Home > Rapoarte ROX28 > hakunamatata vs BonnieAndClyde

hakunamatata vs BonnieAndClyde

hakunamatata ataca pe BonnieAndClyde

hakunamatata_vs_BonnieAndClyde_1

hakunamatata ataca pe BonnieAndClyde

hakunamatata_vs_BonnieAndClyde_2

Categories: Rapoarte ROX28
  1. AAA
    June 27, 2017 at 9:14 pm

    Ti-am mai zis si la inceputul serverului…ramai la deff ca off-ul nu e de tine 😉

    • Zen(hakunamatata)
      June 27, 2017 at 9:38 pm

      Jucătorul cu numele AAA nu există!
      Cred că ai greșit serverul boss, nu mai îndoi vinul cu apă!

  2. AAA
    June 28, 2017 at 1:50 am

    Pai doar cu una am ramas 😉 inafara de AAA nu postez cu alt nume 🙂 nu sunteti unii din voi chiar asa importanti sa va spun cu 7 nume diferite ca sunteti prosti gramada 🙂
    Pe tine chiar nu te cunosc deci sanatate multa 😉

    • unu
      June 28, 2017 at 10:20 am

      Aici se cearta marii offenderi ai 3x`ului sa inteleg ?! eu pula mea zen,daca eram in locul tau si pana in ziua 53 de joc aveam trupele alea,pai nici macar nu mai indrazneam sa deschid gura,offenderii ca tine sa treaca pe deff,e clar
      De crazy daisy asta nu mai zic,alt mare offender
      Vai de pula voastra ba,astia ca voi sunt pe server doar ca sa nu fie 100-200 de conturi,si trebuie sa mai aibe si hammerele ce farma plus nevoie de deff.
      P.s. Consumul de crop al catapultelor mele depaseste consumul crop al armatei tale,zen

      Asta chiar spune multe despre ce ai putut face acolo,bafta

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

