Home > Rapoarte ROX28 > AndRRei vs formi

AndRRei vs formi

AndRRei ataca pe formi

AndRRei_vs_formi

Categories: Rapoarte ROX28
  1. Ralli
    July 3, 2017 at 8:29 am

    cine spunea ca in SE nu e def.. felicitari

    • smen
      July 3, 2017 at 9:25 am

      …one of the best general – ever ….is called GEGE….
      a spart plamanii NE….vb Lakeului…
      ….acum cand scriu aceste randuri….insusi maricelul Lake s/a lipit zdravan….calatoria continua….salutari din Se…

      • Sud zero
        July 3, 2017 at 9:48 am

        E bine ca va laudați ca lipiti armate de pe capitale, ca dacă scoatem extinsele e jale. De extinsa lui idle nu zici nimic? Sau de traineru de la grasa? Acolo au fost salutari din NE ???
        :)))))

      • Shevcenko
        July 3, 2017 at 10:13 am

        Trainerul 3/4 nu e ceva important cu 8 zile inainte de planuri
        Aveti 4 extinse ce au intre 250k-300 k maciucari, nu mai faceti atata pe voi de parca ati avea 100 🙂

      • Shevcenko
        July 3, 2017 at 10:16 am

        Bine, nici hammerele nu au trecut de 250k maciucari banuiesc:))) Excluzand pe rex cu executorii lui…Am zis si eu la sanki 4 extinse

      • Karamba
        July 3, 2017 at 10:46 am

        GEGE mare general … asta e mai tare decat aia cu spuma travianului care joaca numa in SE
        sau crema travianului ca mereu le incurc :):)
        Ma noi am recunoscut mereu ca sunt cateva lucrurui pe care nimeni nu le poate face ca se :
        – spargerea de conturi ( JJ – jean jegosul- a venit sa intareasca echipa deja existent in se )
        – sim city si multiaccount ( toti jucatorii vostri au cel putin 4-5 prieteni imaginari ). JJ va poate explica mai bine ( din pacate pentru el ai lui sunt banati din cauza MH ca nu e intelegator cica 🙂 )
        – lipsa totala a actiunilor offensive intr-un server ( orice cadran mai face 2-3 actiuni offensive pe perioada unui server ). In se singurlele actiuni offensive sunt atacarea oazelor si atacarea satelor de natari :).
        SE a facut intodeauna def frumos – nu ca ar fi greu cand ai atatia simmeri si multiaccounturi .

        iar pentru Shevchenko – prostia ta chiar vad ca nu are limite . Tinand cont ca IQ subunitar si lipsa caracterului sunt cele 2 trasaturi esentiale pentru a putea devein lider de cadran in SE eu zic ca esti acolo la bataie .
        Bine o sa fie greu sa-l egalezi pe gege tiganu da na… esti aproape si tu .
        Si apropos – am vazut ca ati dat 2 viteze de sat celor din Exodus .
        Avand in vedere ca ofensivii din se sunt numai glume proaste … e pe undeva normal sa cautati niste oameni care stiu/pot sa joace off ca sa va ajute :).

        Din nou aveti nevoie sa va ajute jucatorii din alte cadrane ca sa aveti o sansa la server ?
        Serverul trecut SW.
        Serverul asta Exodus.
        Doamne cat de penibili puteti fi 🙂 🙂

      • Shevcenko
        July 3, 2017 at 11:02 am

        Karamba, cum mai e cu sesizarile?Cand iau ban ?Ori acuzatiile tale au fost nefondate …Imi vorbesti mie de caracter, cand de la bun inceput m-ai jignit in fiecare post, zdreanta de om ce esti . Imi vorbesti mie de caracter, cand tu faci acuzati nefondatei de sub anonimat, imi vorbesti mie de caracter cand tu ii faci pe toti tigani?
        Acolo sunt oamenii SE-ului, nu apelam la nici un Exodus, eu il am block pe Emerik si nu colaboram de nici un fel, prostule, nu te mai da ca le stii pe toate ca esti pe langa total.
        Du-te la nemti sa le-o sugi putin, poate imi da un ban pana la final, zdreanto.
        Pe noi ne doare undeva de ce fac cei din Exodus sau din SV, WW-ul SE nu va avea sustinere de nicaieri si consider ca am luat cea mai buna decizie cu vitezele, le-am dat oamenilor sudului vitezele si punct.

        PS. Chiar aveam impresia ca ti-au cazut mainile, parca ti-am zis ca daca nu iau ban sa iti pice ambele mainile..ma panicasem deja ca nu mai scrii nimic, postacule.

      • zrap
        July 3, 2017 at 11:50 am

        Partea amuzanta este ca, desi ati facut cateva actiuni simpatice, nu o sa le mai tina nimeni minte…

        Lumea nu o sa isi aminteasca reusitele voastre militare. Lumea o sa isi aminteasca cum voi ati trimis deff acasa si hammer in raid.

        Datorita voua, postacilor eliteului, lumea o sa isi aminteasca cum elitii runda asta nu au facut altceva decat baie de noroi pe blog.

        Lasati reusitele voastre sa fie eclipsate de propriul noroi aruncat pe blog.

        Acum, voi o sa continuati sa trambitati actiunile voastre ofensive, dar dati-mi voie sa va reamintesc: actiunile voastre s-au cam terminat de ceva saptamani incoace, cam de cand ati pierdut accesul la toolul de atacuri.

      • Sud zero
        July 3, 2017 at 1:29 pm

        Aici a scris epic. Lingaul de serviciu al liderilor din ELITE. Mai du-te dracu cu toolul tău de atacuri prostovane. Crapi ca ești inexistent. Du-Te și da-I o limba coorvei rox ului cu care ești.
        :)))))

      • Smen
        July 3, 2017 at 2:14 pm

        …p.s…
        Ne … sa țineți de rezerva vreo 2-3 extinse … sa aveti si voi army sa spargeți plămânii nătărăilor … scuze … am vrut sa scriu Natarilor… mai ales ca acum aveti 2 minuni si aveti nevoie de planuri…

      • POSHTASHUL
        July 3, 2017 at 3:57 pm

        Shev, de ce faci tu pe prostu` ? retine, nu am spus ca esti.
        Daca imi arati cum au ajuns vitezele in Exodus am sa te cred ca nu aveti legatura unii cu altii.
        Asa ca nu mai bate campii
        Sau, sunteti atat de terminati incat v-a furat Exodus vitezele doar cu eroul ?
        De fiecare data aveti nevoie de altii sa terminati server-ul, fie el si pe loc 3.

  2. Shevcenko
    July 3, 2017 at 4:11 pm

    Tu citesti ce scriu eu ?
    https://prnt.sc/fr2ito – Teutonic Steel-emerik, e la block, nu am ce sa discut cu exodus. Vitezele cele 2 eu le-am dat, au ajuns la jucatorii sudului, aia doi sunt jucatorii sudului indiferent ca sunt in Exodus sau in sud, sunt 2 cazuri restranse. Eu n-am nevoie de ajutorul lui Emerik sau al Exodus-ului, ei au alte planuri pe care nu le cunosc si nici nu vreau.
    Iti repet, eu le-am dat vitezele, sunt jucatori vechi ai SE-ului si aia e. Exodus cu SE nu au nici un plan comun, daca va place sa vorbiti doar sa vorbiti, e treaba voastra, eu nu port discutii cu “sefii” de acolo.

    Si voi aveti nevoie de “jucatorii” SE ca sa faceti disparute anumite hammere, toti folosim ajutoare din alte cadrane, nu ?Nu vad nimic impotriva ca noi sa colaboram cu jucatorii de peste granite care n-au negat niciodata ca vor ajuta SE-ul, faptul ca exodus i-au acceptat, chiar nu e problema mea.

  3. POSHTASHUL
    July 3, 2017 at 4:26 pm

    Sa inteleg ca exodus, e o umplutura care v-a luat cativa playerii doar sa para o alianta mai mare ?
    Ca Teutonic Steel, e sudist ? Din postarile lui nu lasa sa se inteleaga asta, sau ca joaca pentru sud,
    Asumati-va toata alianta Exodus, oricum e pe fata ? Asta-i strategia jocului. Aliati care te pot ajuta.V-ati dat seama ca nu puteti, ca sunteti prea slabi sa faceti fata.
    Cum ar fi ca Exodus sa dea pe sud ? Ca tot zice-au ca ei au venit sa joace pentru ei, nu pentru altii.

    Nici cu Exodus aliati nu sunteti castigatori, si voi o stiti foarte bine.

    • Shevcenko
      July 3, 2017 at 4:51 pm

      Ti-am explicat destul de clar, mai mult de atata nu am ce face, voi sunteti fixati pe ideea ca SE-ul are nevoie de ajutoare si nu va schimb eu mentalitatea pe blog. Chiar sunt curios cum ne-a ajutat, sa ma anunti cu ce a ajutat ca nu m-am prins inca. Ca a atacat in SV si mici “raiduri” prin NV ?Le multumim, de asta aveam nevoie, asta era targetul SE-ului…sa doboare SV, care nu ne era inamic si sa mai ii bage in seama pe NV cu care intr-adevar am avut razboi greu . Da, ne-au ajutat foarte mult pana acum in ziua 60. Nu ai cum sa intelegi cat timp voi aveti o fixatie pe SE, eu din 2013 n-am mai jucat pe rox si chiar vorbiti aiurea, eu nu va stiu pe nici unul si iau niste decizii care cred eu ca sunt benefice pentru cadran, ura asta intre SE si NE nu ma pasioneaza, nu stau sa ma documentez despre trecutul roxului ca nu e treaba mea ce lideri au fost si ce au facut.
      Nu a negat nimeni ca strategia SE-ului a fost una defectuoasa, dar sa speram ca incepand cu runda viitoare sa schimbam niste lucruri, probabil toti asteapta o lupta SE vs NE la centru. Runda asta probabil va fi castigata de NV, ramane de vazut, eu nu sunt plin de ura cum sunteti voi veteranii roxului, chiar sunt relaxat in ceea ce priveste finalul.

      Spor la joc

      • Papy
        July 3, 2017 at 4:57 pm

        Pentru faza cu vitezele plecate din sud in sw si au dat singuri cu tesla-n … 80% majoritatea hamerelor din nv vor pica pe ei.

      • Shevcenko
        July 3, 2017 at 5:04 pm

        @Papy: Au ajuns amenintarile deja, vedem cum vor afecta NV-ul acele 2 viteza..

    • Sud zero
      July 3, 2017 at 4:51 pm

      Câștigători la ce????.
      A văzut cineva serverul acesta o acțiune sud pe elite?
      Sau un atac ceva? Ei se lauda ca baga def și mai lipesc vreo armata . Dar de atacat…Se știe în sud? Știți ca jocul ăsta presupune și atacuri date pe adversar?

      Dezastru sunteți. Mi-ar fi rușine sa sper măcar la ww 100. Voi sunteți inexistenți. Nu jucați nimic. Nu faceți nimic. Cea mai slaba alianta de pe rox. Cel mai slab cadran.

      Recunosc ca sunteți buni la înjurat. ..
      :)))

      • Dacus Malus
        July 3, 2017 at 5:20 pm

        Sev dc stai sa le dai atâtea explicații unor ipocriți ca postasu și karamba?
        Cine pmea mai sunt și ăștia?
        Ce acțiuni ofensive vreți să facem?
        V am făcut gaura cu paladinii lui hash.daca va trimit 2-3 armate pe cap va mutați toți în nv.
        Nv care va da server de server cate 10 artefacte.
        Aveți pna neoficial de la sfârșitul serverului trecut.
        Postasu care da 32 de atacuri că sa șteargă un sat.doar o armata de clean.30 de secunde durează toată acțiunea lui.
        Aveam timp să ți intercalez și cu un tanc rusesc și cu gogosica lui odihnn.
        Mare general sau nu.daca mă ambiționez și mi iau concediu ați belit pula.
        Ipocriților .

      • July 3, 2017 at 5:22 pm

        nu fi rau ca au atacat oamenii http://travian-reports.net/ro/report/14866946f68 si daca tot se discuta pe tema cu Exodus primul spionaj a venit din exodus dupa 1h a venit spionajul SE si dupa atacul …

      • Smen
        July 3, 2017 at 5:29 pm

        Mai Keanu Reavs al Cadranului Ne…
        …noi (Aka Se) avem si strategii de end game (Aka lvl 100) spre deosebire de voi care jucati așa-zis frumos strategic (recunosc ca nu m-am prins pana acum care e scopul vostru svr asta)…
        …in afara de multe atacuri gen bezmetic …87,12% vati lipit zdravăn (mai vedeti rapoartele doar cand le postam noi pe blog)…ce cacat de strategie aveti…
        …era sa uit … aveti o jucărie in plus fata de noi (Aka minune)…
        …noi jucam sa câștigam noi…voi luptați (mai nou) pentru lvl 100 la Nw (ati dat mumu iar la tot cadranul vostru …)
        …eu zic sa faceti lvl 50 pe o minune si cu lvl 50 pe cealalta minune… si ati câștigat svr..

      • zrap
        July 3, 2017 at 11:40 pm

        Nu e clar ca elitii joaca la distractie ? Asta daca pierd.

  4. @bull
    July 3, 2017 at 5:33 pm

    Postasul & kaaramba aveti viermi intestinali sau ce tot ne sugeti de cur atat ? Vad ca aveti o placeare sa comentati de noi :))) Multumim de reclama !

  5. Andrei
    July 3, 2017 at 5:56 pm

    Că tot e postarea cu atacul meu, îmi permit să am și eu o părere. Aceea că toți suntem o apă și un pământ. Majoritatea jucătorilor din SUD ar rupe un cont din ELITE fără niciun fel de ezitare, si vice versa. Să ne predam acum unii altora lecții de moralitate, corectitudine sau onestitate e cel puțin ridicol. Astea abia le mai găsești in viața reală, apăi pe travian.

    Blog ul ăsta a ajuns sa nu mai fie nici măcar amuzant, aceleași discuții plictisitoare si fără sens. Noroc de Samirus că mai face atmosferă :))) . Vă recomand să mai ieșiți și voi la o înghețată, s a făcut frumos afară.

    În rest, să auzim numai de bine!

    • N-E Gunoi
      July 4, 2017 at 12:45 pm

      ai supt-o bine ? (inghetata)

      hai pa ca esti praf !

  6. Axemaster
    July 3, 2017 at 6:17 pm

    daca zburai capitala lui formi care era galben, mancai inghetata probabil, cu o foarte mare bucurie si un respect de sine nemaivazut.

    @elitilor: jucam cum vrem ma, ca daca ne asezam pe granitza, fugea lake al meu la 200/200. normal ca a venit mare erou, cu centru’ gol 🙂 si ce ati facut ma, marilor atacanti? ati ras 2 extinse, una cu smen, ati spart un hammer, si la cat de mici sunteti, ati inceput sa mancati rahat cu 500 euro, desi lake al meu s-a dat in fapt ca stia ce mesaje sunt pe contul DNT. Ati luat un 3/4… felicitari 🙂 Daca toti vreti sa fiti isteti, invatati-l pe spartanu ala al vostru sa scrie corect gramatical…pe lake educati-l sa nu se dea rotund, ca tot are IQ ul mic si se incalceste in minciunile lui.

    ce sa va mai zic, ca tot m-ati injurat pe aici, acum macar sa aveti motiv 🙂

    ah, ca de incheiere asa: aveti bucurii mici cu totii, si cum i-am zis lui emilius pe skype, sunteti si al naibii de murdarei 🙂

    • Andrei
      July 3, 2017 at 6:35 pm

      N ai înteles nimic, dar din motive lesne de înțeles, nici nu ma miră.

      • Axemaster
        July 4, 2017 at 11:30 am

        ma bucur ca nu te mira. ai dormit bine azi-noapte? ti-a priit inghetata? 🙂

    • Karamba
      July 4, 2017 at 1:14 pm

      Vaxmaster esti mai prost decat GEGE tiganu , si asta crede-ma ca nu e asa de simplu
      Sa clarificam lucrurile – cand noi am venit pe granita cu se voi ati plecat la 150/-150 .
      Referitor la visul tau frumos : “ca daca ne asezam pe granitza, fugea lake al meu la 200/200” . E doar un vis frumos 🙂
      Pana la proba contrarie , voi ati fugit de noi si nu invers .
      Acum , daca tot ai postat ce crezi tu ca am facut noi ca actiuni offensive , hai sa vedem ce actiuni offensive a facut sudu serverul asta ( hai mai bine sa zicem ultimele 2 servere ) :
      -0
      -0
      -0
      Cam atat … bine ca ati dat vitezele alea in Exodus . Ca d efiecare data trebuie sa vina jucatori din alte cadrane sa va scoata din cacat ( chiar daca acolo joaca spuma spumelor , crema sudului , echipa nemuritoare , presul rusilor aka Lubnani/Crash )
      Deci ca sa concluzionam … daca noi facem o actiune reusita intr-un server inseamna ca am facut cu 1 actiune mai mult decat 0 barat al vostru .
      Capisci Vaxdisaster ( apropos frumos hammer ai avut server trecut… cate lv a dat jos la WW ? 🙂 🙂
      Serverul asta crezi ca ajunge la WW sau se pierde iar pe drum?

      • Dacus Malus
        July 4, 2017 at 3:09 pm

        Gege tiganu ți o da la mumu și ție și lui lachita al tău și lui blonda de pe tot noi.
        Ești cel mai prost de pe toată harta .L ai întrecut până și pe postasu .

  7. Assassin ( Lord Beerus )
  8. Assassin ( Lord Beerus )
    July 3, 2017 at 6:27 pm

    Daca stau sa ma gandesc mai bine ,urmatoarea imagine descrie cel mai bine situatia actuala de pe rox/blog: https://media.giphy.com/media/uqPDIEPMODKne/giphy.gif
    Dont ever stop being funny! :))

  9. -H-
    July 3, 2017 at 7:45 pm

    Vai ce-mi place…iubesc forumul asta, sa mai posteze careva un raport ceva s-au cam terminat replicile :))

  10. Matusalem
    July 3, 2017 at 8:18 pm

    te ai spart sclavule

  11. Axemaster
    • Sud zero
      July 3, 2017 at 10:59 pm

      Nenea axemaster acu ceva servere îi făcea pantofii lui emil în NE. Ce curva de om.
      Axe….Când erai cățelușu lu lake și sareai la comanda…era cel mai mare jucător lake, nu???

      Ești cel puțin jenant. Sa nu uit…nu cumva serverul trecut ti-a furat lake hammeru???

      Jucătoru pli mele. Doar pe forum ești rotund.

    • POSHTASHUL
      July 3, 2017 at 11:09 pm

      Informatia gresita si neverificata.
      Data viitoare ma va pune sitter sa verific eu.
      Cand mi-a zis ca a intrat, eram siguri ca o vom lipi.
      Sa dat in graba, nu am asteptat nici macar sa adunam armata. Am dat cu ce era acasa. Greseala. Asta nu e o scuza, e meritul vostru ca ati adunat deff la timp.

    • smen
      July 3, 2017 at 11:09 pm

      ….mai urmau parca vreo 25 de valuri cu catas de pe capitala si de pe extinsa lakeului…lipite si ele…

  12. POSHTASHUL
    July 3, 2017 at 10:58 pm

    http://travian-reports.net/ro/report/150316e9c49

    e gata ma, ataca SE
    Fereste ca e de rau 🙂 )))

    • Sud zero
      July 3, 2017 at 11:01 pm

      Ăsta după ce i-a furat lima extinsa .

      Sa nu uitam ca lima a furat și extinsa lui idle. Acolo n-a mai reușit nenea axe-aka cățelușul lui lake sa mai bage def.
      :))))

    • AAA
      July 3, 2017 at 11:08 pm

      Sa radem de altii dupa ce noi insine dam mai bine zic 😉
      http://travian-reports.net/ro/report/150216efe19
      O pura curiozitate: pentru asta ai luat artefactul de trupe pe satul ala ? 🙂

      • Sud zero
        July 3, 2017 at 11:31 pm

        AAA…Vezi ca cu armata aceea de pe capitala cei de pe team elite au facut 700k puncte off. Probabil câte nu ai facut tu de când joci travian. Au refăcut armata aia de 3 ori. Ar trebui sa luați notițe.

      • AAA
        July 3, 2017 at 11:39 pm

        Sud zero 🙂 sau Poshtashule cum vrei sa iti zic 🙂 bravo voua ca ati facut 700k puncte off…eu intrebam de curiozitate 🙂
        Apropo am facut mai multe puncte off de 700k 🙂 asta ca sa poti sa dormi tu linistit noaptea 🙂

      • POSHTASHUL
        July 4, 2017 at 2:17 am

        Eu sunt Poshtashul, cum am zis, nu postez cu alt nickname deci nu-mi atribui ceea ce nu spun
        Mai sus am raspuns intr-un comentariu ceea ce s-a intamplat cu atacul ala, si nu dau explicatii nimanui.
        Daca ai facut peste 700k puncte off, cred ca esti un player bun, nu ar trebui sa te ascunzi in spatele unui fakename
        Asumati-va ceea ce spuneti
        Eu si cand injur, tot eu sunt, sper doar ca sa nu posteze altcineva in numele meu

        Apropo, Adipiciule, nu ai putea tu bloca tot ce posteaza de pe acelasi ip, cu 10 nick-uri ?
        Macar sa stim si noi cu cine conversam sau pe cine injur

        Dar sa nu zice-ti voi ca SE nu ataca 🙂

        http://travian-reports.net/ro/report/1503279fa6d,1503284dfb9,150329226bc,15033098c1a,1503315829e,1503324cd60

        Astea-s vitejiile din SE

        Singurele,
        Urmatoarele atacuri le vedem la WW

      • AAA
        July 4, 2017 at 4:27 am

        Postarea ta aparuse dupa ce am scris eu primul mesaj 🙂
        Btw nu postez cu 10 nick-uri 🙂 doar cu acesta
        SE va cam lipeste…se cam vede ca nu mai folositi tool-ul lui Epic 🙂 asta cam da de gandit ce organizare a atacurilor aveti 🙂 De gandit pentru voi ca SE e multumita de organizarea voastra 🙂 indiferent de marimea armatei pana la urma tot ce lipesc e in avantajul lor .

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

