Home > Rapoarte ROX28 > DNT armata rupta

DNT armata rupta

July 1, 2017

Comentariile au fost dezactivate.

Sunt mai multe atacuri asemanatoare.

DNT ataca pe SPARTANUL

DNT_vs_SPARTANUL_1

DNT ataca pe SPARTANUL

DNT_vs_SPARTANUL_2.png

Categories: Rapoarte ROX28
  1. Shevcenko
    July 1, 2017 at 1:11 pm

    Poshtashule, sa iti pice si tie ambele maini cu care scrii daca vreun hammer din SE va pleca unde nu trebuie din initiativa proprietarului ?:))

    • POSHTASHUL
      July 1, 2017 at 1:40 pm

      Uite, vezi ? o dai in balarii, Cel putin unul va lovi gresit, iar alte 2 nu vor mai pleca, ca nu vor mai avea cu ce.
      Atentie la papusa ucigasa.

  2. Atilla
    July 1, 2017 at 4:04 pm

    Incotro vor pleca poshule …in NE ???
    :)))))))))))

    Din ce am auzit eu Emil are embargou la travian de serv viitor ….
    Se va alege praful de cadranu ala …..:)

    • POSHTASHUL
      July 1, 2017 at 7:22 pm

      Jane al tau sigur nu va pleca in NE, nu avem nevoie de al tau, bucura-te, Tu ar trebui sa te gandesti cum faci sa ajungi cu el pana la final, oare ai tu sansa sa ramai cu el intreg si sa ajunga pe un ww ? 🙂

      Ai auzit prost. Merge prea bine cadranul in momentul asta, nu se retage nimeni, Emil are nevoie decat sa isi faca cont si jucatorii stiu ce au de facut.
      Jane, nu te gandi, nu-ti duce nimeni, nici dorul, nici grija 🙂 )))

    • July 1, 2017 at 7:27 pm

      ce-ti mai fac satele de suport zeule ??

    • Atilla
      July 1, 2017 at 8:51 pm

      “Ai auzit prost. Merge prea bine cadranul in momentul asta”

      Evident , la cat de mult ai tras tu pt cadranu ala sal aduci unde e , ar fi chiar culmea sa nu mearga ………..:)))))))))))))

      Ok , aveti 30 si ceva de armate (inca nu le-am inventariat) …si ???

      Poate mai reusiti sa dati ceva jos , sau poate nu …..om vedea , eu unu va astept cu mare drag …..da fara eroi da ??
      :))

      Iguanas
      July 1, 2017 at 7:27 pm

      ce-ti mai fac satele de suport zeule ??

      Vad ca mai nou aveti robineti si pe la mh …..

      aaaaaaaa . ce tampit sant ….”infuzia din nw” e posibil sa fi venit si cu ceva usite deschise la “curtea suprema” ????:))

      Banuesc ca da devreme ce pasaricile alea 2 de la mh nu au reusit sa raspunda niciuna cu un simplu DA sau NU ia o intrebare ecstrem de simpla //

      si app tzancule , pt tine chiar sant un zeu ..:)

    • July 1, 2017 at 9:00 pm

      cand jucam eu travian tu te jucai cu ea prin tarana. “extrem’ si `sunt`… restul le trecem cu vederea 🙂 ahh si asa ca sa avem o idee pt tine travianul a inceput in 2009 eu atunci m-am lasat poate baietii de pe finale daca au jucat pe comx stiu de c69/4fun/megapolis. Fara satele de multiaccounts sunteti nimic

    • Shevcenko
      July 1, 2017 at 10:54 pm

      @Iguanas&karamba:
      Ban me
      Slowly
      Maybe
      You wanna ban me tonight
      Baby
      Never
      Let me without ban

      Bababan me
      Baby don’t ask me why
      And if you want more bans for me
      Don’t ever say “ban permanently”
      Bababan me
      Baby don’t ask me why
      And if you want more bans for me
      Don’t ever say “ban permanently”

    • anonim
      July 1, 2017 at 11:08 pm

      Atilla, zeul analfabetilor:)))))
      Fiecare 2 cuvinte sunt o jignire adusa cuiva sau limbii romane.
      Shevcenko, cam cati doi ani ai?:))))

    • Shevcenko
      July 1, 2017 at 11:11 pm

      Trebuie sa mai avem si momente din astea, doar ii un joc 😛

    • AAA
      July 2, 2017 at 1:32 am

      Iguanas…unde e unicul de server trecut? 🙂 ca tot pomeneai ca esti mare jucator 😉

    • July 2, 2017 at 2:48 am

      AAA pierderea unicului a fost o greseala colectiva nu doar a mea 🙂 nu am luat decizia singur de a nu baga defence pe sat …

    • AAA
      July 2, 2017 at 3:23 am

      Colectiva? mai si daca iti zicea bunul Dumnezeu ca nu trebuie deff tu trebuia sa ai acolo minim 10k deff…de siguranta 🙂 e o parere personala nimic mai mult
      Bafta la joc

    • prastie
      July 2, 2017 at 2:52 pm

      HAI SICTIR NESIMTITULE
      :)))

    • anonim
      July 2, 2017 at 4:37 pm

      prosti elitii daca te mai primesc inapoi:))))

    • epic
      July 2, 2017 at 9:49 pm

      Posh, fi mandru de tine. Esti pe drumul cel bun. Reusesti incet dar sigur sa demontezi tot ce a muncit amaratul ala de lake sa construiasca…

      Fi mandru de tine in timp ce oamenii vostri ma cauta sa dau acces la tooluri. In timp ce colegii sar din barca. Cum aveai tu la Skype ? “Daca n-aveti loc de mine, nu stati inghesuiti” ? Asa era ? Un sfat bun. In troaca lui lake este aparent loc doar pentru voi 2. Ceilalti isi iau treptat talpasita.

      In concluzie, fi mandru de tine !

      Acum intoarce-te la threesome-ul cu ma-ta si tac-tu.

  3. prastie
    July 1, 2017 at 6:46 pm

    pentru mine este clar. tu esti un analfabet. cred ca s-a rasturnat caruta cu prosti in SUD. sa nu uitam de atilla….si el un reprezentant de seama al analfabetismului.
    :)))))

    • NIMICCITORII
      July 2, 2017 at 6:19 am

      Personal ma amuza ofuscarile etalate de tine pe acest blog…Restul cititorilor pot discerne in aprofunzime cit de cult poti fi tu prin ceea ce postezi aici…

  4. Karamba
    July 2, 2017 at 7:17 am

    Asta?
    SE marca inregistrata … ce zici Vali ????
    Si o informatie pentru voi – hammerul de la DNT ( parte din eld e fapt) a fost trimis in balarii da cineva din SE …. foarte apropiat de voi . Si fara nici-un amestec din NE
    Si cica mai urmeaza ceva …. cat de curand.
    Se pare care voi sudistii reusiti sa va vindeti server de server ,indiferent daca NE se implica sau nu.
    Curvele tot curve ….. Jean jegosu si-a gasit in sfarsit loc printre cei de felul lui !!!!

    • dacus malus
      July 2, 2017 at 10:01 am

      Voi nici usturoi nu mancati dar nici gura nu va miroase, sunteti cei mai frumosi,cei mai minunati ,cei mai cei jucatori si mai ales cei mai neprihaniti.
      Sunteti mai catolici decat papa.
      Il astept pe nenea mircea warsong, e drept el scrie rar dar lung si doar aspectele ce ii sunt pe plac, sa ne explice ce s-a intamplat aici,si ce s-a intamplat cand ati retras deful la actiunea de pe extinsa hash.
      De fapt,nici nu ma intereseaza cum ati facut-o dar macar asumati-va actiunile.
      Orice actiune e urmata de o reactiune,asa spunea un filosof de al vostru. sa nu va aud ca va smiorcaiti pe aici.

      Cat despre jane, ati stat cu el la masa pana acum o luna de zle, atunci nu mai era tigan? dar jegos? dar spargator de conturi?
      Ipocritilor, fi-mi-ar scarba de voi !

  5. Mircea/Warsong
    July 2, 2017 at 2:23 pm

    De regula nu raspund oamenilor care nu posteaza cu nickul din joc ( din motive evidente cred eu) dar am sa fac o exceptie acum .
    Eu scriu rar pentru ca nu imi plac balacarelile si spamul inutil .
    Referitor la actiune facuta pe extinsa lui Hash- din ce stiu eu nimeni nu a intrat pe contul lui Hash sa trimita deful acasa. Ce a facut un siter al unuia dintre deferii care aveau trimise trupe acolo este cu totul alta poveste si , multa lume a spus asta – ceea ce fac siterii pe un cont este numai si numai problema contului respectiv .
    Daca aveti intrebari – eu zic ca ar trebui sa le adresati contului respectiv si jucatorilor de pe acel cont.
    Deci ca sa fie clar – diferenta intre ce a facut Jean si ce s-a intamplat la Hash este ca Jean a intrat cu parola altui cont pe contul respectiv ( daca era pus siter de Cipi era treaba lui Cipi si numai a lui ) .
    Si ca sa termin subiectul Hash – am dat pe extinsa lui pentru ca stiam ca acolo probabil iesea al 2lea hammer ca marime din sud . Am tot respectul pentru jucatorul respectiv si oricand ar fi o placere sa joc intr-o echipa alaturi de el.

    Sper ca ai vazut ca nu am comentat niciodata referitor la spionii pe care voi ii aveti infiltrati in NE ( acum 2-3 zile unul din ei a incercat sa ia traineruld e la Spartanul ). E un joc de razboi si spionii fac parte din joc . Spartul de conturi cu siguranta nu ar trebui sa faca parte din acest joc. Iar cand pui siteri conturi de care nu esti 100% sigur iti asumi riscurile de rigoare.

    Referitor la hammerul lui DNT- crezi sau nu, NE nu are absolut nici-un amestec in asta.
    Este unul din oamenii vostrii de incredere din sud cel care a vrut sa vanda hammerul respectiv ( plus ceva artefacte mari ) pentru 500 de euro din ce am auzit eu.
    Si banuiesc ca tot acea persoana l-a trimis la plimbare ( nu stiu cine a platit banii si nici nu vreau sa fac speculatii dar sigur nu e din NE )
    Eu zic sa va faceti temele si sa vedeti ce se intampla la voi in cadran – din ce vad eu sunt probleme mari cu loialitatea oamenilor vostri.

    Referitor la Jean – am spus deja ce am avut de spus .
    Multi oameni din NE au ales sa respecte trecutul si serverele jucate cu Jean ( puteam simplu sa trimitem armata lui jean la plimbare atunci cand Pokeru era siter la el dar nu ne-am atins de contul lui chiar daca juca in SE ) . Din pacate Jean a facut un lucru care ( din punctul meu de vedere ) nu-i face cinste cu siguranta . Dar atat timp cat el nu are o problema cu asta … ce cred eu nu are relevanta .
    Restu – alea cu tigan jegos … sunt doar balacareli . Am vazut tigani cu mai multa onoare decat iti poti inchipui . Iar aia cu jegosu…. ce legatura are cu ce s-a intamplat ?

    Asa cum am spus , nu imi plac polemicile asa ca nu am sa mai raspund discutiilor pe aceasta tema.
    Am spus aici ceea ce stiu eu si cred despre aceste subiecte si cam atat.
    Va doresc o zi frumoasa si spor la joc

    • Atilla
      July 2, 2017 at 3:09 pm

      Mircea/Warsong
      July 2, 2017 at 2:23 pm
      Reply

      Referitor la Jean – am spus deja ce am avut de spus .
      Multi oameni din NE au ales sa respecte trecutul si serverele jucate cu Jean ( puteam simplu sa trimitem armata lui jean la plimbare atunci cand Pokeru era siter la el dar nu ne-am atins de contul lui chiar daca juca in SE ).

      Nea mircea , aceeas chestie si cu tine . ar trebui sa sti ca la mine nu tin babaurile astea …..:)))

      Este pt a 2-a oara cand mentionezi faptul ca poker a fost siter la mine (pe scurt , cu intentia de a ma da in primire ) , cred ca au inteles baietii de prima data , nui nev sa te repeti ….:)))

      Daaaa …. ai uitat de un iti biti taini mini aspect ….., si anume ca si eu la randul meu am fost siter la poker in aceeas perioada //// si eu la randul meu puteam sa va pleznesc parsiveste , nu ?

      Poker a fost siter la mine pt ca el se trezea la 5-6 dimineatza sa plece la munca si dadea npc si la mine si la el, iar eu stateam noaptea pana mai tarziu sa dau npc-urile .

      Sa incerc sa fac o manarai de pe contul lui ar fi insemnat sa fut in gat pe fata un prieten (probabil unul dintre putinii pe care iam avut si inca il mai am prin NE ) pt o saracie de joc si drept dovada este lipsa de rapoarte de atac noaptea cand lumea doarme intre cele 2 tabere … ….. Tocmai deasta baieti din SE nu au stiut ca ne siterim reciproc ….

      Exact in acelas fel a procedat si el , nu ati primit detalii de la el despre noi , doar ca el , din respect si pt voi , a decis sa va spuna ca eu is siter la el si viceversa …

      Numai ca ceea ce faci tu acum ….nu prea e o dovada de respect reciproc nea mircea …..:)

      • Mircea/Warsong
        July 2, 2017 at 5:11 pm

        Si unii si altii am avut posibilitatea sa facem niste lucruri mai putin elegante .
        Tu ai ales sa le si faci !
        Asta e diferenta intre tine si noi . Eu asta am spus si imi mentin afirmatia indiferent daca iti place tie sau esti de acord cu ea sau nu .
        Pana la urma si noi si tu suntem caracterizati de faptele noastre .
        Iar la tine faptele spun ca intr-un kkt de joc , ai spart un cont ca razbunare ca nu ai reusit sa-ti pastrezi extinsa… imagineaza-ti cam ce spune asta despre tine.

    • Mircea/Warsong
      July 2, 2017 at 5:14 pm

      Cum am mai spus, nu raspund unor noname care nu au curaj sa posteze folosind nickul din joc .
      Daca aveti ceva de spus, aveti minimul curaj sa postati cu nickul din joc si atunci putem discuta.
      In rest sa ne auzim numaid e bine

    • zrap
      July 2, 2017 at 8:03 pm

      Mircea, la o prima citire a pomelnicului, eu observ o singura greseala: faptul ca vorbesti in numele colegilor tai.

      Mesajul tau poate sa fie adevarat doar presupunand ca vorbesti strict in numele tau. Altfel, sugerezi ca Elitii, la modul general, ar avea niste calitati pe care in mod evident nu le au.

      Sunt de acord cu faptul ca tu joci corect si ca nu sprijini tradari, vanzari sau alte tampenii… totusi, colegii tai nu joaca nici macar pe departe la aceleasi standarde morale pe cum afirmi tu.

    • SPARTANUL
      July 2, 2017 at 10:34 pm

      Wow…serios chiar am trait de pomana pana acuma sa aud si lucru asta…
      Ma sunt curios macar daca puteti posta cu numele vostru….Sa aratati adevarata valoare
      Bine unii nu o au dar macar onoarea numelui…

  1. No trackbacks yet.
Comments are closed.
