Home > Rapoarte ROX28 > Spiridusii vs hitman

Spiridusii vs hitman

Spiridusii ataca pe hitman

Spiridusii_vs_hitman

Categories: Rapoarte ROX28
  1. Ralli
    July 10, 2017 at 11:12 am

    atat. bun def strans in miez de noapte 😉

  2. July 10, 2017 at 11:14 am

    e grele să fii bou. degeaba jucați mă, păcălicilor.

  3. Ralli
    July 10, 2017 at 11:21 am

    vorbesti in oglinda?

  4. POSHTASHUL
    July 10, 2017 at 12:06 pm

    LOCO, afis te-a facut 🙂
    Bun deff adunat
    Intrebarea ramane care se pune e: al cui e deff-ul ? exodus nu producea niciodata atat deff in 20 conturi
    Au dus si ei batalii, s-a rupt destul deff de la ei
    Intrebarea ramane, din SW sau SE ?

    • hitman
      July 10, 2017 at 12:14 pm

      Exodus nu are def ?
      Vorbesti prostii ca sa nu taci sau esti obisnuit sa joci in liga de juniori.

      http://prntscr.com/ftsflc
      http://prntscr.com/ftsfsn
      http://prntscr.com/ftsfy8

      iti dau doar 3 jucatori Exodus care impreuna au aproape 1 mil ( nu este update-ul facut la zi pe tool)

      • Ker
        July 10, 2017 at 2:55 pm

        Intr-adevar, in liga de juniori e mai nasol. Noi abia strangem 1.2 milioane din 2 romani de pe granita si centru-gri.

      • hitman
        July 10, 2017 at 3:33 pm

        “Au dus si ei batalii, s-a rupt destul deff de la ei”

        E usor sa ajungi sa vorbesti despre milioane de trupe cand un server intreg nu au fost atacuri pe jucatorii respectivi, mai greu cand vin si atacuri sau cand refaci trupele de cateva ori.
        Sunt in toate cadranele jucatori buni si foarte buni si deff si off dar vorbim de o mana de oameni.

    • Victor Potra
      July 10, 2017 at 12:28 pm

      Poshtashule, ne-ai prins! Era deff din NW, tată. Voiau să își rupă armatele la noi, noi nu aveam destul deff, și ne-au trimis ei. chestii fine, nu știi tu. :))))

    • lake flaushat
      July 10, 2017 at 1:32 pm

      POSHTASHULEEEEEE,esti mai prost decat noaptea(dupa acest raport,sunt multi destepti si noaptea).La inceputul server-ului,elite lupta tare……din pacate au cam inceput sa bage coada in balta,banuioesc ca sunt incinsi rau si au nevoie de o racorire!
      Extinse pierdute,artefacte la fel,off-uri lipite fara cap(cred ca responsabilul cu actiunile off gandea cu celalalt cap:))))).Tu esti”purtatorul de cuvant al elitilor”!
      Esti un mitocan,o persoana prost educata,un cretin si cred ca-ti faci laba la fiecare postare de pe acest blog.Ma refer strict la postarile tale.Ai ajuns sa-ti critici pana si proprii colegi pe blog,cred si eu ca vrei sa fii vedeta si in conferinta elitilor nu ai loc de a scrie ceva:))))))Daca este sa luam in calcul nenumaratele voastre esecuri,cred ca si SW sunt mai buni de cat voi:))))))

      • POSHTASHUL
        July 10, 2017 at 3:51 pm

        Dupa nick-ul sub care postezi se vede ca esti lake flaushat
        Deci nu am replica pentru toti tembelii.
        Mars la kkt, onanistule, vad ca balesti la fiecare postare a mea.

    • AAA
      July 10, 2017 at 5:48 pm

      Eu zic sa ne pupi sub patrafir vorba unui mare geniu de pe blog 😉 deff-ul este 100% EXODUS 🙂 daca tu/voi nu puteti face atata deff in 20 de conturi asta nu inseamna ca altii nu pot 😉
      Btw cum e sa fiti curvele celor din NV ? 🙂 e Lache de acord sa fie WW iepure? :)))

  5. Ralli
    July 10, 2017 at 12:39 pm

    lasa -l Traiane sa creada ca nu e def:) de parca punctajul din statistici e facut cu maciuci puse in aparare:))). parca mai era un raport pe aici, cu peste 200 k druizi adunati de la 3 oameni..ala era falsificat cu siguranta:))

  6. Adypaul56
    July 10, 2017 at 1:04 pm

    Felicitari aparatorului pentru defensiva de pe sat cu toate ca nu era foarte greu de ghicit unde e realul dintre 2 tinte , dar asta tot datoriita voua. Eu va felicit pentru spionajul lansat pe satul de atac cu 30-40 de secunde inainte de lansare.Frumos calculat ;).
    Ceea ce tine de lansare , s-a dorit ruperea armatei, eram pe voce si ne asteptam la spionaj, in timp ce unul pregatea atacul celalalt verifica rapoartele , puteam foarte usor sa modificam si sa dam fake cu 19 maciuci si o catapulta in 30-40 de secunde .

    Defensiva zic ca o buna parte era din celelalte aliante SV, dar asta e strict problema lor
    pacat ca pe granita cu sv nu prea avem ofenderi, de altfel cum nu prea sunt in cadran, altfel poate era putin diferita treaba!
    Oricum felicitari Exodus!

    • hitman
      July 10, 2017 at 1:24 pm

      Salut Ady , multumim de aprecieri.
      Eu in schimb vreau sa iti dau cateva sfaturi caci desi ai/aveti potential si am notat faptul ca beneficiati de suport masiv, ati facut niste greseli copilaresti.

      In lupta impotriva unor jucatori medii nu sunt mari greselile dar cand lupti impotriva unor jucatori mult peste medie si care stiu toate secretele jocului este evident faptul ca aceste mici greseli ale tale costa.
      Referitor la atacurile de aseara:
      – gandite bine
      – executate aproximativ
      – foarte previzibile.

      Am spus inca de pe la ora 22.45 (adica inainte sa lansezi) ca realele sunt la mine pe extinsa sau la Vix Est. Asteptam doar lansarea ta pentru confirmare.

      Legat de contul tau si de stilul tau/vostru de joc.

      – 8 valuri in 2017 ??? really ? nu mai merg 8 in secunda de mult deja si chiar daca le dai tu cu ceva wawe builder (poti recunoaste asta… ca dai 14 din 15 bucati 4+4) esti intercalat si in 2 actiuni ramai fara catas inutil. (la tine sa si intamplat)
      – oaza de hrana pe extinsa ? Pe bune ? De ce? pentru 2k crop in plus ?
      te’am spionat pe extinsa la consum de 50 de ori cel putin fara sa iti dai seama macar. Stiam cand ai trupele pe extinsa si cand nu, ce minus ai cand iti dau fake, absolut tot. Fiind un jucator cu potential ridicat in zona mea eu imi studiez la sange adversarii si vreau sa stiu cum gandesc si cum actioneaza. Tu ai fost o carte deschisa pentru mine !
      – 3 oameni pe cont si voi aveti 1 capitala si 1 extinsa la ce suport si ce start bun ati avut?
      Nu ati avut atacuri in zona, a fost liniste in NW si totusi doar capitala + 1 extinsa e putin spre foarte putin pentru un cont de top cum e al vostru.

      Pe viitor incercati sa corectati aceste “sincope” deoarece o sa dati de jucatori care sunt atenti la detalii va loviti de ziduri foarte usor.

      Toate cele bune.
      Chebe

      • Team Elite
        July 10, 2017 at 8:54 pm

        :))

        bune sfaturi, dar totusi venind de la un cont de 6k populatie sustinut de 5 conturi de farm….parca suna putin deplasat. Cu tot respectul, desi baietii de pe spiridusii au gafat cu atacul cand si-au rupt o parte din armata….ei sunt totusi un nume pe rox. Ca multi altii pe care incercati voi sa ii umiliti si nu e cazul.
        Totusi SPIRIDUSII..au scos o armata cam dubla fata de cele mai mari vazute pe la voi. Ceva organizare in exodus am vazut. Mult def intr-adevar. Dar la capitolul armate….am vz doar cioturi in EXODUS.
        Hai sa lasam sfaturile de mari vedete. Hai sa fim putin mai modesti. Poate va sta mai bine.
        Poate data viitoare cand mai intrati pe rox anuntati din timp in ce cadran intrati. Ca sa aveti cu cine concura.

        Am vazut jucatori buni la voi. Peste medie. Multa ipocrizie cu multa poleiala. Artefacte de viteza din SUD. Interventia in alte cadrane desi ati venit cu intentia de a nu va implica in lupta la ww sau in razboaiele existente. . Lideri marcanti din sud in alianta la voi. Colegul LUBNANI care in teorie joaca in exodus imi traduce hammerele din ELITE sa dea pt SUD. In aceeasi conferinta AXEMASTER si MOSULEO. probabil si ei sunt tot jucatori exodus. Si va rog evitati negarile ca ….se stie…avem acces peste tot.

        Deci…daca ati fi intrat pe bune cu intentia de a recruta pt finala si a aduce jucatorii de pe rox pe finala…trebuia sa evitati in totalitate interventiile in razboaiele existente. Din pacate v-ati lasat murdariti de mocirla in care se scufunda roxul.
        La urmatoarea aparitie pe rox va asigur de o opozitie pe masura din partea trupei din ELITE cel putin.

        spor la joc

        emil-Team Elite

      • AAA
        July 10, 2017 at 9:04 pm

        Venind de la o persoana care de 100 de servere zice ca rupe plamanii in SUD si tot nu a reusit mare chestie, opozitia aia nu pare prea mare fara suparare 🙂
        De apreciat totusi ca stii sa faci un text fara injurii nu ca si catelul tau de companie Poshtashul…sa ii pui o lesa mai scurta ca deja isi arata dintii si cam pute a cacat tot ce iese de acolo 🙂
        Ca daca stai sa analizezi un pic voi ati fost cei care ati terminat cu WW lvl 1 acum cateva servere 🙂 si sud server trecut avand cea mai slaba compozitie ever a terminat peste lvl 30 cand server trecut a fost la discretia voastra incontestabil jucand un travian frumos trebuie sa recunoastem 🙂
        Dar totusi spune Emil cum de au reusit astia sa te convinga sa fii WW iepure? 🙂

      • Team Elite
        July 10, 2017 at 9:14 pm

        colegule….scrie cu numele de cont si iti raspund la intrebari. Eu sunt de parere ca elite serverul asta a jucat CEVA. Banuiesc ca esti sudist….probabil esti multumit de ce joaca SUD-ul. Desi….ma indoiesc.
        L-am felicitat pe sorin la atacul asupra garajului lui cipibau. Cred ca a fost primul atac dat de sud serverul asta. De fapt al doilea…primul l-a dat nimicitorii cand s-a lipit.
        In fine….o sa incerc sa evit polemicile. N-am mai scris pe blog de ani de zile. Pt ca tot timpul se gasesc exemplare care stiu doar sa injure. Asta e si unu din motivele pt care roxul a din ce in ce mai slab. Si mai putin frecventat.

        A zis cineva ca dupa ce ne-am lipit la dariana am oprit atacurile. E adevarat. Dar nu din lipsa de armate. Pt ca acolo am lipit capitalele. Care le-am refacut de doua ori pana acum. Ci din lipsa de motivatie. E din ce in ce mai plictisitor jocul. Credeti-ma ca armate avem. Le veti vedea in 2-3 zile.

      • AAA
        July 10, 2017 at 9:27 pm

        Gresit nu sunt Sud-ist 🙂 sud-ul era doar un exemplu 🙂 ca si pe ei ii ameninti de ceva vreme chiar ani ca tot rupi plamanii in ei (vorba ta nu a mea ) si tot nu ai reusit 🙂 Indiferent ce a zis Exodus la inceput voi ca si cadran trebuia sa fiti pregatiti de orice…ca…cu vorbele stim cum e…odata zici da odata ba…nu am cont desi asta nu ar trebui sa te impiedice sa raspunzi la intrebare 🙂
        Rox-ul e din ce in ce mai putin frecventat de jucatori din cauza liderilor de carton care daca au ajuns lideri pe un joc cred ca ei au facut gaura in macaroana…care isi cam bat joc de playeri pentru orgoliul lor personal…pentru ca se fac toate manariile care se fac…pentru ca ….pentru ca
        Motive sunt destule…iar lipsa de motivatie e vrajeala din punctul meu de vedere…NE cu SUD intotdeauna au vrut sa isi bage mortul in casa…server de server aceste 2 cadrane au avut ceva de impartit…deci lipsa de motivatie nu se prea justifica
        E server de vara si asta e adevarat
        Ati jucat dar fata de server trecut ati jucat slab…trebuie sa recunosti…nu ati avut aceeasi prestanta din toate punctele de vedere…nu ati facut hammere ca nu jucati la WW…ok am inteles…dar nici armate mari nu aveti…poate armate de deff mari dar de off….250k maciuci cu 60k tk…adica server trecut a avut aproape atata tot noi si Spartanul pe satele initiale…asta pe langa hammere si inca 1 extinsa 🙂

      • smen
        July 10, 2017 at 9:35 pm

        lake lake….artistii posteaza sub pseudonim…
        …de ex…tu ai putea posta cu nickul…….za hirau (of the NW)….
        ….hai ca mi-a placut …lipsa de motivatie…
        asa e…..eu i-as spune ….demoralizare totala (daca pana si lake nu mai are motivatie)…
        …oricum ai/ati ajuns curca NW…spor la spart armate in …Marele Regat of SE…

      • Team Elite
        July 10, 2017 at 9:39 pm

        doar ce am scris mai sus…ai venit sa imi dai dreptate.
        Q.E.D.
        asta daca stii ce inseamna

      • hitman
        July 10, 2017 at 9:57 pm

        Salut, am sa iti raspund pe rand la afirmatiile tale.

        “bune sfaturi, dar totusi venind de la un cont de 6k populatie”
        de cand conteaza cate sate ai? Am ales sa nu fac mai mult de 6 sate pentru ca vroiam sa joc kamikadze si vroiam sa beneficiez INTOTDEAUNA de bonusul ofensiv si defensiv al populatie. Am inteles din logica ta ca nu stii de fapt cum se joaca in echipa. Este OK.

        “Ca multi altii pe care incercati voi sa ii umiliti si nu e cazul.”
        Nu am umilit niciodata pe nimeni. Am oferit sfaturi doar si cred ca cei de pe Spiridusii au inteles acest lucru si mi’au multumit pentru ele. La fel cum i’am oferit sfaturi si altor jucatorii din NV.

        “Totusi SPIRIDUSII..au scos o armata cam dubla fata de cele mai mari vazute pe la voi.”

        Marimea nu conteaza prietene, conteaza ce stii si poti sa faci cu ea!

        Cei mai buni atacatori
        1. Teutonic Steel
        4. hitman
        6. LEGENDS
        9. RuSuLeTzZz
        12. Vix Est

        Top alianţe (ofensive)
        1. Exodus 36 144102 5187656

        Top alianţe (defensive)
        1. Exodus 36 82004 2952129

        Fapte prietene, NU VORBE. De povesti suntem satuli pana pestre cap! Voi sunteti stapanii absoluti ai Rox, trebuia sa va trimitem instiintare ca vrem sa jucam ca sa va organizati din timp?

        Legat de polemicile cu SUD si cu Lubnani sau cine mai este iti pot spune un singur lucru si sa fie CLAR ca lumina zilei pentru toata lumea: La nivel de alianta EXODUS a refuzat orice propunere de alianta venita din partea SE si NW iar drept martori iti pot fi Bigmaster de pe Hooligans pe care il salut pe aceasta cale si Shev din SE.

        Exodus a propus si alcatuit de putin timp o alianta cu baietii lui Devil (neoficiala). ATAT! Am ales sa ii sustinem pe cei cu care ne’am batut tot serverul, de ce? pentru ca asa vrem!
        Orice alte presupuse aliante NU EXISTA pana in momentul de fata, sunt simple SPECULATII si CANCAN IEFTIN.

        O seara frumoasa
        Chebe

      • axemaster
        July 11, 2017 at 3:23 am

        trebuia sa folosesti si bold cand mi-ai scris nick-ul, nu doar caps lock.

        🙂

      • zrap
        July 11, 2017 at 6:19 am

        “La urmatoarea aparitie pe rox va asigur de o opozitie pe masura din partea trupei din ELITE cel putin.”
        “Poate data viitoare cand mai intrati pe rox anuntati din timp in ce cadran intrati. Ca sa aveti cu cine concura.”

        Tipic roxist: Data viitoare va arat eu cine-i sefu’ ! Va fac, va dreg, bla bla bla bla bla :))) Lasa ca va arat eu data viitoare ! :))

        “Q.E.D. asta daca stii ce inseamna” … Ai ajuns atat de insignifiant incat recurgi la replici invatate din filme ca sa te diferentiezi ?

        “se stie…avem acces peste tot.” — “se stie” :))))) Este evident accesul vostru peste tot. Cateva exemple: Hash, DNT, Atilla.

      • N-E Gunoi
        July 11, 2017 at 6:40 am

        ooo da a vorbit si marele lider al Elitistilor si scos ca de obicei numai perle pe gaozul de sus !
        acuzatii la altii si alte chestii de implicari ale lui X si Y in ograda lui samd…
        Lakitza am vrea sa invatam si noi de la tine o mare lider de cardeala ce esti demn de cartea lui SunTzu :
        CUM VEI EXPLICA TU ELITISTILOR TAI CA DUPA CE V-ATI BATUT LA CENTRU, ATI FACUT SI DRES SAMD ….
        SA BAGE DEFFUL DIN NE IN NV ?
        CU WW COMUN NE-NV !
        DAR CEL DIN NV NU AL VOSTRU !

        sau e cardeala ieftina aruncata drept praf in ochi de tine si Spartanul celor din NV ca sa-i indreptati cu hammerele pe SUD ? si ei sa incaseze la randul lor hammere din SUD iar cand va fi la adevar fratilor ASTA E ACUMA bagati voi defful vostru din NV in NE ca noi stam mai bine ca voi ca nu prea am incasat-o !

        abia astept rezumatul rundei acesteia sincer mai invat si eu ceva ca poate ma apuc de lidereala prin NE din nou !

      • dacus malus
        July 11, 2017 at 10:49 am

        Draga, Lache!
        Ti-ai rupt din timpul tau pretios ca sa ne tastezi mesajele astea lungi si pline de falsitate.
        Sa-ti facem o mica analiza pe text:
        1-,,Credeti-ma ca armate avem. Le veti vedea in 2-3 zile.”
        In secunda cand ai tastat asta,noi am stiut ca always vine real pe rezistenta.
        2-,, N-am mai scris pe blog de ani de zile. Pt ca tot timpul se gasesc exemplare care stiu doar sa injure”
        Atunci,cred ca ar fi cazul, sa renunti la colaborarea cu al tau coplayer, care detine un vocabular primitiv,parca ieri i-a cazut coada si a coborat din baobab.
        Cele mai urate comentarii vin de la postacii tai din ne.
        3-,, In aceeasi conferinta AXEMASTER si MOSULEO. probabil si ei sunt tot jucatori exodus”
        Alta minciuna ordinara.Nu degeaba iti spune toata harta,lache.
        4-” Din pacate v-ati lasat murdariti de mocirla in care se scufunda roxul.”
        La mocirla asta ai contribuit in mare parte si TU ,
        Ai incurajat intodeauna cumpararea de artefacte, plecarea hamerelor aiurea, vezi ccs team,vezi dnt.
        Vezi zeci de artefacte luate din nw pe cateva sute de lei.
        Din moment ce unul ca postashu iti e coplayer iar nepoata sa alex spartanu( daca-l punem sa ne arate pe harta unde se afla sparta,habar nu are) se lauda ca a ajuns mare lider de cadran in ne-evident ca rox-ul a devenit o mocirla.
        Ne retrageti deful-ne dati hamerele in raid pe voi, sa-ti fie rusine,neobrazatule.
        il mai injurati pe atiila ca a avut acces la cipibau, nu stiu daca a avut, dar chiar si asa,asta a avut bunul simt sa nu se atinga de hamer.E 5 clase peste voi.

        In incheiere iti spun doar ca esti un fals si un mincinos

      • POSHTASHUL
        July 11, 2017 at 12:57 pm

        Pentru boul de sugus galus
        Galus vine de la vopseaua aia cu care ma-ta vopseste in tinda ?
        Baiete esti bolnav grav
        SE nu a avut nici o actiune severul asta, unde sunt actiunile voastre ?
        Singurii care au facut actiuni au fost cei din NE
        Exodus sunt cei care au dat direct la tinta, dar nu actiuni
        Atunci nu mai scrie dobitocule de SE
        In afara de hammere si deff, ce s-a jucat in SE ?
        Esti prea prost sa spui ca voi ati facut, nu ati facut nimic, deff si hammere. Atat. Mari jucatori, un fel de pielea de pe pl.
        Daca asta ii spectaculozitatea travianului, te inseli, bine tu esti si redus mintal rau.
        Asa ca mai du-te-n gatu ma-ti.

      • dacus malus
        July 11, 2017 at 1:46 pm

        Bai oparila sau sa-ti spun curva lui emil?
        voi ce mari actiuni ati facut ma?
        esti un analfabet obosit,pe deasupra si un mare nub,
        m-am pisat pe fiecare actiune de a voastra
        ai uitat cum dai tu atacurile?
        vine clean-ul apoi 22 valuri de catas ,toate intra intr un minut,apoi mai dai si de la always inca 9 valuri de catas care intra intr o ora.
        asta numesti tu actiune? va bateti joc de armatele alea.
        bai obositule,eu nu ma iau de doamna ma-ta ca nu-s atat de retardat ca si tine, e cumva o virtute ca faceti o galagie de armate iar voi,liderii pulii va pisati pe ele?

        e treaba mea ca lider sa fac armate sau sa organizez treaba cat mai ok cu ce am?

        ati venit toti pe granita, armate multe,mari-nimic de zis…dar n-ati fost in stare sa luati artefactele alea. de planuri nici nu mai zic,desi lache si cu tine,curva lui,va laudati ca le luati pe toate.

        nu ati fost in stare sa-l scoateti pe nimicitorii nici pana in ziua 67 de joc.

        planul 2 l-ati luat la ora 12
        unde erau marii ofensivi.
        esti un lider de cacat cu un vocabular si mai de cacat .

    • Crazy Daisy
      July 11, 2017 at 8:33 am

      “In fine….o sa incerc sa evit polemicile. N-am mai scris pe blog de ani de zile.” Esti suficient de inteligent ca sa postezi cu numele tau doar atunci cand scrii lucruri decente, cand esti magar folosesti alte nick uri cum ar fi Karamba si altele…

  7. =nv=
    July 10, 2017 at 9:46 pm

    ba rahatilor , incultilor , neputinciosilor , ratatilor , chiar nu va uitati la voi kk-ti de cea mai joasa speta aveti in sud , cine pizda ma-ti esti tu ma (smen) , sa bagi nv-ul in oala cu ne , pai in morti ma-ti cand sw futea pe ma-ta in exodus si acu sunteti gay si va iubiti intre voi , plus sudu unde pizda ma-ti erai nu mai postai ? ,, aaaa.. stiu eu unde erai , erai un copil avortat facut din laba si aruncat in pizda , pokemonule , lasati nv-ul sa joace ce vrea vrei sa te futi cu emil sau posh in gura spor , dar intai uite-te la tine in gradina libidinosule in nv sunt 50 jucatori care joaca la voi 500 da voi jucati pe skipe sau pe bloguri de 10 servere nu a-ti facut o actiune pe nici un cadran doar prin spargeri de cont a-ti demolat ceva ca si pe finala :))

    • AAA
      July 10, 2017 at 9:57 pm

      Man mai iesi la aer ca esti cam stresat 🙂

      • =nv=
        July 10, 2017 at 9:58 pm

        ce e coaie nu te-am bagat in seama si esti frustrat?

      • AAA
        July 10, 2017 at 10:04 pm

        Eu frustrat? :)) eu injur pe toata lumea sau tu ? putem schimba foaia si sa iti bag mortii in casa fara sa poti reactiona 🙂 dar nu meriti osteneala 🙂 esti prea primitiv pentru secolul acesta 🙂

    • Shevcenko
      July 10, 2017 at 10:00 pm

      Emil are mare dreptate in privinta celor ca voi :)) Voi deja nu mai stiti sa criticati un jucator/lider, deja atacati direct la persoana, fara sens avand in vedere e un joc.
      Sunt curios daca fata in fata ati vorbi la fel cu cel/cei pe care ii injurati(nu fac referire la violenta), ceva de genul pe cel care il injuri aici te intalnesti pe strada si te saluta, oare ai reactiona in acelasi mod ?Repet, nu bat apropouri la chestii legate de violente sau cine are mai multi muschi, ci doar daca ati avea acelasi limbaj fata in fata.

      • =nv=
        July 10, 2017 at 10:08 pm

        daca aduce acelasi reprosuri ca si pe joc , pt viata reala mai mult ca sigur ca da . iar tu AAA , nu ti-am comentat postarile ca nu ai jignit nv-ul , da in schimb iei apararea unui prost ce isi da el cu parerea de cadrane , sa se uite la sw si sud si dupa sa vorbeasca de altii, si oricare din ne dak judeca cum vrea jucatorii nv , si pe el il fut in gura nu e bai . NV joaca cum poate si statul la cutie este o strategie , si in plus sud o aplica mereu faceti doar def si va aparati hamerele da act of nu , pizdele de vali si gege 2 idioti :))

      • AAA
        July 10, 2017 at 10:12 pm

        =nv=
        Nu iau apararea nimanui dar cred ca se poate discuta si poti impunge pe cineva si fara sa il injuri de mama si tot tacamul…adica hai sa depasim anumite limite…dar asta e tipic la noi…nu ne convine ceva ne injuram si cautam intotdeauna alti vinovati…

    • smen
      July 10, 2017 at 10:00 pm

      am scris mai sus cine sunt…un artist (din Marele Regat of SE)…
      …poti incerca Xanax…sterge amintirile urate din viata ta….si te simti semi..om…pentru o perioada (relativa)…
      …te tzuca tata curca NE (faceti cu schimbul am vz …. un server ei, un server voi capra)…

      • one
        July 10, 2017 at 10:07 pm

        Prietene,e un joc de strategie
        Dar tu nu poti intelege asta,tu stai si scrie pe blog sa vada lumea cat de frustart esti ca NE care deja erau peste voi(SE) au o “prietenie” cu NW,ceea ce inseamna ca se stie unde merge serverul iar voi nu mai puteti de oftica…eu asta inteleg,corecteaza-ma daca gresesc !

  8. =nv=
    July 10, 2017 at 10:04 pm

    si hitman lasa sfaturile e usor sa ai spioni in alte aliante si sa dai in 3kkti de def ,actiunile se fac precum rusi pe ultima finala , nu asa cum dai tu in 3k def si faci pct of , nu neg ca nu sti sa joci dar unele afirmati stii si tu ca le umfli , mai acum 4 5 seri a dat unul din fp pe tine mai sa treaca 🙂 . acum cand ai vzt ca cei de pe spiridusii nu au fost in stare sa atace dai sfaturi fi serios si treci pe cont

    spor

    • AAA
      July 10, 2017 at 10:10 pm

      Spioni ? :)) poate ar trebui sa va invatati jucatorii ca la atac de cucerire sau orice atac cand vrei sa maschezi realul nu bagi eroul cu cizmele de viteza pe real 😉
      Asta e problema tuturor…nu recunoaste nimeni ca a gresit…au avut spioni…au avut parola…au avut 1 maciuca in plus…daca si cu parca se plimbau in barca…grow up

      • =nv=
        July 10, 2017 at 10:16 pm

        sa iti raspund si tie mare jucator
        greseli facute de spiridusii :
        1 singur a zis ca a fost spionat si avea of acasa . singur zice ca a facut act doar pe 2 jucatori unul hitman unul nush .dar din mom ce esti spionat si ai of acasa fake pe altul , oare unde plm e realul:)) , a aparut 2 minute mai trz la hitman
        2 orice jucator de travian ai dreptate nu da real incaltat cu viteza decat pe ww sau raiduri pe oaze sau alte sate , da siridusi nu stiu
        3 din ce rapoarte sunt aici a dat singur :)) si ma repet dupa spionaj pe el:))

        forta nv :)) cu dasita in cadran mai bine lipsa :)), se vede acolo pe cont la spiridusi ca au invatat travian de la andrei :))

      • AAA
        July 10, 2017 at 10:27 pm

        Gresit…scrii nv la nume dar nu ai treaba…nu Spiridusii a dat atac cu cizmele de viteza pe erou ci Tonitza 🙂
        Iar la atacul asta pe Hitman au mai participat 3 jucatori : Fla, Clerricul si Tonitza70…fake-uri au fost pe mai multi jucatori nu doar Hitman si Vix Est 😉
        Deci daca nu esti informat destul de bine macar nu te da cunoscator 🙂

      • adypaul56
        July 11, 2017 at 10:34 am

        =NV= te-as ruga sa te abtii, stiu cine e in spatele acestui nume, dar prefer sa nu dezvalui misterul.
        Fake-uri au fost date pe 13 tinte,sincronizate cat de cat ok.Pe inca 2 tinte , Hitman si Vix Est, mai trebuia sa lansez cand a vazut armata acasa!
        Atac cu armata am dat doar eu, urmat de senatori pentru a incerca ceva , doar ca sa sti si tu.
        Oricum fugi pe cont si nu lasa co-playerul singur sa faca tot 😉

    • hitman
      July 10, 2017 at 10:23 pm

      N-am accesat nici un cont din vreo alianta din NE , SE sau NW asa sa-mi ajute dumnezeu.
      N-am atacat pe ponturi si bazaconii (exclus armate pe oaza cu spionaj pe ele).
      Am refuzat orice “afacere” dubioasa care mi-a fost propusa din alte cadrane.

      “acum 4 5 seri a dat unul din fp pe tine mai sa treaca”
      Pai a dat 1 singur val pe capitala unde nu aveam nici artefact nici nimic. Trebuia sa ma agit mai tare? Ce putea sa demoleze 2 lanuri care le refaceam inainte sa i se intoarca acasa trupele?

      “ai in 3kkti de def ,actiunile se fac precum rusi pe ultima finala , nu asa cum dai tu in 3k def si faci pct of”

      Tocmai asa se face, dai in 4-5-10k deff cu 100k off si pierzi foarte putin, toci deff-ul de pe secundare ca ulterior sa poti da in capitale. Intreabal pe Evian ca stie mai bine cat deff i sa tocat pe secundare si lui si vecinilor din zona iar ulterior am lovit toate capitalele din zona , majoritatea ZERO Deff.

      • =nv=
        July 10, 2017 at 10:31 pm

        daca sunt prosti si lasa deful pe sate nu e trb mea , actiunile tale au avut succes e fb sa toci def asa subtiezi deful ce va intra ulterior pe ww sau alte locatii , eu ziceam sa nu te mai lauzi cu topul ala , ca se face usor 🙂 cand ai in spate 3 5 conturi sustinere de resurse si atatia defenderi

      • DoTy
        July 11, 2017 at 1:40 pm

        Mai usor cu rusi de pe finala te rog. .. mai joc inca 20 de servere rox si nu o sa vad vrodata o actiune de genu ala …mai dai in masa de rusnaci ca aia au vodka in sange … noi functionam cu vin si bere… mai greu dar merge si asa =))

    • dacus malus
      July 11, 2017 at 1:39 am

      tu esti umflatul ala de dragos,daca te vad la vreo intalnire de nu ti dau la capace de o sa ti planga si liviu sparta de mila.

      • Arise
        July 11, 2017 at 12:05 pm

        Aloo..ne caftim in joc,ne injuram pe telefon sau pe skype dar la bere folosim capace doar de bere:P

  9. Shark aka FeeL The RuSh
    July 10, 2017 at 10:12 pm

    O sa las si eu un comentariu pe blog .

  10. The Sheriff
    July 11, 2017 at 8:30 pm

    Prea multe talente in NV, care isi dau doar cu parerea, iar in joc sunt 0. Greseala mare a fost cand s-a lansat si armata a fost trimisa doar cu 20k in loc de 200k.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

