Home > Rapoarte ROX28 > Atacuri pe WW SPARTANUL

Atacuri pe WW SPARTANUL

Bagheera ataca pe WW SPARTANUL

Bagheera_vs_WW SPARTANUL

castel ataca pe WW SPARTANUL

castel_vs_WW SPARTANUL

Grasa ataca pe WW SPARTANUL

Grasa_vs_WW SPARTANUL

DNT ataca pe WW SPARTANUL

DNT_vs_WW SPARTANUL

Noi2 ataca pe WW SPARTANUL

Noi2_vs_WW SPARTANUL.png

g3anyx ataca pe WW SPARTANUL

g3anyx_vs_WW SPARTANUL.png

Categories: Rapoarte ROX28
  1. N-E Gunoi
    July 14, 2017 at 9:24 am

    Frumoase rapoarte Felicitari atacatorilor mai ales lui DNT caruia chiar si dupa incidentul cu spartul contului de catre “martieni” ca deh nimeni nu vrea sa recunoasca cum a fost spart acel cont totusi a ajuns sa faca un damage destul de frumos pe WWul advers !

    ce facurati gogule ? Lakitza Lakitza ai gresit calculelelelele ? Spartanule nu-ti mai mere cardul ? da cu el vezi poate creste WWul ala la loc !

    Acum sa va vedem si hammerele voastre ce vor face in SUD ….

    • DoTy
      July 14, 2017 at 9:45 am

      Dupa ce v-au calarit baieti tot sezonu … acum o ardeti ca zmeei :)) E ca un meci de fotbal cu antrenor Cartu … tot meciu numai cu funduletu in poarta iar pe final un gol norocos si dupa meci o ardeti ca zmeei … basti la loc la cotet poate roxu viitor o sa va vad si pe teren nu doar in minutu 90 … daca tot e meci sa fie meci frumos zic… salutare !

      • Shevcenko
        July 14, 2017 at 9:50 am

        Poti sa imi spui dupa artefacte cu ce ne-a calarit NE-ul ? Adevarat, SE nu a facut actiuni, voi ati facut 3 inainte de artefacte si atat. De aici pana a spune ca ne-au calarit toata runda, e cale lunga.
        Au stat sa coaca armate “off” pana in ziua asta, pai ori ca stau sa fac hammer, ori ca stau ca ei toata runda sa fac o armata sa dau pe o extinsa, tot aia e mon cher, cum am clocit noi hammere, asa au clocit si eu pana in ziua asta, dupa artefacte nu a existat nici o actiune.

      • DoTy
        July 14, 2017 at 10:31 am

        Au fost mult mai multe atacuri evident in multe s-au lipit … dar au incercat au jucat tot meciu ca sa zic asa…. pe cand invers nu stiu cate atacuri au fost de la voi cati au jucat in meciu asta… cu funduletu in poarta si prin min 80 app de final cateva atacuri pe hammere care le-au iesit .. bravo dar totusi speram ca intr-o zi sa fie un adevarat razboi pe toata harta atacuri dintr-o parte in alta… si pe final care mai are putere sa ridice aceea minune asta ar fi frumos si ar fi travianu din trecut … ce zici am dreptate sau ti se pare plictisitor ? 😛 Ar fi un travian frumos … si probabil nu ar mai fi nici certurile astea cu injuri si alte kkturi aiurea dupa parerea mea …

        In momentu asta se joaca sim peste tot … stam stam facem un kkt de armata pierdem o groaza de bani si timp sa facem un kkt de armata ai dat un atac si la revedere am jucat si runda asta travian … un travian cu vro 5-6 aliante gen exodus si ma refer strict pe atacuri fie ce o fi … ar fi frumos

      • Shevcenko
        July 14, 2017 at 10:34 am

        Injuraturi, jigniri vor fi mereu, sunt diferite tipuri de oameni, n-ai ce sa faci. Desi am inteles ca deja e obisnuita pe aici cu “ne vedem serverul viitor”, o zic si eu :)) Runda viitoare intram la centru si vedem ce va fi. Sanatosi sa fim pana atunci

      • DoTy
        July 14, 2017 at 10:50 am

        Da clar… ce sa zic o bere rece si o vacanta placuta poate runda viitoare o sa fie altceva… spor

  2. Tudor(DNT)
    July 14, 2017 at 4:24 pm

    Felicitari tuturor pentru trupe/atacuri:)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

