Home > Rapoarte ROX28 > RomaniiAuTalent vs Tabarcea

RomaniiAuTalent vs Tabarcea

Atac pe planul de constructie

RomaniiAuTalent ataca pe Tabarcea

RomaniiAuTalent_vs_Tabarcea

Categories: Rapoarte ROX28
  1. RedDevil
    July 14, 2017 at 9:56 am

    Bravo baieti ! Intr-un final aportul vostru deff/off a fost un plus adus cadranului SW !

  2. Bigmaster
    July 14, 2017 at 10:02 am

    Vrea multa inversunare George! Pentru ce?

    • RedDevil
      July 14, 2017 at 10:15 am

      Inversunare ?! … E doar o felicitare adresata unui cont care intr-un final a inteles ca toti trebuie sa tragem in aceeasi directiesub aceleasi reguli . Atata tot … inversunare pentru ce ?

      Vrei sa postam cele 7-8 armate ale voastre sa le felicit … cu cea mai mare placere !

  3. paca
    July 14, 2017 at 10:39 am

    O trezo lvl 10 de-as fi avut….
    Cu un plan m-as fi facut.
    La La La La!

    • July 14, 2017 at 10:46 am

      Un erou viu de-as fi avut….
      Cu un plan m-as fi facut.
      La La La La!

      • hitman
        July 14, 2017 at 10:48 am

        daca lansa si adormitul care trebuia sa dea inaintea lui Romanii au talent … era ceva nu ? 🙂

    • duka
      July 14, 2017 at 11:13 am

      era trezo la 20 coi mic…ghinion k a murit eroul

  4. Bigmaster
    July 14, 2017 at 10:59 am

    Ma refeream.. cu ‘rautatea cu care s-a atacat’ … nu prea ati rezolvat mare lucru.. doar ca ati rupt armatele… parerea mea

    • hitman
      July 14, 2017 at 11:04 am

      Salut Big,
      Nu exista “rautate” intr’un atac. Exista doar atacuri eficiente si atacuri ineficiente. Am simulat ca o sa aveti undeva la 2.5mil deff ca sa trecem la limita… daca era peste eram lipiti de zid toti. A fost o incercare indrazneata si am cucerit un artefact care, va proteja voua zidul si infrastructura. Crezi ca n-am rezolvat nimic ? Ramane ca timpul sa ne spuna daca am facut ceea ce trebuie sau nu 🙂

      Chebe

      • zrap
        July 14, 2017 at 11:09 am

        Nu uitati de cele 2 milioane de deff evaporate care puteau sa fie pe WW cu o ora inainte, pentru hammerul lui Shevs Angels.

      • Bigmaster
        July 14, 2017 at 11:58 am

        Vedem Chebe, daca nu aveti atacuri cu peste 5k catas pe infrastructura in curs.. nu ati facut nimic…

      • hitman
        July 14, 2017 at 10:15 pm

        Da primaria dom’le unde’i primaria ?:D

  5. john
    July 14, 2017 at 10:21 pm

    a fugit dom` primar la emil, il doare la maciuca de bigmaster

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

