Home > Rapoarte ROX28 > arise vs hitman

arise vs hitman

Atac pe artefactul de instruire trupe de cont.

arise ataca pe hitman

arise_vs_hitman.png

Categories: Rapoarte ROX28
  1. hahaha
    July 6, 2017 at 10:33 am

    marele hitman :)))) spioni unde sunt spioni ia furat pasarica,vreau spioni mei :)))

    • Guffylici
      July 6, 2017 at 10:40 am

      Ce rost mai are acum artefactul ala?

      • hitman
        July 6, 2017 at 10:59 am

        Lasa copii sa se bucure 🙂

      • hahaha
        July 6, 2017 at 1:18 pm

        cu dormitoare din astea vreti voi sa jucati finala? lasa ca merge asa 🙂

  2. Ralli
    July 6, 2017 at 10:50 am

    nu trebuie sa fim ipocriti, sa recunoastem valoarea actiunii si faptul ca a atacat foarte inteligent. felicitari .

  3. Figa
    July 6, 2017 at 11:21 am

    Era de asteptat sa spui ca ce rost mai are acum :)) ca voi jucati la ww si nu va pasa de artefacte acuma :))) macar stergeti descrierea de la alianta 🙂

    • Lorant
      July 6, 2017 at 11:45 am

      Adevarul este ca Arise a atacat foarte bine 🙂 o actiune inteligenta 🙂 felicitari ei !

      • one
        July 6, 2017 at 12:03 pm

        un 3/4 de cont la momentul asta pe un cont de deffender cu 20-25 sate….fiti seriosi,serverul nu e nici pe departe terminat iar orice artefact isi are valoarea lui

  4. Ralli
    July 6, 2017 at 12:07 pm

    asa e. dar ..facem def si fara:)

  5. Figa
    July 6, 2017 at 1:51 pm

    Imi vine putin sa rad sincer, ma gandesc la 2 optiuni ridicole pentru cadranul sw:

    1 ca exodus si cei din hmm si au rupt deff intre ei tot serverul si off si acum incearca sa tina un ww impreuna si lupta sa stringa deff si altele la comun :)))

    2 ca exodus a facut pace cu sw ca sa poata sa ajute cu deff pe sud in schimbul la artefactele de viteza si la prieteniile dintre ei :))

    Care o fi oare :)))

    • hitman
      July 6, 2017 at 2:00 pm

      Ce le stii tu pe toate .. ca un tata de albine ! Exodus va sustine WW’ul Exodus !
      Nu avem ,nu vom avea si nu vom trimite nici macar 1 trupa defensiva in alte cadrane de asta va pot asigura.
      Povestile nemuritoare cum ca sustinem SE sunt speculatii de presa si CANCAN ieftin.

  6. Figa
    July 6, 2017 at 2:10 pm

    Nu le stiu pe toate imi dau cu parerea ,cel putin asa pare din ce vad, peste putin se va vede daca ai spus adevarul 🙂

  7. Brifcor
    July 6, 2017 at 2:20 pm

    Oamenii din Exodus spun mereu adevarul ….:)
    Parca nu am vazut de cand a inceput serverul .
    Nu o sa vedeti o trupa defensive in alte cadrane .
    Si daca o sa vedeti ….. se mai intampla 🙂

    • Ralli
      July 6, 2017 at 2:25 pm

      inca un chibit ce isi da cu parerea despre moralitatea exodus. fin psiholog si ghicitor in bobi, dealtfel.

  8. max1n3
    July 6, 2017 at 2:38 pm

    Felicitari atacatorului pentru modul in care a gandit sa isi mascheze realul. Chiar le merita si fara urma de ironie vreau sa afle ca pe conferinta exodus lumea i-a apreciat actiunea.

    In legatura cu cei ce acum se folosesc de acest moment sa ironizeze sarcastic si sa bage in derizoriu diversi oameni, acum cu predilectie pe hitman, vreau sa le spun ca din punctul meu de vedere fac asta deoarece ei ca oameni sunt mici, plini de frustrari si nu merita sa intram in polemica cu ei, pe principiul ca daca intri in troaca te mananca porcii.

    Nu conteaza ce cred unii sau altii despre politica dusa de Exodus, noi nu avem nimic ascuns, totul este transparent conform regulilor travian.That’s the game and we play it!
    Nu avem explicatii de dat si nu trebuie sa dovedim nimic nimanui.Stim sa ne felicitam adversarii atunci cand merita, asa cum este cazul si acum, asa cum stim sa ne bucuram atunci cand actiunile noastre au succes.

    In rest va doresc sa va bucurati de joc, foarte multi chiar ati uitat sa va bucurati de el, cu predilectie catre scriitorii frecventi ai acestui blog.

    • Arise
      July 6, 2017 at 3:43 pm

      Multumesc,apreciez.Felicitari si lui Rusuletz,mi-a dat retur la secunda:))

      • Arise
        July 6, 2017 at 4:19 pm

        PS: Ralli acum ca nu mai am trupe promit sa folosesc si tigaia sau cratita ,nu imi amintesc exact la ce ma trimiteai cu,cateva zile in urma:))

      • Ralli
        July 6, 2017 at 4:28 pm

        scuze. ma enervasem in urma unui comentariu pus de tine. nu conteaza. imi pare rau. acum in loc de cratite ti-as propune sa vii pe finala cu noi. numa zic sa te gandesti;). oricum, a fost o actiune faina de ambele parti. asta e travianul pe care mi-l amintesc cu drag. spor!

      • Arise
        July 6, 2017 at 4:40 pm

        e ok,sunt trimisa des la cratita:)) Am jucat finala trecut,baietii de pe Vix au avut deff de la mine tot serverul.Nu mi-a placut nimic acolo,organizare,colaborarea,comunicarea..si mai ales finalul asa ca spun pass

      • Ralli
        July 6, 2017 at 4:50 pm

        eu am fost pe vix:) dar probabil cu darius ai tinut legatura mai mult. nu ti-a placut ca nu ai fost la centru, in mijlocul actiunii:D. pt ca despre asta vorbesc. restul..ai dreptate.

  9. Brifcor
    July 6, 2017 at 3:19 pm

    Ce nu inteleg eu – de ce daca cineva ironizeaza un om care apara un artefact cu fix 124 de tk atunci acel om este ( citez) “ei ca oameni sunt mici, plini de frustrari ”
    Ce ar trebui sa facem in aceasta situatie? Sa aplaudam stiinta aparatorului? Faptul ca nu a cerut un minim def pe artefactul respectiv?
    Indiferent cum isi masca Arise atacul – acolo trebuia sa fie def :).

    Sau cand vezi oameni care joca travian si se asteapta sa doarma 8 ore/noapte cu armatele off pe sate .
    ce ar trebui facut? Sa-I aplaudam?
    Mie unul mie se pare normal sa ironizezi astfel de cazuri ( bine nu sa jignesti alti jucatori ) .
    Si cred ca e normal ca “marii” jucatori sa aiba puterea sa accepte si ironii atunci cand gresesc .

    Te las pe tine sa comentezi ce a spus hitman :

    hitman

    July 6, 2017 at 10:59 am

    Lasa copii sa se bucure

    Iar referitor la politica dusa de Exodus – e treaba voastra ce politica duceti . Si e dreptul nostru sa va judecam in functie de faptele voastre .
    Iar pana acum vorbele si faptele voastre nu prea s-au potrivit unele cu altele..
    Si asta nu tine de strategie .
    Asa ca Ralli , mai lasa-ma cu parerile tale expirate.
    Eu scriu bazandu-ma pe fapte . Tu raspunzi doar ca sa mai scrii ceva .

    • hitman
      July 6, 2017 at 4:34 pm

      un om care apara un artefact cu fix 124 de tk atunci acel om este ( citez) “ei ca oameni sunt mici, plini de frustrari ”

      Informaţii Căpetenie Locuitorii din 06.SUPORT s-au decis să se alăture imperiului tău. la 00.28.00 am cucerit satul cu acei teutoni si capetenia .
      Era si un atac a lui Poker Team care venea acolo dar am decis sa nu aparam ca este fake.
      Atacul lui Arise a venit in jurul orei 01.30 cand eu dormeam si online era doar coplayerul. Dimineata nu mai era timp de miscare.
      Referitor la dormit da am dormit FIX 8 ore de la 01 pana spre 09.
      Ieri noapte am dormit 3 ore jumate acu 2 zile 5 si poate la noapte dorm 2 ore.
      Repet, nu suntem roboti, intensitatea serverului este foarte foarte scazuta deci ne permitem sa si dormim.
      Arise merita felicitari pentru initiativa si pentru atac.

      • Brifcor
        July 7, 2017 at 8:58 am

        Ai inteles gresit .
        Max1n3 a postat si din punctual lui/ei de vedere toti cei te ironizau erau ” oameni mici, plini de frustrari”
        Si intrebarea mea era – daca ironizez un om care s-a aparat cu 124 tk de ce ar trebui sa fiu ” un om mic plin de frustrari”?
        Asta nu pot eu intelege aici pe forum . Ar trebui sa aplaudam toti pe ai nostrii si sa-i umplem de balarii pe ai lor?

  10. Liviu.Hooligans
    July 6, 2017 at 8:15 pm

    Felicitari Irina!
    Ti-am zis de dimineata sa te astepti la retur , pacat ca ai fost plecata.Priveste partea buna , s-a intamplat ce vroiai: ai scapat de armata + un artefact bonus.
    Am citit mai sus ca nu mai avem ce face cu artefactul in acest moment al serverului , asta ramane de vazut.

    N-am vazut un post pe acest blog de la inceputul serverului in care sa nu isi dea diversi indivizi cu parerea despre strategia cadranului x sau y , despre alianta w sau z…lasati astfel de presupuneri , jucati travian!

    Rog toti jucatorii cadranului NV sa nu intre in polemici si sa nu-si dea cu presupusul despre x sau y. Nu ne intereseaza pe noi politica celorlalte cadrane , noi ne vedem de treaba noastra!

    p.s. : felicitari si lui Rusu pentru retur!

    • July 6, 2017 at 8:45 pm

      SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS , pune mi si mie un pahar 😉

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

