Home > Rapoarte ROX28, WW > Situatie WW 15 Iulie 2017 ora 23

Situatie WW 15 Iulie 2017 ora 23

Situatie WW 15 Iulie 2017 ora 23

Situatie WW 15 Iulie 2017 ora 23

Categories: Rapoarte ROX28, WW
  1. Rusinos
    July 16, 2017 at 12:35 am

    Gata serverul.
    Am jucat tehnic prost, am avut cele mai multe hammere si nu castigam. E rusinos,
    Tactica SW a dat roade. La infiltrat pe Shevcenco in SE iar VIZ si Hitman in SW ca sa nu se atace cadranele intre ele.
    Sau spart niste armate de ochii lumii prin SW ca apoi sa fie pace. Le-am dat artefacte de viteza sa scoata cica armatele din NW din joc. Oare ? nu-i asa ca am fost fraieriti ?
    Ce mari armate au rupt ei din NW ?
    Pe NE nu s-au dus ca aia se aparau, au prins 2 armate la adormiti.
    Mai sunt 2 hammere in SE care merg unul pe NE ca sunt in fata noastra, si al 2lea ? unde ? dar sigur nu va pleca si pe SW ca doar asta-i intelegerea.
    Acum lasam sa castige SW ca doar asa a fost intelegerea dintre Viz si Shevcenco.
    Iar noi ceilalti am jucat degeaba ? ca au venit astia 2 sa faca intelegerea ?
    Astia serverul viitor nu mai joaca pe Rox, noi da.
    Noi chiar nu contam ?
    Au venit si si-au batut joc de munca noastra
    Noi aveam cel mai mult deff, noi aveam cele mai multe hammere, si ce ?
    Acum vor spune liderii nostri ca atat s-a putut. Am tras la caruta SW.
    Cum citeam pe blog ” i-am batut de s-au pisat pe noi ”
    E rusinos ce se intampla.
    Rusine liderilor SE.

    • U-E
      July 16, 2017 at 1:26 am

      SE-ul intr-adevar a avut cele mai multe hammere… luate in freza…

      Eu zic ca situatia este doar un pic trista, dar nici pe departe rusinoasa. Serverul acesta cred ca SE-ul a lucrat la maxim cu ce a avut: au facut un numar mare de hammere si au facut mult deff. Acum ura dintre NE si SE combinata cu dorinta arzatoare a NV-ului sa castige pentru prima data pe merit au dus la situatia de fata: un SE in genunchi dupa multe hammere incasate.

      Probabil va castiga SV-ul numai din cauza urii… NE si NV acum nu prea au altceva de facut decat sa aleaga castigatorul intre SE si SV si niciodata nu vor alege SE-ul, la fel cum si SE-ul a avut ocazia (cu cateva servere in urma) sa decida castigatorul intre NE si NV si a ales sa castige NV-ul.

      Indiferent de rezultatul rundei, SE-ul se poate mandri cu faptul ca au ajuns in punctul asta desi au luptat impotriva NE+NV. SE-ul a pierdut 1.5 hammere prin manevre demne de dispret si inca are sanse la victorie. In paralel, NE-ul a facut o serie de miscari de rahat si in final iata-i: sanse 0.

      • POSHTASHUL
        July 16, 2017 at 2:23 am

        Intarata-i drace ca si mie-mi place :)))
        Deci recunoasteti ca ati fost prostii prostilor :)))))
        La ce lideri de cacat aveti, trebuia sa va asteptati.

      • Shevcenko
        July 16, 2017 at 2:37 am

        Poshtashule, tu ca postezi cu nick-ul tau sau cu alt nick, acelasi anonim ramai…

    • Shevcenko
      July 16, 2017 at 1:31 am

      :))

      • Rusinos
        July 16, 2017 at 1:54 am

        Tu nu rade ca prostul, ca noi am facut ca SW sa castige
        Ce mare hammer ai avut tu ? cate resurse ai avut ? si ce a iesit ? un part de hammer.
        Esti cel care a jucat in SE contra SE. Ai intrat pe serverul asta sa faci jocul SW. Esti jalnic ca om, o curva. Noi chiar am jucat pentru a castiga, si ? ce a iesit ?
        Marele jucator se face de ras. Acum stam sa ne rugam de NW sa dea pe SW sa castigam noi.
        Ne bucuram ca nu castiga NE, dar aia daca aveau hammerele de serverul trecut, isi bateau joc de noi
        Oricum suntem de ras, trebuia sa castigam sa le demonstram ca suntem puternici
        Sper sa nu mai intrii niciodata in SE
        Adio.

      • Shevcenko
        July 16, 2017 at 1:54 am

        :))))

      • Shevcenko
        July 16, 2017 at 1:59 am

        Boss, urmareste hammerele date pe blog si spune-mi cum le-ai fi trimit tu mai bine sau cum puteam eu sa trimit hammere pe 3 cadrane?Te-ai tampit omule ? Un cadran sa dam pe 3 ?Du-te si plimba ursul. In primul rand, nu stiu cine plm e viz, si in al doilea rand, sper sa mergi intr-un cadran mai bun ca asta sa iti gasesti linistea.

      • AAA
        July 16, 2017 at 2:00 am

        Rusinos ce ai patit nu ai putut fii tu lider de altii? Pai chiar asa ? eu zic sa dai cu hammerul pe Shev 🙂 pare cea mai simpla rezolvare 😀

  2. Victor Potra
    July 16, 2017 at 1:58 am

    Mi-ar plăcea, deși probabil că nu va fi posibil, să mai intre echipa de pe Exodus pe rox, după finala care urmează. Și să venim din start pe o alianță SE & SW. Și să ne stabilim la centru. Și să vedeți cu adevărat ce ar însemna acest lucru. Soarta serverului ar fi decisă înainte de planuri, pentru simplul fapt ca celelalte două cadrane nu ar mai avea sate în zona planurilor.
    Nu a fost nici o conspirație, măi băieți. Haideți pe finală și o să înțelegeți live cum se poate juca la nivelul ăsta, fără teoria conspirației pe care o propuneți voi – veșnica scuză a minților slabe.

    • Victor Potra
      July 16, 2017 at 2:06 am

      PS. Shevcenko s-a dus prea departe, altfel intrasem ușor chitiți pe el. Dacă rămânea intr-o zonă mai accesibilă, serverul ar fi arătat altfel. Cam atât despre afilierea noastră cu Shevcenko.
      Acum însă nu mai contează. Vine finala și acolo vom fi colegi. Indiferent de alte considerente.

    • POSHTASHUL
      July 16, 2017 at 2:26 am

      Gata ma, ati luat frica Exodus ha ha ha
      Sa nu mai zici asa 🙂 )))

  3. RedDevil
    July 16, 2017 at 2:18 am

    Fiecare om e liber sa-si exprime parerea cum il duce capul. (fie ca o face ca se afla implicat sau ca e influentat de un blog sau de asa zisi travianisti) .

    Ca Exodus a venit in SW si s-au catalogat ca jucatori de finala e una … ca s-au batut cu o mana de oameni imprastiati intr-un cadran e alta… ca inainte cu 10 zile de planuri am decis de comun acord sa dam o sansa cadranului SW si la o lupta a WW-urilor , alta poveste.

    Cat tine despre aceasta alianta Exodus pot sa zic doar atat : Ne-ar face placere sa avem oameni ca voi in Sw pentru ca putem sa atacam cu profesionisti si noi …. Ne-ar face placere sa avem deffender ca ai vostrii in SW pentru ca astfel si-ar ridica standardele si deffenderii nostri. Ma intreb oare… daca la inceput mergeam cap la cap ce iesea din “linistea asternuta in NW” , din zona gri acaparata de NE ?! Asta ramane o enigma …

    Apreciati ca unii oameni isi pierd timpul facand ceva in plus(liderii). felicitati oamenii ce tin suspansul pana la final (offenderii & hammeristii/rammeristii) si ovationati deffenderi ce va aduc laurii !

    Castiga cine face mai putine greseli , cine arunca la timpul oportun armele si cine are deff !
    Fiecare lider face totul pentru ca trupa lui sa castige (this is for you mister Rusinos) , daca aveti idei/sfaturi/pareri vorbiti cu “liderii” pentru ca sunt oameni si poate deciziile lor nu sunt cele mai bune in unele momente.

    Spor si sa vedem finalul !

    • POSHTASHUL
      July 16, 2017 at 2:34 am

      Voi castigati pe carca SE, ce mari merite aveti pentru asta ?
      Ei va fac castigatori, deci meritul vostru e ZERO, despre ce discutam aici ?
      De aia e frumoasa batalia si pe server si pe blog intre NE si SE
      Voi si nici Exodus nu ati contat Serverul asta si iata-va castigatori
      A ajuns un pulica sa va dea lectii de moralitate, bine, si ala tot anomim, ca e greu sa iti asumi ceea ce zici
      Dar ii dau dreptate … dar e tot un noname. Pana nu postezi cu nickul de pe travian, tot pulica ii voi zice :))) fie ca are sau nu dreptate.

      • RedDevil
        July 16, 2017 at 2:36 am

        La cine faci referire domnul co-player de pe contul Team Elite ?

      • Victor Potra
        July 16, 2017 at 2:53 am

        Chiar, la cine te referi cu anonimatul?

      • U-E
        July 16, 2017 at 11:40 am

        Posh, taci dreacu’. Te faci de ras cu fiecare silaba…

  4. prastie
    July 16, 2017 at 5:38 am

    si castiga serverul…NORD-VEST. Va dat elite la mumu nu au picat sub voi
    :))))
    SUD…cei mai posti dupa harta

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

