Home > Rapoarte ROX28 > DeadPool vs ceausescu

DeadPool vs ceausescu

DeadPool ataca pe ceausescu

DeadPool_vs_ceausescu.png

Categories: Rapoarte ROX28
  1. RAZBUNATORUL
    June 20, 2017 at 11:16 am

    ALL BLACKS A FOST SANCTIONAT IN CELE DIN URMA DA SAU NU?
    DE NU VOI FACE POST SI PLNGERE LA CEi DIN GERMANIA SA DEA JOS CU MULTIHUNTERU BAGAMIAS TOT CE AM MAI SCUMP IN MĂSA SUDULUI!

    • RAZBUNATORUL
      June 20, 2017 at 2:10 pm

      DA, A LUAT 0,00001% PENALIZARE. NU SE POATE ASA CEVA!! SCRIU IN JERNANIA LA MULTIHUNTERII DE ACOLO, SA AM DOVEZI CLARE CUM CA ALL BLACKS SI TOTI SUDISTII JOACA MANA N MANA CU NATARII!!!!!
      WHOOOAAAA, JOAHANIS JOS, MI AI FURAT LAIKURILI DE PE FEISBUUUC!

      FMMMMMMMM!

  2. RAZBUNATORUL
    June 20, 2017 at 2:53 pm

    BAAAAA, SA VINA MULTIHUNTERU BAAAA! SA BANEZE SUDUL CA MAU DARAMAT! AU VORBIT URAT DESPRE MINE! FMMMMMMMMMM DE RATATI! AM FACUT ISTORIE BAAAAA! AM RAMAS CU UN SAT, MAM CATAPULTAT SINGUR BAAAAAAA! VICTORIEEEE DE UNUL SINGUR IMPOTRIVA SUDULUI, CATAPULTILI MELE A AJUNS MAI RAPEDI PE SATELE MELE DECAT CATAPULTELE LOR! FMMM SUDULEEEE!VV

  3. dude
    June 20, 2017 at 4:51 pm

    vezi ca ai un buton pe tastatura “CapsLk” daca nu stii ce face , cauta pe gooagale. Bine ca i-ai invins , acum putem sa plecam la mare linistiti, doamne cati dementi sunt pe lumea asta…

  4. RAZBUNATORUL
    June 20, 2017 at 11:37 pm

    SA MOARA FAMILIA LU ALA DE MA BANAT IN SUD!!!!! PRETENII MEI DIN ELITE MAU LASAT BALTA. PURCICA SIA BAGAT PULAN SUFLETELUL MEU. SATI IAU PURCEAUA IN PULA BAAAAA!!!! SA VINA MULTIHUNTERU DIN JERMANIA SA BANEZE SUDUUUU BAAAAAA!!! FMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  5. unul
    June 21, 2017 at 11:34 am

    Ce bine ar fi daca ar restrictiona netul astia din Voila

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

