Home > Rapoarte ROX28 > Atacuri pe -v

Atacuri pe -v

http://travian-reports.net/ro/report/1520471316b,1520484e073,152049ea558,152050ed790

Categories: Rapoarte ROX28
  1. Rasengan
    July 15, 2017 at 4:54 pm

    Plici…

  2. :)
    July 15, 2017 at 4:55 pm

    Buba !!!

    • darius (vix est)
      July 15, 2017 at 7:37 pm
      • prastie
        July 15, 2017 at 8:23 pm

        tu vix est esti un mare JEG. ai ajuns sa dai in colegii tai cu care ai jucat atatea servere la ordinul liderilor sud lubnani si crash.
        esti un ordinar

      • AAA
        July 15, 2017 at 8:27 pm

        Vezi asta e problema…si daca a dat in fostii lui colegi ce?E un cacat de joc pe care unii din voi il luati prea personal…adica nu v-a futut mamele ci a atacat…prieteni puteti fii si daca va atacati/jucati in cadrane diferite…dar multi ca si tine nu inteleg chestia asta…

      • prastie
        July 15, 2017 at 8:38 pm

        AAAA….SA MA PIS PE MATA. si pe ana..stii tu cine e
        :)))

      • AAA
        July 15, 2017 at 8:40 pm

        Esti atat de prost ca mai bine te inghitea ma-ta 😉 faci o mare confuzie 🙂 dar continua 🙂 dar cand oi baga pl in ma-ta sa iti fac un fratior mai destept sa nu te aud ca nu stiai ce si cum 😉
        Suka blea 😉

      • darius (vix est)
        July 15, 2017 at 9:37 pm

        Ce e cu “lubnani si crash” in toata treaba asta si ce treaba am eu cu sudul, alt decat SW (ma gandesc ca acolo bati)? lubliani si crash sunt simpli jucatatori in exodus, nu au treaba cu lidareala si nu pot sa spuna nimanui unde sa atace… Actiunile lor de la jumatateas serverului au fost ale lor si nimeni de aici nu a avut ce sa le reproseze din moment ce noi nu aveam aliante cu nimeni… Am vazut ca au fost reprosuri serioase din partea celor din Elite la adresa Exodus, oare nu era mai bine daca acele reprosuri se indreptau spre cei ce au dormit si au pierdut trupele?….

        Legat de atac, la momentul asta am considerat ca e foarte normal sa respectam planul de atac si sa dam alaturi de colegii nostri. Daca pe viitor vom juca in Elite, poti sa fi convins ca in cazul in care planul va fi sa atacam pe Emerik, Traian sau oricare altul din Exodus, vom ataca fara regrete.

      • prastie
        July 15, 2017 at 9:52 pm

        tocmai asta arata ca esti un ordinar.

      • Rasengan
        July 15, 2017 at 10:01 pm

        Si ma rog ce armata avea tot noi acolo??

      • U-E
        July 15, 2017 at 10:51 pm

        @prastie, vezi ca aici este forumul de Travian (joc de strategie, razboi), nu cel de sim-city.

        Nu sunt destule prietenii deja in jocul/serverul asta ? Nu se dau si asa putine atacuri ? Au ramas atat de putini oameni pe server incat toti cunosc pe… toti.

        Asta este un alt argument pentru migrarea catre finala. Poate parea o sugestie deplasata pana analizezi cu atentie. Noi ne cunoastem deja intre noi. Ne stim punctele forte si punctele slabe. In loc sa exploatam aceste informatii pentru a isca certuri intre noi, am putea sa le exploatam pentru a deveni mai puternici, pe finala, impotriva tavalugului rusesc.

        Macar in travian sa nu ne traga rusii la *U*E.

  3. darius (vix est)
    July 15, 2017 at 10:04 pm

    http://travian-reports.net/ro/report-img/151869a79f8 ma prastie… imi pare rau de tine….

    • Ralli
      July 15, 2017 at 10:13 pm

      Darius..de ce consumi regretele pe un tampit care nu intelege nimic din ce inseamna travian in afara de injuraturi pe blog? Pierdere de vreme.

      • ciocu mic
      • Victor Potra
        July 16, 2017 at 1:36 am

        @ciocu mic
        Cu toată armata aia pierdută, eu (Vix Est) și Ralli v-am asigurat serverul trecut câte un artefact și un plan. În condițiile în care eram sub asediu pe finală și jucam la os. Ne-am făcut datoria față de NE și Elite. Faptul că acest lucru nu este apreciat, ne lasă indiferenți. Doar constatăm.
        Mă bucur că Emerik a acceptat, împreună cu echipa, să joace un server de rox. Ștacheta a fost ridicată semnificativ, și am interacționat direct cu mulți jucători buni.
        Reacția liderilor NE – directă sau ascunsă sub anonimat și postaci – mă dezamagește ușor, dar asta nu înseamnă nimic pentru amicițiile care sunt consistente. Batranul, DoTy, și mai sunt și alții, rămân amicii mei. Când voi avea un pic de timp, voi spune povestea completă, din perspectiva mea, a prezenței Exodus pe rox, și poate Adi va avea amabilitatea să o publice.
        Până atunci, cât mai avem armate, dăm cu ele. Baftă.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

