Home > Rapoarte ROX28 > Always&4ever vs mosuleo

Always&4ever vs mosuleo

Always&4ever ataca pe mosuIeo

Always&4ever_vs_mosuleo

Categories: Rapoarte ROX28
  1. Guffylici
    July 11, 2017 at 7:46 am

    Prea frumos! felicitari atacatorului . cat si aparatorului. la mai multe rapoarte de acest gen.

  2. smen
    July 11, 2017 at 7:50 am

    …incepem ziua planurilor cu o spargere clasica de plamani a marilor generali ai lakeului…
    …spargere de plamani (aka lipeala zdaravana) in Marele Regat of SE….

  3. prastie
    July 11, 2017 at 8:12 am

    superba armata. felicitari mircea. esti la un alt nivel. a aparut dobitocul serverului…smen. altceva nu stie decat sa comenteze ca prostu in tren.
    poate ataca si sud cu o armata de genu asta.
    sau…cand vreodata???
    :))

    • smen
      July 11, 2017 at 8:33 am

      …mai ….prastie…ce kkt ati facut voi svr asta ?
      …ati retras deff (hash) ati smen (uit) conturi (DNT, Atilla)..
      …in rest v-am spart plamanii pe unde v/am prins…
      …mi/a scapat ceva….da …..incearca xanax….inlatura amintirile urate din viata ta…

  4. Mircea/Always
    July 11, 2017 at 8:37 am

    Multumesc mult si felicitari celor ce au pus def acolo pe 3x.
    Am sperat sa nu fie mult de 5-600k def acolo dar nu ne-a iesit :).
    Poate data viitoare 🙂
    Am incercat , nu ne-a iesit , mergem inainte .
    Acum o sa avem mai mult timp pentru calificarile in finala .:).
    Deoarece serverul asta e cam terminat pentru mine – trec pe def si rute la ww doar , as vrea sa le multumesc Mariei ( care a fost alaturi de mine pe cont ca intodeuna ) , lui Emil si lui Posh pentru noptile nedormite cand au siterit si au avu grija de cont si , nu in ultimul rand lui Batranu si Elfilor mei .
    Marele merit pentru armata de pe extinsa le aprtine si pentru mine a fost o onoare sa joc alaturi de ei .
    Ca intodeuna ( cu bune si mai putin bune ) a fost o placer sa joc in NE .
    Va doresc o vara frumoasa tuturor si concedii/vante placute ( eu unul stiu ca abia astept concediul ).

    • Shevcenko
      July 11, 2017 at 9:13 am

      Aseara pe gettertools arata ca ai +27 pop, adica 1098 pop(aveai trezo 10 in celelalte 2 seri)
      Apoi ti-a crescut populatia cu 35 puncte ieri, adica fix trezoreria 11-20, asa am “intuit” ca tura asta ai dat real.
      Greseala a fost ca nu am spionat consumul si de data asta. In celelalte 2 seri cand ai dat fake, aveai -500k, probabil ti-o plimbai. Oricum, chiar daca mai plusam la deff, probabil reduceam pagubele cu maxim 200k deff, nu mai conteaza, felicitari pentru armata, asta chiar e o armata frumoasa 🙂

      • Mircea/Always
        July 11, 2017 at 9:49 am

        Desi am zis ca precedenta postare a fost ultima , nu pot sa nu va felicit !
        Un lucru mic , care mi-a scapat din vedere si pe care l-ati observat 🙂
        Si care a facut diferenta pana la urma.
        Jos palaria si felicitari !
        Si va asigur ca data viitoare nu mai repet greseala asta 🙂 🙂
        Asa cum am spus, va doresc o vara frumoasa tuturor si , indifferent cine castiga serverul , hai sa mergem toti pe finala .
        Pana la urma suntem toti romani si nu trebuie uitat ca asta e doar un joc !

      • hitman
        July 11, 2017 at 10:24 am

        3 de DA pentru acest comment frumos.
        Pe finala ar trebuii ca toata lumea sa stearga cu buretele tot trecutul si sa ne ajutam ca fratii pentru ca acolo nu e nimeni curios ca tu esti Elite sau exodus sau Sud sau Nord, acolo esti/suntem cu totii Romani.
        Hai ca mai e putin si dupa vacantaaaaaa

      • Smen
        July 11, 2017 at 2:41 pm

        …Felicitari pentru coment Mircea…
        …felicitările sunt pe bune si vin de la un sudist convins…pentru cunoscători… joc pe contul de pe care s-a retras deff-ul de la Hash prin acces …smen (uit) la unul din sitteri…

      • Ne
        July 11, 2017 at 3:41 pm

        Ce mananci atat rahat ca avea ala artefactul de spioni de cont activ si a văzut cu ce tip de trupe vine!

      • Ne
        July 11, 2017 at 3:45 pm

        Da mananci rahat ca era activ art de spioni de cont!Cand vezi ca nine atac cu eroul normal ca bagi deff!Probabil ca “legendele” din NE nu au vazut ca ai spionii de cont!

      • July 11, 2017 at 3:52 pm

        Normal nu pot fi active 2 artefacte de cont. Sunt 2 conturi mosuleo cu acelasi nume.

  5. Nevastuicile
    July 11, 2017 at 1:26 pm

    Felicitari atat atacatorui cat si aparatorului!Cat despre finala sant sigur ca vor intra romanasi sa joace la “futu-i pomana” sau gen “Exodus”!Ca daca ne-am tras-o pe rox de ce nu si pe serverele straine?!!!

  6. Nelus
    July 11, 2017 at 1:35 pm

    Eu as dori sa contrazic nevastuicile in legatura cu predictia a ceeace se va intimpla pe finala.Am jucat doua una am cistigat-o datorita tuturor romanilor participanti am fi avut sanse si in ultima dar nenorocul precum si ruperea in timpul jocului a unor aliante cu alte tari a dus la un deznodamind nefavorabil.Ca sa contam pe finala in primul rind trebuie sa fim foarte multi jucatori din Romania. Felicitari ptr armata facuta de catre Always si ptr defful pe masura din SE

  7. Doua ziare !
    July 11, 2017 at 1:47 pm

    Felicitări Mircea,frumoasa armata!
    Felicitări și celor din sud pentru deff ul adunat.
    O vara plăcută tuturor.

  8. dacus malus
    July 11, 2017 at 1:49 pm

    felicitari si tie pt banul permanent

    • Doua ziare !
      July 11, 2017 at 2:41 pm

      Daca nu știi problema,nu știu de ce comentezi. În fine,o fi din cauza căldurii.
      Spor.

  9. dacus malus
    July 11, 2017 at 2:44 pm

    iti mai dai si likeuri singur
    pbma?
    ce pbma?
    tampenia din mintea ta?
    asa i-ai banat si pe astia pe finala cu gold neachitat
    sictir

    • Doua ziare !
      July 11, 2017 at 2:55 pm

      Pbma nu știu ce inseamna.
      Tot ce am făcut este să dau unlike la comentariul tău,nu like al meu.
      Că sa mi fi debanat contul trebuia să achit undeva la 200lei,bani de care nu dispuneam in momentul respectiv,adică aveam lucruri mai importante de făcut,nu sa plătesc pe Travian.
      Oricum sunt sigur,că și așa banat,de atâta timp,inca am o armata mult mai mare ca a ta și ca a multora care joaca un server întreg(asta așa,ca o paranteza).in cazul acestui ban,nu a fost aceeași situatie ca și pe finala,dar iti place sa vorbesti fara rost.
      Cat despre finala,nu am banat pe nimeni,ești înconstient daca spui așa ceva,nici eu macar nu m am așteptat să fiu banat atunci.
      Poftim si o explicație,sper sa nu depășească,limbajul cu siguranță o face.

      • Doua ziare !
        July 11, 2017 at 2:59 pm

        Că am uitat sa adaug,atunci când puteam debana contul,adica,cand aveam acei bani am decis sa nu plătesc pentru că deja era prea târziu,mare lucru nu se mai putea face.
        Ma poți condamna tu pentru ceea ce fac cu contul meu sau banii mei?
        Nu cred. Ar trebui sa te abții.
        Salut

      • Guffylici
        July 11, 2017 at 11:05 pm

        Nu ai banat decat vreo 4 conturi:)) pe finala cipriane! ai uitat de la atata bautura

  10. Binecuvantatorul tamaduitor
    July 11, 2017 at 4:15 pm

    Foarte frumos! Felicitari parintilor care au stiut sa il creasca si sa il educe pe Always&4ever, educatoare, invatatoarei din clasele 1-8, dirigintei din liceu si vanzatoarei din piata care l-a avut sunb tutela. Nu in ultimul rand, felicitari parintelui duhovnic care a scos dracii din el si a reusit sa il indrume spre drumul cel bun, sfintindu-i roadele pe travian.

  11. @bull
    July 11, 2017 at 10:54 pm

    Felicitari lui dumnezeu ca a inventat berea rece si in zilele toride de vara pot savura cateva

  12. Team Elite
    July 11, 2017 at 11:56 pm

    Bv mircea…un domn ca intotdeauna. Un alt nivel. Poate daca am incerca toti sa ii urmam exemplu….roxu ar fi altceva fata de ceea ce este acum.
    Multumesc si eu pt suport, tie, mariei , lui posh coplayerul meu care daca va injura…o face elegant
    🙂
    pt cine nu stie team si always…este o echipa de mai multe persoane. cu deferi de aproape gen liviu, xenon, tabara, batranu cu kira, ury si elfii lor, etc.

    poate e momentul sa schimbam putin atitudinea si vocabularul de pe rox. Poate e cazul sa ne respectam mai mult. Poate decat sa ne spurcam pe blog mai bine ne atacam pe joc si bem o bere seara. Cum zicea mircea acum ceva vreme…era o vreme cand farmers si SUD se bateau ca chiorii ziua si seara erau la bere si comentau cui i-au sters capitala.

    nu il inteleg pe amicul meu axe. aka dacus malus, axemaster sau cu ce nume mai posteaza pe blog. mosule…scrie-mi dracu pe skype daca vrei sa ma injuri. Ai jucat la noi in elite erai o mata blanda nu-mi ieseai din cuvant acum nu stii cum sa ma injuri. Ti-am sters sau furat hammeru de cateva ori….e un joc da-l in masa. calmeaza-te. esti lider de cadran ce dracu.
    exemplu de conversatie intre liderul din SUD si liderul din NE, dupa atacul lui mircea pe 3x. Ii scrie lui mircea si se ia tot de mine
    :))

    Destinatar:
    All Blacks
    Subiect:
    RE: fără subiect
    Trimis:
    astăzi, 23:40
    – Scris de locțiitorul Team Elite –
    am citit de dimineata acest mesaj. am observat ca voi de fiecare data cand scrieti pe blog aveti ce aveti cu mine. Mai nou si pe la altii cand dati mesaj…va luati de mine. sunteti efectiv obsedati de persoana mea.
    bai dati-o dracu de treaba ma parca sunteti copii mici va mai laudati ca sunteti si lideri de cadran. parca aveti 5 ani. chiar nu realizati ca va faceti de ras singuri?
    jucati dracu jocul ma si fara aberatii. puteti juca si elegant, cu bun simt. puteti arata ca aveti si caracter, onoare…asta daca aveti.
    nu faceti decat sa va patati singuri imaginea. si a cadranului pe care il conduceti. de cate ori m-ati vazut pe mine ca ma iau de voi? Nici nu realizez ca existati. sunteti inexistenti pt mine.
    ca idee…cat timp eu sunt centrul universului pt voi….cat timp in tot ce faceti ziceti ceva de mine….nu veti depasi conditia de jucatori mici si oameni mici.

    deci…daca imi permiteti un sfat….se poate juca si elegant jocul asta. cu felicitari cand e cazul. cu bun simt.
    incercati si voi…va spun sigur ca nu doare.
    hai nb

    ____________
    All Blacks a scris:

    frumoasa,armata ,n am ce spune

    dar oare cand iti creste extinsa cu 35 pop adica trezoreria de la 10 la 20,iar noi observam rezultatul e acesta

    salutari lui laky

    • dacus malus
      July 12, 2017 at 12:18 am

      lache flausat ce esti,nu ti-a scris axe si nici nu m-am luat de tine ci doar te salutam.
      cand a jucat axe la tine si cand i-ai sters tu extinsa?
      serverul trecut? alta data cand/? ai spus ca de mai multe ori.

      Destinatar: Always&4ever
      Subiect:RE^2: fără subiect
      Trimis:ieri, 23:49
      Șterge delete
      felicitari pt ca ne ai retras deful,felicitari pt ca ne-ai dat hamerul raid pe ww.

      centrul universului?

      ce ai fumat?

      cand ne-am laudat ca suntem lideri de cadran?
      caracter,onoare? cam straini de tine,termenii acestia.
      m-am luat de tine? ti-am raspuns doar la mesajul ala lung si cred ca am facut-o destul de obiectiv.
      De ce imi patez imaginea/?
      Pt ca noi,spre deosebire de tine iti refuzam oamenii care vor sa-si vanda contul?

      hai ca sunt la bere cu baietii si sunt cam prins,nbuna!

      tu cand iti puneai denumiri la sate :
      dormiti baaaa!??
      una bucata hammer jos

      oare cat de onorabil si matur erai

      hai la revedere

      ____________
      Always&4ever a scris:

      – Scris de locțiitorul Team Elite –
      am citit de dimineata acest mesaj. am observat ca voi de fiecare data cand scrieti pe blog aveti ce aveti cu mine. Mai nou si pe la altii cand dati mesaj…va luati de mine. sunteti efectiv obsedati de persoana mea.
      bai dati-o dracu de treaba ma parca sunteti copii mici va mai laudati ca sunteti si lideri de cadran. parca aveti 5 ani. chiar nu realizati ca va faceti de ras singuri?
      jucati dracu jocul ma si fara aberatii. puteti juca si elegant, cu bun simt. puteti arata ca aveti si caracter, onoare…asta daca aveti.
      nu faceti decat sa va patati singuri imaginea. si a cadranului pe care il conduceti. de cate ori m-ati vazut pe mine ca ma iau de voi? Nici nu realizez ca existati. sunteti inexistenti pt mine.
      ca idee…cat timp eu sunt centrul universului pt voi….cat timp in tot ce faceti ziceti ceva de mine….nu veti depasi conditia de jucatori mici si oameni mici.

      deci…daca imi permiteti un sfat….se poate juca si elegant jocul asta. cu felicitari cand e cazul. cu bun simt.
      incercati si voi…va spun sigur ca nu doare.
      hai nb

      ____________
      All Blacks a scris:

      frumoasa,armata ,n am ce spune

      dar oare cand iti creste extinsa cu 35 pop adica trezoreria de la 10 la 20,iar noi observam rezultatul e acesta

      salutari lui laky

      Răspunde

      • Team Elite
        July 12, 2017 at 12:34 am

        deci dacus malul….este all blacks. liderul cadranului sud. Mai e cazul sa comentez ceva???? Priviti vocabular.
        mai exact cel pe care sudistii vechi il fac tigan. deci GEGE.
        colegu….calm ma ca e doar un joc. scrii numai aberatii. vino cu dovezi sau lucruri concrete. Ca daca iti arat print sa vezi cine a spart hammeru lui dnt….cred ca se sparge sudu pana dimineata. sau fuge defu de pe ww..

        tu ma injuri ca aveam nume la sate ” dormiti ma ” cand va stergeam capitalele sau extinsele? Pai de ce dormeai ma?
        🙂
        sau cand picau hammerele?
        pai de ce nu bagai def?
        :))
        hai nb. faci de ras cadranul pe care il lideresti.

      • dacus malus
        July 12, 2017 at 1:27 am

        esti un mincinos notoriu.
        nu ati sters nici o capitala.
        ati sters extinsa de la baghera si atat.
        despre defu retras intreaba-l pe spartanu,a recunoscut.nu te face ca nu cunosti. ce dovezi sa-ti mai aduc?
        hamerul lui dnt voi l-ati rupt indiferent de ce discutii ai tu pe skype.
        stiai de mesajele mele date catre dnt cu o zi inainte,te-ai dat singur de gol ca ai avut acces acolo.
        nu-ti place felul meu de a spune lucrurilor pe nume,
        are vreo relevanta daca sunt tigan sau nu?
        sunt tigan ca si caracter cu oamenii falsi ca tine , mare lider ce esti.
        esti fals pana n maduva oaselor,ai o varsta si degeaba o ai.
        spuneai de mocirla rox ului,pai tu l-ai dus acolo impreuna cu liderii de teapa ta.
        nu aveti cuvant,nu aveti onoare,sunteti niste mincinosi ipocriti.
        pe langa asta ,esti si cel mai slab lider de pe rox,ala de a ramas cu 15 hamere acasa,ala de pierde aproape server de server cu cea mai mare si buna echipa.
        sa-i multumesti lui crash si lui lubnani ca au rupt echipa din sud cand au plecat pe finala,altfel nu vedeai tu lvl 100 nici pana n 2050

        oare de ce toata lumea iti spune lache?

    • AAA
      July 12, 2017 at 12:20 am

      Foarte frumos si bine punctat…dar lasa vrajeala si spune cum ai acceptat sa fii WW iepure 🙂
      Btw ieri ai intrat dupa multi ani pe blog si i-ai stricat smecheria lui Mircea…tot tie trebuie sa iti multumeasca ca a lipit armata 🙂 Desi nu e sigur dar dupa ce te-ai laudat ca o sa vedeti era clara treaba 🙂
      Btw cat deff ai pe extinsa? 🙂

      • Team Elite
        July 12, 2017 at 12:30 am

        asta te roade pe tine? vezi-ti amice de joc si lasa treaba elitului la noi. de asta nu poti tu dormi noaptea?
        ti-am mai zis…posteaza cu numele contului tau…si mai vb

      • AAA
        July 12, 2017 at 1:04 am

        Foarte matur ca iti dai like singur :))) Cam tu singur te poti aprecia 🙂 ca draga Emil din cauza unora ca tine e roxul unde e:) Faptul ca ai scris 5 comentarii decente pe blog nu schimba faptul ca ai cumparat hammere 🙂 nu schimba faptul ca oricand a fost o posibilitate ai incurajat o mizerie facuta altuia din care tu ieseai in avantaj…asa ca lasa vrajeala asta de 2 bani ca tine poate la prosti care joaca travian de 2 servere…la astia mai cu capul pe umeri nu prea 😉
        Asa ca sa iei exemplu tot de la tine si nu mai posta pe blog 🙂 ajunge mizeria care o faci pe server
        Iar legat de roxul urmator 🙂 ne intalnim pe centru in NE 🙂 te alerg ca pe hotii de cai 😉

      • Team Elite
        July 12, 2017 at 1:28 am

        imi dau like singur?
        colegu….ai probleme…la mansarda. tu esti din aia noname de imi tot arata ei server de server.
        ce sa zic….succesuri.
        :))
        am scris odata….dovezi, lucruri concrete. ce ai auzit tu ….nu face doi lei.
        da-mi mesaj la inceput de server de pe contul tau si ne vedem pe harta.
        NONAME…

      • AAA
        July 12, 2017 at 1:48 am

        Mai oi fii eu noname…dar decat un nume facut ca al tau…mai bine pagubas 🙂
        Ai scris odata dovezi, lucruri concrete…pai mai mascariciule tu zici de 100 de servere ca spargi plamanii in SUD asta ca exemplu…unde sunt dovezile si lucrurile alea concrete? :)ca vad ca vrei dovezi si lucruri concrete dar tu insati nu prea esti cu tema la zi…lucru concret e ca ati furat 2 extinse? Felicitari dar le-ati furat nu le-ai furat 😉 deci cu munca altora nu te lauda 🙂

        Pana la urmatorul rox bafta in a mai aburii postacii de aici 🙂 Poate e vreunul mai prost ca si coplayerul tau si te crede 🙂

  13. Nelus
    July 12, 2017 at 12:15 am

    Salutare tuturor niciodata nu am fost adeptul injuriilor Travian este si va ramine un joc.Intodeuna vor exista frustrari si regrete,bucurii exuberante.Si pe joc si pe blog exista diferite categorii de oameni.Inteleg ca injuriile sunt de asemenea un mod de descarcare al andrenalinei si din nefericire ele preced intotdeuna antijocul prestart de unele personae(spargere de conturi,cumparari de conturi etc).Ceea ce mi-am dorit mereu a fost sa ne bucuram de acest joc fara injurii si sa incercam sa ne respectam ca oameni,Spor la joc tuturor si sa cistige cei mai buni!!!

    • POSHTASHUL
      July 12, 2017 at 12:59 am

      Lumea se schimba, oamenii se schimba.
      Aveam o datorie la tine Bahamezule … scuze. Atat.

      Daca in privinta contrelor cu anumite persoane, o pot face elegant, ei bine cu ceilalti nu o voi face
      Voi folosi aceleasi epitete pentru ei, aceleasi cuvinte jignitoare.

      “E unii oameni cu care se poate vorbeste, e unii oameni cu care nu poate vorbeste”
      iar pentru asta, o sa-mi pastrez acelasi vocabular.
      In momentul in care voi constata o schimbare in vocabularul lor – limitat – voi inceta sa-i jignesc.

      • AAA
        July 12, 2017 at 1:08 am

        Schimbare de vocabular? esti mai incult la varsta ta decat un boschetar de pe strada…si tu vorbesti de schimbare de vocabular la altii…hai ca ai reusit sa ma faci sa rad…La orice postare de a ta injuri in stanga si in dreapta…cine iti da tie acest drept? te crezi campion mondial ? Esti doar un catelus care ii pupa poala lui Emil 😉

      • POSHTASHUL
        July 12, 2017 at 3:04 am

        AAA, pot decat sa te bag in ma-ta de idiot
        Cand vei posta cu numele tau de joc atunci te cred ca spui adevarul, asa mananci doar kkt
        Esti doar un guster latrau pe blog
        N-ai inteles nimic, si nu ma chinui sa explic la plante
        Esti prea prost sa intelegi ceva din ceea ce spun eu
        Asa ca mars in mortii ma-ti. Onanistule ma bucura faptul ca ma iei in gura de cate ori vezi o postare de-a mea. Iti creez frustrarii nu ?
        Esti jalnic salahorule
        Ia spune tu cine esti, sa vedem daca ai atata maturitate incat sa iti asumi ceea ce zici.
        Zmardoiule anonim, din spatele pc-ului

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

