Home > Travian Tournament Qualifications 2017 > Informatii de pe serverul de calificare turcesc

Informatii de pe serverul de calificare turcesc

Aveti mai jos un post cu rapoarte de pe serverul de calificare al turcilor. In ziua 38, cand mai erau inca 12 zile pana la artefacte, erau armate mai mari ca pe rox, desi server-ul este 2x.

Puteti afla si detalii despre confederatiile si diplomatiile dintre aliantele turcesti.

http://safirenscorner.se/World-Wide-News/forumid/38/threadid/697/scope/posts

  1. o ferma
    July 24, 2017 at 7:07 pm

    Pe 2x artefactele apar dupa mai multe zile ca pe 3x,adica dai mai multe zile in cazarma/grajd/atelier!!Pe 3x nu sunt neaparat armate mai mari ca pe 2x

    • mbi
      July 24, 2017 at 7:38 pm

      Dar si timpii de instruire sunt mai mari…

      • o ferma
        July 25, 2017 at 6:55 am

        Daca inmultesti timpul de instruire dupa 2x cu numarul de zile pana la artefacte/timpul de instruire dupa 3x cu nr de zile pana la artefacte, o sa ajungi la o suma egala!

    • July 25, 2017 at 8:22 pm

      O ferma are dreptate..nu e ferma degeaba.
      Armatele sunt mai mari pentru ca sunt aia nebuni si arunca cu goldu in stanga si dreapta si se apuca repede de facut armate pentru spart..

  2. Mircea/Always
    July 25, 2017 at 12:53 pm

    Adi se poate face o zona pentru calificarile pentru finala/finala
    Ma gandesc sa putem discuta cu totii ce facem pe acolo, ce planuri sunt, poate ceva rapoarte mai interesante?
    De exemplu ma intereseaza si pe mine care sunt obiectivele noastre pe calificari :
    – calificarea cat mai multor conturi romanesti?
    – sa ajutam aliatii nostrii traditionali ( care or fi aia ) sa califice cat mai multe conturi si ei?
    – sa incercam sa ne facem priteni noi ( posibili aliati pentru finala) ?
    – sa demolam cat mai multe conturi ale potentialilor inamici pe finala?
    Plus organizarea pentru finala ?Conducere? Planuri?
    Poate reusim sa coacem un plan pentru finala urmatoare si ma gandesc ca fiecare poate veni cu o idee care poate fi folositoare undeva/candva.
    Si ma gandesc ca aici putem sa nu ne mai injuram intre noi . Ii injuram toti pe rusi !!!!

    Multumesc mult si o zi faina tuturor

    • July 25, 2017 at 8:20 pm

      Salut.

      Ma bucur ca se mai gasesc persoane interesate de finala si calificari
      Eu unul nu joc pe calificari din motive personale insa mereu e aceeasi poveste. Tu ai spus cam tot ce trebuie facut pe un server de calificari.. plus de asta, trebuie exersat jocul pe celule sau cum vreti sa-l numiti. Ca jucatorii deff si cei ce fac conturile suport sa vada ritmul si cum sta treaba. Cum e sa stochezi resurse pt o anumita data, cum te descurci cu un sat dat la farm (sau mai multe). Sa exerseze intercalarile, atacurile la secunda, strategii de aparare si atac, ferirea trupelor de retur etc. In principiu tot ce ai nevoie intr-o posibila situatie de criza. De exemplu mie nu mi-a zis nimeni trick-ul cu farmlistu cand primesti retur si ai cel putin o secunda..dar a doua oara nu s-a mai intamplat. Poate unii jucatori au nevoie de asta.

      Exact ca un tur de recunoastere pentru o cursa
      Ah, si cel mai important. Sa comunicati cat mai mult cu colegii. Legati prietenii pe calificari ca pe finala sa aveti de la cine cere un sfat sau ajutor.
      Multa bafta

      (Daca mai lipsesc litere imi cer scuze dar tastatura face figuri…cred ca are praf :)) )

      • o ferma
        July 25, 2017 at 10:06 pm

        Gasiti o alta formula pt celule,formula asta cu celule a facut mai mult rau decat bine,romani fiind celulele in loc sa stimuleze competitia intre conducatorii celulelor a dus la rivalitati P.S.Care din babe posteaza? 🙂

      • July 25, 2017 at 11:49 pm

        salut alex, alex sunt

        Nu stiu..depinde cum o privesti..nu stiu cat rau a facut. Stiu sigur ca tu te referi la faza cu farmul sau donatul resurselor?
        Dar in rest..cu ce dauneaza jocul pe celule si mai multe celule intr-o alianta?

      • Nicoleta
        July 27, 2017 at 6:32 pm

        Jucatori off trebuie sa isi asigure singuri suportul necesar la inceputul jocului si mai apoi pe parcurs 🙂 prin conturi suport ! nu cred ca este greu sa ridici 2-3 conturi si sa lasi jucatori deff sa faca ce stiu mai bine.

      • cristy
        July 28, 2017 at 12:39 am

        unii chiar vor sa joace corect, fara multiaccount.

  3. floricel
    July 25, 2017 at 4:49 pm

    Susțin ideea. Obiectivul este clar: calificarea a cât mai multe conturi românești, acest lucru putând fi făcut prin demolarea adversarilor și susținerea conturilor românești micuțe.
    Cu cât mai mulți români pe finală cu atât mai puțini ruși și arabi. Ce vom face pe finală nu e cazul să dezbatem acum și aici, știm cu toții că se ajunge din nou la înjurături și amenințări. Haideți să ne facem treaba pe calificări și să nu uităm că este un joc, un joc de echipă și un mijloc frumos de a aduce cinste nației noastre.
    O zi perfectă vă doresc și eu.

    • o ferma
      July 26, 2017 at 12:25 am

      In ciuda aparentelor,nu am nici o problema cu donatul resurselor,mi se pare ca celulele creaza bisericute!De exemplu:deff-ul nu pleaca dintr-o celula daca un coleg din afara celulei are nevoie de deff decat cu acordul conducatorului celulei si cum unii dintre ei sunt f orgoliosi(ca sa nu spun fricosi ca raman fara deff!!!) se trimite deff doar de ochii lumii…adica f putin in comparatie cu ce are la dispozitie!

      • o ferma
        July 26, 2017 at 12:34 am

        Iti dau si doua exemple dupa ultima finala,f concrete:masque a cerut deff,nu a primit nimic pt ca nu era in nici o celula.i,t_alian la fel!

      • Xcode
        July 26, 2017 at 8:57 am

        Vasi? N-a primit Def? Cu ce ocazie.
        De masuri știu ca avea o poziționare naspa fix lângă ruși. .eu am ajutat acolo parcă
        Și deff ul din celule mai pleacă și fără sa știe conducătorul însă de cele mai multe ori trebuie sa se facă Def eficient, degeaba Îți trimit doi colegi deff ul lor dacă atacatorul are armata mare. Cel mai bine e ca cel atacat sa vorbească direct cu unul din liderii alianței.

      • ZeitaAtena
        July 26, 2017 at 9:52 am

        Tin sa te contrazic la greu , italian a primit deff la fiecare actiune ruseasca si nu au fost putine, numa el stie cate nopti a stat cu minus de 800k pe sat, si la ultima actiune chiar a avut reale si a prins o gramada de armate rusesti.Alex am rugamintea sa nu te mai exprimi eronat si sa induci lumea in eroare , sau daca o faci sa nu te mai referi la jucatori din dacia Z.In dacia Z nu au existat celule si deff s-a facut pe oricare jucator indiferent de numar de sate sau stil de joc atata timp cat s-a considerat ca are reale.
        Si da, deff-ul de la italian nu a fost din dacia Z de fiecare data, ci din dacia K de la shevcenko, pentru ca noi singuri nu puteam sub nici o forma sa aparam 5-6 locatii in acelasi timp.
        Chiar ma intristez sa vad ce scrii mai ales ca ai jucat in Z si ai vazut cat se poate de clar ca nu au existat niciodata nepotisme si s-a incercat continuu apararea tuturor , pana si a conturilor parasite si preluate tocmai ca sa nu pierdem zona fara lupta.

  4. Mircea/Always
    July 26, 2017 at 10:13 am

    Eu am avut o surpriza placuta in dimineata asta .
    Un jucator din DaciaTm ( pe care nu-l cunosc si nu cred ca ma cunoaste ) care are initialul pe langa initialul meu s-a oferit sa ma ajute ( am un player pe langa mine care are 20k maci si 3k tk si tot rupe deful de pe initial ).
    Omul mi-a lasat nr de telefon sa-l sun cand am nevoie de ajutor si s-a oferit sa ma ajute cu deful pe care il are si el pe initial .
    Cum as putea eu vreodata sa nu il ajut daca are nevoie ?
    Cum as putea eu unul sa nu ajut un alt jucator roman indifferent in ce alianta joaca el cand eu primesc ajutor de la alti romani?
    Nu o sa inteleg niciodata mentalitatea asta paguboasa – eu sunt in Dacia 1 , ala e in dacia 2 . si n e treaba mea ce i se intampla lui 😦
    Mie unul mi-a facut ziua mai frumoasa ( si nu e vorba de satul initial care nu prea conteaza pentru mine ci de faptul ca se poate ). Si mi-a dovedit inca o data ca si noi romanii putem sa fim uniti.
    Si eu zic ca asta ar trebui sa fie scopul nostrum principal pe calificari – sa formam aceasta unitate in meta Dacia.

    Apropo- vre-un plan sa ajutam conturile mici ale Romanilor in calificari.
    conturile mari , care joaca cu gold se califica singure .
    facem ceva sa-i ajutam si pe cei mici sau care joaca fara gold ?

    O zi faina tuturor si spor la joc

    • hitman
      July 26, 2017 at 11:23 am

      Salutare Mircea,
      am sa iti raspund aici si intrebarilor de mai sus.

      De exemplu ma intereseaza si pe mine care sunt obiectivele noastre pe calificari :
      – calificarea cat mai multor conturi romanesti?
      DA, fiind un server de vara fiecare jucator incearca sa termine top 2000 populatie, relaxat , fara sa investeasca foarte mult aur in joc. Cine doreste actiune si are timp liber este invitat sa joace ofensiv , va fi sustinut cu siguranta.

      – sa ajutam aliatii nostrii traditionali ( care or fi aia ) sa califice cat mai multe conturi si ei?
      In momentul de fata am refactu relatiile cu Cehi care ne sunt aliati si care ne vor fi aliati si pe finala. Grecii din HELAS pe de alta parte vor sa joace la bataie si sa se umfle in pene ca sunt mari si tari in fata Dacia, dar noi avem ca obiectiv calificarea a cat mai multe conturi pentru finala si in acelasi timp sa ne cunoastem mai bine intre noi.

      – sa incercam sa ne facem priteni noi ( posibili aliati pentru finala) ?
      DA , Cehii sunt printre noi si sunt alaturi de noi.

      – sa demolam cat mai multe conturi ale potentialilor inamici pe finala?
      Asa ceva nu este posibil. Pe finala poti: fi calificat deja (terminand in top’urile aferente finale trecute), sa te califici jucad calificarile (terminand in top’urile aferente …) sau sa castigi un wild card la tombola.
      Pe calificari prevad o lupta cu “SS” care mi se par niste figuranti cu care sigur ne vom lupta, si nu cred ca vor rezista prea mult parerea mea…par individualisti si fara o idee de joc comuna.

      Plus organizarea pentru finala ?Conducere? Planuri?
      In primul rand pe finala nu cred ca se pune problema sa se mai joace vreodata in celule , doar in cazuri exceptionale. Notiunea de celula dateaza de acu 3-4 ani cand Dacia a jucat in acelasi cadran cu rusii, aglomeratie mare, atacuri de la sub 1 ora distanta si cel mai eficient era pentru ofensiv sa isi aduca majoritatea defensivilor aproape de el formand o celula.
      Sa trecut la o structura de conducere pe aliante, fiecare alianta este condusa de un lider cu experienta pe finala.

      Cu siguranta pe finala va fi echipa / alianta lui Shev-Zeita (care sper eu ca va juca la rupere pe granita ), va fi echipa lui Emerik care sigur va juca pe granita si probabil si alte echipa gen Balki , Cocar sau cine va mai dori sa joace. E prematur sa spunem care sunt sau vor fi echipele de pe finala. Sa vedem cate conturi reusim sa calificam, cati oameni sunt dispusi sa joace finala.
      Chestiunile organizatorice se pot rezolva in ultimele 2-3 saptamani dinainte de start.

      • Mircea/Always
        July 26, 2017 at 11:52 am

        Multumesc Hitman pentru raspuns
        1. conturi calificate – de fapt intrebarea era ce facem sa ajutam conturile mai mici ale jucatorilor romani sa se califice pentru finala ? Conturile care joaca cu gold presupun ca nu o sa aiba problem sa se califice ( sa fie in top 2000 populatie ) . Dar ma gandesc ca sunt oameni care nu joaca cu gold , poate nu au timp prea mult , poate ….. Care e planu pentru ei ? Cum ii ajutam ?
        2-Aliati – am inteles ca suntem aliati cu cehii . Dar din ce am mai discutat si eu cu unul si cu altul am inteles ca aliati traditionali pentru Dacia erau ungurii, ukrainienii , americanii si ce alte natii or mai fi fost – imi cer scuze daca spun prostii dar nu am jucat nici-o finala pana acum si prin urmare vorbesc numai din auzite 🙂
        Cu Grecii ne batem sau nu ? Incercam sa-i facem aliati ?
        Din ce am inteles de la Iulian acum 2 finale ungurii ne-au ajutat destul de tare . Finala trecuta am inteles ca nu au mai avut foarte multe conturi calificate deoarece I-au rupt rusii pe calificari ( si mie unul asta mi se pare o strategie buna – daca dusmanii tai nu califica conturi ai mai putine batai de cap pe finala )?
        De asta intrebam – ne implicam active sa ne ajutam potentialii aliati sau ne vedem de joaca noastra si cam atat ?

        3. idea era sa demolam pe calificari conturi ale potentialilor dusmani de pe finala ( cum au facut rusii cu ungurii de exemplu ).
        Sa zicem ca stim/banuim ca natia x se aliaza cu rusii . Atunci hai sa le bubuim conturile pe calificari , sa-i scoatem din topuri si sa nu poata califica multe conturi in finala 🙂

        4 din ce am vazut eu sunt playeri care se plang de faptul ca pe finala trecuta au fost problem de colaborare .
        Sincer am si eu conturi pe calificari si pana acum nu am vazut actiuni commune cu alte aliante din Dacia , cu aliantele cehilor sau lucrurui de genu asta .
        Din experienta mea , fara actiuni commune , o sa fie greu sa creem unitatea Dacia indifferent ce declaram noi .

        Daca noi nu ajutam acum conturile mici sau jucatorii care au nevoie de sprijin ( sitereala , push, def … ) o sa fie greu sa cerem de la ei sprijin pe finala .
        Nu putem astepta de la jucatori sa faca push , sa dea sate/conturi la farm , sa ajute cu def daca nu-I ajutam noi mai intai .

        Eu unul , si banuiesc ca majoritatea jucatorilor romani gandesc la fel , as dori sa vad liderii in joc acum pe calificari chiar daca e server de vara .
        Eu nu as astepta pana la finala ca sa stabilesc o structura de comanda , sa discut cu aliatii , sa stabilesc cine de ce se ocupa fiecare .

        Eu unul consider ca ar trebui sa stim exact cu 2 saptamani inainte de finala unde fondam , zonele de fondare , unde fondeaza aliatii nostril , cine face hammere si unde le asezam , cine sta la bataie , cine sustine hammerele , cine ajuta cu def centrul , unde stau defenderii ( langa ofensivi sau ceva mai in spate ca sa fie un pic protejati ) , unde sunt aliantele de farm , cine fondeaza in zona planurilor ca sa nu repetam serverul trecut , cine tine WW, cum pregatim zona respectiva ….

        Sun mai multe variante si deciziile astea nu pot fi lasate pana cand incepe finala sau riscam sa avem o harababura mai mare decat china 🙂

      • ZeitaAtena
        July 26, 2017 at 12:00 pm

        Buna, ungurii n-au intrat pe finala pentru ca s-au certat intre ei , nu ca i-au rupt rusii…plus ca nu are legatura ruptul de pe calificari cu finala pentru ca la tombola toata lumea primeste invitatie , nu e neaparat nevoie sa fii calificat de pe calificari.Legat de conturile mici , tinand cont ca sunt calificate primele 2000 de conturi in top populatie , putin probabil sa nu se califice cineva , pana si cei cu 5 sate se califica, iar daca nu esti in stare sa faci 5 sate in 4 luni din lipsa de timp atunci nici ajutor nu poti cere ca ar fii penibil sa se chinuie altu pentru tine si tu sa stai sa mananci seminte. 😀

      • Shevcenko
        July 26, 2017 at 12:46 pm

        @hitman: Sansele ca eu sa joc finala sunt sub 0,1% (nu e prea devreme sa iau decizia asta, sunt foarte decis). Voi intra roxul viitor la centru nu pentru recrutare, ci pur si simplu ca am chef de rox la centru..finala va veni imediat dupa acel rox si cu siguranta nu voi avea nici o dispozitie de a intra pe finala. Sper ca baietii din NE sa joace si ei la centru pe finala, ar fi un plus mare si cu coordonator/i off bun ar iesi ceva fain.

        Alianta mea/echipa mea o predau la cheie zeitei :))

      • ZeitaAtena
        July 26, 2017 at 12:59 pm

        da da , zic ca tine si facem ca mine =))

      • unul
        July 26, 2017 at 1:11 pm

        @zeita: Dar cum de Andrei nu mai e in ecuatie?

      • ZeitaAtena
        July 26, 2017 at 1:12 pm

        depinde de care ecuatie vorbm

      • unul
        July 26, 2017 at 1:36 pm

        Ecuatia in care Andrei e lider in alianta voastra. Zic asa… din curiozitate, nu e treaba mea ce si cum va organizati si mai ales cu cine.

      • ZeitaAtena
        July 26, 2017 at 2:12 pm

        andrei mereu va fii lider in aliantele noastre daca si cand doreste, ecuatia asta nu s-a schimbat cu nimic.Singura ecuatie schimbata sunt serverele romanesti pe care el nu mai joaca.

  5. CooP
    July 26, 2017 at 12:11 pm

    Are cineva vrun cont pe calificări si vrea sa il cedeze?….sincer chiar am prea mult timp liber si imi pare rau ca nu am facut cont pe calificari…..daca stie cineva un cont sau macar ca si coplayer:)…..va multumesc

    • Shevcenko
      July 26, 2017 at 12:57 pm

      Eu sunt la ucrainieni, daca nu ai o problema cu limba, iti dau parola :))

      • CooP
        July 26, 2017 at 1:34 pm

        O stiu la perfecție….o să sa ma doara mâinile cand trebuie sa port o conversatie: ))))…….glumeam nu stiu nici o boabă de ucraineană

  6. Logan
    July 26, 2017 at 12:57 pm

    @Shevcenko, vorbesti de rox29. De unde atata motivatie? Lasa, e retorica intrebarea :). Am incredere ca te razgandesti.

  7. hitman
    July 26, 2017 at 1:30 pm

    @Mircea

    iti raspund aici din nou punctual pentru fiecare intrebare.

    1. Sa califici un cont pentru finala este o treaba EXTREM de simpla.
    Daca intri de 2 ori pe zi pe un cont si dai la facut cate ceva e aproape imposibil sa nu il califici. Vorbim totusi de a termina in top 2000 populatie pe un server de 6000-7000 de conturi.
    Exemplu : Locul 2000 are 4 sate si populatie 1700

    2. Referitor la Aliati , trebuie sa intelegi ca aliatii nostri nu joaca serverele de calificare pe acelasi server cu noi.Ar insemna sa ne batem intre noi pentru locurile calificate in finala. Deci avem doar Cehii aliati pentru finala, restu fiecare incearca sa se califice.

    3. Idea de demolat nu tine ca daca tu demolezi un cont si iti face deff il bagi in top 1000 defensiv si practic il califici 🙂
    Se califica pentru finala : top 1000 ofensiv si defensiv si 2000 populatie.

    4. Finala trecuta s-au facut greseli cu totii o stim, incercam sa nu le mai repetam si sa invatam din ele.

    5. Cum spunea si Zeita referitor la conturile mici … daca nu reusesti de unu singur sa termini in top 2000 pe un server de vara cu 6000 de conturi inseamna ca pe finala n-ai nici o sansa. Asta nu inseamna ca nu ne ajutam intre noi. Fiecare trebuie sa se ajute singur si sa se implice inainte de a solicita ajutor.

    6. Legat de fondare pe finala este prematur sa vorbim.
    Undeva prin octombrie- noiembrie vom sti cate conturi avem calificate, ce echipe si aliante se aduna si impreuna vom decide la momentul respectiv care sunt pasii de urmati.

    Toti jucatorii vor fi informati in timp util cu privire la cadranul unde fondam si la zona care ii este atribuita fiecarui jucator in parte.

    • Mircea/Always
      July 26, 2017 at 2:08 pm

      Oki
      Totul clar acum 🙂
      Multumesc si Zeitei pentru explicatii- inseamna ca nu am inteles eu bine de prima data treaba cu Ungurii .
      Bafta multa tuturor si ne vedem in joc

      • Khitira
        July 27, 2017 at 8:55 pm

        Cu ce nick joci?

    • darius (vix est)
      July 26, 2017 at 5:25 pm

      poate ca mircea se refera si la faptul ca un jocucator of o sa plece la drum cu 5-6 conturi, 1 de bun restul sa le califice si apoi sa le faca de farm. pe calificarile treecute au fost ajutate si conturile mici sa se califice, daca nu au avut pop au fost ajutate sa se calificce la of sau al def.

      • Xcode
        July 26, 2017 at 7:53 pm

        Sau le cedam sate dacă aveau posibilitate sa facă capetenie..hihi

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

