Home > ROX 28, WW > Situatie WW 22 Iulie 2017 ora 8

Situatie WW 22 Iulie 2017 ora 8

Situatie WW 22 Iulie 2017 ora 8

Situatie WW 22 Iulie 2017 ora 8.png

Categories: ROX 28, WW
  1. dacus malus
    July 22, 2017 at 12:04 pm

    Piciule dar cat de atent ai fost ca sa prinzi situatia asta, exact in alea 6 minute cat au asteptat astia ai lui lache ca sa trecem in fata, te-ai gasit si tu sa reactualizezi situatia.
    pana acum ne-ai lasat cate 3-4 zile sa asteptam.

    Vei inceta vreodata sa mai fii marioneta aluia de-i place sa posteze cu nick ul prastie?

    Intelegem, esti jucator n-e dar ca administrator al acestui blog ar trebui sa fii mai putin subiectiv.

    • July 22, 2017 at 1:49 pm

      Se vedea din atacurile natarilor ca era o diferenta de 6 minute. Am calculat cand va fi diferenta si am facut poza atunci, pentru ca am crezut ca e relevant sa se vada care dintre ww-uri este in fata. Daca vrei, pot sa te pun pe tine sa te ocupi de postari. Sau oricine vrea sa se implice.

  2. Dacus Malus
    July 22, 2017 at 8:19 pm

    🙂
    Ma ursule, in toate înjurăturile astea eu inca văd un strop de umanitate spre deosebire de karamba ăla al vostru,care e plin de ura, transmite doar energii negative și e genul care de abia așteaptă să i moara capra vecinului.
    Tu macar le faci din prostie .

    • POSHTASHUL
      July 22, 2017 at 8:34 pm

      Nu ma intereseaza ce spune Karamba,nu ma intereseaza ce spune prastie sau altii pe blog. nici nu ma intereseaza cine posteaza sub nickname-urile alea.
      Eu sunt eu si atat. Asta nu ati inteles voi.
      Si nu fac niciodata lucruri fara sa gandesc.
      Nu multi au atata scoala cata am eu, si nici nu-i acuz, nici de prostie, nici de indolenta sau manipulare.
      Prefer sa spuna de mine ca-s badaran, Nu pot explica si nici nu-mi doresc acest lucru, sa fac pe cineva sa inteleaga lucruri, evidente. Prefer sa-l injur 🙂

  3. POSHTASHUL
    July 22, 2017 at 9:20 pm

    E doar un clasament care spune multe

    Primul din SE abia locul 13 – cam asta e ce se joaca in SE.

    Cei mai buni atacatori

    Jucător(i) Puncte
    1. Team Elite 2560261 – NE
    2. Teutonic Steel 2029157 – Exodus-
    3. SPARTANUL 1964829 – NE
    4. hitman 1421435 – Exodus-
    5. -v- 1375750 – NE
    6. Dau si Fug 1103416 – NV
    7. Vix Est 947832 – Exodus-
    8. Always&4ever 934639 – Elfii- NE
    9. KOKO 842086 – Exodus-
    10. LEGENDS 800362 – Exodus-
    11. Suntem Rai 753699 – NV
    12. DANUS 659325 – Exodus-
    13. Little Sinners 651437 – SE
    14. RuSuLeTzZz 643830 – Exodus-
    15. Spiridusii 622841 – NV
    16. Balls of Steel 622512 – SW
    17. Figa 619585 – NV
    18. VarangianGuard 600056 – NE
    19. Hooligans 586449 – NV
    20. RedDevil 573920 – SW

    • darius (vix est)
      July 23, 2017 at 12:51 pm

      vad 7 oame ni din alianta exodus si 5 din CADRANUL ne, stivi voi, exodus, aia care au avut armate mici si nu au facut nimic

      • Ralli
        July 23, 2017 at 1:24 pm

        Pe team il poti scoate din top. Sa dai jumatate de server pe natari si maciucile din oaze nu inseamna ca esti ofensiv. Eventual..compulsiv.

  4. Mr. Jack
    July 22, 2017 at 10:48 pm

    Mihaaa :)))

    • o ferma
      July 23, 2017 at 2:50 am

      Bai posthasule,ca sa tragem o concluzie…asa pt final de server, esti un baiat f simpatic cand injuri pe toata lumea pe aici,dar…te descalifici cand spui public ca i-ai dat la muie Anei,daca ai fi barbat asa cum te pretinzi ai tine chestia asta pt tine.Te rog f frumos sa nu ma injuri pe aici,daca vrei sa o faci ma poti injura in particular pe telefon,pe conferinta in care am stat cu scopul sa dau copy/paste in SE sunt cativa baieti de la care poti afla numarul meu de telefon!

      • o ferma
        July 23, 2017 at 3:29 am

        Bun…daca tot i-am spus POSHTASHUL ce aveam pe suflet sa preiau un pic din limbajul lui…sugeati pula tot exodusul,impreuna cu SE si SW daca se lansau hammerele asa cum am strigat in mod repetat pe conferintele in care eram cu scopul de a spiona.Inchei cu 2-3 virbe si pt hitman,din cate stiu estti un baiat ok,dar replica ta la un monent dat a fost ca sunt jucator fara gold si era normal sa am experiente neplacute pe finala…asa fara gold serverul asta am scos 700 gold roman(ca sa nu mint am primit 100 gold de la vasi,unul din baietii care a jucat pe whynot).Terminati cu arogantele si poate o sa prindeti jucatori dupa rox pe finala,dupa cum am mai spus pe aici sunt jucatori cu multe clase peste voi(vezi armatele scose de jucatorii dupa finala vs armatele care le-ai vazut pe aici)P.S.Sa inchei in stil Hagii…ca sa fie bine si sa nu fie rau,felicit jucatorii din SW pt ca si-au dorit mai mult victoria 🙂

      • o ferma
        July 23, 2017 at 3:34 am

        pff,sunt un pic incoerent de la bere…am vrut sa spun ca am scos 700k deff roman fara gold:)))P.S.Sunt unul dintre cei doi betivi dati afara de shevckenko din celula…de asta sunt incoerent 🙂

      • Shevcenko
        July 23, 2017 at 8:11 am

        Alex, la fel de bine pot spune si eu “daca dadeam intr-un alt mod hammerele” ..oricine avea mai multe variante

  5. POSHTASHUL
    July 23, 2017 at 1:16 pm

    Jucători ai lumii Travian,

    Ca o dovadă a determinării și realizărilor muncii de echipă, la 13:00, lucrătorii măreței metropole WW Sud Vest au terminat vârful celei mai minunate creații care să cinstească Lumea Travian!

    În timp ce remember tk? urca spre vârf, urmat de generalii alianței SUD, întreaga lume s-a adunat în fața lor și, pentru prima dată, au zâmbit cu satisfacție. Toate triburile, orașele stat și națiunile au trimis reprezentanți pentru a aduce omagii celui care, prin putere de spirit, diplomație și putere militară, în cele din urmă, i-a unit pe toți. În depărtare, la poalele măreței minuni, poporul ovaționa.

    Printre cei mai onorați demnitari prezenți, RuSuLeTzZz a fost desemnat ca domnitorul celei mai puternice națiuni. În spatele său, Cipibau și Saya&Calin s-au așezat pe locurile lor de drept, ca domnitori peste cea de-a doua și a treia națiuni ale lumii.

    Neavând nevoie de vreo introducere, Team Elite a fost repede recunoscut în mulțimea adunată, cu șoapte de venerație și teamă. Construindu-și o reputație pentru tactici viclene și cruzime pe câmpul de luptă, este cunoscut ca cel mai nemilos dintre atacatori.

    Doar aici joaca CAMPIONII MONDIALI. 🙂

    Alături, cu priviri semețe și purtănd în ochi gloria bătăliilor câștigate, stau Teutonic Steel și SPARTANUL, comandanți ai celei de-a doua și a treia armate de atac. Priceperea lor în luptă va inspira legende în era ce va urma.

    mosuIeo a fost întâmpinat cu urale de către cei adunați, în timp ce urma procesiunea până în vârf. Un strateg strălucit și campion al poporului, este cunoscut de-a lungul și de-a latul lumii ca cel mai mare apărător care a protejat vreodată un oraș. Alături, la loc de cinste, remember tk? și Tabarcea, comandanții celei de-a doua și a treia armate de bravi apărători, privesc, plini de mîndrie, mulțimea recunoscătoare.

    Războinici, lideri, eroi, au stat împreună, privind peste lumea pe care au explorat-o și au cucerit-o. Deși sărbătoarea se va termina și oamenii vor merge, din nou, înapoi la viața lor de zi cu zi, această zi va dăinui în amintirea lor pentru totdeauna.

    • Lorant
      July 23, 2017 at 1:19 pm

      Felicitari pentru loc 1…dar serios Posh?Te lauzi ca ai dat pe natari si maciucari adunati pe sate/oaze? Las-o in pula mea de treaba mai…

      • POSHTASHUL
        July 23, 2017 at 1:25 pm

        Arata-mi atacurile lui Teutonic Steel de ieri pana astazi.
        Vad ca a facut 1.2 mil de puncte off.
        Atunci despre ce vorbim ?

      • Nutline
        July 23, 2017 at 1:30 pm

        Vezi ca nu esti campion mondial:)) eu stiu ca Crash&burn dintre romani este singurul ce a castigat finala pana acum.

      • Lorant
        July 23, 2017 at 1:31 pm

        Primele 750k puncte off facute de tine sunt pe bune…inca vreo 300k la Rusuletz daca nu ma insel…Si ai terminat cu 3437247 puncte off…adica pe putin 2.4kk puncte off pe maciucari si natari…Teutonic a facut 1.2kk de ieri…asta insemnand jumatate din punctele tale…si in plus eu te intrebam pe tine chiar nu ma intereseaza de T S ca pe el nu prea il cunosc dar pe tine da…iar castigul asta nu stiu cata cinste va face…
        E doar o parere nu incerc sa ma cert 🙂

      • POSHTASHUL
        July 23, 2017 at 1:49 pm

        Scade alea 1.2kk si Teutonic Steel, era sub Spartanul
        Diferenta intre noi si Spartanul era 100k, mai putin decat am rupt la Rusu am trecut peste.
        Teutonic, nu avea nici o armata care poate trece de 150k deff, pe cand noi da
        Oricum ar fi fost terminam primii pe server, singurul care putea termina loc 1 era Spartanul, dar el nu mai avea off de 10 zile
        Ne asteptam ca Teutonic Steel sa recurga la asta, si cum te astepti la asa ceva, am procedat la fel dupa ce toate satele Sud din zona le-am curatat,

        Dar nu am nevoie sa ma justific in fata nimanui
        Top-ul e top, poate fi mincinos, asa cum e sau nu e mincinos si cu castigatoarea serverului.

      • max1n3
        July 23, 2017 at 3:58 pm

        Sunt convins ca nutline a vrut sa fie ironic la cei ce desconsidera finala.
        Crush a castigat finala alături de meta Dacia&friends.

      • darius (vix est)
        July 23, 2017 at 6:02 pm

        ieri dimineata teutonik avea 2 armate de 80k maciuci si 20k tk, deci facea lejer alea 150k puncte oriunde dadea.

  6. dacus malus
    July 23, 2017 at 1:34 pm

    o fi castigat de unul singur finala aia crashu, mai ii inteleg si pe astia sa va ia peste picior,prea multe impresii si pe voi,

    • Banshee
      July 23, 2017 at 1:50 pm

      Chashu a tinut WW nu el a castigat finala ..prea multe fite pe aici..toti jucatorii au contribuit la victorie cum toti am contribuit si la infrangerea de runda trecuta !

    • POSHTASHUL
      July 23, 2017 at 1:50 pm

      Drace, lasa baietii in pace 🙂 )))
      Felicitarii bai fermo, frumos hammer … te dreacu 🙂 )))

      • dacus malus
        July 23, 2017 at 1:52 pm

        mc,iti sta mai bine cand ne injuri,asta cu felicitarile parca nu te prinde.
        bai in toata prostia ta chiar mi-ai devenit putin simpatic

      • POSHTASHUL
        July 23, 2017 at 1:59 pm

        Mars ca te injur 🙂 )))

  7. dude
    July 23, 2017 at 8:04 pm

    frumos val facut de dracus valux 😀 ))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

