Home > Rapoarte ROX28 > RedDevil vs jack

RedDevil vs jack

RedDevil ataca pe jack

RedDevil_vs_jack

Categories: Rapoarte ROX28
  1. mulder
    June 21, 2017 at 6:16 pm

    Arta by Exodus!

    • Shevcenko
      June 21, 2017 at 6:18 pm

      Nu cum spargi tu trupe si spioni pe s3 sa iei loc 1 off :))

      • mulder
        June 21, 2017 at 6:22 pm

        Esti praf!

      • Assassin ( Lord Beerus )
        June 21, 2017 at 6:22 pm

        tot “arta” este si aia :))

      • pandacul
        June 21, 2017 at 6:29 pm

        tu vorbesti ma care ai jucat atata timp in nord si ai fugit la columna cum ai vazut greul, vedeta ce esti mai tii minte cum luai ban dupa ban pentru multiaccount?

      • Shevcenko
        June 21, 2017 at 6:36 pm

        Am fugit dinainte sa inceapa serverul :))) Cum era sa vad greul ce va fi in Nord?Un singur greu e in Nord, cand lipsesc eu 😉

      • Shevcenko
        June 21, 2017 at 6:41 pm

        @mulder: Daca eu sunt praf, cum e sa instruiesti trupe cu instruirile furate de mine ?:)) Nu ti-e putin asa jena, sa ma jignesti, cand tu dai trupe cu sculele mele si furi nemeritat un loc 1 off in defavoarea unuia care a atacat aproape toata runda?

      • mulder
        June 21, 2017 at 6:43 pm

        @Shevcenko, O sa vedem la final de server rapoartele, cu punctele facute pe spioni, cum spui tu.

      • Shevcenko
        June 21, 2017 at 6:45 pm

        Da mulder, le vom vedea. Oricum ar fi, te-ai apucat sa ataci cand adversarul era oricum terminat, cand s-au facut actiuni nu ai participat. Dupa ce a facut mp27&co a facut treaba, ai inceput sa dai si tu, ca sa ii furi locul meritat. Gata, nu au rost comentariile astea aici, imi cer scuze.

      • Victor Potra
        June 21, 2017 at 7:18 pm

        Hodoronc-tronc, Marițo – dacă știi expresia.

      • ireal
        June 22, 2017 at 3:19 am

        Ba ipocritule ai uitat cand te tinea mh pe s3 numai in banuri de 50%, armata stearsa ca aveai 20 conturi,asa stiti voi vedetele sa jucati, pe speed la fel iti farmezi conturile secundare si iti permiti sa vorbesti de altii panarama. ai schimbat tabara mereu unde e mai bine si te dai mare jucator.

      • ireal
        June 22, 2017 at 3:22 am

        sevcenko marele jucator, daca iti iau astia multiaccounturile te farmeaza si noobi

      • Shevcenko
        June 22, 2017 at 8:25 am

        Cand vreodata am schimbat eu tabara in timpul rundei, frustratule ? Eu jucator mare sau mic, postez cu numele meu. Tu de ce nu postezi cu numele tau ?

      • Shevcenko
        June 22, 2017 at 8:27 am

        Voi vorbiti de un s3 unde dupa artefacte, nu m-a mai interesat mai nimic si ban-urile nu au venit toate din cauza mea. Abia abia asteptati sa gasiti un server slab la cineva si numai de ala ziceti. Iar runda asta s3 eu n-am castigat nimic, e meritul 100% al columnei, boule

    • TraznoPOM
      June 21, 2017 at 6:22 pm

      Mulder , curva travianului , s-a vandut in toate cadranele si acum face videochat !

  2. RedDevil
    June 21, 2017 at 7:13 pm

    Felicitari !

  3. Victor Potra
    June 21, 2017 at 7:16 pm

    O armată frumușică, ținând cont că era pe capitală, din păcate folosită nu prea inteligent. Coordonare zero cu restul alianței lui, atac în plină zi, când e toată lumea on.
    Mă rog, din punctul nostru de vedere (Exodus) e foarte bine, dar este de reținut că Travianul înseamnă muncă de echipă.

    • RedDevil
      June 21, 2017 at 7:24 pm

      Fusese chiar mai decenta armata !

      http://travian-reports.net/ro/report/1482726ce43

      “Coordonare zero cu restul alianței lui, atac în plină zi, când e toată lumea on.”

      R: Risc asumat, coordonare cu alianta se facea daca stiam ca sunteti aici sa va smardoiti cu un cadran care incerca sa se reorganizeze…. insa cum noi suntem imprastiati pe toata harta , mai bine ma rup eu decat sa fac actiune cu altii ce vin de la 10h+ … mai ales ca aveam si viteza.

      V-am felicitat pentru grupare si “spumozitatea” aliantei … insa va astept si serverul urmator in cel mai slab numeric cadran sa ne “duelam” de data asta pregatiti pentru asa ceva. Sa vedem daca stim sa si atacam “coordonati “. Pana atunci spor la rupt si armatele colegilor !

      • Anonim
        June 21, 2017 at 7:36 pm

        Voi astia din SV, de vreo 5-6 servere (daca nu mai bine) incercati sa va reorganizati :))

      • !.exs
        June 21, 2017 at 9:34 pm

        Nu stiu in ce masura eu sau colegii de aici vom mai intra pe rox sau pe alt server romanesc..
        Au inceput calificarile pentru finala, apoi finala in toamna.

        Eu cred ca ar fi mult mai frumos sa luptam impreuna impotriva rusilor pe finala. Acolo este frumos si greu in acelasi timp…si marea problema a romanilor acolo a fost lipsa ofenderilor.
        Frumoasa armata, eu cred ca sunt cativa jucatori buni in aliantele Hmmm&Co, insa si eu cred ca problema este la coordonare. E drept, e vara, au inceput si concediile…greu sa stai in fata unui ecran 🙂
        Bafta!

      • Victor Potra
        June 22, 2017 at 12:15 pm

        RedDevil, are sens ce spui – cu coordonarea.
        Cât despre smardoială 🙂 … Am intrat în SW în primul rând pentru că nu cunoșteam mai deloc jucătorii din acest cadran și lupta este cea mai bună modalitate de evaluare reciprocă. Acum știm că există numeroși jucători buni în SW, care rezistă la stres și nu se dau bătuți când pierd armate, sate sau capitale. Din punctul de vedere al scopului pentru care am intrat pe rox – crearea unei echipe mai bune pentru finală – alegerea SW cred că a fost corectă. Așa cum spunea !.exs mai sus, sunteți jucători buni și prezența voastră pe finală ar aduce un mare plus echipe române.
        În privința serverelor viitoare de rox, noi nu vom mai intra – nu în această formulă, Exodus. Cred însă că trainingul de care am avut parte cu toții vă va consolida echipa și vă va ajuta ca în runda următoare să puneți la punct o echipă redutabilă. Eu unul vă țin pumnii! 🙂

  4. LichKing
    June 23, 2017 at 3:59 am

    RedDevil .. good player …pooooor lider

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

