Home > Rapoarte ROX28 > Poker Team vs hitman

Poker Team vs hitman

Poker Team ataca pe hitman

Poker Team_vs_hitman

Categories: Rapoarte ROX28
  1. Smen
    July 6, 2017 at 11:10 am

    Felicitari apărătorului
    …Elite style atac…gen kamikaze (aka lipeala zdravănă)…

  2. hahaha
    July 6, 2017 at 1:16 pm

    Da merita felicitat dormitorul,nu a fost in stare sa fereasca ofensiva si a pierdut si artefactul de trupe,a dormit ca valiza in gara :)))

    • hitman
      July 6, 2017 at 1:35 pm

      Da, asa este! Dormeam ca ursu. Suntem oameni nu roboti , este un joc nu o tragedie. Dai si ti-o iei, asta e joaca si asta e frumos la ea.
      Trupele care au fost pe sat erau trupe care s’au intors de la farm. Stiam de ele si stiam si cat deff va fi pe sat. Irelevant 10k maciuci, se refac intr’o zi cu artefact si coifuri deci nu e paguba deloc. Observ in schimb ca am din ce in ce mai multi fani, iubitori de cancan care posteaza ca anonimi (ceea ce sunt si in viata reala).

      Bucura-te cat poti de prezenta mea prin zona, va fi si ultima pe acest server mediocru plin de “nimeni” celebrii.
      O zi faina sa ai “FANULE” !

      • Roxplayer
        July 7, 2017 at 12:28 am

        Pe ce server o sa mai joci? Mie chiar mi a placut prestatia de pana acum 🙂

      • Tudor
        July 7, 2017 at 1:12 am

        nimeni e putin zis:)

      • hitman
        July 7, 2017 at 2:02 am

        voi juca pe finala mondiala care incepe in noiembrie,
        Intre timp joc calificarile dar ca defensiv din lipsa de timp si incerc sa calific inca un cont pentru finala. (ma insor in septembrie deci n-am timp de travian august – septembrie 🙂

      • Brifcor
        July 7, 2017 at 8:44 am

        Sa ai Casa de Piatra!!!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

