Home > Rapoarte ROX28 > shapk21 vs WW mosuIeo

shapk21 vs WW mosuIeo

shapk21 ataca pe WW mosuIeo

shapk21_vs_WW mosuIeo

Categories: Rapoarte ROX28
  1. Andrei
    July 15, 2017 at 8:41 pm

    Felicitări Adi si echipa de acolo pentru bijuteria asta de armată ! 🙂

  2. Liviu.Hooligans
    July 15, 2017 at 9:02 pm

    Felicitari!!!

    Lemon – ma bucur ca ai revenit
    Calin , Cristi – ma bucur ca v-am acordat incredere
    Adi-Sper sa te apuci si tu sa joci!

    • Crazy Daisy
      July 15, 2017 at 9:08 pm

      Felicitari! Lemon? Unul din cei care erau pe Dario&Lemon?

  3. Liviu.Hooligans
    July 15, 2017 at 9:09 pm

    da , Master&Lemon sau Dario&Lemon 😛

    • Crazy Daisy
      July 15, 2017 at 9:15 pm

      Faini baietii! Cand o sa mai vorbesc cu Dana(Huba) o sa ii spun ca mai revin jucatori vechi 😉

      • Liviu.Hooligans
        July 15, 2017 at 9:29 pm

        Da chiar sunt faini , pentru serverul viitor si-au anuntat revenirea mai multi jucatori vechi din nv. Vedem ce va fi!

  4. Bigmaster
    July 15, 2017 at 9:11 pm

    Felicitari baieti si fete! Mi-a facut placere sa joc alaturi de voi!

  5. RedDevil
    July 15, 2017 at 9:49 pm

    Felicitari pentru armata echipei Shapk21 !

    @Liviu-Hooligans Asa am auzit si eu ca multi jucatori vechi revin in NW… Sper doar daca aveti un server ca acesta plin de liniste si de artefacte bune sa-l manageriati mai bine. Oricum sunteti pe drumul cel bun.

  6. FratiiMuratura
    July 15, 2017 at 10:46 pm

    Eu nu va zic nimic, ne auzim serverul viitor fermelor.

  7. -H-
    July 15, 2017 at 11:17 pm

    Felicitari echipei de pe Shapk21
    Adi,Calin,Lemonica si Cristi, ma bucur ca ati revenit si ca ati jucat acest server la cel mai inalt nivel. O armata frumoasa, niste oameni si prieteni minunati.

  8. Camorra
    July 16, 2017 at 2:26 am

    In primul rand multumim frumos pentru felicitari, de multe ori am fost in momente de cumpana dar Gabi (Lemon) a stiut mereu sa ne tempereze (pe mine si Calin) este al2lea mesaj pe care il postez pe blog-ul acesta de cand joc trav (cu 7 ani de pauza :)) ) dar vreau in primul rand sa le multumesc jucatorilor care s-au implicat pentru contul shapk21:

    -Gabi (Lemon) a stiut tot timpul sa ne tina uniti
    -Adi (shapk21) pentru ca imi propuse acest hammer sa-l facem
    -Calin (Ferma de Muratura) pentru ca a avut viziunea (si chiar unele neintelegeri cu injuraturi intre noi care au fost prietenesti)
    -Nico (blackmoon#mama Zeitei ce joaca cu Shev) Pentru ca am ridicat impreuna contul de deff pe care am jucat pe Camorra
    – Tudor (bygfoot) ce a fost deffenderul silentios
    – Echpei care joaca pe Hooligans care ne-au sustinut 100% (aici ma refer la Liviu , Geo , Marius si Ionut
    – Echipei de pe WhyNot (Alin, Bute si Adrian) care cu ajutorul lor ne-au usurat munca
    PS: Sper ca nu sunt mai multi :)))
    -Nicolae (FrateleDracula hahaha o veche cunostinta) pentru ca ma tinea noaptea de vorba sa nu adorm drecu pe cont :)))
    -Irinei (Aries) ce mi-a facut un cadou artefactu sa mai dau un sut deff-ului

    Practic fara ei poate nu ajungeam la aceste in deff si in off

    Imi pare rau ca a mai trebuit sa fac unule schimbari pe cont in acest final de servar … gen sa nu am incredere , dar aceea decizie a fost luata la rece fara sa fiu influentat si mi-ar mai parea rau ca a trebuit sa jignesc un alt jucator din alta echipa ce joaca in NV , posibil sa ne fi trecut supararile si totusi sa incheiem acest sv de ROX in glorie si cum stim noi sa o facem mai bine!

    Felcitari si celorlalti hammeristi care au facut hammer din ce au putut sau cum au putut!

    PS: Fermutaaaa (Cainnnn#FratiiMuratura) sa nu fi sentmentaist hai sa-l sugi … si sv viitor ori te fac ferma ori te sparg :)))) , marsh in plm cu jet :))) (aceste injuri sunt ca si intre prieteni doar cei din fam. NV le inteleg 😀

    (poate am greseli gramaticale dar acest mesaj l-am scris in graba pentru ca fermuta vroia sa-mi vada mesajul :))) )

    Sa ne auzim de bine rox-ul viitor!

    Cristi (Shapk&Camorra)

    GL&HF

    • July 16, 2017 at 9:56 am

      Hai pa ua. A facut adi hammer si vii sa te lauzi aici..

      • FratiiMuratura
        July 16, 2017 at 11:40 am

        Încă unul care se bagă în seamă. Mergi la cules morcovi mă.

      • Camorra
        July 16, 2017 at 11:47 am

        Asa cum zici !!! Respect!!! 🙂

      • July 16, 2017 at 1:50 pm

        Esti revoltat rau..glumeam doar…cristi e febletea mea :))

      • Camorra
        July 17, 2017 at 12:45 pm

        Băiat rău Murătură ăsta :)))

  9. FratiiMuratura
    July 16, 2017 at 11:39 am

    Bă Cristi te iei de mână cu Bute si mergeți la grădiniță, poate recuperați ceva,ceva.Niciodată nu-i prea târziu.

    Serverul viitor nu mai joc.

    • Camorra
      July 16, 2017 at 11:47 am

      Rămâne de văzut :)))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

