Home > Rapoarte ROX28 > mosuleo vs WW Tabarcea

mosuleo vs WW Tabarcea

mosuleo ataca pe WW Tabarcea

mosuleo_vs_WW Tabarcea.png

Categories: Rapoarte ROX28
  1. axe
    July 14, 2017 at 11:02 pm

    Felicitari pentru armata Leo!

    • smen
      July 14, 2017 at 11:53 pm

      …mosule mosule…
      …..www ca www
      dar ce ai avut cu primaria oamenilor ?
      …sa inteleg ca nu aveau autorizatie de construire ?
      ….alo nordul….cum e treaba prin primarie…
      ….asa-i daca apelati la dorei…sa va faca cladiri…
      ….rai si cei din SW ca v-au luat mestesugarul…ati ramas doar cu dorel acum…

      …salutari si voua din SE…

      ….apropo….nea Liviu…daca vrei damage maxim…da cu armata in NE…au si gardul mai mic am inteles…

      • Tudor(DNT)
        July 15, 2017 at 9:38 am

        rautaciosi mai sunteti:)):))

  2. Bigmaster
    July 15, 2017 at 10:16 am

    Mai bine venim pe Sud! Oricum s-a lansat al 2-lea hmmer pe Sud .. ca riposta pentru acest atac! Probabil ajungeti mai joc ca noi! Asa ca.. ciocu mic si joc de glezne!

    • Abcdefg
      July 15, 2017 at 10:23 am

      Da al 2-lea hammer,care chiar este hammer oricum pleca pe sud,maestre
      Daca se straduia putin facea dublu fata de voi,zeilor !

    • john
      July 15, 2017 at 10:37 am

      am ajuns mai jos ca voi, ne-a spart holigans, mai bine te abtii nenea ca te faci de rasul curcilor

      • Abcdefg
        July 15, 2017 at 10:42 am

        Mai jos ca noi ? din pacate sunteti peste noi,eu joc in NE si sunt foarte dezamagit de trupele facute de un cont de la care chiar aveam pretenii mari,ce e in neregula cu asta ? Eu zic sa stai dreacu jos tu,ca de asta sunteti voi astia buni,de stat jos si ciocu` mic.cand faci si tu trupe cu o putere offensiva ca cea a lui hooligans sau mai mare,atunci comenteaza

  3. Aoleoo
    July 15, 2017 at 10:26 am

    Si de ce n-a facut-o??:))

    • Abcdefg
      July 15, 2017 at 10:29 am

      Prietene tu esti mult preas prost,am zis-o la caterinca “Daca se straduia putin facea dublu fata de voi,zeilor !” treaba asta
      e imposibil sa faci dublu chiar daca incepi cu normale extinse din ziua 5,prostule ! Vai pula voastra de jucatori,ma abtin sa nu va injur,sclavilor

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

