Home > Rapoarte ROX28 > LEGENDS vs AndRRei

LEGENDS vs AndRRei

LEGENDS ataca pe AndRRei

LEGENDS_vs_AndRRei

Categories: Rapoarte ROX28
  1. Spiridusul
    July 4, 2017 at 9:07 am

    Hopa:))

  2. Guffylici
    July 4, 2017 at 9:25 am

    E de noapte buna asta ! GG dracusorule

  3. July 4, 2017 at 11:46 am

    Frumos. Bravo

  4. Ralli
    July 4, 2017 at 12:05 pm

    felicitari

  5. Smen
    July 4, 2017 at 12:28 pm

    …superb…felicitari ….👍

  6. N-E Gunoi
    July 4, 2017 at 12:35 pm

    marele nostru coordonator ofensiv, ce-ai facut ma nene ma ? ai dormit in bascheti ? halal exemplu de offender avem noi in NE

    comentatorii sefi unde sunt ma acum ?

    • Karamba
      July 4, 2017 at 1:21 pm

      copil retardat
      chiar crezi ca pe tine te crede cineva ca joci in NE?
      urla prostia in tine si asta te tradeaza ca fiind jucator in SE . Si dupa cat de prost pari a fi banuiesc ca ai ceva servere jucate acolo.
      cand marele vostru lider din se a ramas fara extinsa ce ati avut de comentat?
      Un atac frumos . facut de jucatori din alt cadran decat se. Punct
      E bine ca voi astia din SE vedeti cam ce inseamna travianul ( ca in cultura voastra travianul inseamna spart de conturi- alea sunt singuruele actiuni offensive pe are le stiti voi )

      • Axemaster
        July 4, 2017 at 1:35 pm

        emile, calm ma 🙂

      • john
        July 4, 2017 at 2:04 pm

        nu vrei sa ne sugi cucu emile?

      • Dacus Malus
        July 4, 2017 at 3:23 pm

        Karamba aka karisma aka academia ne de Travian .
        Un frustrat cu pula mica ce și varsă nemulțumirile vieții zilnic pe aici.
        Sunteți singurii ce ați spart conturi serverul acesta.
        Voi retrageți defeul când știți că va lipiti, voi trimiteți hammere in raid pe ww ul vostru .
        Așa de la 150/-150 ne pisam pe voi zilnic .
        Cred că te apropii de infarct puțin câte puțin in fiecare dimineață când deschizi rapoartele noi .
        Voi ați ales sa faceți off și să deveniți curvele ălora din nv, noi am ales sa facem hamere și def.
        Ești un lacheu mic ,mic mic .

      • anonim
        July 4, 2017 at 5:17 pm

        Vrei sa spui ca s-au strofocat sa sparga un cont ca sa isi atace propriul WW? Cam cat de prost poti fi? Eu zic sa cautati in ograda voastra. SE e cunoscut pentru hotii de parole, pe banda rulanta. Sunteti niste jeguri! Acum va spargeti conturile singuri ca sa nu va faceti de ras cu bruma de armata ce ati fost in stare sa o faceti.

      • Crazy Daisy
        July 4, 2017 at 6:00 pm

        Cand spui “copil retardat” iti dai seama ca te referi la AndRRei…si am o banuiala ca daca e retardat nu poate sa fie decat copilul tau :)))))

      • Karamba
        July 5, 2017 at 10:18 am

        Malus Falus Esti prost de nu sti pe unde calci
        GEGE ( care e prost ca noaptea de altfel) pare genial in comparative cu tine .
        Ca sa explic pe intelesul tau : Noi…..nu……spart……conturi . Doar…….voi……spart…..conturi…..
        Am scris prea repede cumva?
        Voi sunteti singutii penibili de prin travian care se lauda cu atacurile jucatorilor din alte cadrane .
        Cum ar fi sa ma laud eu cu ce au facut rusii pe finala spumii travianului din SE :).
        Diferenta dintre noi si voi – NOI facem actiuni ( ca lipim armate sau nu da macar avem ce lipi ) . VOI dati artefacte in alte cadrane ( sa faca aia actiuni pentru voi ).
        Voi de la 150/-150 nu faceti altceva decat sa ne sugeti p..a. Si va milogiti de toata lumea doar doar mai castigati si voi un server .
        Retardati penibili ce sunteti …. singurul cadran in istoria Roxului care nu e capabil sa castige singur .
        Cat de penibili erau Lubnani si Crash da macar pe vremea lor se tinea ww singur si era mereu acolo la bataie .
        Acum ati ajuns rusinea Roxului – voi ar trebui sa va numiti cadranul SIM.
        Dar cu lideri ca tine si Gege – eu zic ca e loc si de mai rau . Serverul viitor parca vad ca incercati sa va aliati si cu sw si cu nw doar doar castigati si voi un server .
        Si cu asta inchei – decat sa castig un server fiind penibil ca voi si milogind prin sw dupa def si ajutor mai bine as da delete la cont :).
        Da sunt convins ca la tine nu e cazul – unde nu e …. nici Dumnezeu nu cere , ce sa facem 🙂

      • dacus malus
        July 5, 2017 at 10:34 am

        MEDICAMENTEEEEEE ELITULEEEEEEEEE. dati- i astuia o camasa de forta,a turbat.

  7. SPARTANUL
    July 4, 2017 at 12:54 pm

    Frumos atac…Bravo:)
    Ce inseamna sa ai pentru ce sa dormi:))

  8. Sud zero
    July 4, 2017 at 4:05 pm

    Am trăit sa o văd și pe ăsta. Cadranul SUD a ajuns sa se laude cu atacurile altor cadrane împotriva Ne.
    :)))))))))))

    Voi chiar vorbiți serios????

    As vrea sa atrag atenția asupra caracterului si vocabularului liderilor de cadran din SUD.
    malus dacus este ALL BLACKS.
    Axemaster este fostul cățeluș de companie al liderului din NE…actual chihuahua de SUD…coplayer pe ALL BLACKS – lider de cadran SUD. urmăriți vocabularul celor de pe contul.LIDER DE CADRAN SUD. Cred ca asta spune multe despre cine conduce în acest moment acest cadran.
    Stimați colegi de server. Realizați ca este doar un joc. Și încercați un comportament civilizat.

    Va faceți singuri de ras.

    • July 4, 2017 at 4:28 pm

      Cine s-a laudat ba?

      • un betivan
        July 4, 2017 at 6:40 pm

        Doar asa poate castiga si S-E un server :)) cu exodos si deff din sv 🙂 pacat de munca celor din elite care au incercat ceva nou serverul asta …nu mereu se intampla cum vrem 🙂 dar mergem inainte. Cine este sluga NV ???

    • Axemaster
      July 4, 2017 at 4:55 pm

      te felicit! esti un adevarat geniu. e mare gaura in gardul de la Socola? mai aveti de iesit?

    • Smen
      July 4, 2017 at 6:12 pm

      UE player ce esti…va plangeati ca nu aveti atacuri … tuva-n locul pe unde beți apa de pramatii…
      …trebuia sa dati ms la GEGE … va baga ceva deff sa nu va faceti de ras…tuva-n cur de curci bete…
      …hai UE ca m-am lămurit cu voi…picați secerați la primul vânt venit spre voi…
      …de lipit va lipiți zdravăn prin Marele Regat SE…
      …Acu cand scriu rândurile astea se lipi in SE si lima17…definitiv (am inteles ca mai are doar eroul pe cont…
      …călătoria continua…salutari din Se

    • Axemaster
      July 4, 2017 at 7:04 pm

      asta nu e Razbunatorul? 🙂 numa’ ala avea teorii din astea, mai conspirationiste 🙂

      suduleeeee :))

      trist, dar adevarat.

  9. SPARTANUL
    July 4, 2017 at 8:57 pm

    Ma incercati sa comentati atacul nu altceva…la fiecare postare aceleasi lucruri fara sens si fara rost….Chiar ca nu va dati seama ca e doar un joc:)
    Iar pentru Gege norocul lui ca au scos locuri speciale la scoala si la liceu(10 clase)…dar bune si alea..
    Meseria o are in sange,originea si o stie….Nu stiu cum nu iti este rusine sa mai scoti capu in lume…Mai esti si mare lider SE, si injuri de zici ca ai facut gradinita la rahova in spatele gratiilor:))
    Repet pentru toti inca o data…nu a fost nimeni din NE care a umblat la hammeru du DNT….vedeti in ograda voastra cine a fost si de ce!…Inteleg orgoliile inteleg ca toata lumea vrea sa castige, dar pana la insulte injraturi ba chiar familie…Nu se merita
    Fiecare sa isi asuma si nu mai acuzati in stanga si in dreapta…Pentru ca toti suntem la fel daca gasim o portita…ca deffu la hash…

    • Dacus Malus
      July 4, 2017 at 9:35 pm

      În sfârșit ai avut cohones și ai recunoscut faptul că voi ați retras deful de la hash.poate ne zici și de unde ați avut acces.eu știu oricum.
      Faceți pe mironosițele dar am văzut cum discutați voi prin conferinte .
      Nu o mai dati cu Cosmin caci ăla n a avut acces la dnt .Tot voi ați fost mizeriilor.
      Cât despre originea și educația mea ,nu cred că ești în măsura ,tocmai tu sa discuti.
      Am mai multe clase decât ai tu împreună cu unchiul ăla al tău de la SRI.
      Ești un găozar mic ,la fel de prost de gura că și Cosmin .

    • Tudor
      July 4, 2017 at 10:16 pm

      Spartanule, lasa vrajeala, incercarea asta obosita de a va spala “vina“ hammerului meu e degeaba. Te respect ca jucator, personal nu te cunosc, dar incearca sa treci de barajul cocinei, te rog:)

      • anonim
        July 4, 2017 at 10:46 pm

        cauta bine printre coplayeri. sunt crescuti la scoala SE, spargatori de conturi si cersetori de euro si gold. de unde stim ca nu ai participat si tu la “complot”. ti-ai dat seama ca te faci de ras cu trupele alea si ai simulat o spargere de cont. nu ne mai mira nimic:)))))

      • one
        July 4, 2017 at 10:48 pm

        500k consum crop era hammerul tau ? chiar intreb serios 🙂

      • Tudor
        July 5, 2017 at 12:35 am

        anonimule, da-mi add pe adresa sandu-tudor si iti voi arata toate rapoartele, daca asta vrei.. acum din partea mea vine o intrebre, legitima zic eu, dc plm mi-as sabota propia munca?:))

      • Tudor
        July 5, 2017 at 2:07 am

        app, nu e neapar sa-ti arat rapoartele eu, le poate arata spartanul… sa vezi cum joaca “aia mari“:))

  10. Pleosca
    July 4, 2017 at 9:24 pm

    Emil, ce are unguru cu voi ? :)))) e al doilea server la rand cand va f..e cu ceva 🙂 Mai server viitor si face tripla nebunul :))))

  11. SPARTANUL
    July 4, 2017 at 10:38 pm

    Tudor crede ma ca eu unu nu am avut amestec…Si eu te respect iar la sfarsitul servarul o sa iti arat ceva…Si poate imi vei da dreptare!
    Eu unu imi recunosc faptele chiar daca nu ma mandresc cu ele…
    Daca u imi arati ca eu am dat vina pe cosmin vreodata sau ca l am acuzat de ceva e clar atunci ca mai are rost sa ridic capul din pamant si imi continui drumul fara sa mai zic ceva…
    Iar legat despre uchimiu…Niciodata nu ne poti compara…Fiecare decide ce zice cum zice si ce vrea sa reiasa….
    Eu am aratat doar ca a ramas ceva deminate si nu ma feresc sa spun lucrurilor pe nume!
    Am fost prea finut cu 10?…scz atuncea ai clase ca si trenul…raspunsul ti l dai u:)

  12. Tudor
    July 4, 2017 at 10:47 pm

    Sa lamurim o problema:) greseala pentru pierderea partiala a hammerului noustru( al meu si al lui dudu) ne revine in totalitate. Cu toate ca nu am vrut sa comentez nimic despre acest subiect ma simt nevoit sa o fac.(o fac aici pt ca la postarea atacurilor nu o pot face). Am primit mesaje pe cont, skype, etc cum ca cineva de la noi “ne-ar fi rezolvat“, e posibil sa fie asa, dar aceasta ipoteza vine, tocmai, din tabara voastra… Am primit mesaje cum ca hammerul a fost trimis de Cosmin, ca nu ar fi avut bani de unele si altele… Tin sa va anunt ca acest personaj nu a avut nici un fel de acces in celula mea. A doua ipoteza e Crash, Nic si restu, fals si aici.. Nic din ziua 20 de joc nu a mai intrat la noi, o data ce a iesit de pe cont, mailul, parola si parolele celulei au fost schimbate.
    Singurul lucru cert sunt atacurile, cine le-a dat? asta nu stim.. dar stim de pe ce parola au fost date…

    ps: imi pare rau ca am acuzat un om pentru nemernicia altora…

    O seara placuta,
    Tudor/DNT(ERA Grup)

  13. Roxplayer
    July 5, 2017 at 1:41 am

    Am si eu o curiozitate…de ce nu era activata eschiva?..sau veneau trupe cu 10 secunde inainte de atac?

  14. Naruto
    July 5, 2017 at 9:48 pm

    Sper sa nu incepeti cu comentarii nereferitoare la atacul acesta dupa ce o sa postez. Nu e mare maiestrie acest atac. Din ce vad eu, doar s-au pierdut doua armate de off, in ambele tabere, una putin mai maricica ca cealalta.

  15. Nelus
    July 6, 2017 at 2:01 am

    Eu din ce vad din rapoarte elitii au pierdut Berbecarul principal…felicitari atacatorilor

    • Naruto
      July 6, 2017 at 9:20 am

      4k berbeci = “Berbecarul principal” :)) Buna asta 🙂

    • one
      July 6, 2017 at 10:07 am

      Nelus,un berbecar principal ar trebuii sa detina minim 25k berbeci in momentul de fata al jocului…al dreacu travian cu mama lui

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

