPAAAA!
    Al DOILEA STALIN IN DEVENIREEE BĂ SUNTTTTTTTTTTTTT=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    VĂ SPARG PE TOȚIÎN PUMNI SI PE TOATE ÎN MĂCIUCĂĂĂĂĂĂĂ!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Shevcenko
    June 7, 2017 at 12:34 pm

    Eu sunt abia la a doua runda pe rox, nu eram sigur de ce voi gasi pe rox. Problema cu lidereala in SE…sustinere din partea liderilor de pana acum pentru mine a fost, problema a venit insa din alte locuri, eu fiind nou pe rox am fost luat pe sus de multi jucatori necunoscuti mie si mi-a cam taiat elanul acele intrebari “cine esti tu ca sa fac eu ca tine?” sau “nu te suport de pe nu stiu ce server”. La rabdare pot lucra, dar cum liderul trebuie sa isi castige respectul, la fel si jucatorii trebuie sa il castige, si nu prin vorbe, prin fapte, iar multi au vrut sa stopeze acest “proces” din fasa, rezumandu-ne la vorbe doar, dar mai e timp, eu unu nu consider serverul pierdut indiferent de ce se intampla maine la artefacte si indiferent daca conduc eu in SE sau nu, desi probabil cel mai potrivit e Gege.
    Si referitor la chestia cu 4-5 lideri la 4 jucatori..liderii de care m-am lovit eu pana acum, au fost foarte ok, singurul cu care am avut conflict verbal a fost Lycans.. Ce ar trebui sa il inteleaga unii jucatori ar trebui sa fie ca liderul e una, jucatorul cu vechime pe acel server e alta. De exemplu: chiar daca un lider mai are niste fumuri, arogante in cap poate schimba totusi ceva la nivel de alianta/cadran, un jucator vechi cu fumuri, arogante in cap e limitat la nivelul contului lui si ramane doar ceva individual. Intr-un final, toti au mandria si orgoliul lor, dar cand vine cineva nou la tine in casa ar trebui sa ii afli intentiile mai intai si faptul ca pui mai presus de toate chestiile personale, e clar ca nu avem acelasi scop pe runda asta. Pana la urma, linia se va trage la final si cantarim atunci.
    Regretul meu e ca nu sunt la centru si e ultima oara cand mai facem hammer pe rox, pe .ro e prea mare distractie la centru :)) Ce sa faci, mai facem si greseli. Daca nu vorbeam inainte cu mosuleo, probabil acum eram la Emil ca el mi-a dat mesaj mai tarziu, insa cu siguranta si viitoarele runde de rox tot in SE voi fi (cu ei, nu impotriva lor:)) ), e o provocare noua, pe finala nu mai e nici o provocare, doar sa intri cu o trupa gen Victory intre rusi :))

    • Shevcenko
      June 7, 2017 at 12:34 pm

      Reply-ul e pentru LichKing

      • RĂZBUNATORUL
        June 7, 2017 at 12:36 pm

        HOPAAAAAAAAAAA BĂĂĂĂĂĂĂĂ CA NU SUNTEȚI ȘMECHERIȚI !!!!!!!!!!!!!
        NU VĂ DA-ȚI COCOȘII CA VA DAU BUBAIAAALĂĂĂĂĂĂ DE VĂ CÂNTĂ POPAAAA!
        Al DOILEA STALIN IN DEVENIREEE BĂ SUNTTTTTTTTTTTTT=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
        VĂ SPARG PE TOȚIÎN PUMNI SI PE TOATE ÎN MĂCIUCĂĂĂĂĂĂĂ!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. CROW
    June 7, 2017 at 1:11 pm

    De la o discutie despre finala si despre romani s-a ajuns la insulte si jigniri iarasi … tipic romanesc ce sa mai zic …

    Ici colo cate un sefutz sau sefutza ne-fe(ricita) cu lipsa acuta de P … da cu piatra si explica cum singura alianta Dacia care a ramas la centru este vinovata ca s-a pierdut serverul !?! dar celelalte natii ? chinezi (aprox 7-800 conturi) francezi, cehii, ungurii etc…arabii (2-3k conturi) turcii intreg cadranul SE astia nu au pierdut ? sau nu se pun la calcul? doar Dacia Tm (adica o mana de 45 de conturi doar ei au dus la pierderea serverului) suntem jmecheri ma daca noi am ajuns sa contam cat 6-7k conturi !!!

    Comedia absurdului este ca atunci cand se imparteau zonele din cadranul NV, alde acesti asazisi lideri nu stiau cum sa-i impinga pe americanii din PAN, Pantiz si alte natii aliate la granita cu SW cu rusii iar ei si-au luat zonele de la -70/120 in sus …. urlam ca nebunii sa ramana careva la centru sa nu le cedeze rusilor din VICTORY centrul cadranului NW dar … marii comentatori s-au tras pe cur si-au luat talpasitza ca sa doarma linistiti cu jucatorii lor de normale de 3 clickuri pe zi …

    Ideea plecarii si in NE zona centrala trebuia sa fie benefica pt DACIA cu conditia sa nu fie cedat centrul NWului catre rusi de catre maretii comentatori de duzina care au lasat Dacia Tm intre ciocan si nicovala.

    Referitor si la roxisti acuma ca s-o zicem si pe-asta dreapta nici cei mai ahtiati si cu mult timp liber nu ar fi rezistat pe zona Dacia Tm alaturi de Emerick, intrebati-l pe Batranul si va explica el mai in detaliu ce inseamna zeci de sate furate de 3 ori pe noapte de la unii la altii si cum e sa dai de 200k druizi in 40 de minute de la furtul satului… dar e usor sa comentezi asa din fundul hartii si sa mai si improsti cu noroi ca deh tot romanul le stie pe toate doar….

    Emerik nu a stat sa explice si sa le arate fiecaruia in fiecare zi care era situatia reala in zona centrala, deja intrase in obisnuinta ca dupa ora 3 dim sa inceapa trenuletele rusesti pe cate 20 de sate/capitale/extinse per grupa de atac ruseasca si aveau doar vreo 5 grupe de atac rusii erai jmecher de reuseai sa-ti activezi vacanta pt o ora ca dupa sa sustii bataliile pe celelalte conturi ! dar mno ce stiti voi?

    O mana de oameni au tinut piept celei mai puternice NATIUNI la ora actuala de pe mapamomd si le-am castigat respectul la final primind chiar felicitari din partea lor ! avand in vedere ca liderul organizator al rusilor este un vice-campion mondial la Sah (un fel de Kasparov asa) si avand in vedre ca rusii au dominat un cadran intreg linistiti SW, centrul NW si SE iar in NE au trimis 3 aliante de nebuni ale lui Billi Milligan ! Misto nu ? 3500 de rusi vs 45 de romanasi ciobanasi cu oile lor !!!

    Vrei sa inveti asemenea stil de joc? vrei sa stii ce inseamna organizare la sange? Vrei sa joci Travian deadevaratelea ? Vrei sa simti pe pielea ta adrenalina acestui joc la maxim ? Avem Know-Howul ! tu ne lipsesti ! Te asteptam in echipa noastra !

    Vrei Travian a la tzurca cauta-i pe ceilalti lideri de duzina, e simplu sa joci la misto doar sa marchezi o prezenta pe un server ca la final sa obtii medalia de “Finals Survivor” ! adica nu ti-ai dat delete …..

    • Lycans
      June 7, 2017 at 5:12 pm

      Adevarul e ca eu as veni , dar nu ai zis nimic de baut , asa ca ma voi mai gandi. hihihihihii

      • Logan
        June 7, 2017 at 9:40 pm

        Si zici ca mai facem o fiarta langa gratar? Mmmm… :))

    • vaileu
      June 7, 2017 at 5:56 pm

      muie lubnani!!

      • CROW
        June 8, 2017 at 6:44 am

        te astept s-o iei ! esti tare cu tastatura in mana !

  13. l-g
    June 7, 2017 at 9:17 pm

    Salutare,

    Sa joci de la cap la coada o finala e frumos si ceva nou in travain. Sa formezi o echipa chiar daca pierzi (prima finala jucata de romani), sa iei ce e mai bun din ea, e senzatie. Sa ajungi sa castigi o finala (Dacia a castigat doua) e maximul in travian din punctul meu de vedere. Sa joci cu extinsa intre rusi, sa faci zeci, sute de mii de def in 1-2 ore…sa ataci,sa te aperi, sa gandesti planuri de atac neavand spioni, informatii e travianul pur, e ceva ce nu gasesti pe rox, 1x sau orice alt server.
    Am avut totul pe finala, jucatori, aliati, incredere, entuziasm, valoare, eram respectati. Din pacate am avut…nu am stiut sa pastram ce am castigat in servere de munca.
    Din punctul meu de vedere, Dacia nici macar din postura de ultima roata la caruta nu va mai castiga o finala. Si nu pentru ca nu ar putea sau ca fondatorii Daciei la o adica nu ar reveni pe finala, ci pentru ca orgoliile sunt mai presus de echipa, strategie.
    In alta ordine de idei, rusii cu absolut nimic nu sunt mai buni ca noi si da-mi voie Logan sa te contrazic, am jucat 3 finale, am castigat 2 deci rusii nu m-au surclasat, l-am umilit pe comedi acum 3 ani. De ce? Eram echipa, aveam foame de victorie, nu renuntam la nici o patratica, la nici un sat, la nici o oaza fara lupta. Deci se poate, trebuie sa si vrei.
    Si ultima finala, desi nu am jucat-o din experienta iti spun ca Dacia avand 2 planuri, sau oricare alta echipa le era greu rusilor sa castige.
    In fine, va urez sa calificati cat mai multe conturi, sa gasiti cat mai multi si mai buni aliati pentru finala, iar acolo sa aveti o tactica care sa va poata aduce a 3-a finala castigata.

    Spor.

    • hitman
      June 7, 2017 at 9:56 pm

      Te astept alaturi de mine sa luptam cot la cot !

      • o ferma
        June 12, 2017 at 5:57 am

        Daca renunti la prietenia cu emerik,ai sanse sa gasesti jucatori care vor sa lupte cot la cot cu tine.Emerik stie doar sa dea coate…si nu adversarilor,aliatilor care nu stiu sa-l aplaude!

    • LichKing
      June 7, 2017 at 10:49 pm

      Asta e un mare adevara care acum ma lovit . E greu sa treci de la rox unde toata lumea are pe stie el cine …si acces stie el unde.. LA Blind . Cum sa treci de la rox… la Finala
      E greu frate fara spioni … .

  14. prastie
    June 8, 2017 at 12:29 am

    singurul cadran de pe rox care nu a intrat pe finala organizat pana acum a fost NE. Din ce am inteles liderii de acolo joaca doar rox.
    jucatorii cu calitate de pe rox sunt in NE. Cei mai multi, cu experienta pe trenulete, cu gold si tupeu. De fapt singurul cadran care mai face trenulete pe rox….este NE ( aka ELITE )

    pacat ca nu intra pe finala.

    • AAA
      June 8, 2017 at 12:53 am

      Au jucatori foarte buni si ar fii un adevarat plus pe finala…dar se pare ca rox e mai usor 🙂 (fara sa fiu rautacios) dar totusi daca sunteti asa buni precum va laudati haideti si pe finala sa dati clasa si acolo 😉 ca pe rox deja e vrajeala :)))

      • prastie
        June 8, 2017 at 12:59 am

        la ce se joaca in sud….pare vrajeala acum ca va casapesc cei din ELITE.
        elite are 3-4 hammere. probabil sud va avea prima sansa la ww 100.
        daca elite continua sa joace in acest fel, pana la lev 100…o sa va casapeasca. probabil vs sterg 30% din jucatori.
        sa spunem…ipotetic…ca sud castiga lev 100. va incanta asta? in conditiile in care ELITE efectiv va terorizeaza?
        :))

        jale mare in sud. Strategie ioc, rezultate ioc, de cateva servere va bate ELITE ca pe hotii de cai
        :))

      • AAA
        June 8, 2017 at 11:01 pm

        Pe mine personal nu ma intereseaza ce se intampla in sud 🙂 nu stiu de unde ai facut legatura cu sud…Dar asa e Elite joaca bine, joaca tare si asa si trebuie…ca altfel ar fii un server plictisitor.Dar si celelalte cadrane ar fii frumos sa ridice un pic nivelul jocului…sud ca tot pomeneai de ei server asta nu va prea conta…NV sta cuminte si isi vede de treaba…ELITE-ul are prima sansa dupa NV…si pe langa asta SW are o sansa mai mare ca si SE :)))

      • backup
        June 11, 2017 at 9:13 pm

        e foarte tari ….cei din NE
        ataca un sat din SE….cu un cadran intreg…
        (si mai si sar la cap sa se retraga deff de pe unicul sat pe care il ataca)…
        …cu rusii nu merge vrajelile astea…

  15. babum
    June 8, 2017 at 9:53 am

    l-g … ai castigat 1 finala din greseala si cealalta nu a fost nici pe departe meritul romanilor care au tras la ww LOGAN ca muile incercand sa saboteze ww italian care a tinut centrul .

    • l-g
      June 8, 2017 at 10:16 am

      Esti intr-o foarte mare eroare. Am câștigat o finala intrand alături de Polonia, Italia in inima NW-ului cadranul de tradiție al rușilor (Ungaria/Cehia mult in spate) poate alianțele rusești Hamsters, Enola, DS iti spun ceva. Am jucat langa ei, ne-am bătut pentru zona gri, i-am scos afara, am câștigat la pas cu Funcool.

      A 2-a finala am câștigat-o prin defense si armate mari de acțiune/ww. Finala câștigată mai mult decât meritat având in vedere ca am primit atacuri atât de la rusi cat si de la arabi.

      Deci nu poti veni sa arunci cu noroi in munca a mii de oameni, tu fiind total pe langa subiect.

    • fi-mi-ar scarba
      June 8, 2017 at 10:36 am

      Toti romanii care au jucat in finala castigata cu WW-ul Dacia au contribuit si au castigat pe merit. TOTI
      Ma deranjeaza insa cand unii spun ca meritul lor a fost mai mare decat al altora.

  16. Steaua
    June 9, 2017 at 3:33 pm

    Lipitorile pământului ăștia din NE.. Of of
    (Fost jucător elite)

  17. LichKing
    June 10, 2017 at 12:59 am

    Cand ai vad pe astai din ELITE cum scriu paraca o vad pe AIA ..Dansatoarea …cum masa ai zice …
    aia mah cu HUOOOOOAAAA!!! SA VA FIE RUSINEEE!!!! HUUUOAAAAA!!!

    Poate gresesc dar eu asta vad

  18. prastie
    June 11, 2017 at 9:49 pm

    deeeef…bagati deeeeeeffffff…..iar vine ELITE pe hammere.
    def baaaaa…bagati def repede.
    :))

  19. prastie
    June 11, 2017 at 9:49 pm

    venim, venim, si va macelarim
    :)))

    • AAA
      June 11, 2017 at 10:47 pm

      Tu esti asa euforic si in viata reala? Sau iti traiesti aici fanteziile ? Razi ca proasta la pula ca vezi doamne atacati voi in sud…nu cred ca era nimeni curios de acest aspect…mai razbunatorul ala lipseste de aici cu aberatiile lui si gradina zoologica e plina…invatati dracu sa va respectati adversarii 😉 dar pacat ca cei care se lauda si fac mare tam tam sunt cei care nu au participat la o actiune in viata lor…

      • prastie
        June 11, 2017 at 11:41 pm

        spune-mi ce cont ai. am def bun de atacat cu el….si vreo 1500 de catapulte langa legionari.
        te daram doar cu legionarii…..te daram ma..tu auzi?? va daram pe toti
        :))

      • AAA
        June 12, 2017 at 1:53 am

        Stii vorba aia ca iti catapultez sufletul la Hristos? 🙂
        Sa nu ai surprize in seara asta 😉

    • vaileu
      June 12, 2017 at 11:38 am

      cum ati venit asa ati plecat, fara sa vedeti deful,noroc ca or sa se puna rapoartele sugativelor

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

