Home > Rapoarte ROX28 > Atacuri pe Saya&Calin

Atacuri pe Saya&Calin

LEGENDS ataca pe Saya&Calin

LEGENDS_vs_Saya&Calin.png

KOKO ataca pe Saya&Calin

KOKO_vs_Saya&Calin

Categories: Rapoarte ROX28
  1. smen
    July 5, 2017 at 9:55 am

    no coment….superb
    …felicitari atacatorului…

  2. RedDevil
    July 5, 2017 at 10:09 am

    Daca pui zahar … face spuma ? Sau a fost Pepsi 0 ?

    btw : Nice shot Boys … pacat ca “sforaia” tovarasul si n-a dat normal :)))

    • Karamba
      July 5, 2017 at 10:22 am

      Mai greu de dat normal cand e multiaccount si acolo Legendele Crash/Lubnani intra ca “sitteri”
      George am auzit ca si serverul asta stai capra la sud ? Adevarat sau fals?
      Ce e frumos ca neputinta se a reusit ce nu ati putut voi sa faceti .
      Sa uneasca Exodus si cu voi ( ei fac off pentru sud si voi def 🙂 ).
      Uite asa prosti cum sunt ei , reusesc sa gasesca unii mai prosti ca ei care sa le faca jocurile !

      • dacus malus
        July 5, 2017 at 10:31 am

        karamba, a mai murit un sfert din tine cu rapoartele astea. daca mai dureaza mult serverul apucam sa-ti facem si parastas de 6 saptamani

      • July 5, 2017 at 10:39 am

        @karamba..creca esti oleaca frustrat…sau ceva ai

        multiaccount e atunci cand accesezi cu parola..nu ca sitter.
        La fiecare raport esti in comentarii ba cu multiaccount, ba cu actiunile off ale sudului..ba cu …. etc. Incearca sa faci in asa fel sa nu te mai f*ta grija de altii si vezi-ti de contu tau..daca ai.

        P.s Bravo atacatorului..

      • RedDevil
        July 5, 2017 at 10:46 am

        Posteaza ma cu numele tau … a aflat tot blogu ca esti un simplu L….u … dar macar arata-te !

        Voi aici ca si in conferinta voastra de skype doar speculati … ca sa nu zic ca mancati cacat cu caru . Dar sunteti liberi sa credeti ce vreti , cum vreti si sa fabulati ce vreti !

        Singura mea rugaminte :… Sa va stergeti la gurita la final ca asa e frumos !

      • Shevcenko
        July 5, 2017 at 11:46 am

        Karamba, tu dupa ce mananci rahat, se digera si il mananci iar :)) Frate, esti cel mai prost om intalnit de mine pana acum, dar nu iti mai explic nimic, ca esti batut in cap, insa te intreb altceva, pentru ca tu doar in alte cadrane vezi asa multi accountul “pe fata”:
        6. Team Elite 39455879
        7. _tibi_ 36314210
        2. Legendary Noob 57735455

        Plus altii, care apar imediat in top cand au 1/2, ies din aliante etc…astia ce farmeaza prostule ?
        Si inca ceva, ti-am zis sa ne dai si noua raspunsul de la nemti la sesizarea facuta mie, bitangule. Nu ii mai face pe altii prosti, tu esti singurul prost de aici :)) Nici macar numele nu ti-l stii, nici tu nu stii ce rol ai in jocul asta, postacule. Aa stai, tu esti politia travianului, doctorul cadranelor, tu stii toate sforile ce se trag, amaratule. Invatati in plm sa comentati pe seama raportului, toata ziua SE s-a aliat cu plm, SE se fute cu SV, ce conteaza astea cand ai un raport frumos in fata handicapatilor? Nu stiti sa apreciati un raport frumos tocmai din cauza ca nu cunoasteti jocul asta, conteaza ca atacatorul sau aparatorul e din nu stiu ce cadran sau din nu stiu ce alianta?Voi nu sunteti jucatori prosti, ci oameni prosti, ca aici pe blog nu sunteti jucatori.

      • Karamba
        July 5, 2017 at 12:12 pm

        Scuze pentru greseala de exprimare – am vrut sa zic ca pe al2lea cont s-a intrat ca sitter si de aia s-a dat raid si nu atac real.
        In rest :
        malus falus – tu esti idiot irecuperabil , pierdere de timp sa discut cu tine .
        Voi se sunteti un cadran de rahat , cu jucatori de rahat ( cu 5-6 exceptii ) si daca sunteti impotenti voi , ajungeti sa va bucurati de realizarile jucatorilor din alte cadrane … Punct

        Cand voi ajungeti sa postati pe aici cu facem si dregem cand atacurile sunt date de jucatori din alt cadran … sunteti penibil …penibili.penibili . Singura voastra realizare e ca ati dat acele viteze de sat celor din Exodus . Si cel putin un cont spion in mainul Elite . Da asta e prostia si problema noastra ( si trebuia rezolvata de ceva timp).

        Shevcenko- in mortii matii de retardat ia arata tu cat farmezi tu cand ai trainerul .Tu unde mortii matii farmezi ma ? la prietenii tai imaginari? Si ai sa vezi curand si raspunsul din Germania referitor la acesti prieteni imaginari :).

        Shevchenko – pe tine ce plm te face jucator ma ? Cand iti spun 20 de persoane , de pe toate serverele pe unde ai jucat ca esti un jucator mai putin decat mediocru si tot ce sti tu e … multiaccount . Ce plm te recomanda pe tine sa-ti dai cu parea despre alti jucatori?
        ce mari realizari ai tu ca jucator de travian?

        Eu pot sa spun ce plm vreau despre cacatul asta de cadran in care jucati voi … ce va doare pe voi e ca ce spun eu se dovedeste adevarat.
        de ce plm nu sunteti barbati si nu aveti coaie sa iesiti si sa spuneti adevarul? ca nu puteti singuri si o sa va ajute slugile din sw 🙂
        Ca doar nu e prima data . Si George e antrenat in lucrurile astea . Nici nu mai simte cand …. 🙂
        Asa a supt-o George si serverul trecut cand toata lumea stia de mult timp ca defu din sw ajunge pe wcul sudului . Si ati terminat cu wc sub lv 40
        Voi sunteti incapabili sa jucati singuri un server pe Rox, incapabili sa facti o actiune ofensiva …
        Singurul lucru de care ati fost voi capabili serverul asta a fost sa spargeti niste conturi … si sa pacaliti niste prostovani ( George cap de lista ca intodeauna ).

      • Dacus Malus
        July 5, 2017 at 12:21 pm

        MEDiCAMENTE ELITULEEEE, karamba cel micuț a turbat.
        Cămasa de forță te așteaptă și grota exilului .

      • Shevcenko
        July 5, 2017 at 12:25 pm

        Arata-mi alea 20 de persoane care ma critica pe mine ca jucator :)) Problema e ca nimeni nu s-a laudat cu rapoartele altuia, doar a felicitat, dar esti PROST si la fiecare raport, chiar daca SE-ul nu are treaba, tu te legi de …SE :)))
        Esti si mai prost sa crezi ca SV va avea deff pe wwul nostru, exodus cu SV s-au aliat tocmai pentru a-si face wwul lor in SV, prostule. Si da frate, farmez 100 mil, mai iau o tura trainerul si fac 250 mil saptamana asta, baga-ti unghia in gat prostule, dar cum de am eu asa un multi account IMENS si nimeni nu ma baneaza?
        Pai tu stii istoria mea ca jucator ca sa iti dai cu parerea, unde am mai jucat eu si cu ce nick-uri, am avut noi servere comune ?Eu macar am un nume: Shevcenko. Tu cine esti ?Pe mine daca ma vorbesste lumea de rau sau de bine, tot reclama e :))) Aveti despre ce vorbiti daca tot ma pomeniti, despre tine ce plm sa vorbim, tu doar vorbesti de altii:))

        Sa te puna mosu sitter pe ww si daca tu vezi vreun rahat de deff din SV, sa vii sa ne sugi pe toti din SE, de la cel mai mic deffender la cel mai mare, sa nu lasi nici unul neterminat.

        Si ca sa fie inteles,oamenii imi strang resurse cand am trainer, prieteni imaginari ai tu ma fraiericiule..ma pis pe parerile tale de anonim prost. Nu vezi drq ca tu ii faci pe toti prosti si doar tu esti destept..

        Hai pa sugaciule

      • Shevcenko
        July 5, 2017 at 12:27 pm

        Pardon, am vrut sa scriu daca acolo nu se afla nici un deff din SV * Dar stai linistit, oferta sa ne sugi, e valabila.

      • RedDevil
        July 5, 2017 at 12:36 pm

        As vrea sa fiu eu cap de lista cand incepe Karamba sa suga penisuri ! … Sunt sigur ca dupa ce incepe nu pleaca de la ea !

        Nu stiu care va arunca bomboane ma voua … dar prima data verificati ambalaju nu o bagati direct in gura … “Nu tot ce zboara se mananca putzulica” … si daca ai ceva si vrei sa stii cu adevarat… sunt sigur ca stii unde sa ma gasesti (atunci sigur esti bine informat ) pana atunci si tu si cei ce iti dau informatii va astept la coada la supt !

    • AAA
      July 5, 2017 at 11:21 am

      Karamba…imi sugi pula daca nu e multiaccount? 🙂
      Nu incerca sa pasezi mingea aiurea 😉 au dormit in bocanci ambii playeri ai tai si i-am ars 😉
      Dar e mai simplu sa cauti alti vinovati decat sa vezi adevarul :)Btw eu am o vaga impresia ca v-am spart plamanii 2 seri la rand :))))

      • one
        July 5, 2017 at 11:31 am

        Tu ori Voi nu a-ti spart nimic bro :)) E meritul lui Lubnani sau Lorant,unu din astia doi :))

      • Lorant
        July 5, 2017 at 11:37 am

        E meritul lui Calin 🙂 el a dat ambele seri 🙂 eu am adormit aseara 🙂 dar am auzit ceva de genul ca s-au pus elitii sa caute doctor sa le adune plamanii :))))
        Bafta

      • one
        July 5, 2017 at 11:41 am

        Ho usor :)) Tu esti bun doar sa dai fake-uri cand bei

      • Lorant
        July 5, 2017 at 11:49 am

        One ai cam dat-o de gard 🙂 eu nu beau 😉
        Iar referitor la fake-uri …eu zic ca server trecut au avut efectul dorit 😉
        Spor la cautat doctor 😉

  3. Liviu.Hooligans
    July 5, 2017 at 10:49 am

    Felicitari atacatorului!

  4. Cocâr
    July 5, 2017 at 11:02 am

    Oare de unde se primesc informatiile astea de multiaccount :))) Felicitari Caline pacat ca imi place sa dorm mult :))

    • July 5, 2017 at 11:31 am

      Calin joaca pe legends? Mie n-a vrut sa-mi zica cine e cand i-am scris…. :))

  5. Ralli
    July 5, 2017 at 11:04 am

    felicitari atacatorilor. dupa cum am mai spus eu si colegii din exodus, plus jucatori din SE, nu avem nici o relatie “comerciala” cu SE. doar ajutam cadranul SW sa isi joace sansa dupa ce tot serverul am fost in razboi cu aliantele de aici. si , atat cat putem o mana de oameni, sa echilibram cadranele , pentru un joc frumos si antrenant pentru toti.

    • one
      July 5, 2017 at 11:17 am

      Voi nu faceti ma nimic :)) nu inteleg de ce se “sperie” oamenii ca ajuta Exodus SE`ul,e tot un drac :)) Iar daca SW se aliaza cu SE dupa ce ei si-au trimis oamenii in SW sa ii terorizeze,e foarte rusinos pentru George
      Exodus-50% Sud 50% finalisti(vedete sunt toti) si stiti bine la ce ma refer
      Unde sunt liderii Sud ? Lubnani si Valy ?unde e Cocar? :)) pai da nu era logic ca sudistii dupa ce termina cu SW se apuca de NE ?! imprevizibil

  6. Ralli
    July 5, 2017 at 11:31 am

    e si asta un punct de vedere. totusi ma repet, poate nu am fost clar: jucam jocul nostru , lovim in cine consideram ca trebuie lovit, astfel incat sa avem cadranele cat mai echilibrate. faptul ca jucatori din exodus provin din sud, sau din nord sau doar din com uri, e irelevant pentru noi in acest moment. jucam pentru exodus, si pentru sw ina cest moment. one, procentele sunt false, suntem multi care venim din NE, inclusiv eu, si care avem relatii de prietenie de ani de zile acolo. dar acum jucam doar pentru exodus, cerebral si fara sa tinem cont de amicitii sau antipatii personale. strategia e la nivel de alianta , nu de om. sper ca am fost clar. spor in toate, tuturor.

    • one
      July 5, 2017 at 11:40 am

      Bun,Cum era treaba pe care a-ti zis-o la inceput ? Nu ne-am bagat in SE pentru ca avem prieteni acolo si asa mai departe pentru fiecare cadran in parte 🙂 Asa au vrut unii sa credeti voi,da
      Iar treaba cu , cadranele echilibrate :)) Cine plm sunteti voi sa echilibrati/dezechilibrati un joc ? nu vreau sa fiu nesimtit si sa jignesc dar imi e tare greu a ma abtine cand vad atata
      modestie
      Nu stia nimeni ca un grup de 40 intra in SW sa isi faca de cap,nu mai prindeati 2 saptamani jucate jumate dintre voi 😉 Si ca sa vezi ca nu mananc cacat e simplu,imi spui inainte unde vreti sa jucati si eu promit sa-mi fac cont pe acelasi server acelasi cadran cu voi doar ca sa va demonstrez ce jucatori mari sunteti,Bafta

      • one
        July 5, 2017 at 2:14 pm

        @Hitman
        Iesi ma pistol cu apa si spune-mi pe ce server si cand vrei sa te las in 0

    • -v-
      July 5, 2017 at 12:45 pm

      Esti complet pe dinafara rally pace in sw sa facut doar pt ca cei din exodus sa aiba liniste sa atace in Ne, cica sa echilibratii cadranele ti se pare tie ca elite avea prima sansa ? Tu poate nu ai nici o implicare dar vezi ca in exodus sunt jucatori Run care au jucat pt sud mereu si continua sa nu mai zic de deff din elite care a mers la voi din punctul meu de vedere o mare greseala

      • one
        July 5, 2017 at 2:16 pm

        @Hitman
        Iesi ma pistol cu apa si spune-mi pe ce server si cand vrei sa te las in 0

    • -v-
      July 5, 2017 at 12:59 pm

      Tu chiar crezi ce zici rally serios acum ? Ai vreun cuvant de zis in alianta pt care crezi ca joci ? Sa imi zic si mie daca se poate ataca in sud de acolo am vzt atacuri in nw in sw in ne vreau sa vad si in Se si dupa aceea am sa te cred ca exodus joaca doar pentru ei. Sud tot timpul au avut oameni trimisi in alte cadrane. Trezestete

      • unul
      • one
        July 5, 2017 at 1:38 pm

        @unul Daca taceai filozof ramaneai,valabil pentru foarte multi de aici !

      • hitman
        July 5, 2017 at 2:06 pm

        Salut,
        Hai sa facem putina lumina ca o dati deja in diverse.

        IMPORTANT : Exodus nu joaca pentru nimeni si nu face favoruri nimanui.

        Am sa iti explic mai pe intelesul tau cum sta treaba.
        1. Am ales sa jucam in SW ca asa am vrut.
        Daca alegeam NW se vaieta lumea ca, de ce am ales sa mergem acolo ca e slab cadranul sau mai stiu eu ce.
        Daca alegeam SE se vaieta lumea ca, de ce am mers acolo ca sunt jucatori multi buni acolo.
        Daca mergeam in NE se vaieta lumea ca, de ce am mers in NE sa ne aliem cu cei mai multi.
        Am ales SW si lumea se vaieta ca am ales un cadran slab ca daca mergeam in X cadran nu mai existam. Pe bune ?!
        Aveti o parere foarte buna despre voi unii dar pe alocuri dormiti in ghete cu hammerele la vedere. Asa buni sunteti? Asa ne scoteati pe noi din cadran cu ora colgate “22:00” !?

        Voi, NU SUNTETI IN STARE (nu ma refer la un cadran anume ci la majoritatea papagalilor care vorbesc doar ca sa nu taca) sa jucati corect!
        Fara spioni, fara informatii din interior, fara sa urmariti jucatorii cand se pun la somn sa atacati #noaptea ca hotii nu stiti sa jucati.
        Asta e si motivul pentru care, atunci cand plecati de pe ROX spre un nivel superior va faceti DE CACAO pentru ca asta e nivelul vostru. MEDIOCRU!

        2. Cand am plecat intr-o anumita directie am plecat toti sau cel putin majoritatea, ca , a mai ramas vreunu’ pe granita cu SE a fost doar din ratiuni strategice in vederea artefactelor si/sau pentru a ocupa un croper bun.

        3. Ai vazut atacuri in SW pentru ca am dorit sa ne curatim zona, am atacat in SW pana la limita lui balls of steel deoarece el a inceput sa atace la noi (perfect normal)

        4. Am inceput sa atacam in NW cand am vazut atacuri din NW asupra colegilor si vom continua cel mai probabil in aceeasi directie.

        5. Atacurile celor de pe Legends in NE nu ma intereseaza de nici o culoare, nici macar vitezele nu le-am vazut ca sunt la noi decat accidental! Deci nu sunt la curent cu ce au discutat sau cu ce au de gand sa faca. Sunt liberi sa atace ORIUNDE in afara de Exodus.

        6. Cand cineva ma intreaba: “pot sa atac acolo sau dincolo? ” eu ii voi raspunde MEREU simplu: # Poti ataca pe ORICINE nu este Exodus fara limitare, fara conditii, fara menajamente.#

        Si asa ca fapt divers, aseara cand hammeristii vostri dormeau in papuci, probabil pentru ca nu au avut 1 atac tot serverul, in jurul orei 04 dimineata cand Spiridusii credea ca lumea doarme erau vreo 20 de buline albastre in Exodus. De ce ? pentru ca noi nu dormim in tenesi , pentru ca avem un foarte bun sistem de sittereala in cruce prin care fiecare jucator are access la alte conturi unde este sitter.

        Iar pentru aceia care vor “revansa pe un alt server sa ne arate ce pot, le spun doar atat: Dovediti ca sunteti buni cu cei mai buni nu cu fermele si multiaccount-urile de pe ROX.

        Succes pe viitor tuturor.

      • Ralli
        July 5, 2017 at 2:14 pm

        -v- in exodus toti au un cuvant de spus. deciziile s-au luat doar in urma discutiile pe grup, unde fiecare si-a spus punctul de vedere. that;s all. in acest moment exodus nu joaca doar pentru ei, am scris mai sus, asa pentru transparenta , ca jucam pentru SW. Pacea a fost propusa de noi, (liderii SW pot confirma asta). de ce?? simplu, sa putem sa dam in restul cadranelor linistiti, avand spatele asigurat. 40 de oameni sa dea in 4 cadrane ..e cam mult. dar in 3 e mai plauzibil. NW ul ne ajuta ei..se lipesc singuri, nu trebuie sa mergem noi prea mult peste granita. NE ul a facut varza SE, ce sens avea sa dam in SE …sa le reducem deful? no thansk. offul ne intereseaza pe noi. DIn pacate a fost randul Sayei..chiar imi pare rau de oamenii de pe contul ala, ii cunosc, le am fost coleg, dar shit happens pt toti. Si draga -v-, teoriile astea ca exosdus joaca pt SE sunt din gama celor lansate de dragnea..corporatistii sunt platiti de soros..clar. nu iese cum vrem, SE ul e de vina. Pe bune, jucati travian si mai lasati patimile astea deoparte. si cu asta gata..ca mai si lucram.
        numai bine!!

      • -v-
        July 5, 2017 at 10:50 pm

        “Atacurile celor de pe Legends in NE nu ma intereseaza de nici o culoare, nici macar vitezele nu le-am vazut ca sunt la noi decat accidental! Deci nu sunt la curent cu ce au discutat sau cu ce au de gand sa faca. Sunt liberi sa atace ORIUNDE in afara de Exodus ”

        observ rally ca se discuta tot, numai ca lideru vostru hitman nu stie cum sau luat vitezele si unde se ataca :))) oricum eu am incercat sa iti explic tie ca te dai jucator elite si ai impresia ca toti joaca pt exodus. Ma repet sa imi arati vreodata un atac in sud 🙂 sau un spionaj si dupa sa imi zici ca sunteti impartiali

      • hitman
        July 5, 2017 at 11:47 pm

        – Cand spunea ca deciziile se iau in urma unor discutii in grup cred ca, Ralli, se referea la alegerea cadranului si / posibile variante de aliante / PNA / propuneri etc etc…
        Pe partea de atac toate actiunile ofensive ale aliante sunt organizate si planuite de Emerik si de mine. Orice alt atac care nu este organizat la nivel de alianta este pur dorinta jucatorului de a ataca. Si, avand dreptul sa atace ORICE nu este Exodus nu vad nici o problema.

        Referitor la Vitezele din SE se incadreaza la categoria mai sus amintita in care un jucator a luat niste decizii pe cont propriu. Deciziile jucatorilor Exodus care respecta deciziile conducerii sunt perfect normale si nu le voi comenta niciodata. Atat timp cat nu ataca Exodus se pot ataca si catapulta si pe ei insisi, i don’t care.
        Singurul/singurii care au atacat in NE au fost Koko si legends deci nu este o actiune la nivel de alianta.
        IN SE nici nu ai ce sa ataci , pe granita cu SE avem 1 singur ofensiv si sa organizam atacuri la nivel de alianta in SE sau NE este o prostie avand in imediata apropiere NW si SW care sunt la o aruncatura de bat.
        Cu alte cuvinte prietene NU SUNT nici IDIOT nici dobitoc sa atac la 6-7 ore cu viteza in SE sau NE cand pot ataca la 1 ora in NW.

        Sper ca te’am lamurit.
        Chebe

  7. Ralli
    July 5, 2017 at 11:49 am

    da, nu ne-am bagat in se in ne sau nw, pt ca toti veneam de undeva . sw era cel mai putin reprezentat. cine suntem noi?? jucatori ca si tine si ca multi altii. doar ca (si asta nu o poti nega), roxul , in conceptia noastra se coagulase prea tare, poli de putere, influente si mai ales rautati. poate printre noi sunt nostalgici care inca mai viseaza la un rox in care nu se lupta doar cadranele intre ele , ci aliantele , asa cum banuiesc ca stii, se juca pe vremuri in T3. si multumim de invitatie, daca vom decide pe viitor sa mai intram in formula asta , te anunt personal in ce cadran vom fi. ne placa provocarile. desi ma indoiesc ca Exodus va mai juca pe viitor pe rox, si mai degraba unii playeri vor reveni la origini. oricum, e o experienta si pentru noi si pt voi, se poate juca travian ca pe vremuri, si mi-as dori ca multi dintre voi sa incerce sa joace asa.

    • one
      July 5, 2017 at 11:54 am

      Nu ma refeream la domeniul RO cand am spus sa imi zici unde jucati,iti zic si ce nume pun la cont ca sa nu ai surprize mai tarziu :d

  8. Ralli
    July 5, 2017 at 11:58 am

    pe finala. banuiesc ca acum e tarziu sa mai intri pe calificari sa ne arati muschii:).dar pe finala, linistit, ne gasesti in DACIA.

    • one
      July 5, 2017 at 12:02 pm

      Nu e tarziu nici pentru calificari,dar mi-a ajuns roxul pentru moment
      Iar sa intru pe o finala de travian ca Roman si sa atac alti Romani…nici chiar asa :d Sau poate cine stie…

  9. Ralli
    July 5, 2017 at 12:08 pm

    ma gandeam ca totusi nu vei ataca romani pe finala. dar decizia iti apartine. oricum, daca Exodus va mai juca pe rox , promit sa te anunt personal.

    • one
      July 5, 2017 at 12:27 pm

      Ce nume ai tu pe rox ? daca nu te deranjeaza sa-mi comunici :d

  10. POSHTASHUL
    July 5, 2017 at 1:47 pm

    Nu-i nimic de comentat la rapoartele de mai sus
    Foarte frumoase atacurile. Daca nu sti sa ti de armate, degeaba le faci.
    Felicitari atacatorilor, fie ca au avut spion in alianta fie ca nu, asta conteaza mai putin spre deloc.

    Dar vad atatea pupaturi in cur intre Shevc si RedDevil de n-ai vazut
    Luati-va ocamera si lingeti-va pe coaie
    Se vede de la posta ca Sud-ul iar isi face o meta-alianta SW – SE
    Acum 2 zile spuneam ca Exodus joaca pentru SE … iata ca sI SW joaca, nu, nu joaca, doar pupa in cur SE
    Asta dupa ce au fost umiliti de Exodus
    Rusinos pentru SW,

    • tk
      July 5, 2017 at 2:19 pm

      Nu inteleg sincer de ce si de unde pana unde exista toate comentariile astea fara sens. Nu inteleg de ce exista oamenii precum karamba si poshtashu. In fine hai sa analizam putin situatia:

      “Dar vad atatea pupaturi in cur intre Shevc si RedDevil de n-ai vazut
      Luati-va ocamera si lingeti-va pe coaie
      Se vede de la posta ca Sud-ul iar isi face o meta-alianta SW – SE
      Acum 2 zile spuneam ca Exodus joaca pentru SE … iata ca sI SW joaca, nu, nu joaca, doar pupa in cur SE
      Asta dupa ce au fost umiliti de Exodus
      Rusinos pentru SW,” – Nu vreau sa intru in polemici despre serverele trecute pentru ca nu am mai participat pe rox de ~5 ani, dar nu cred ca este corect deloc ceea ce spui. Faptul ca un cadran slab din toate punctele de vedere, un cadran fara jucatori destui, a facut fata cu brio, ba mai mult: a cam luptat cot la cot cu Exodus tot serverul, denota cred eu opusul “umilintei” de care spui. Faptul ca noi pupam in cur SE…nu cred nici asta. Eu de fiecare data cand am jucat, indiferent unde am jucat si care a fost telul, am sustinut pana la capat cauza respectiva indiferent daca am castigat sau am pierdut, iar acum asta e singura pretentie pe care o am de la coechipierii mei. Este totusi un joc, indiferent cine castiga si cine pierde, si asta nu trebuie uitat.

      Am vazut frustrari mari pe aici, mai ales la cei doi numiti mai sus, dar nu numai. Nu inteleg de ce sunt eternii comentatori cu aceeasi disputa la fiecare raport postat, si mai ales, nu inteleg de ce niste oameni care se manaca de cur unii pe altii si se acuza unii pe altii de mancatorii, spart de parole, conturi etc, isi permit sa vorbeasca de cadranul SW, mai mult, sa il insulte.

      Pe aceasta cale va rog eu frumos sa va tineti acuzariile, mizeriile si tot ce vreti voi in cadranele voastre, pe conturile voastre (indiferent cate aveti) si sa lasati restul serverului in pace, in afara discutiilor voastre de 2 lei. Daca vreti sa jucati travian, jucati: atacati si ne aparam si invers, dar mai usor cu furia asta sparta pe blog, cel putin apropo de cadranele care nu va privesc.

      • Papy
        July 5, 2017 at 5:59 pm

        Esti cam in urma domnu… toata lumea stie ca, cadranul SW e in functie de cum bate vantul si de leaderii care-l conduc.Acum cateva servere cadrnul SW era un mare fan al NE-ului, acum 2 sau 3 servere o parte din SW si-au incercat norocul in NV, dupa ce acestia i-au refuzat au intors armele. Serverul trecut marea familie SE&SW …. WTF … cadranul SW chiar e tarfa serverului rox despre ce vorbim aici.

      • Mazikeen
        July 5, 2017 at 6:33 pm

        Papy tu vorbesti doar ca sa nu taci? Unde ai vazut tu ca SW si-a incercat norocul in NW si au fost refuzati?

      • tk
        July 5, 2017 at 8:36 pm

        @papy:
        Dupa cum spuneam, am undeva la 5 ani (poate 4) de absenta de pe rox, tocmai de-asta nu vreau sa vorbesc despre serverele anterioare: pentru ca nu am informatii concrete si nu imi place sa vorbesc din auzite.

        Scopul concret al mesajului meu, clar exprimat dupa parerea mea, era sa le transmita trepadusilor de forum sa isi pastreze conflictul personal la ei acasa, si sa se opreasca din bagat cadranul SW in discutii (in cazul de fata, desi cred ca nici NW n-a gresit cu nimic aici).

        Din nou, lumea uita ca este un joc, un joc de strategie si razboi, ceea ce mie personal imi justifica in totalitate prezenta spionilor, prezenta aliantelor oficiale sau neoficiale, sprijinul secret etc. Face parte din joc. Celelalte mancatorii (gen spart de conturi) tin de caracterul omului, asa ca ii rog sa nu mai implice persoane/aliante/cadrane in conflictele lor personale.

  11. one
    July 5, 2017 at 1:59 pm
  12. Deep
    July 5, 2017 at 3:20 pm

    Noaptea, ca hoţii!

  13. Valy
    July 5, 2017 at 3:34 pm

    Felicitari atacatorilor! Felicitari saya,meritai o soarta de genul raportelor de mai sus! Fruntea sus si joc de glezne.

    Multa bafta tuturor!!!

  14. SPARTANUL
    July 5, 2017 at 3:37 pm

    Mai avem doar un pic pana la planuri si vom vedea pe urma unde si ce aliante vor fi:D…In mare parte deciziile sunt luate dar se mai pot schimba:)
    Exodus a fost lasata in pace sa aiba razboiul intern cu sw iar acuma sau extins…Oricum e mai usor sa ataci la maxim 4 5h decat sa faci actiuni la 10+….
    In fine faza cu recrutatul oamenilor de pe rox a iesit…Sigur o sa fie o alianta plina de eliti + Nw pe finala…sa va dam un pic la goale…
    Oricum e normal ca lumea sa doarma pentru ca e servar de vara…Cel de iarna e cel mai importanta si are lumea timp…In fine e sfarsit de servar si se cam termina baterile:)

  15. hahaha
    July 5, 2017 at 3:43 pm

    Saya,plinbandu-te intr-un cadran in altul,ai demonstrat ca nu poti fi o persoana de incredere.Nici coplayerii tai nu pot fi de incredere.Nu este vina nimanui ca-ti schimbi coplayerii ca pe ciorapi si va mutati ca tiganul cu cortul!!!
    In SUD si SW nu ai putut fi apreciata ca jucator,pt ca ai gura mare,dar ai gold si lipsa timp.
    Degeaba jucati cu gold,daca nu este cineva pe cont sa foloseasca acel gold:)))))
    Saya,pe SUD-isti nu i-ai vrut pt ca ti-au impus anumite reguli,pe eliti i-ai vrut pt ca iti ofera tot!
    Nu ai luat in calcul si faptul ca te pot trada si te pot face vedeta negativa:))))))))
    Daca elitii se bazau pe contul vostru,automat era cineva sitter la voi care putea vedea tot.
    Ai vandut 2 artefacte in SUD,cum crezi ca poti fi vazuta in alt cadran?
    Lake a gresit cand a acceptat jucatori din SUD patati,nici un detergent nu poate scoate acea pata:))))))

  16. anonim
    July 5, 2017 at 7:43 pm

    Saya are ce a meritat, poate invata ce e aia echipa sau coloana vertebrala.
    Daca e aliere SE cu SV, nu inteleg unde e problema. Adica NE cu NV s-a putut de atatea ori, dar invers nu se poate? Oftica e mare.
    Pe de alta parte Exodus a tinut nasul pe sus ca ei joaca sa se distreze, ce conteaza ca distrug un cadran, si cand au vazut ca nu-s asa vedete cum au crezut, au lasat nasul in pamant si au cautat pact. Eu unul nu as fi acceptat, daca eram in locul lui George.
    Shevcenko se pupa cu George, cum zicea cineva. Pai nu trebuie sa culeaga laurii unei presupuse victorii? Ca si pe finala: daca castiga e datorita lui, daca pierde e din vina altora. Ce sa ii faci, e doar un copil, nu ne putem astepta sa se poarte ca un adult.

    • Shevcenko
      July 5, 2017 at 7:52 pm

      Dar de ce nu te-ai gandit mai intai daca eu am vreo treaba cu George ?Tu doar dintr-un post, al unui alt anonim, ai luat de buna treaba asta sau care e dovada ca eu am discutat ceva cu SV sau cu George?Pe bune acum, imi spui mie ca sunt copil, dar tu ai mancat o bomboana aruncata de un necunoscut 🙂
      Fix pix ce crede lumea despre mine, pierdem sau castigam, eu stiu cat ma implic oriunde joc, in timp ce altii stau si se uita(iar altii comenteaza ca e doar un copil), evident am avut si eu servere care nu m-au atras si am lasat-o moarta, in rest e cancan.

      PS. Oricum, il cam mancati de fund pe “copilul” asta, dar mie imi face placere, stati linistiti.

  17. Assassin ( Lord Beerus )
    July 6, 2017 at 8:11 am

    Wow! Cata drama,cata se speculeaza…ce de teorii,una mai presus decat cealalta, si un mare procentaj din userii care posteaza aici sunt la fel de informati precum oamenii din Korea de Nord 🙂

    • Assassin ( Lord Beerus )
      July 6, 2017 at 8:17 am

      P.S: Frumos atac!
      P.S2: Long live Kim Jong-un !

  18. RedDevil
    July 6, 2017 at 8:42 am

    Ce s-a ajuns sa se discute de la un simplu si frumos atac aparut intr-o seara de vara cand cineva cauta off si altcineva sforaia.

    @POSHTASHU
    Incepi sa o iei pe Braila prietene si ti-as sugera sa-ti rezumi afisarea prostiei doar in aria ta de cadran si doar in parcela ta de idiotenie (nu te extinde ca incepi sa te faci mai de cacat decat esti deja) . Tu ca jucator … am inteles ca esti un simplu COPLAYER si din ce observ ca OM esti doar un simplu SCLAV trimis sa faca atmosfera pe blog . Daca tot imi folosesti numele fa o singura remarca si sublinieaza acea remarca ” George a fost cel care v-a stricat jocul adevarat de limbi in cur dintre “NE si SW” . Acum te asigura George ca el joaca mereu sa castige, nu sa ajute pe altii … cand a jucat sa ajute pe altii a fost acum 3 servere cand a mers in “cadranul ajutat” ! Si cu asta am terminat cu tine si sper ca ai retinut bine ce ai de facut …. cand ai ceva palpabil si cu dovezi pronunta-mi numele altfel papa caca acolo la voi pe conferinta unde sunteti savurosi in etalarea prostiei,

    Pentru restul Show-ului de pe Blog : Eu si colegii mei stam si muncim pe un WW cu sanse infime , daca aveti sa ne laudati pentru ca incercam sa ne facem oamenii sa traga la o caruta ce poate n-are roti si incercam sa o impingem noi …va rog sa o faceti…. daca nu singura mea dorinta este sa NU SPECULATI ,mancati cacat cu scenariile facute.

    In rest :
    http://travian-reports.net/ro/report/15058423252

    Si inca ceva : Dupa berea de aseara pot sa zic ceva : Felicitari Hmm…& Brr…

    Iesiti in evidenta cu rapoarte si lucruri facute pentru voi, alianta, cadran nu oferind circ si facandu;va de kkt aici.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

