Home > Rapoarte ROX28 > All Whites vs WW SPARTANUL

All Whites vs WW SPARTANUL

All Whites ataca pe WW SPARTANUL

All Whites_vs_WW SPARTANUL

Categories: Rapoarte ROX28
  1. SE UNION
    July 16, 2017 at 10:18 am

    ….Felicitari….Ax2 Team, aka Nepotu (Alex) and Andrei…
    …frumoasa armata, si folosita exact unde a fost nevoie…
    ….urmeaza …za Boss, aka Gege

  2. Coop
    July 16, 2017 at 11:09 am

    Felicitări pentru armata baieti

  3. prastie
    July 16, 2017 at 11:17 am

    dezastru in sud. dezastru.
    planul vostru de a ne pica sub voi…a esuat. ati esuat lamentabil. singurul lucru pe care il puteti face este sa alegetu invingatorul dintre NE si NW.
    veti lovi NE si …viva NW.
    NW CASTIGA ACEST SERVER.

    • AAA
      July 16, 2017 at 11:23 am

      Eu zic sa te mai gandesti 🙂 am o vaga impresia ca se sparge si plamanul NV si NE :)))

    • SE UNION
      July 16, 2017 at 12:46 pm

      Geniule…Marele Regat Se…câștiga detașat prin still, respect si onoare…
      ..sa-ti mai dau un pont…

      Marele Regat SE

      …hotareste…

      Daca nu noi
      Atunci cine vrem noi…

      …Felicitari SE in primul rand, si celorlalte cadrane, peste tot sunt jucatori valoroși si dedicați …se vede in rapoartele postate…
      …concedii plăcute la toti…

  4. prastie
    July 16, 2017 at 11:20 am

    o singura intrebare…am vazut de dimineata si un comentariu pe conferinta.
    esti de toata jena all whites. tu joci un server intreg si cand dai cu ciocanul pui numele liderului din ELITE pe satu cu hammerul?
    serios?
    :))))))))))))))))))))

    oare ce ti-a facut….ti-a futut familia?

    :)))))))))))

    • Hmm
      July 16, 2017 at 11:55 am

      Acum e clar pentru toată lumea, pe liderul din NE chiar îl cheamă Lake :))) așa va semnează și mm-urile nu? :)))

  5. Bagheera
    July 16, 2017 at 11:52 am

    Felicitari All Whites! Frumos! 😀

  6. Shevcenko
    July 16, 2017 at 12:28 pm

    Felicitari !

  7. All Whites
    July 16, 2017 at 4:52 pm

    Am esuat lamentabil ?….dezastru ?…off…esti mic mai omule…gandeste inainte sa bati in tastatura…strangeti bani de tool.uri pana sv viitor… o sa aveti nevoie
    Cat despre “LAKE” si cățeluşii lui…n.am cuvinte…unii oameni nu se schimba niciodata.

    Pe de alta parte va multumesc pt “felicitari” si pentru sprijinul acordat..a fost un sv. interesant… 🙂

    • prastie
      July 16, 2017 at 8:38 pm

      all whites…nici macar nu stie lumea cine esti. Insa se vede ca tu il stii pe LAKE. Cu alte cuvinte activitatea ta pe rox…se raporteaza la el.
      Realizezi macar ca acest lake…liderul din elite….nici macar nu stie ca existi ?

      Ai pus porecla liderului din elite pe satul hammerului tau cand ala nici macar nu stie ca existi ?
      :)))))))))))))))))))))))
      cat de lame sa fii?

      • All Whites
        July 16, 2017 at 11:46 pm

        sunt un “no name”…daca asa iti convine…nu stiu sa joc travian…si recunosc ca e pt prima data cand joc hammer…pe viitor o sa incerc “sa ma fac cunoscut”…cu toate ca nu vreau asta….te simt putin frustrat si incerc sa-mi dau seama care e motivul…exagerarile tale in public…ma lasa rece…multa bafta runda viitoare!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

