Home > ROX 28 > Final Server ROX28

Final Server ROX28

Jucători ai lumii Travian,

g40_11-ltr

Ca o dovadă a determinării și realizărilor muncii de echipă, la 13:00, lucrătorii măreței metropole WW Sud Vest au terminat vârful celei mai minunate creații care să cinstească Lumea Travian!

În timp ce remember tk? urca spre vârf, urmat de generalii alianței SUD, întreaga lume s-a adunat în fața lor și, pentru prima dată, au zâmbit cu satisfacție. Toate triburile, orașele stat și națiunile au trimis reprezentanți pentru a aduce omagii celui care, prin putere de spirit, diplomație și putere militară, în cele din urmă, i-a unit pe toți. În depărtare, la poalele măreței minuni, poporul ovaționa.

Printre cei mai onorați demnitari prezenți, RuSuLeTzZz a fost desemnat ca domnitorul celei mai puternice națiuni. În spatele său, Cipibau și Saya&Calin s-au așezat pe locurile lor de drept, ca domnitori peste cea de-a doua și a treia națiuni ale lumii.

Neavând nevoie de vreo introducere, Team Elite a fost repede recunoscut în mulțimea adunată, cu șoapte de venerație și teamă. Construindu-și o reputație pentru tactici viclene și cruzime pe câmpul de luptă, este cunoscut ca cel mai nemilos dintre atacatori. Alături, cu priviri semețe și purtănd în ochi gloria bătăliilor câștigate, stau Teutonic Steel și SPARTANUL, comandanți ai celei de-a doua și a treia armate de atac. Priceperea lor în luptă va inspira legende în era ce va urma.

mosuIeo a fost întâmpinat cu urale de către cei adunați, în timp ce urma procesiunea până în vârf. Un strateg strălucit și campion al poporului, este cunoscut de-a lungul și de-a latul lumii ca cel mai mare apărător care a protejat vreodată un oraș. Alături, la loc de cinste, remember tk? și Tabarcea, comandanții celei de-a doua și a treia armate de bravi apărători, privesc, plini de mîndrie, mulțimea recunoscătoare.

Războinici, lideri, eroi, au stat împreună, privind peste lumea pe care au explorat-o și au cucerit-o. Deși sărbătoarea se va termina și oamenii vor merge, din nou, înapoi la viața lor de zi cu zi, această zi va dăinui în amintirea lor pentru totdeauna.

(by Mjölnir)

Noi, Echipa Travian România, vă mulțumim și vă așteptăm pentru o nouă aventură, într-o nouă lume Travian.

Categories: ROX 28
  1. tk
    July 23, 2017 at 5:06 pm

    Salut.

    As vrea aici doar sa multumesc celor care au facut posibila treaba asta, colegilor mei. Nu s-ar fi putut fara voi. Multumesc pentru sprijinul acordat tuturor! Ati vazut ca se poate scoate la capat si plecand cu sansa a 4-a.

    Vacanta placuta!

    //tk

    • POSHTASHUL
      July 23, 2017 at 8:39 pm

      Bravo
      Ma uit la clasament si nu mai e nimic de comentat
      SW locul 1 level 100
      Acum ca s-a incheiat nu mai conteaza cum, meritati toate felicitarile indiferent de ceea ce s-a intamplat. Fara sa va bateti ati obtinut locul 1. Pactul vostru cu S-E v-a adus victoria.
      Sper ca serverele viitoare SW sa conteze si sa se bata pentru locul asta.
      La mai multe victorii.

      .

      • tk
        July 23, 2017 at 8:45 pm

        multumesc. imi place sa citesc un mesaj civilizat din partea ta. NE a fost net superior din pct de vedere ofensiv, din pacate coordonarea fost slaba serverul asta. bafta pe viitor.

  2. Mazikeen
    July 23, 2017 at 5:24 pm

    Dragilor vreau sa va felicit inca o data pentru aceasta reusita. Nu a fost un server usor pentru noi, dar pana la final am reusit sa ne mobilizam si sa o scoatem la capat intr-un mod mai mult decat onorabil. Dragos, George, Shark, Tudor multumim pentru toate noptile pierdute pe WW, reusind pana la urma ceva la care nimeni nu se astepta…SV castigator.

    Vreau sa felicit si restul cadranelor pentru toata munca depusa, pentru hammerele frumoase facute si pentru defensiva de pe ww-uri.

    P.S.: Sper ca pe urmatoarele servere sa nu mai apara conturi sparte, armate trimise raid pe ww-uri si alte lucruri care nu va onoreaza in niciun fel. Vacanta placuta tuturor!

  3. Camorra
    July 23, 2017 at 6:36 pm

    Felicitări cadranului SV! Pentru câștigarea acestui ROX , cu bune cu rele serverul acesta am cam avut parte de un spectacol frumos având în vedere ca a fost un Rox de vară “mai linistit”. Tin sa multumesc si eu cadranului NV prin aceasta cale si jucătorilor de acolo cu care am avut contact si ca m-au suportat. Felicitări si celorlalte cadrane pentru ca acest Rox s-a jucat în stil maret (care cum au putut si cu ce au avut) si sper la Rox-ul viitor sa avem parte de colegi si adversari mai buni (pentru ca asta îi frumos în travian) sa ai colegi si adversari puternici sa arătăm ce putem pana atunci o vara plăcută si linistita! Meritam cu totii un “relax”!

    Succes si sa auzim de bine!!

    Felicitari SV!!!

  4. ANA
    July 23, 2017 at 6:52 pm

    Felicitari SV! Meritati victoria asta! Felicitari tuturor celor care au jucat corect indiferent de cadran!

  5. Ghimbo Noob
    July 23, 2017 at 7:14 pm

    Felicitari jucatorilor de pe RoX , indiferent de natie sau de “orientari cadranale” , momentan datorita voua rox-ul este cel mai jucat server romanesc (sper sa nu ma insel) ! Sper macar acum sa se inceteze cu injuraturile si sa ne vedem la anul , cu ambitii mai mari si pofta de joc !

    Multumim baietilor din Exodus ca au incercat sa faca rox-ul o batalie mai interesanta decat era ! Daca o sa am ocazia , sper sa pot intra si pe finala … sa mai invat cate o schema sau ceva .

    O vara placuta in continuare va doresc , relaxare ca incepe repede treaba ! Ce a fost pe rox sa ramana pe rox ! Succes !

  6. Rasengan
    July 23, 2017 at 7:36 pm

    Acces la cont de ww se poate da cu user si pw ?

  7. @bull
    July 23, 2017 at 7:52 pm

    Felicitari postasule ! La 80 ani sa joci travian este o mare realizare. Ma mir cum de te suporta baba ta.

    • POSHTASHUL
      July 23, 2017 at 8:22 pm

      De ma, baba mea are 31 ani
      Dar na, ce conteaza cand eu sunt bosorog 🙂 )))

  8. tk
    July 23, 2017 at 8:22 pm

    user: remember tk?
    pass: rox28winners

    enjoy

  9. RedDevil
    July 23, 2017 at 9:57 pm

    Felicitari tuturor cadranelor pentru inca un server spectaculos oferit ! Multumiri aliantei Exodus pentru ajutorul oferit la WW-ul cadranului si unor jucatori din SE ce au mutat 3mil deff la momentul oportun oferindu-ne astfel victoria.

    Felicitari SW , ma bucur ca m-am intors intr-un cadran motivat sa redevina o forta a rox-ului…. si sunt sigur ca acesta a fost doar inceputul .

    O vara linistita tuturor, sa curga berea si concedii placute domnilor si doamnelor !

    /RedDevil

    Ps : Multumesc individului ce m-a trimis inapoi in SW si mi-a reamintit carui cadran apartin. “Victoria asta e pentru tine prietene “.

    • Love4Ana
      July 23, 2017 at 11:22 pm

      taci da-te dracu de nemancat
      :)))

  10. ASOCIAL( KOLLEGAH)
    July 24, 2017 at 12:16 am

    felicitari invigatorilor ,o vara minunata va doresc tuturor.
    App: tk, iti apreciez efortul de a tine ww,,,dar doar locul 1 conteaza,,,ceielalti se numesc pierzatori,nu conteaza pe loc s-au clasat.

  11. Guffylici
    July 24, 2017 at 9:41 am

    Bravo lake loc 1 off pe spioni/ maciucari

    • July 26, 2017 at 3:33 pm

      De aia plângi tu ?
      Frustratule 😂😂😂

  12. Mircea/Always
    July 24, 2017 at 9:57 am

    Felicitari SW pentru serverul castigat ; este munca voastra si trebuie sa fiti mandrii de ea .
    Felicitari jucatorilor din celelalte cadrane pentru munca depusa si timpul sacrificat pe joc .
    Nu am castigat serverul asta dar …. jocul merge inainte.

    Din pacate mie unu aceasta editie de ROX mi-a lasat un gust mai mult decat amar si senzatia ca interesul este din ce in ce mai scazut ( sincer eu unul nu cred ca mai sunt 200 de jucatori pe server – fara sa luam in calcul multiaccounturile si conturile facute pentru gold ).
    Am sa intru pe finala si sper ca lucrurile pe care le-am citit aici pe forum despre ce se joaca acolo sa fie macar 50% adevarate 🙂
    Si sper sa fie cat mai multi jucatori de pe Rox acolo !! Daca nu-I batem macar sa-i enervam la maxim pe rusi 🙂
    Va doresc o vara frumoasa si distractie maxima tuturor .

    Mircea

  13. sugar beast
    July 24, 2017 at 10:59 am

    Felicitari SW pentru victorie, felicitari celor care inca isi dedica din timp pentru a juca acest joc.
    Felicitari colegilor care au dovedit ca si cel mai slab cadran(ca si nr. jucatori) are o sansa la WW.
    Felicitari Exodus pentru razboiul adus in cadran, ne-a mentinut activi si datorita acestui lucru pot spune ca am ajuns aici.
    Felicitari celorlalte cadrane pentru munca depusa.
    Ne vedem serverul viitor 😉

    //Dragosh

  14. dovada!
    July 29, 2017 at 2:50 pm

    vezi ca azi ma intalnesc cu cosmin
    de pe nimicitorii
    [04:25:50] Alex(SPARTANUL): (like)
    [04:26:05] Cosmin: am o oferta de nerefuzat pentru tine
    [04:26:53] Cosmin: si stiu ca pot sa ma inteleg cu tine
    [04:27:15] Alex(SPARTANUL): vdm maine daca e de nerefuzat
    [04:27:21] Alex(SPARTANUL): voi onora invitatia
    [04:27:28] Alex(SPARTANUL): sper doar sa nu te dai la fund
    [04:27:37] Cosmin: eu nu ma dau la fund tati
    [04:27:42] Cosmin: nu sunt genu
    asta era pe 9 iunie
    [6/10/2017 12:52:42 AM] Alex(SPARTANUL): vezi ca am vb cu cosmin
    [6/10/2017 12:52:47 AM] Team Elite: care cosmin?
    [6/10/2017 12:52:52 AM] Alex(SPARTANUL): nimicitorii
    [6/10/2017 12:52:57 AM] Team Elite: si ce vrea?
    [6/10/2017 12:53:04 AM] Alex(SPARTANUL): sa tradeze sudul
    [6/10/2017 12:53:05 AM] Alex(SPARTANUL): cica
    [6/10/2017 12:53:08 AM] Team Elite: fugi ba
    [6/10/2017 12:53:11 AM] Alex(SPARTANUL): nu e de incredere
    [6/10/2017 12:53:11 AM] Team Elite: minte de rupe ala
    [6/10/2017 12:53:15 AM] Alex(SPARTANUL): stiu
    [6/10/2017 12:53:23 AM] Alex(SPARTANUL): dar ma stie
    [6/10/2017 12:53:27 AM] Alex(SPARTANUL): din cartier
    [6/10/2017 12:53:29 AM] Alex(SPARTANUL): cine sunt
    [6/10/2017 12:53:35 AM] Alex(SPARTANUL): si de ce sunt in stare
    [6/10/2017 12:53:39 AM] Alex(SPARTANUL): a zis ca imi ofera
    [6/10/2017 12:53:44 AM] Alex(SPARTANUL): un hammer pe paine
    [6/10/2017 12:53:55 AM] Alex(SPARTANUL): si sa vdm
    [6/10/2017 12:54:01 AM] Alex(SPARTANUL): am zis ca plecam cu dreptu
    [6/10/2017 12:54:59 AM] Team Elite: si ce vrea in schimb?
    [6/10/2017 12:55:09 AM] Alex(SPARTANUL): euro
    [6/10/2017 12:55:12 AM] Alex(SPARTANUL): asta e treaba mea
    [6/10/2017 12:55:18 AM] Alex(SPARTANUL): vdm daca e de incredere
    [6/10/2017 12:56:18 AM] Team Elite: ce hammer iti da?
    [6/10/2017 12:56:28 AM] Alex(SPARTANUL): dnt parca zicea
    Fum fara foc nu iese:D…………macar in al 12 lea ceas poate SUD-ul realizeaza cine este tradatorul!

    • SE UNIT
      July 29, 2017 at 4:48 pm

      in momentul cand s-a intamplat asta, cosmin acela nu mai avea acces la dnt de nici un fel, si nici nu scrie nicaieri negru pe alb ca el s-a referit la hammerul lui dnt. intentie sau nu la cosmin, nu el o facut-o 🙂
      Subiect:
      Vanatoarea de vrajitoare
      Trimis:
      astăzi, 04:11 pm
      Prostii de sudisti nu pot sa doarma ca cine le-a stricat hammerul…
      Mai nou o suspecteaza si pe Ana. Nu mai departe de acum cateva zile lubnami imi miorlaia pe skype sa-i arat marea si sarea. Ia uitati-va la pula mea toti sudistii no!
      Hai ma tati… Chiar asa o ardem?
      Cand sudistii or stricat conturile lui Batranul si Emil… Erau usa de biserica toti. Sau ma inseala memoria?
      Cand pula goala de la BB ne ardea si se batea cu pumnii in piept, nu-mi aduc aminte ca io sa ma fi dus la ei sa plang: “hai ba nene zii cine ne-o vandut, ca nu mai pot sa dorm de curiozitate”

      Sudistii aia sunt niste derutati si pampalai maxim! Imi asum ce zic chit ca poate imi pierd coplayera.
      Repet: derutati si tantalai! Buni sa-i futa pe altii, dar cand sunt fututi plang ca mierla. Cat de bou sa fii sa te astepti sa zica unul: “Da ma, eu am facut-o” sau “ala o facut-o”
      Numai un cretin ar intreba “cine”?
      Dar uite, ca sa-i scutesc de chinuri si de nopti nedormite…

      EU AM FACUT-O!

      Asa ca terminati sa-i mai futeti pe altii degeaba la cap si veniti la mine.

      /nixon

      • Tudor(DNT)
        July 31, 2017 at 12:41 am

        Sa lamurim ceva, Cosmin nu a avut acces in celula mea.. pe langa asta un pielea pulii ca Nixon, care-mi ura bine ai venit aici, pe calificari, si-mi zicea asa “ aici toti liderii de pe rox au venit sa joace si nici unu nu se crede lider“`a 2 a zi mi-a spart hammeru, ce pot sa-i zicu unui astfel de personaj? pot sa-i zic doar ata: a imbatranit degeaba si sa-mi suga pula asta tanara pe care o am.. ce sa-i faci? singurele lui orgazme pe care le mai are, sunt aici, pe travian.. Va pup si ne vedem pe granita,

        //Tudor (DNT)!

      • Tudor(DNT)
        July 31, 2017 at 12:48 am

        App, sper ca Sandokan si ceilalti jucatori de pe calificari sa-si dea seama cu ce “om“ joaca acolo si sa-l salute din mers..

      • POSHTASHUL
        July 31, 2017 at 1:53 am

        “Orgazm” ? Mai da-te-n gatu ma-ti cu “orgazmul” tau cu tot.
        Ma labagiule, tu ai “orgazm” cand ti-o freci ?
        Ma-ta sigur are numai “orgazme” , asa te-a facut si pe tine, dupa “orgazme” ?
        Va-n gura de analfabetii pulii.
        Pula aia tanara a ta nu cred ca a avut vreodata “orgazm” 🙂 Scoate-ti 2 coaste si suge-ti-o singur … poate ai si tu “orgazm”

        Cu privire la subiectul de mai sus, nu ma intereseaza
        Daca sunt cacati care isi vand hammerele e problema lor.
        Sper sa se curete jocul asta de idioti, de jeguri, de curve. Si-s multi si multe.

      • naivii din SE
        July 31, 2017 at 2:18 pm

        Ce usor este sa va spalati pe maini cu un simplu MM dat la misto!!!
        Vinovatul sta in umbra si se amuza pt acuzatiile aduse persoanelor nevinovate!!!!!!
        Pt NE asta nu este o problema,pt SE este o problema………au dusmanul in cadran si habar nu au.
        V-ati pus intrebarea,ce cred colegii vostri din SE?
        Vor juca in SE fara sa stie ca adevaratul tradator poate fi in coasta lor!!!!
        ”in momentul cand s-a intamplat asta, cosmin acela nu mai avea acces la dnt de nici un fel, si nici nu scrie nicaieri negru pe alb ca el s-a referit la hammerul lui dnt. intentie sau nu la cosmin, nu el o facut-o 🙂”
        Ce naiv esti tu draga,acel Cosmin avea acces la multe conturi:D
        Dupa cum a spus si Mircea,nu nixon este vinovat…..din pacate pt gluma lui,sandokan si Ana sunt afectati.

      • SE UNIT
        July 31, 2017 at 2:36 pm

        daca tot vorbim de prostie, in orice caz sunt 2 prosti aici. unu care a platit(doar asa reiese din conversatia de mai sus), si unu care nu a fost in stare sa duca treaba la bun sfarsit…ma scuzati, apare si al treilea prost in ecuatie, nixon

        cosmin avea acces la multe conturi(probabil avea), dar la acces unde aveea si nelus, conturi deff.
        iar pe sandokan s-a logat cu proxy in acel interval, raspuns dat de mh..deci oricum ar fi cu parola lui sandokan s-a facut treaba. sincer? e total nerelevant cine cum, voi ati continuat subiectul, n-o sa mai putem sa ne pisam noi stand cu gandul la muistii de pe rox…a ajuns subiect de mandrie asta cu “v-a rupt hammerul si nu stiti cine hahah”

      • SE UNIT
        July 31, 2017 at 2:36 pm

        irelevant*

  15. SE UNIT
    July 29, 2017 at 5:12 pm

    ah da..puteti aduce in continuare o gramada “dovezi!”, marturia lui nixon bate orice altceva..iar nixon este om din NE

    • hahhaha
      July 31, 2017 at 2:29 pm

      Tu esti prost in generau sau ai avut doar un moment de prostie cand ai scris mesajul pe acest blog?In general o persoana inteligenta,nu ia in calcul un simplu mesaj in care cineva ia asupra lui vinovatia!
      Cei inteligenti cerceteaza,aduc dovezi,se lupta pt adevar!
      Vad ca in SE prostia lui GEGE s-a extins atat de mult incat vedeti totul prin ochii si imaginatia lui!!!

    • ?
      July 31, 2017 at 3:00 pm

      SE UNIT(asta in visele tale poate),Toata conducerea din SE intra cu proxy,aici ma refer strict doar la gasca lui crash!
      ”cosmin avea acces la multe conturi(probabil avea), dar la acces unde aveea si nelus, conturi deff.”
      Clar esti super naivi:))))))))

      • ?
        July 31, 2017 at 3:01 pm

        naiv

  16. Mircea/Always
    July 31, 2017 at 9:36 am

    As dori sa spun cateva lucruri referitor la subiectul Nixon/hamerul lui DNT
    Nixon nu are nici-o treaba cu hammerul lui dnt si ce s-a intamplat acolo . Nu mi se pare normal sa luati un mesaj dat la misto in alianta de pe calificari, in conditiile in care au fost si mesaje in care tot Nixon a spus ca nu are treaba cu asta si MMul respectiv e dat la misto .
    Daca vreti sa stiti toate discutiile cred ca cel mai simplu e sa discutati cu Iulian si puteti afla simplu care e adevarul si tot ce s-a discutat pe tema asta .
    Sa luati numai bucati de discutii nu cred ca va ajuta la ceva daca scopul vostru e sa aflati ce s-a intamplat cu adevarat.
    Daca vreti doar un tap ispasitor …. e treaba voastra.

    E pacat ca Nixon nu realizeaza ca prin glumele lui il afecteaza pe Sandokan si pe Ana – si , iarasi din ce stiu eu , Sandokan e nevinovat iar Ana chiar nu are nici-o problema cu subiectul. .
    Si tehnic vorbind – iarasi din ce stiu eu , Nixon a jucat ultima oara pe ROX in SE.

    Sincer nu stiu cine a facut acea tampenie dar stiu sigur ca nu a fost Nixon .
    Si iarasi , din ce stiu eu, hammerul ala trimis aiurea nu a avut treaba cu NE .

    Bafta multa celor care joaca pe calificari si o intrebare – am primit si eu cele 2 coduri pentru serverul beta – ala cu noile triburi – dar unul din coduri imi apare ca fiind invalid.
    A mai avut cineva o astfel de problema?

  17. Shevcenko
    August 3, 2017 at 9:33 pm

    Roxul asta incepe pe 10 august. Se pare ca facem o pauza de un rox :)) Succes celor care vor intra, din pacate multi nu ne asteptam sa inceapa in perioada asta…

  18. nixon
    August 10, 2017 at 3:35 pm

    [6/10/2017 12:55:18 AM] Alex(SPARTANUL): vdm daca e de incredere
    [6/10/2017 12:56:18 AM] Team Elite: ce hammer iti da?
    [6/10/2017 12:56:28 AM] Alex(SPARTANUL): dnt parca zicea

    ******

    [7/1/2017 7:20:43 PM] Team Elite: imi scrisa spartanu cica i-a dat ala mesaj sa ii ceara bani ca a rezolvat problema
    [7/1/2017 7:20:46 PM] Team Elite: cosmin asta e un ratat
    [7/1/2017 7:21:07 PM] Team Elite: apropos…e acelasi ca mi-a furat mine unicu de trupe cu pasu lu batranu
    [7/1/2017 7:21:10 PM] Team Elite: cosmin
    [7/1/2017 7:21:13 PM] Team Elite: de pe nimicitorii
    [7/1/2017 11:24:31 PM] Team Elite: ma nene
    [7/1/2017 11:24:35 PM] Team Elite: deci saracu ala de cosmin
    [7/1/2017 11:24:42 PM] Team Elite: a cerut la spartanu
    [7/1/2017 11:24:45 PM] Team Elite: 150 de lei
    [7/1/2017 11:24:47 PM] Team Elite: pt hammerurupt
    [7/1/2017 11:24:50 PM] Team Elite: incredibil

    Discutiile sunt mai multe si foarte relevante. Desigur… Emil si-a luat timpul necesar sa falsifice conversatii pe skype. Asta face el cand se plictiseste. Eu intreb doar atat: ce interes ar fi avut avand in vedere ca vorbea cu mine, care ne consideram amici?
    Daca mi-ar fi zis: “da nixoane, noi am fost”, taceam din gura si mergeam pe burta. Ceea ce a aratat el a fost de fapt pentru Sandokan, nu pentru mine.
    Eu unul am intrat o singura data pe contul lui sando cu o luna sau doua inainte de “chestie”. Cred ca am dat 3 clickuri de toate. Prin topuri… Oricat de Nostradamus as fi nu puteam sa anticipez ca BB-istul o sa-l puna sitter pe hammer sau ca nu mai are coplayeri sau ca nu va schimba parola…

    Am scris acel mesaj pentru ca noi desi jucam pe alt server… toti 3 (ana, sando si eu) eram permanent frecati la melodie cu problema asta. Si de catre cine? De catre unii… care fac al dracu de exact acelasi chestii daca nu ma insel? Dar zbiara doar cand o patesc ei.
    Iar cel care vi l-a dat, a sters cate ceva din el…

    /nixon

  19. nixon
    August 10, 2017 at 3:58 pm

    PS: Imi cer scuze pentru vulgaritatile din text dar nu stiam ca mesajul va ajunge pe bloguri, altfel l-as fi scris in alt mod. Ceva mai decent si mai amuzant 😀
    Ocazie cu care imi dau seama ca unii sudisti sunt convinsi ca “tot ce zboara se mananca”

    • AAA
      August 11, 2017 at 10:31 pm

      Stau si ma intreb la ce boala faci reclama …

  20. nixon
    August 13, 2017 at 10:27 pm

    Stai linistit si intreaba-te. Nu te grabi!

  21. Dragnea
    August 16, 2017 at 7:56 pm

    EU AM RUPT HAMMERUL

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

