Home > Rapoarte ROX28 > Atacuri pe Iguanas

Atacuri pe Iguanas

NIMICCITORII ataca pe Iguanas

NIMICCITORII_vs_Iguanas.png

Loyd ataca pe Iguanas

Loyd_vs_Iguanas

Union ataca pe Iguanas

Union_vs_Iguanas.png

Categories: Rapoarte ROX28
  1. Victor Potra
    June 23, 2017 at 2:25 pm

    Berbeci, unde sunt cei minim 2k berbeci care îți trebuie pentru clean pe un barbar. Nu trecea probabil nici cu zidul jos, dar pagubele ar fi fost mai mari la apărător.

    • DoTy
      June 23, 2017 at 5:05 pm

      Berbeci au fost toti taiati de paste 😀 ne pare rau :)) poate la anu

  2. dacus malus
    June 23, 2017 at 3:46 pm

    i-a pastrat pt atacul urmator

  3. POSHTASHUL
    June 23, 2017 at 9:06 pm

    Bahamezule, gata ? Te-am ars in 30 min 🙂 ))), inca 17 min si ajungea inca 300k deff
    Usor de prins gusterii, lasi contul inactiv 3-4 ore si bagi deff in orb
    Asa ca, si cu spioni si fara spioni in alianta, jocul evolueaza
    Ai ajuns Nelus Pechinezul
    Stiu ca ai sa injurii, nu-i problema, injura aici, pe cont te-am blocat de la inceputul server-ului.

    • backup
      June 23, 2017 at 9:49 pm

      inca 300k? dupa atac ?
      …m-am linistit …vb gurile rele ca nu aveti deff…
      …felicitari pentru atac (trebuia spart…deff-ul mobil …vb unui clasic in viata)….

      • June 23, 2017 at 10:11 pm

        Ei au dat dupa trainer nu au dat sa sparga defuri mobile 🙂 si la scout le-a aratat 60k pretorieni ca din cauza asta a dat si cu putini berbeci ca intreba lumea unde sunt berbeci a vazut o oprtunitate si a atacat omul. Daca ramanea defencu ala trecea la limita dar trecea si lua traineru

    • dacus malus
      June 23, 2017 at 9:54 pm

      spionii,injurii,gusterii..jocul evolueaza…totul evolueaza…mai putin neuronul ala singuratic al tau. doar faci ca,dupa fiecare post, sa ne demonstrezi cat de sarac spiritual esti. dar ai bicicleta,ce-ti mai trebuie altceva….peasantule

      • POSHTASHUL
        June 23, 2017 at 10:10 pm

        Ai dreptate, nu mai vad de aproape, dar vad de departe prostii, iar tu esti unul din cei remarcati. Nu esti singurul, dar intri in top. In afara jocului, poti fi oricine, in joc, tu esti nimeni, decat un postac trist, amarat, cu cas la gura.
        De tine imi bat oricand joc, si pe joc si-n afara lui. Cretinule 🙂

      • AAA
        June 23, 2017 at 11:14 pm

        Poshtashule baga acolo si fa armata…ca stai cam mult pe blog si nu prea faci treaba 😉 dupa iti da Lake cu agheul in cur si iar mergi cracanat 1 luna.mai si minti :)) ai bagat deff orb…dupa 15 min de la MM-ul tau a intrat iguanas pe cont ce te tot caci pe tine…auzi la el deff orb :)))) al dracu mincinos esti :)))

      • POSHTASHUL
        June 24, 2017 at 12:21 am

        La noname-uri ca tine e ultima data cand raspund. Am impresia ca Lake, ti-a belit tot neamul… cu AG-ul cum zici tu, si au mai si mers cracanati o luna. Tu ai o foarte proasta parere despre tine, nu iti da cu parerea despre mine.
        Tu nu ai notiunea de coplayer, Atat eu cat si “Lake” facem ce vrem pe contul ala.
        Stiu, nu-i nevoie sa ma iubiti,doar sa ma suportati.
        Cine numa inghite sa ma suga. Cu siguranta esti unul din aia care ma pupa in cur prin conferinte, ramane sa ma injure aici. Mari jucatori.

        In plus stiu unde, cand si de ce am dat mm-ul cine era online la ora aia, dar sunteti curve, intrati in conferinta si hai sa ne injuram … vitejilor din NE.

      • AAA
        June 24, 2017 at 12:43 am

        Tu nu ar trebui sa vorbesti de noname-uri…ca si tu la fel faci cand postezi cu numele de AntiProsti…de injurat nu te injur…nu meriti osteneala 🙂 te las pe tine sa te dai in spectacol cu injuraturile…cam atat a mai ramas de tine 🙂

      • POSHTASHUL
        June 24, 2017 at 2:35 am

        Mare confuzie faci. Eu imi asum ceea ce spun intotdeauna. Nu e nevoie sa scriu sub alt nick

      • zrap
        June 24, 2017 at 4:23 pm

        Stim prostashule… stim… In timp ce unii se feresc sa arate cat sunt de prosti, tu vrei sa inlaturi orice dubiu…

  4. NIMICCITORII
    June 23, 2017 at 10:11 pm

    Pentru Poshtashul de la Nelus Bahamezul… Ma bucur enorm ptr tine ca le stii pe toate,,,eu mai am puseuri de memorie asa ca te-as ruga sa postezi aici pe acest blog cind am folosit injurii la adresa unor persoane…Astept cu nerabdare edificari,,,Ptr Victor Potra…Berbecii faceau foarte mult timp pina ajungeau din parcare asa ca am dat fara ei in speranta ca nu este on contul Iguanas,,,,Felicit NE ptr defful adunat in foarte scurt timp…

  5. dacus malus
    June 23, 2017 at 10:15 pm

    🙂 vedeti sa nu ma cautati peste vreo 20 de zile ca sa mi spuneti cat de avantajos ar fi pt ambele cadrane sa nu dau hamer pe voi ci pe aia din nv.
    neica nimeni ce esti

    • unu
      June 23, 2017 at 10:22 pm

      in tine sta tot roxul la ora actuala :))) nemernic mic

    • Ghimbo Noob
      June 24, 2017 at 10:43 am

      Stai ca plecam pe tine si ramai fara

    • Ghimbo Noob
      June 24, 2017 at 10:44 am

      Ma imbat in seara asta si ai belit cucu

  6. Unde e WWul?
    June 24, 2017 at 7:44 am

    Nu se poate asa ceva ….
    Vad ca e o meta facuta intre NE si SE ….. ca altfel de ce dracu ar tine Spartanul WCurile celor din SE .
    Baietii buni din NE cica s-au gandit sa-i ajute pe crema travianului din SE si sa tina WWuri pentru ei serevrul asta .
    META e solutia la toate problemele voastre

    • POSHTASHUL
      June 24, 2017 at 10:25 am

      Deja Sud baga deff pe ww la Spartanul
      Vor sa il faca cel mai bun offender dar si deffender
      L-ati cumparat si pe asta
      Rusine SUD

      🙂 ))))

    • backup
      June 24, 2017 at 2:11 pm

      moammaaaa….ce tare…
      sa-mi iau popcorn…
      ….aha am inteles….o alta mutare disperata a lui Lake…

  7. SPARTANUL
    June 24, 2017 at 11:56 am

    Iar oferte curg in continuare…All black sau dacus a zis ca vrea sa mai bag deff sa dea cu hammeru:D

  8. SPARTANUL
    June 24, 2017 at 11:58 am

    Dati si voi astia din SE mass de crop…Sa nu mai ma chinui cu curierii din NE….
    Multumesc:)

  9. @bull
    June 24, 2017 at 12:02 pm

    spartanul iti dau 1000 euroi daca ducu ww sud in lvl 100 :))

    • POSHTASHUL
      June 24, 2017 at 12:58 pm

      Dai 5000,
      La NW … le dai 2000
      La NE nu stiu ce suma, astia vor 10000 sa il lase

  10. SPARTANUL
    June 24, 2017 at 12:06 pm

    Aia sunt asa poate de gustare nu?:

  11. NIMICCITORII
    June 24, 2017 at 12:30 pm

    Frumoasa mutarea celor din NE…felicitari. Sa vedem si cit ve-ti rezista acolo…PS Inca astept dovezile concrete de la Poshtasul referitoare la injurii plorifierate de mine catre tertze persoane…

    • prastie
      June 24, 2017 at 1:04 pm

      esti ANALFABET.
      pune mana pe carte tigane

  12. SPARTANUL
    June 24, 2017 at 12:37 pm

    Mersi nelus…suntem ca termopanele…rezista,rezista, si rezista:))

  13. Draki
    June 24, 2017 at 10:49 pm

    Interesanta chestia sa cuceresti WW-ul SE de sub nasul lor. Vom vedea ce va fi ca se vorbește prin târg ca Spartanul ar incasat ceva euroi de la SE si joaca la ambele capete.

  14. Academia de Travian NE
    June 24, 2017 at 11:01 pm

    Asa e … si apoi imparte euroii cu noi si uite asa mai castiga SE un server bine meritat.
    Forza SE … hai baietii ca se poate !!!!!
    Parte buna e ca , mai jos decat ati dus voi cadranul se , nu cred ca se poate ajunge .
    Asa ca …. fiti mandrii de voi.
    Vorbiti cu Jean- poate mai stie el o parola ceva …. sa mai aveti si voi ceva motive sa va bucurati pe aici pe forum

  15. LichKing
    June 25, 2017 at 12:31 am

    Paraca sunteti caini la gard ..tipati cat va tin puterile ..ca altceva nu va mai ramas de facut . Cat de SPARTANU … foarte tare FRATE .

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

